Yonutz Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 (edited) 1.Simexuri fake nu exista! 3.Nu exista carcase de Simex resapate! 2.Exista mai multe firme care produc anvelope de tip simex si anume (cele prezente la noi in tara se impart in doua categorii ...anvelope normale, sa le zicem de origine si anvelope resapate. Si aceste doua categorii se impart in mai mute subcategorii dupa marca/profil. Iti expun jos niste poze sa fi edificat (vb aici de anvelope cu profil tip simex ...dar mai exista si alte cauciucuri MT/mud terrain/ ...) In general anvelopele de origine dimensiune medie costa in general in jur de 200-300e/buc (pret de nou) si cele resapate in jur de 80-150e/buc (pret de nou) A.Anvelope de origine: 1.Anvelope "de origine" Simex extrem track caracteristici: foarte maleabile(moi), usoare dar care se tocesc repede pe asfalt, randament excelent in teren Simex lat: http://i951.photobucket.com/albums/ad357/yonutz_photos/Simex/simex_extreme_trekker_2-LAT.jpg Simex normal: http://i951.photobucket.com/albums/ad357/yonutz_photos/Simex/ziarelli.jpg 2.Anvelope "de origine" Silverstone MT-117 caracteristici: foarte maleabile(moi), usoare dar care se tocesc repede pe asfalt,randament excelent in teren http://i951.photobucket.com/albums/ad357/yonutz_photos/Simex/SILVERSTONE.jpg B.Anvelope resapate: 3.Anvelope resapate Insa Turbo Special Track (Spania) caracteristici:anvelope dure, semi-usoare, se echilibreaza bine, se tocesc greu pe asfalt,randament mediu in teren http://i951.photobucket.com/albums/ad357/yonutz_photos/Simex/insa.jpg 4.Anvelope resapate Malatesta Cayman (Italia) caracteristici:anvelope dure, foarte grele , se echilibreaza acceptabil, se tocesc destul de rapid pe asfalt, randament mediu in teren http://i951.photobucket.com/albums/ad357/yonutz_photos/Simex/malatesta.jpg 5.Anvelope resapate Pneus Trucker (Romania) caracteristici:anvelope foarte dure, foarte grele , se echilibreaza foarte greu, se tocesc destul de rapid pe asfalt, randament slab in teren http://i951.photobucket.com/albums/ad357/yonutz_photos/Simex/pneus.jpg 6.Anvelope resapate Ziarelli (Italia) caracteristici:anvelope dure, foarte grele, se echilibreaza foarte greu, foarte agresiv profilul, se tocesc destul de rapid pe asfalt, randament excelent in teren http://i951.photobucket.com/albums/ad357/yonutz_photos/Simex/ziarelli2.jpg 7.Anvelope resapate Lerma Gome (Italia. multumesc Zoli!) caracteristici:anvelope dure, foarte grele, se echilibreaza foarte greu, se tocesc destul de greu pe asfalt, randament mediu in teren aici nu am poze ... :grin: Probabil ca mai sunt si alti producatori dar nu ii stiu eu ... Edited July 12, 2010 by Yonutz consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted July 10, 2010 Author Share Posted July 10, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Incercam aici sa facem un tutorial de anvelope ptr informarea corecta a publicului si a potentialilor clienti. Fac aici un apel la toti furnizorii de anvelope de pe forum sa ne ajute sa construim acest topic. Sa fie unul de informare in primul rand si in al doilea rand si unul de "comparatie virtuala". In masura in care timpul imi permite o sa fac adaugarile necesare. Multumesc anticipat. Yonutz consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unimog Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Lerma Gomme este Italia eu ca si distribuitor sunt multumit de ei chiar daca sunt o firma mai mica si mai sunt probleme cu continuitatea aprovizionarii Va atasez si cele mai importante profile de offroad fabricate de acest producator 0747967945 kiss.zoltan@offroadmania.ro Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unimog Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 (edited) Re: Tutorial anvelope de teren 1) Maxicros pe un G care concureaza in campionat cine recunoaste masina 2.) Acest nou profil de la Ziarelli ma tenteaza , insa din cauza greutatii lui si a pretului cat un Sylverstone nu l-am incercat 3) Va mai atasez o poza cu cel mai mare dimensiune resapata de