Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

sfaturi articulatie!


Liviu-San
 Share

Recommended Posts

Am si eu o intrebare pt cei care au schimbat pivoti sau capete de bara.Sa cumpar piesele de la cei din cluj, sau sa comand piesele la cei care aduc piese pt masini straine din import?

Sunt mai calitative cele din import decat cele rusesti?

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Am si eu o intrebare pt cei care au schimbat pivoti sau capete de bara.Sa cumpar piesele de la cei din cluj, sau sa comand piesele la cei care aduc piese pt masini straine din import?

Sunt mai calitative cele din import decat cele rusesti?

Va multumesc anticipat!

 

Salut, ai zis ca ai un magazin langa service-ul Romatud (cel care repara si Nive). Arunca si tu o intrebare patronului de acolo in legatura cu piesele. Bafta!

"Tie popor ingrat, nu o sa-ti ramana nici cenusa mea!" - Maresalul Ion Antonescu
Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Salut, ai zis ca ai un magazin langa service-ul Romatud (cel care repara si Nive). Arunca si tu o intrebare patronului de acolo in legatura cu piesele. Bafta!

 

 

Da, nu m-am gandit la el, dar din ce stiu eu, a cumparat ornamentele direct de la afumati si probabil tot de acolo si alte piese,dar am sa-l intreb oricum.

Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Nu va recomand sa folositi piese de la service in caz ca ajungeti cu masina pe acolo, cel putin cei din Bucuresti. Reprezentanta din Afumati dar si cei din Mogosoaia iau piese de la Feodor din Obor, adica piese mai mult decit dubioase, multe din ele reconditionate, cum ar fi: pinioanelor din cutia de viteze, articulatia cuplei elastice dintre reductor si cutie, arcuri, planetare, si exemplele ar putea continua. Credeti-ma, m-am ars serios cu piesele astea. Pentru cei doi dealeri afacerea este mai mult decit profitabila, iau piese ieftine si vi le vind voua la preturile pe care le practica importatorul adica mult mai scumpe. La fel precedeaza si reprezentanta din Brasov adica foloseste piese aduse din un moldovean si le vinde la pret de importator. Cel putin aia sunt mai decenti si dau si ceva garantie pentru lucrari si piesele folosite. Si ca o "consolare" pentru voi, piesele originale rusesti sunt in medie de trei ori mai ieftine in Moldova de dincolo fata de cele care ajung la noi.

cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva
Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Nu va recomand sa folositi piese de la service in caz ca ajungeti cu masina pe acolo, cel putin cei din Bucuresti. Reprezentanta din Afumati dar si cei din Mogosoaia iau piese de la Feodor din Obor, adica piese mai mult decit dubioase, multe din ele reconditionate, cum ar fi: pinioanelor din cutia de viteze, articulatia cuplei elastice dintre reductor si cutie, arcuri, planetare, si exemplele ar putea continua. Credeti-ma, m-am ars serios cu piesele astea. Pentru cei doi dealeri afacerea este mai mult decit profitabila, iau piese ieftine si vi le vind voua la preturile pe care le practica importatorul adica mult mai scumpe. La fel precedeaza si reprezentanta din Brasov adica foloseste piese aduse din un moldovean si le vinde la pret de importator. Cel putin aia sunt mai decenti si dau si ceva garantie pentru lucrari si piesele folosite. Si ca o "consolare" pentru voi, piesele originale rusesti sunt in medie de trei ori mai ieftine in Moldova de dincolo fata de cele care ajung la noi.

 

 

Azi am facut comanda la Cluj de mai multe piese,si de articulatie si puntea decuplabila fata.Problema este ca degeaba vb despre piesele ieftine de la moldoveni sau de adrese de la magazinul din chisinau,atat timp cat nu putem sa luam legatura cu ei,in sensul in care sa ne trimita o oferta sau pur si simplu sa ne trimita piesele prin curier exact cum fac cei de la cj...

Nu facem decat sa oftam dupa preturi mici la piese si atat.Nimeni nu vine cu vreo solutie din pacate.Daca as avea drum prin moldova, numai de curiozitate si tot m-as repezi pana la magazin acolo sa vad ce si cum sta treaba....

Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Am rugat pe cineva sa imi caute la CHisinau un grup spate la rusoaica si acu 2 zile m-o sunat ca o gasit. Sper ca l-o si luat. Astept sa apara si sa vad daca se potriveste. Pretul o fost mai mult decat OK fata de ce oferte am gasit in romanica. Un grup spate, cu raport de 3.9, la 130 de iepuroi. La cluj, e 950 lei, si, sunt cei mai mocasin de pe piata. Am avut oferte si la 400 de euro si 250 second. CHestia cu adusu pieselor din Moldova e putin complicata. VAMA.

Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Azi am facut comanda la Cluj de mai multe piese,si de articulatie si puntea decuplabila fata.Problema este ca degeaba vb despre piesele ieftine de la moldoveni sau de adrese de la magazinul din chisinau,atat timp cat nu putem sa luam legatura cu ei,in sensul in care sa ne trimita o oferta sau pur si simplu sa ne trimita piesele prin curier exact cum fac cei de la cj...

Nu facem decat sa oftam dupa preturi mici la piese si atat.Nimeni nu vine cu vreo solutie din pacate.Daca as avea drum prin moldova, numai de curiozitate si tot m-as repezi pana la magazin acolo sa vad ce si cum sta treaba....

 

Ia compara piesele de la cluj cu cele aduse de moldoveni :wink::grin: rusesti dar bune ,moldovenii si ukrainienii dupa ce le ai facut specificatia ca ..,,vrei piese originale " si eventual le dai un avans te asigur ca ti aduc piese destul de bune , firmele de lizing si intreprinderile normal ca le cer tot ce i mai ieftin ca si marile reprezentantze , putine sunt piesele ce nu sunt fabricate tot de rusi , ceva pe la fiat , rulmenti(in afara de cei de la cutie care numai rusesti gasesti)si kiturile de ambreiaj , am inteles ca ursii la ultima serie de fabricatie deja au montat alte ambreiaje chipurile mai mari si au umblat si la carcasa !

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Ia compara piesele de la cluj cu cele aduse de moldoveni :wink::grin: rusesti dar bune ,moldovenii si ukrainienii dupa ce le ai facut specificatia ca ..,,vrei piese originale " si eventual le dai un avans te asigur ca ti aduc piese destul de bune , firmele de lizing si intreprinderile normal ca le cer tot ce i mai ieftin ca si marile reprezentantze , putine sunt piesele ce nu sunt fabricate tot de rusi , ceva pe la fiat , rulmenti(in afara de cei de la cutie care numai rusesti gasesti)si kiturile de ambreiaj , am inteles ca ursii la ultima serie de fabricatie deja au montat alte ambreiaje chipurile mai mari si au umblat si la carcasa !

 

 

Care moldoveni si care ucrainieni????Eu cunosc doar un singur moldovean care aduce piese de lada la noi,in afara de reprezentanta,iar de moldovean m-am lecuit,au mai luat si altii si nu se stie ce fel de piese aduce....

Mi-as dori sa iau piese direct din moldova de la magazin sau din rusia,daca as putea,dar nu pot, asa ca pana atunci iau de la cj...

Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Care moldoveni si care ucrainieni????Eu cunosc doar un singur moldovean care aduce piese de lada la noi,in afara de reprezentanta,iar de moldovean m-am lecuit,au mai luat si altii si nu se stie ce fel de piese aduce....

Mi-as dori sa iau piese direct din moldova de la magazin sau din rusia,daca as putea,dar nu pot, asa ca pana atunci iau de la cj...

Nu te contrazic , depinde acum si daca stii ce cumperi daca vrei sa cumperi repere de pe piatza libera ... trebuie sa te pricepi putin , cel mai bine cumpara mecanicul care compara cu piesa originala , in privintza ,, Care moldoveni si care ucrainieni???? " cel putin in zona mea (buzau)cunosc destui oameni de dincolo ce aduc tot ce le ceri ,focsani , galatzi , brasov , slobozia ,calitatea .. dupa buzunar , ex la magazinul de piese lada din bz nici nu se stia de magazinul din cluj ,si daca tot suntem aici... cum facem rost de servodirectii hidraulice?

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

intru si eu in discutie! am avut destul de multe piese de niva in mana ! am ajuns la concluzia ca piese cu adevarat calitative sunte cele de fabricatie veste europeana! va salut cu respect ,Ele!

traim in romania si asta se si vede!
Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

intru si eu in discutie! am avut destul de multe piese de niva in mana ! am ajuns la concluzia ca piese cu adevarat calitative sunte cele de fabricatie veste europeana! va salut cu respect ,Ele!

 

nici nu se pune in discutie asta ai perfecta dreptate, dar ?

.... spune tu in cazul meu cu cutia ... cat stateam cu masina imprastiata prin tot atelierul ? si aveam noroc ca te stiam pe tine si te duceai afara ,in alt caz?

in vara asta bem o bere?:2dr

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

da ai mare dreptate teo! insa eu nu o spun din rautate si nu as vrea sa fiu gresit inteles ca sunt impotriva pieselor rusesti sau ucrainiene sau oricare alte piese! nu inteleg insa de ce comerciantii din romania de ce nu incearca macar sa aduca si ceva piese vestice ;germane,frantuzesti,spaniolesau italiene! calitatea lor este mult peste cele estice iar preturile comparabile ! in privinta lor isi poate da cu parerea si aurica ,spre exemplu cu pompa de apa nemteasca! poate sa confirme sau sa ma inctrzica in ceea ce am spus! cat despre bere cu siguranta in aceasta vara vom bea o bere p malul dunarii sau in barca:x!

traim in romania si asta se si vede!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest k.lada

Re: sfaturi articulatie!

 

Eu as zice, bazandu-ma pe propriile experiente, sa faceti in felul urmator. Eu sunt din cluj, de aici am luat piesele pt suspensie/directie. Niva are aceeasi articulatii ca la modelele clasice de Lada (1200, 1500, 1600, etc). Am avut de ales intre pivoti "made in Russia", si Ocap, made in Italy. Binenteles ca am ales Ocap, am dat in cluj acum 2 ani aprox 35 lei/pivot. Asta inca pe vremea cand nu ma ocupam cu piese de masini. Din pacate am ajuns la concluzia ca Ocap este un lucru italienesc destul de prost (au inceput sa scartaie). Nu pot sa zic ca a fost scump. Legat de pivotii rusesti, dau de oricare provenienta, depinde in mare masura de noroc. S-ar putea omul sa nimereasca pivoti buni, dar si reversul medaliei e valabil. Asa ca va recomand sa achizitionati articulatii Lemforder sau MOOG. Astea sunt bune (doar daca-s contrafacute nu sunt), nu costa nu stiu cat de mult, se pot gasii la orice magazin de piese auto straineze. Cu conditia sa nu cereti piese pt Lada in general, ci pur si simplu sa ii ziceti un cod de produs la vanzator (ii bagati o tidula cu codul sub nasul lui). Am sa caut si o sa postez codurile, de care aveti nevoie.

MOOG (niva 1.7 4x4)

bara de directie (legatura intre caseta si semicaseta) LA-DS-0385

Cap de bara (partea exterioara) FI-ES-0261

Cap de bara (interior) LA-ES-0386

Pivoti: LA-BJ-0392

Lemforder:

