Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Despre Mitsubishi Romania sau cum ajutam soferul la vreme de criza


Guest cristian m
 Share

Recommended Posts

Guest cristian m

Prin prezentul articol doresc sa va povestesc ce au mai inventat cei de la Mitsubishi Romania mai nou la vremuri de criza.

Sunt posesorul unui pajero 3 GLS caruia ii trebuia un ITP toate bune ma prezint la o statie in Iasi se uita omul, o verifica, tat normal, cand se uita in carte erau trecute numai rotile 235/80 R16 , si-mi spune ca tre sa ma duc la dealer sa-mi dea un zapis cu cere sa ma prezint la RAR, cum ca se pot monta si 265/70 R16 desi acestea sunt trecute pe stalpul portierei soferului.

Nu argumentez ci ma duc sageata la Casa Auto - baieti fini imi spun c-au mai dat dar trebe mail la importator si sa vin maine.- finito primo tempo

 

A doua zi cu jalba-n protap ma prezint, si soc - am primit mail de la bucuresti dar daca vreti hartia trebe 50 de euroi ca asa zice mailul - ma cunosc cu baietii asa ca-i iscodesc si aflu ca au mai dat dar fara banuti, ca cei din bucuresti au zis ca masina nu e achizitionata din reteaua lor (nici nu erau ei reprezentanta cand a vandut-o MIT bucuresti care e dealerul lor) le arat carte de service etc., si-mi mai zic ca ei nici nu au cod de facturare pen asa ceva.

Concluzia ori platesti ori nix papieren.

Ma apuca amocul si sun la Bucuresti - multe povesti etc. - acelasi rezultat - prinzi omul la coltul strazii ca n-are'ncotro si-l arzi cu 50 de euro ca oricum nu-ti va trece alta data pragul - parca-i pe litoralul romanesc- daca nu vinzi masini macar sa scoti salariile la angajati nu conteaza cum- asi fi curios ce zic cei de la japon despre asta.

 

Le spun ca n-am ce face si voi reveni a doua zi cu banii la dealer sa-mi dea. - finito secondo tempo.

 

Ziua aIIIa - ma alimentez cu vreo 300 ron si ma pregateam sa ies cand un gand ce nu-mi dadea pace ma trimite direct la RAR Iasi - surpriza de proportii RAR-ul are baza de date si daca gumele sunt in ea pentru modelul de masina platesti 80 de lei ,intri pe banda si EVRIKA se modifica C.I.V.-ul si-ai scapat.

NOTA:

Trebuie sa fie prezent proprietarul cu buletinul pentru modificari in C.I.V..

 

Cu scuzele de rigoare pentru timpul peterecut de domniile voaste pentru a lectura prezenta sper c-am fost de ajutor si astfel importatorul nu mai face bani degeaba pe spatele bietului posesor romanesc de auto.

Edited by cristian m
Link to comment
Share on other sites

Re: Despre Mitsubishi Romania sau cum ajutam soferul la vreme de criza

 

Nesimtire curata ! Pe langa faptul ca au cele mai mari adaosuri comerciale ! Uita-te ce pret de lista are o masina ca a ta in Austria sau in Germania ( pe langa faptul ca o poti lua fara TVA , pe firma ) si-ai sa vezi diferente !

0745634366
Link to comment
Share on other sites

Re: Despre Mitsubishi Romania sau cum ajutam soferul la vreme de criza

 

La fel am patit si eu cu un Mercedes E320 CDI cu filtru de particule.

Am platit 50 de euro pentru o hartie de la MB care sa ateste ca are filtru de particule. Se vedea clar ca are si era trecut in specificatii, dar fiind cumparat din Germania, a trebuit sa platesc taxa de prietenie ...:uameni

Link to comment
Share on other sites

Re: Despre Mitsubishi Romania sau cum ajutam soferul la vreme de criza

 

poti sa detaliezi mai multe despre filtrul de particule si hartia aferenta te rog ?

