Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Intrebari PAJERO scurt?!


Forte
 Share

Recommended Posts

Am observat tendinta de a migra multi catre Pajero 93-96, cu motorizari benzina sau motorina, cu echipari destul de complete, pe langa geamuri electrice, exista aer conditionat, ba chiar si clima! Din motive de pret, majoritatea au volanul pe dreapta!

 

Preturile din UK sunt incredibile, preturile pentru modelele UK din Romania sunt acceptabile si exista oferte interesante si in Germania!

 

Intrebarile mele:

0. Anumite Mitsu au blocant spate! In ce configuratie vine cu blocant?

1. Ce recomandati benzina sau motorina? 2.5 diesel este exclus?

1.1. Eu nu am auzit de motoare cu probleme! Voi cunoasteti cazuri?

2. Automata sau manuala?

3. Cu suspensie reglabila?

4. Inaltata cu distantiere/prelungitoare arcuri/telescoape?

5. Body lift?

6. Sunt masini care vin gata preparate si folosite in off-road! Ati cumpara o masina preparata?

7. De ce Mitsu si nu Toyota?

8. De ce? De ce? ...

Edited by Forte
Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

1.depinde ce faci cu masina si de stilul de condus...ceva hobby...2.5 - 2.8 diesel,...vrei mai mult - 3000 - 3600 benzina.

1.1 personal am bubuit un 2.5 tdi din vina mea...e un cal de cursa lunga...celelalte modele nu le cunosc individual.

2. chestie de gust.

3.cea reglabila pleaca iute de pe masina , depinde de exploatarea masinii...aproape toata lumea opteaza pe ''fixe''...

4. si 5. in functie de necesatile tale si de marimea anvelopei;recomandat inaltare din suspensie si o eventuala decupare a aripilor pentru pneuri 31'' - 33'' si jante cu ET negativ -25 - 40 e ok

6. in functie de pret si echipare.chestie de gust iarasi...personal prefer stock.

7....Nu am testat toyote...ma abtin..:grin:

8. E strict punctul meu de vedere...ca si posesor de 2.5 tdi SWB...

9.SWB sau LWB ...la fel e chestie de gust si de viitoarea exploatare a masinii...:dr1

Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

Ma refer la o masina folosita la off-road de weekend!

 

M-a intrigat alegerea unei benzinare pentru campionat, dupa cum zice aici:

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=42113&page=32

Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

Pentru iesiri de weekend e ok si un 2.5 ,ca nu te fugare nimeni...si daca motorul e in mintile lui la 99 cp utilat cu 31'' e arhisuficient...in campionat au alte standarde de fuga...e contra cronometru,o troliere nu se mai face cu ''fun''...deci au nevoie de ceva cp in plus ,cu cat mai mare cu atat mai tare (la motor ma refer)...:wink:

P.S.daca ar fi sa o iau de la inceput as merge pe un Pajero 3600 benzinar SWB...sau patrol GR 2.8 diesel LWB...:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

1. Motorina 2.8 (are acelasi cuplu ca la 3.0 benzina) sau 2.5 - economic si fiabil care trage ca magaru,mult si usor.

1.1. La 2.8 cu uzura mare garniturile pompa injectie,la 2.5 nu prea am auzit lucruri comune,pare destul de bun,cu intretinere buna si dupa 89',cele de dinainte aveau probleme cu chiulasa.

2. manuala

3. Fara suspensie reglabila.

4. Inaltata cu arcuri si alte amortizoare pe spate + un mic bodylift

5. Body lift 2.5cm (unde e cazul)

6. Sunt masini care vin gata preparate si folosite in off-road! Ati cumpara o masina preparata? - NU

7. De ce Mitsu si nu Toyota? - De mic am crescut cu Mitsu si-l cunosc destul de bine,ce poate si ce nu.

8. De ce? - Una e sa ai un Patrol inaltat,ridicat,preparat care merge doar pe teren si putin asfalt si alta e Pajero care face fata in teren si e masina de zi cu zi,in comfort si in limitele legii si eu scump la intretinere.

Edited by Sefulik
Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

Pe asfalt nimic nu as da pe cutie manuala, in offroad= automata clar!!!

 

Cel mai indicat, vezi filmuletele de pe youtube si topicurile baietilor de la kamikaze si ai sa-ti raspunzi singur.

http://forum.club4x4.ro/forumdisplay.php?f=522

 

Mi-au dat ocazia sa merg cu ei ( din nou multumesc baieti:h5 ) si sant impresionat de ceea ce puteau face masinile si de cum le-au preparat.

 

 

Parerea mea!

Bafta

Vrabia malai viseaza.....cum visez eu la un HDJ80...
Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

Cand s-o strica cutia automata..... Am vazut si simtit personal unele probleme si m-am lecuit repede. La asta manuala mai schimbi un sincron,un rulment,cam orice consumabila din ea. Nu cred ca are viata lunga in utilizare severa (Auto). Parerea mea!

Daca iti iei un 2.8,ar fii bine sa un pre 96. Pana in 95 s-au fabricat cu injectie mecanica,dupa cu injectie electronica.

Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

pfff ca citeam topicu si mi-am adus aminte de pajero meu,bineinteles englezoaica 2.8 tdi si vreau sa va spun ca nu am fost multumit,nici de cutie nici de motor...nu stiu dar parca 2.5 nici nu se compara cu asta...

0720059999

0756545953

 

Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

Raspunsul meu la Intrebarile tale:

1. detin oarecum extremele 3.5 V6 si 2.5 TDI. sunt multumit de amandoua dar 3.5 e un motor super bine facut si pica greu. cam scump de intretinut. 2.5 cam lenes dar numai bun pt ceva de week-end mediu.

1.1. sincer nu am auzit de asa ceva.

2. am 2 manuale. placerea de a pilota e maxima.

3. fara suspensie reglabila. nu prea te ajuta cu nimic

4. un kit de inaltare.

5. NUUU! iti da mari dureri de cap. eu am renuntat

6. de obicei, pretul celor semi-preparate este f atractiv si se merita dar e mult mai frumos si bine sa o faci asa cum vrei tu in funtie de necesitati.

7. lumea zice ca e mai ieftin de intretinut Pajero

 

tot ce am spus, este parerea mea cumulata cu a celor mai invatati ca mine!

Numai bine!

Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere!

Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back!

Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde

Link to comment
Share on other sites

Guest ionak88

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

Dupa parerea mea un Pajero e mult mai usor de intretinut decat o Toyota.

Parerea mea in legatura cu intrebarile tale.

1 toate motoarele de pe Pajero sunt foarte fiabile...Daca vrei consum mic si intretinere usoara iati 2.5 la care daca ai grija de distributie si ulei nu are cum sa te lase plus ca consumabilele la el sunt ieftine. 2.8 este un pic mai nervos,nai treaba cu distributia fiindca este cu lant iar consumul difera ceva fata de 2.5 in conditii off-road,dar cum am mai spus masina se duce mai tare cu el. Daca nu tii cont de consum si vrei putere benzinarele-s de tine atunci.

2 Automata e cu mult mai fiabila decat manuala(la manuala ta lasa ambreajul daca esti greu la piciort). Automata daca ai grija sa aiba ulei bun si racire cum trebuie te tine mult mult. Plus ca se stie in conditii off-road automata e sfanta.

3 Nu stiu cum spun unuii ca suspensia reglabila nu tine,eu am asa ceva pe masina de cand o am(cam 1 an)si am manato prin borti si damburi dea luato naiba si totul e ok. Si ai o usurinta si un confort la condus cu asa ceva de nuti imaginezi pana nu vezi. O treaba e cand iei o masina cu 2 lei si zici cai buna si la ceva timp vezi ca te lasa telescoapele de exemplu(lucru patit de niste prieteni de ai mei cu un Pajero) si altceva e cand te interesezi bine dai un ban si iei ceva in stare f buna sau cat de cat buna.

4 Asta e simplu de ales pentru tine daca nu vrei complicatii si bataie de cap iao gata modificata,daca nu,tio faci tu dupa cum vrea inimioara ta. Un Pajero nu conteaza cum e....important e sal ai!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest ionak88

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

Cubo prin teren accidentat cu suspensia setata pe Soft mergi ca pe apa si nu simti mai nimic daca nai jocuri in bucse si pivoti... Cu suspensia setata pe hard(practic asa cum sunt telescoapele nereglabile ) risti sati musti limba in gura,trebideaza toata masina,scartaieste tot bordul si plasticele,sare MP3-ul etc...

Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

ai si tu dreptatea ta dar cand o folosesti zilnic pe drumuri de tara, de exemplu, nu te tin mai mult de 50-60 000 de km. devine barcutza pe sosea in curbe. sunt de apreciat dar nu sunt pt teren accidentat.

Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere!

Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back!

Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde

Link to comment
Share on other sites

Guest ionak88

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

Fiecara cu parerea lui...Poate tu stii din propria experienta asa ca nu te contrazic...Dar dupa mintea mea aceste telescoape daca sunt in stare buna 85-90% nu ai absolut nici o problema cu ele mult timp si poti sa tragi din greu cu ele...Dar majoritatea englezoaicelor aduse la noi in tara au pe ele aceste telescoape din fabrica si mi se pare normal ca la 10-20 ani vechime sa nu mai tina mult fie cau fost utilizate pe drumuri rele sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

In urma discutiilor am ajuns la concluzia ca ma intereseaza 2800 diesel, dar dupa ce am cautat pe net in Anglia si Germania, nu am gasit masini dotate cu blocant spate!

 

2.8 + blocant nu exista?

Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

Nu stiu daca exista, dar cu siguranta exista 2.8 + blocant de 2.5, ca e aceeasi punte (interschimbabila).

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Intrebari PAJERO scurt?!

 

Oare se gasesc punti de 2.5, sigur au aceleasi rapoarte sau trebuie schimbata si puntea pe fata?

 

Am gasit:

http://cgi.ebay.co.uk/Rear-Diff-Diff-Lock-1995-Shogun-2-8TD-/330428970357?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cef19f575

Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use