Pivoti: 12443-01

Edited by k.lada
Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Eu as zice, bazandu-ma pe propriile experiente, sa faceti in felul urmator. Eu sunt din cluj, de aici am luat piesele pt suspensie/directie. Niva are aceeasi articulatii ca la modelele clasice de Lada (1200, 1500, 1600, etc). Am avut de ales intre pivoti "made in Russia", si Ocap, made in Italy. Binenteles ca am ales Ocap, am dat in cluj acum 2 ani aprox 35 lei/pivot. Asta inca pe vremea cand nu ma ocupam cu piese de masini. Din pacate am ajuns la concluzia ca Ocap este un lucru italienesc destul de prost (au inceput sa scartaie). Nu pot sa zic ca a fost scump. Legat de pivotii rusesti, dau de oricare provenienta, depinde in mare masura de noroc. S-ar putea omul sa nimereasca pivoti buni, dar si reversul medaliei e valabil. Asa ca va recomand sa achizitionati articulatii Lemforder sau MOOG. Astea sunt bune (doar daca-s contrafacute nu sunt), nu costa nu stiu cat de mult, se pot gasii la orice magazin de piese auto straineze. Cu conditia sa nu cereti piese pt Lada in general, ci pur si simplu sa ii ziceti un cod de produs la vanzator (ii bagati o tidula cu codul sub nasul lui). Am sa caut si o sa postez codurile, de care aveti nevoie.

MOOG (niva 1.7 4x4)

bara de directie (legatura intre caseta si semicaseta) LA-DS-0385

Cap de bara (partea exterioara) FI-ES-0261

Cap de bara (interior) LA-ES-0386

Pivoti: LA-BJ-0392

Lemforder:

Pivoti: 12443-01

 

de acord 100% cu tine .Ocap este un produs ff.slab,nici Moog nu exceleaza prea mult.Lemforder este ok .si de prim montaj la majoritatea turismelor sau mai puteti incerca TRW .spun asta tot din proprie experientza .

Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Un lucru binevenit! Cei care sunt siguri pe anumite coduri de echivalenta a pieselor de NIVA ar fi bine sa le posteze aici pentru a avea o optiune a calitatii acestora. Va multumesc anticipat!

Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita. -Einstein-

Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

Totusi,cred ca cele din vest sunt mult mai bune si sunt facute mai cu simt de raspundere.

Nu poti compara un rulment facut de suedezi cu unul rusesc sau unul facut in moldova sau ucraina,cu o diferenta de pret de numai 5 lei.

bau bau
Link to comment
Share on other sites

Guest k.lada

Re: sfaturi articulatie!

 

Corect, DAR.. .daca nimeriti piese NOS (new old stock, adica originale vechi), sovietice de preferinta, nu ezitati :D Am desfacut cutia de viteze, si toti rulmentii din ea, sunt in stare EXCELENTA, fara uzura relevanta :D http://lh4.ggpht.com/__7qQw-2X51c/S7YVjNdRBDI/AAAAAAAAAZY/jiK0l3SukCw/s512/Image0201.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

solutie pentru articulatii cardan la niva inaltata !

Doua flanse finale , se monteaza spate-n spate , si se aplica cordon de sudura 8x45 grade fata in fata si e gata cardanul cu dubla articulatie de 42 de grade .

Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

solutie pentru articulatii cardan la niva inaltata !

Doua flanse finale , se monteaza spate-n spate , si se aplica cordon de sudura 8x45 grade fata in fata si e gata cardanul cu dubla articulatie de 42 de grade .

 

 

Eu am pus kit-ul de inaltare cu tampoanele de cauciuc la arcuri,care il au cei de la Cluj.Necesita modificarea aceasta la cardan?:tk

Link to comment
Share on other sites

Re: sfaturi articulatie!

 

inaltarea cu cauciucuri e maxim 3 cm , si nu necesita inaltare .

solutia aceasta e pentru 10-15 cm , si trebuie executat si la planetarele fata.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Re: sfaturi articulatie!

 

Am cumparat brat cu bucsi si pivot marca YAMATO ( j38024ymt)

Ce stiti despre YAMATO?

 

E o firma Japoneza ... iar de calitatea produselor Japoneze nu ar trebui sa te indoiesti nici`o data !!!

 

E ce trebuie !!!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use