Flavian Postat Noiembrie 16, 2009 Partajează Postat Noiembrie 16, 2009 Salutare! Sunt un nou membru al acestui forum, de curand mi-am cumparat un Suzuki Samurai SJ410 din 1985 reconditionat de vechiul proprietar. Deocamdata nu stiu cat de bine e reconditionata dar arata bn:))...Am uitat sa ma prezit ... ma cheama Flavian sunt din Deva dar mai tot timpul il petrec in Timisoara deoarece sunt student aici.... :happy Pana acuma nu aveam pasiunea asta de offroad sau de jeepuri dar in schimb eram inebunit de cai putere.... am si un Fiat Bravo HGT 2000 20v 155hp care i-am facut cam 180 dar deja cand vad cum scade benzina din rezervor ma gandesc la Samurai .... Ca proiecte de viitor pentru Samurai as avea urmatoarele: - Inaltare cca 10 cm - Intoarcere jante - Sa ii confectionez un bullbar (chiar numai o bara noua cu troliu pe ea) - Sa cumpar un troliu pentru al pune pe bara noua Si deocamdata cam atat....Apropo....pentru cei care cunosc ii rog sa imi dea cateva pareri despre aceasta masina (eventuale probleme care pot sa apara...sau stiu eu...e buna e rea) :D Suzuki SJ410 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
NeRv1 Postat Noiembrie 16, 2009 Partajează Postat Noiembrie 16, 2009 Re: Salutare Salutare si bun venit :W in :cl S-o porti sanatos ... Daca rasfoiesti oleaca pe forum ai sa gasesti tot ce iti trebuie sa stii in legatura cu masinuta ta.. Bafta :h5 Mitsubishi Pajero 2.5 SWB M 461 - 1977- in constructie... Mercedes wW126 300 SEL ...alte acareturi 4x2... ex: Mitsubishi Pajero 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Noiembrie 16, 2009 Partajează Postat Noiembrie 16, 2009 Re: Salutare Bine ai venit :1 Sfaturi despre "veverita" gasesti in sectiunea dedicata "suzuki" ... rasfoiesti pe acolo si gasesti materiale utile de nu ai sa poti sa le citesti :grin: :cl ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...