octi Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Salut! In urma cu cateva saptamani am observat ceva probleme cu 4wd-ul de la Pinin-ul meu si anume: - in modul 2H totul functioneaza normal. - cuplez 4H (fata+spate), tractiunea functioneaza normal, dar se aprinde intermitent si becul de la diferential (becul rosu din mijloc), de parca ar vrea sa se cupleze diferentialul (desi sunt in 4H); daca accelerez, ii creste frecventa intermitentei. - schimb in 4HLc se cupleaza si diferentialul si merge normal. - la fel si in 4LLc, totul normal. Uneori, daca intru in curba si sunt in 4H se manifesta ca si cand ar fi cuplat diferentialul (trage foarte greu si aproape ca se blocheaza rotile de pe fata). Initial am crezut ca e o problema de senzor, insa imi dau seama ca diferentialul incearca sa se cupleze chiar si in 4H, desi nu ar trebui. Idei? Multumesc. Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sefulik Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Re: Probleme diferential Pinin ? Verifica mufele firelor care ies din cutia de viteze,am vazut aceeleasi simptome la un Pajero II cu volan pe stanga. Mufele era pozate pe contraaripa dreapta si se oxidasera contactele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sixone Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Re: Probleme diferential Pinin ? Citisem intr-un post pe aici, nu stiu exact cine patise, verifica uleiul daca e suficient sau in stare buna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tavi D. Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Re: Probleme diferential Pinin ? Sau ca sa fii mai sigur, profita ca ai un expert in 4x4 in Timisoara si mergi la el: Delfino Granzotto, service AWAK 4x4, tel. 0722.891304. Bafta! [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites More sharing options...
octi Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 Re: Probleme diferential Pinin ? Multumesc pentru raspunsuri! @Tavi Dragotoiu am notat numarul, e bine de stiut ca exista o persoana de genul asta in TM! Mi-am luat inima in dinti si am desfacut impreuna cu un prieten senzorii de pe cutia de viteza si, cu toate ca am schimbat uleiul din cutie+grupuri la sfarsitul anului trecut, senzorii erau cam negrii pe capete. I-am curatat bine, i-am montat la loc si totul merge cum ar trebui. Apropo, senzorii de la VCU Lock (conectati cu lampa galbena) au firele de culoare maro. Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts