Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

mitzu, in sfarsit!


mihaila
 Share

Recommended Posts

up up up up up

 

Asadar, va prezint noul tauras cu ochii oblici:

Pajero Classic 2005! :banana

2.5td

blocant spate - cu ochi oblici:grin:

clima la ''cocletz''

.

.

.

va urma...

 

Aaaaa, era sa uit!

Pozele cu taurashu'

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: mitzu, in sfarsit!

 

modelul asta s-a facut si in 2005?

 

Pana in 2004, sigur. Conform seriei de sasiu, anul de fabricatie este 2004, iar in 28.12.2004, conform cartii service avea 8 km. Prima inmatriculare a fost in ianuarie 2005.

 

Urmeaza sa ii schimb zemurile - toate - saptamana asta.

Dupa care, incepe ''circul'':grin: - am io postata o poza cat se poate de sugestiva... mai sus.

Ar mai fi ceva... coltul din dreapta spate este de pe un englezoi, si nu are ce cauta acolo! Asa ca, detinatori de V24, dati si voi de stire pe unde m-as lipi de un colt... sau cu cine as putea face un schimb reciproc avantajos:2dr

Edited by mihaila
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: mitzu, in sfarsit!

 

Si primul drum ''mai lung'' adica Deva - Fagaras - Vad si retur, cu ceva fataiala pe acolo... total 483 km cu 41 l de motorina. Deci consum mediu 8,48 l la suta. Cum vi se pare?? Viteza a fost ''cea legala''.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitzu, in sfarsit!

 

Consum chiar foarte mic...Asai ca ai manuala nu?

 

Da, 5+1. Si nu i-am dat in cardan decat 120, mai tre sa echilibrez o tzara rotile. Si fara clima decat la venire, adica juma' de drum.

Apropo, multumiri si plecaciuni deosebite domnului maitre de la bucale, pentru roti.

Urmeaza sa demolam bordul, sa punem alea trei instrumente - altimetru, clinometru si termometru. Are careva idee pe unde fras e ascuns senzorul de temperatura interioara??

Link to comment
Share on other sites

Re: mitzu, in sfarsit!

 

Nu e cumva sus pe bord aproape de parbriz? La mine acolo e daca nu gresesc.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: mitzu, in sfarsit!

 

Da, 5+1. Si nu i-am dat in cardan decat 120, mai tre sa echilibrez o tzara rotile. Si fara clima decat la venire, adica juma' de drum.

Apropo, multumiri si plecaciuni deosebite domnului maitre de la bucale, pentru roti.

Urmeaza sa demolam bordul, sa punem alea trei instrumente - altimetru, clinometru si termometru. Are careva idee pe unde fras e ascuns senzorul de temperatura interioara??

 

 

Salut.

 

Acolo ar trebui sa fie,iar cel exterior e in bara flapsul din partea stanga.Sper sa nu ma insel si sa fie altceva.

"Planning is bringing the future into the present so that you can do something about it now."

-- Alan Lakein

Link to comment
Share on other sites

Re: mitzu, in sfarsit!

 

Am uitat sa precizez, utilajul nu are cele trei instrumente, sper sa fie cablat pe sub bord pentru asa ceva, instrumentele sunt de pe un altul. Si cu aceasta ocazie, plecaciuni si domnului Sorin Melente de la Sebes :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: mitzu, in sfarsit!

 

am incercat si eu manevra asta. de fapt asa am luat masina. cu aceea consola pusa de forma. nu am gasit nici-un cablaj deci slabe sanse. oricum daca le gasesti da-mi de stire sa caut si eu.

Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere!

Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back!

Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde

Link to comment
Share on other sites

Re: mitzu, in sfarsit!

 

Salutare !!!

Felicitari pentru achizitie si sa iti aduca numai bucurii si noroieli cat mai placute !!!

Ma insel eu sau chiar ai fost prin Santandrei???am vazut un pajero exact ca al tau cu numere provizorii,erai la cateva case departare de unde stau eu ,am trecut cu un X-trail negru pe langa tine.

Poate facem niste iesiri pe dealurile din zona dupa ce inmatriculez si eu acaretul.

Numa' bine!!!

Ori gasim un drum, ori facem unul ...:lr :cl
Link to comment
Share on other sites

Re: mitzu, in sfarsit!

 

Salutare !!!

Felicitari pentru achizitie si sa iti aduca numai bucurii si noroieli cat mai placute !!!

Ma insel eu sau chiar ai fost prin Santandrei???am vazut un pajero exact ca al tau cu numere provizorii,erai la cateva case departare de unde stau eu ,am trecut cu un X-trail negru pe langa tine.

Poate facem niste iesiri pe dealurile din zona dupa ce inmatriculez si eu acaretul.

Numa' bine!!!

 

 

Ala-i, frate!:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: mitzu, in sfarsit!

 

Toate lichidele au fost inlocuite. Si pentru a veni in ajutor si altor mitsubishati, cantitatile au fost:

ulei motor - carter 6,3 l + filtru 0,8l + radiator 0,4 l,

ulei cutie 2,5 l + cutie transfer 2,3 l GL4 75w90,

ulei grup fata 1,2 l + grup spate 2,6 l (blocant spate, la alea cu LSD intra 3,8 l) GL5,

AC 600 gr freon + ulei compresor HFC 134a

radiator motor 9 l de zeama.

La servo nu stiu cat a intrat, l-am schimbat si pe ala.

Urmeaza faza cu bordul, mai ales ca am observat ca tubulatura de ventilatie pe parbriz este putin...sugrumata.

In rest, foarte multumit de achizitie!:h5

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: mitzu, in sfarsit!

 

Na, ca am gasit ceva cablaje! dar nu seamana mufele, bata-le vina!

Am o mufa mama dreptunghiulara, seamana perfect cu cea de la caschetofon... iar la ce am luat io de la Sorin, are doo mufe mai batratoase...

deci? care va pricepeti sa descurcati problema?

eventual o sa fac si niste poze

Link to comment
Share on other sites

Re: mitzu, in sfarsit!

 

Despre ce mufe vorbesti ca nu bag de seama????

Pai, alea trei instrumente se conecteaza de cablajul general printr-un cablu, pe care il am. Dar nu se portivesc mufele de la cablul de legatura cu mufa de ''intrare''! :hl

Oare cum sa-i dau de cap??

am facut si niste poze, in ordine:

mufa ''de legatura''

mufa din instrumente - aceeasi cu aia din masina, dar alti pini, shit!

cablul de legatura...

acelasi cablu, capatul ce tre infipt in cablajul general?? - alte mufe

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use