 

RAR ul nu vrea sa puna el mana fizic pe filtru , e suficient o hartie ?

 

daca e suficient o hartie poti sa-mi spui e unde ai luat-o ? cine a semnat-o ? samd ?

mersi !

on the turbo side of life.
Link to comment
Share on other sites

Re: Despre Mitsubishi Romania sau cum ajutam soferul la vreme de criza

 

Am luat hartia de la Mercedes Benz Romania, pe undeva pe langa fostul sediu Colina, langa cladirea Elvila (Baneasa)

 

Hartia era semnata de directorul tehnic al MB Ro si era data in urma verificarii pe server in Germania, daca masina a plecat sau nu din fabrica cu filtru de particule.

Daca te gandesti la smecherie, nu merge oficial la MB. Am auzit ca fac unii made in Colentina, dar minciuna are picioare scurte.

 

Daca esti sigur ca masina are si nu e data in brief, merge sa dai 50 E si sa salvezi cateva sute bune.

 

Bafta!

 

Daca ai nevoie de mai multe detalii, iti dau nr de tel pe privat. Sunt inginer si m-am ocupat ceva timp de omologari legale!

 

Alex:2dr adica Alex Berea

Link to comment
Share on other sites

Guest cristidracu

Re: Despre Mitsubishi Romania sau cum ajutam soferul la vreme de criza

 

Am avut si eu probleme la Mitsubishi anul trecut prin toamna. Am avut o problema la macaraua de la geamul soferului si una la trapa. Macaraua fiind electrica si trapa nu stiam de ce nu mai ridica cand o inchideam am zis sa ma duc la Mitsubishi sa le repar. Fac programare, oamenii ce sa zic amabili... baga masina o repara, imi zic ca aveam un surub slabit la macara si la trapa imi sarise un cablu. Toate bune pana incepe sa imi faca factura de plata.... ma gandeam ca ma costa pana in 300 ron, deoarece au zis ca nu au schimbat nici o piesa... Am gandit gresit .. 870 ron. Bineinteles ca ma pregateam sa fac scandal, am avut noroc ca era manageru pe acolo si mi-a taiat din orele de pe deviz... Am iesit la juma de pret .. :uameni

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Despre Mitsubishi Romania sau cum ajutam soferul la vreme de criza

 

[ATTACH]62597[/ATTACH]pe langa faptul ca te arde la bani, mitsubishi nu are nici macar un stoc minim de piese. am un l200 din 2007, are 175000km si a mai cazut cateva piese pe rand

: rulment fata( ajunge in 7 zile lucratoare si a ajuns in 20), garnitura chiuloasa 7zile, planetara roata nu exista pe stoc,numai la comande etc.:uameni Am avut noroc ca am gasit kit-ul de ambreiaj pe stoc.:ha: Nici dezmembrair in romania de l200 2007 nu prea se gasesc. Dupa toate acestea , am ajuns la concluzia ca daca vrei sa iei un mitsubishi l200 si are in general peste 100000 km (au fost cazuri , nu si la mine, in care planetara la roata sa rupt la 3000 km, caseta de directie schimbata la 40000, pompa si injectoare defecte la 40000) este bine sa ai si alta masina de schimb, pentru ca la service stii cand duci masina, nu si cand o iei. In rest sunt multumit de masina, este foarte buna pt mn la offroad, este fiabila dar sunt dezamagit de reprezentante ca nu au piese pe stoc la un model de masina scos de 3 ani pe piata. recomand la toti aceasta masina, eu dabia astept sa vad urmatorul model d l200 care va iesi( nu stiu cand) ca sa il cumpar.[ATTACH]62595[/ATTACH] ORICE MASINA SE STRICA, OFFRODUL CERE SACRIFICII.:n1

Edited by milescusilvian
:2dr:2dr L200 2007 :2dr:2dr
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use