tatalor Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 de curand am cumparat un t4 syncro 4*4, 2,5 tdi ,102 cai, fabr 1999,8+1 locuri. masina intentionez sa o folosesc la tras platforma ,rulota dar si pentru masina de zi cu zi. astept parerile voastre despre acest model in special despre sistemul syncro( cat este de fiabil, cum functioneaza intretine etc.) multumesc , Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sorin Priboi Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Re: t4 syncro 2,5 tdi Ca masini si ca motoare sunt deosebit de rezistente.Avem si noi un T4 din 98 cu aceiasi motorizare,102 cp tip motor ACV , de marfa si s-au facut aproape 400 000 km cu aceasta masina in ultimii 5 ani.Ce s-a scimbat la ea: de 2 ori kit ambreaj cu placa volanta(costa aprox 2-3000 lei in fct de producator) si duce cam 150000 km brate, bucsi pivoti telescoape placute frane si discuri, distributia de vreo 3 ori. A fost muncita din greu si inca mai merge, dar nu stiu cat...:ha: In ceea ce priveste Syncro, nu am idee pt ca a noastra este T4 simplu. Sa te poarte sanatos peste tot si fara probleme.:h5 Sorin Priboi, aproape pieton .... ________________________________________________________________________________________________________ Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endevour Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Re: t4 syncro 2,5 tdi Detalii despre Syncro: http://www.club80-90syncro.co.uk/Syncro_website/TechnicalPages/_THE%20SYNCRO%20STORY.htm Sistemul de pe T4 este Torsen T-2: http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen “If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unimog4x4 Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Re: t4 syncro 2,5 tdi si eu am syncro dar T3 e f bun dar trebuie avut mare grija cu tranzmisia :tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
tatalor Posted June 19, 2010 Author Share Posted June 19, 2010 Re: t4 syncro 2,5 tdi multumesc:tk de urari si de sfaturi . sper sa fie f rezistenta ca o sa aiba multe de indurat. 2,5 tdi sunt motoare f reusite ca toata masina de altfel . nelamurirea mea ii cum se intretine sistemul syncro. trebe niscaiva mirodeni, uleiuri ect schimbate periodic sau trebui ferita de off si de chinuiala 4*4? acu ce mai tura bura ca am" luat o" si o sa ma conving pe parcurs cat e de fiabila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacosul Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Re: t4 syncro 2,5 tdi Daca e cu viscocuplaj nu trebuie sa schimbi si sa intretii nimic.La peste 100000 km.te lasa VC.Daca e cu Haldex grija la ulei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endevour Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Re: t4 syncro 2,5 tdi Exista Syncro, Torsen si Haldex la VAG. La Haldex se schimba uleiul si filtrul de la vascocuplaj la fiecare 60.000km sau 2 ani. Detalii aici: http://www.awd.ee/haldex.html La Quattro (Torsen si Syncro) e alta mancare de peste. :wink: Detalii aici: http://www.awd.ee/quattro.html “If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover” Link to comment Share on other sites More sharing options...
dilbert Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Re: t4 syncro 2,5 tdi Salut, masina are vascocuplu, nu Haldex sau Torsen. Vascocuplul de pe T4 e facut pentru strada, uleiul nu e asa vascos ca la T3, asa ca puntea spate "prinde" mai tarziu. Cel mai bine se poate observa asta in nisip sau pamant afanat, puntea fata se va ingropa usor pana cand puntea spate incepe sa traga. In schimb, mersul pe asfalt e mai confortabil, in special la parcat, curbe stramte si ace de par. Garda de sol nu e prea mare, iar lungimea masinii face ca unghiul de trecere sa fie destul de prost. In schimb, unghiul de atac e bunicel. Se pot monta arcuri mai solide pentru 4-5 cm de garda extra, dar scade confortul daca nu se schimba si telescoapele cu unele potrivite ( pe langa faptul ca se distrug telescoapele originale din cauza amortizarii prea slabe) . Varianta ieftina ar fi montarea unor distantiere sub arcuri, cu dezavantajul scaderii cursei. Din ce imi amintesc, scuturile sunt slabute. Cu ceva cauciucuri bune, arcuri si telescoape mai suparate si mai ales diferentialul blocabil pe puntea spate, masina e buna pentru drumuri de munte, dar nu va fi niciodata un offroader extrem. In schimb, locul oferit nu poate ajuns de nici o masina de teren normala. Cam asa poate arata una, mi se pare ca arata superb. Dupa parerea mea, e cel mai frumos transporter VW. http://www.busschmiede.de/shop/bilder/produkte/gross/101213.jpg Radu Link to comment Share on other sites More sharing options...
SelfieFun Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 (edited) Re: t4 syncro 2,5 tdi Acum ca a trecut ceva timp de când o ai, cum e mașina? Salut, masina are vascocuplu, nu Haldex sau Torsen. Vascocuplul de pe T4 e facut pentru strada, uleiul nu e asa vascos ca la T3, asa ca puntea spate "prinde" mai tarziu. Cel mai bine se poate observa asta in nisip sau pamant afanat, puntea fata se va ingropa usor pana cand puntea spate incepe sa traga. In schimb, mersul pe asfalt e mai confortabil, in special la parcat, curbe stramte si ace de par. Garda de sol nu e prea mare, iar lungimea masinii face ca unghiul de trecere sa fie destul de prost. In schimb, unghiul de atac e bunicel. Se pot monta arcuri mai solide pentru 4-5 cm de garda extra, dar scade confortul daca nu se schimba si telescoapele cu unele potrivite ( pe langa faptul ca se distrug telescoapele originale din cauza amortizarii prea slabe) . Varianta ieftina ar fi montarea unor distantiere sub arcuri, cu dezavantajul scaderii cursei. Din ce imi amintesc, scuturile sunt slabute. Cu ceva cauciucuri bune, arcuri si telescoape mai suparate si mai ales diferentialul blocabil pe puntea spate, masina e buna pentru drumuri de munte, dar nu va fi niciodata un offroader extrem. In schimb, locul oferit nu poate ajuns de nici o masina de teren normala. Cam asa poate arata una, mi se pare ca arata superb. Dupa parerea mea, e cel mai frumos transporter VW. http://www.busschmiede.de/shop/bilder/produkte/gross/101213.jpg Radu de curand am cumparat un t4 syncro 4*4, 2,5 tdi ,102 cai, fabr 1999,8+1 locuri. masina intentionez sa o folosesc la tras platforma ,rulota dar si pentru masina de zi cu zi. astept parerile voastre despre acest model in special despre sistemul syncro( cat este de fiabil, cum functioneaza intretine etc.) multumesc , Edited October 6, 2017 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marian culache Posted May 29, 2020 Share Posted May 29, 2020 Unde pot repara si eu un vascocuplaj de la un t4syncro motor 2500 102 cp 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valiu Posted June 3, 2020 Share Posted June 3, 2020 Sunt și eu interesat de reparația unui vâsco-cuplaj vw t4 Syncro 2.5ACV. O îndrumare ar fi foarte apreciată Mulțumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marian culache Posted February 27 Share Posted February 27 Unde reconditionez un vascocuplaj On 6/25/2010 at 2:13 AM, dilbert said: www Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts