Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pajero probleme cu apa


MMC
 Share

Recommended Posts

Am incercat in multe locuri , dar nimeni nu m-a putut lamuri asa ca intreb si aici.

 

Se da un Pajero "92 3000 cmc V6.

Problema este ca masina se opreste in apa .

Masina are snorkel nu a luat apa in filtru sau admisia de aer.

 

Se pare ca problema este din cauza apei care intra in diverse contacte , bujii sau alte parti electrice.

 

Cum fac sa nu se mai intample acest lucru?

La cea mai mica balta string din deriere de frica sa nu raman acolo si sa trebuiasca sa ajung acasa tractat.

 

Ce este de facut?

 

Va multumesc.

Mitshubishi Pajero 3000V6 Canvas Top

Off-Road PRO Pack

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

Am incercat in multe locuri , dar nimeni nu m-a putut lamuri asa ca intreb si aici.

 

Se da un Pajero "92 3000 cmc V6.

Problema este ca masina se opreste in apa .

Masina are snorkel nu a luat apa in filtru sau admisia de aer.

 

Se pare ca problema este din cauza apei care intra in diverse contacte , bujii sau alte parti electrice.

 

Cum fac sa nu se mai intample acest lucru?

La cea mai mica balta string din deriere de frica sa nu raman acolo si sa trebuiasca sa ajung acasa tractat.

 

Ce este de facut?

 

Va multumesc.

 

Cea mai comuna si mai simpla problema la motorul tau este capacul de delcou expus. Poti sa-i faci o aparatoare din ceva sa nu mai sara stropi sau pui o punga pe el sau dai mult WD40 pe el.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

punga pe delcou ca si caciulita pe...asa se trece primejdia

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

Nu este chiar normal. Si eu am un 3.0 si nu se opreste chiar cum spui tu. Verifica legaturi electrice, mufe, mansoane de protectie. Intradevar, odata am reusit sa opresc motorul dupa ce am trecut prin apa, dar si atunci pentru ca se oprise brusc coloana, eu veneam destul de tare prin noroi si la franare am derapat si am scapat piciorul de pe pedale (dar dupa ce trecusem prin destule "balti" si noroaie; era motorul fleasca :grin:). Am curatat delcoul, am pus un sac de gunoi pe el si am mers inainte. (Sefulik stie traseul ca a fost co copilot :wink:, trebuia sa trag tare ca eram incaltat cu H/T-uri).Nu este sincer o solutie chiar ok...se poate face condens in punga si...

Ma gandesc si eu de atunci la ce a spus Sefulik si anume sa fac o protectie.

Mai exista o solutie...exista un spray siliconic, care creeaza o pelicula de protectie si automat...nu lasa aa sa intre si sa isi faca de cap.

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

Un prieten de-al meu,sofer de meserie,si-a pus silicon de garnituri (RED RTV 2+2) pe langa fisele care intra in delcou si la garnitura de jos la o dacie. Singura problema era ca atunci cand schimba delcou,cumpara un tub de silicon dala rosu.

Eu sincer nu am incercat niciodata dar daca omului i-a tinut figura va recomand si voua. Aveti grija sa nu dati cu silicon IN delcou.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

Deci ma duc si cumpar silicon rosu dau cu el pe delcou.

 

Dau cu el si la bujii?

 

PS: luati in calcul ca sunt paralel cu tehnica.

Mitshubishi Pajero 3000V6 Canvas Top

Off-Road PRO Pack

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

doar partile care ar permite intrarea apei, ai explicatia mai sus, unde intra fisele in capac si unde calca capacul pe delcou, unele masini au garnituri.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

Salut,

 

Am patit si eu ceva similar , motorul mergea in aprox 3 pistoane dupa recerea prin niste balti uriase cu 80 la ora .

 

Am lasat motorul 3 minute sa mearga , cred ca s-a uscat si a mers OK

 

O sa i-mi iau un spray cu aer comprimat gen cele pt umflat roti si o sa dau cu el data viitoare cand intra apa.

 

Am inteles ca 3500 are bobine independente pentru cele 6 pistoane inainte de bujii - presupun ca a avut un motiv aceasta modificare , oare se poate transplanta acel sistem la 3000 fara modificari semnificative ?

 

Salutari,

Calinvas

http://bestwinch.ro/14-exemplu-de-montaj

Trolii Kingone

Trolii BestWinch

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

La ATV-uri exista fise din/cu silicon (NGK-uri), care nu permit intrarea apei, nu exista asa ceva si la masini?

Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

Da asa mi s-a spus si mie ca a mers in 3 pistoane.

Problema mea a fost ca nu s-a uscat si a trebuit sa merg tractat pana la service.

 

Mi se pare "enervant" ca ,,, cu masina de teren sa ocolesc baltile!

Edited by MMC

Mitshubishi Pajero 3000V6 Canvas Top

Off-Road PRO Pack

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

Verifica bine fisele (vizual) sa nu aiba ciupituri ,crapaturi nu trebuie sa fie neaparat mari verifica capacul de la delcou sa nu fie fisurat la fel nu trebuie sa ai neaparat o fisura mare este de ajuns una destul de mica.Daca ai cum ia niste fise de calitate cum spunea si Forte NGK sunt mai scumpe dar merita.Verifica si fisa bobinei de inductie la fel.Ahh si ai grija ca te poti curenta nu glumesc.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

Imi pare rau ca nu mai are un prieten masina,a vandut un Pajero 3.0 V6 la care i-a confectionat o aparatoare la delcou dintr-o carcasa de sursa de pc. Era mai bine decat deloc dar nu era rezolvata 100%.

 

MMC

Ca sa elimini din start multe griji,schimba capacul de delcou si fisele (daca te tine bugetul si bujiile). Astea ti le recomand originale Mitsu. Ai grija mai intai sa intrebi la reprezentanta sa-ti faci o idee de pret pentru ele daca nu le cumperi originale. Pe urma poti sa te joci cu siliconul la etansari. Siliconul folosit a fost marca 2+2 si model RED RTV,mai este folosit si la diferite garnituri de la motor.

 

Forte

Nu cred ca rezista alea la un V6 Mitsu in forja. Deasemenea evitati prostiile alea gen racing de diferite culori vii,nu au viata lunga.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero probleme cu apa

 

De obicei se practica de cei cu Dacia ... se trage peste delcou o manusa chirurgicala din cauciuc/latex care va sta foarte etans pe el, in varful celor 5 degete se dau gauri subtiri prin care se scot fisele de bujii ... si gata.

Capacul de delcou se unge cu ulei inainte pe interior si exterior si se lasa pe un ziar sa se scurga ... asta ca sa nu se mai abureasca la orice schimbare de temperatura ... a nu se baga ulei la carbunele central cu arculet.

Toyota Hilux Surf 3.0 TD SSR-X Limited 1994

Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI 2003

Volkswagen Polo 1.4 TDI 2003

De mic mi-a plăcut volanu / Şi nu am iubit ghiozdanu, / Copiii-nvăţau engleză / Şi eu să bag în viteză

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use