stefan79 Postat Februarie 11, 2010 Partajează Postat Februarie 11, 2010 Salutare, Sunt incepator in ale 4X4...si am nevoie de un sfat de la cei mai initiati... Vreau sa achizitionez un Feroza 1.6 din 93. Ce parere aveti de masina si motor? Fiabilitate, consum, comportare off road si on road... Oscilez sincer intre Feroza si Vitara...dar la bani..iese Feroza :hl Merci www.singapura-cat.ro T44 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
stefan79 Postat Februarie 13, 2010 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2010 Re: Sfat Multumesc pentru informatii! :uameni Am decis! Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Englezoaica....bulgaroaica...desigur! www.singapura-cat.ro T44 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Astral Postat Februarie 13, 2010 Partajează Postat Februarie 13, 2010 Re: Sfat Te superi degeaba....singurul de pe aici care stiu sigur ca are un Feroza este Ryder, dar intra mai rar..... Si tot raul spre bine....Mitsu pe care l-ai ales e clar "mai" competent!:h5 REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
stefan79 Postat Februarie 13, 2010 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2010 (editat) Re: Sfat eee, nu ma supar! Nu am de ce :) A fost o varianta... Dar depasea bugetul... asa ca... am mers mai sus :) Se poate inchide topicul! Decizia a fost luata! A castigat Mitzu :) Editat Februarie 14, 2010 de stefan79 www.singapura-cat.ro T44 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...