ei 37"... ghiciti Boggerul cat are ? Edited October 16, 2010 by Astral 0747967945 kiss.zoltan@offroadmania.ro Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristi Delta Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 (edited) Re: Tutorial anvelope de teren Mai NOU exista si profilul COURAGIA M/T de la brand-ul FEDERAL (Taiwan)- ANVELOPE NOI a caror GARANTIE este de 3 ANI !!! si informatii direct de la producator http://www.federaltire.com/en/html/pdetail.php?DB=suv&pdline=2&ID=28# http://www.federaltire.com/en/html/press_ne.php Iar mai multe impresii asteptam de la utilizatori :y Edited April 18, 2013 by Max Pe roti ca sa poti ! Pajero 3,5/99 - Off, Outlander 2,0/07 - On = Mitsubishi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Pe-rotzy (Cristi de la Delta Grup) te rog sa dezvolti aici un tutorial cu ceea ce vinzi si anume gama INSA Turbo (anvelope resapate), deja cunoscute printre noi cat si gama FEDERAL, recent importata (anvelope noi). Multumesc ...:h5 consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Nu ar strica sa fie explicat fiecare profil si unde se foloseste, unde nu, cum e cu folosirea pe fiecare tip de suprafata, etc. E cam mult dar ajuta. Pe mine sigur.:banana Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
koais Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren As dori niste informatii legate de MAXXIS, in special Mudzilla. nu prea am gasit un dealer in Romania. Sau poate nu ma inteleg destul de bine cu gogu'le.:grin: Nemo me impune lacessit ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren As dori niste informatii legate de MAXXIS, in special Mudzilla. nu prea am gasit un dealer in Romania. Sau poate nu ma inteleg destul de bine cu gogu'le.:grin: Maxxis Mudzilla are Lipoveanu pe masina...in afara ca sunt mai zgomotoase pe asfalt, nu cred sa aiba ceva de reprosat nici in noroi, nici pe zapada.... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren As dori niste informatii legate de MAXXIS, in special Mudzilla. nu prea am gasit un dealer in Romania. Sau poate nu ma inteleg destul de bine cu gogu'le.:grin: Exact ce spuneam! Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
soimu Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren am ajuns ieri , in final in posesia unui set de gume mult dorite pentru a completa un utilaj care se doreste foarte fiabil si de anduranta (fara performante deosebite in schimb), cu baza de plecare un M461 aceste anvelope sunt NT3 de la Petlas, cu singura dimensiune interesanta 900/16, care e cam 35-36 dar inguste de doar...9'' profilul este relativ comun si modest, dar adancimea crampoanelor si rezistenta legendara ma facut sa le doresc acum, stiu ca zoli folosea pe defenderul de concurs asemenea cauciuc, si in treaca mi-a spus ca e mltumit as dori sa spuna cine mai stie acte ceva si despre cum se comporta in teren, dezavantaje etc ceea ce stiu este ca sunt usoare la cele 8 pliuri, sunt originale si neresapate, au un pret bun de plecare (cam 100-120 euro) si cred ca pe sosea se comporta decent forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren As dori niste informatii legate de MAXXIS, in special Mudzilla. nu prea am gasit un dealer in Romania. Sau poate nu ma inteleg destul de bine cu gogu'le.:grin: Eu folosesc cu succes Maxxis Creepy Crawler. Pentru traseele cu multa piatra sunt excelente. La noroi merg foarte bine cu presiunea mica in ele. Eu le folosesc cu 0,5 dar am beadlock-uri. Altfel as dejanta rapid. Taloanele sunt foarte rezistente. http://www.rockcrawler.com/features/newsshorts/03may/maxxis_creepy_crawler.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Maxxis M8060 Trepador 205/70R15 aduce cineva in Romania? Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexb25 Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren @unde - am mai intrebat si eu asta... dar nu am primit nici un raspuns. poate ne cuplam mai multi sa iasa mai ieftin transportu din UK (camskill). Jimnyholic inside :j Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrolator Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Aici se gasesc multe anvelope de teren(si nu numai) si informatii despre acestea: http://www.offroadreifen.com/programme/reifenmarken.php Cel mai mare distribuitor de anvelope din Germania. La plata inainte 3% rabat Livreaza si in Romania Transport in Romania: Versandkosten pro Offroadreifen 24.54 EUR Versandkosten pro ATV-Reifen 12.27 EUR Versandkosten pro Felge 24.54 EUR Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Oameni buni, asta e un topic despre tipuri de anvelope de teren sau un topic pentru promovarea vanzatorilor de anvelope? Va rog sa nu incurcati borcanele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristi Delta Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Da, asa este . Inteleg sa vorbim despre anvelope: informatii -pareri . Voi prezenta anvelopa COURAGIA M/T de la FEDERAL ( anvelope NOI produse in Taiwan), anvelopa care se gaseste ACUM in Romania la dimensiunile din poza(pdf din josul acestui post):[ATTACH]85442[/ATTACH] - Couragia M/T este anvelopa extrema din gama Federal, avand robuste performante off-road, o infatisare pe masura iar coeficientele de tractiune, aderenta si rezistenta sunt fara precedent. - Designul acesteia este special conceput sa elimine acumularea particulelor externe pentru a asigura o performanta constanta. - Forma agresiva a benzii de rulare cat si a marginii anvelopei confera o uimitoare tractiune pe pamant, piatra, noroi sau pietris. - Prevazuta cu crampoane puternice de protectie in partea superioara a marginii, aceasta anvelopa poate aborda cu succes cele mai dificile suprafete. - CONCEPUTA PENTRU A CUCERI IMPOSIBILUL! 1. Amprenta crampoanelor laterale este ampla si agresiva. Forma ce confera protectie de durata impotriva loviturilor, rezistenta la taiere sau la alti factori specifici utilizarii in mediul off-road. 2. Designul crescator al amprentelor de pe margine imbunatateste eliminarea pamantului sau a nisipului pentru o performanta constanta. 3. Designul unic al retelei de sub-canale favorizeaza performanta off-road. 4. Forma anvelopei este prevazuta cu o caracteristica numita raza de inclinatie graduala (SRG- Sloped Radius Gradient) care creste fermitatea crampoanelor rezultand astfel o buna tractiune off-road. 5. Bara de la fundul canalului dintre crampoane elimina noroiul si bucatile de piatra favorizand o putere optima de tractiune off-road. 6. Crampoanele adanci si designul central sofisticat intampina cele mai pretentioase cerinte de aderenta off-road dar si de control al directiei in aplicatiile on–road. 7. Formula avansata de obtinere a componentelor special concepute sa reziste la socuri, fragmentari si abraziuni pentru o folosire mai indelungata. Inteleg ca este un tutorial despre anvelope de teren, dar daca exista interes voi prezenta si anvelopa COURAGIA A/T (tot FEDERAL). Dar niste pareri ,,din teren,, ar putea prezenta si ce-i care folosesc deja aceste anvelope (daca sunt pe acest forum). Pe roti ca sa poti ! Pajero 3,5/99 - Off, Outlander 2,0/07 - On = Mitsubishi Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Interesant topic si folositor.Insa gume "normale",de strada ,gen 235/70/16 ,all season,unde si la cat s-ar gasi,la un pret modic..?(noi,nu SH) 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipoveanu Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Da, asa este . Inteleg sa vorbim despre anvelope: informatii -pareri . Voi prezenta anvelopa COURAGIA M/T de la FEDERAL ( anvelope NOI produse in Taiwan), anvelopa care se gaseste ACUM in Romania la dimensiunile din poza(pdf din josul acestui post):[ATTACH]85442[/ATTACH] - Couragia M/T este anvelopa extrema din gama Federal, avand robuste performante off-road, o infatisare pe masura iar coeficientele de tractiune, aderenta si rezistenta sunt fara precedent. - Designul acesteia este special conceput sa elimine acumularea particulelor externe pentru a asigura o performanta constanta. - Forma agresiva a benzii de rulare cat si a marginii anvelopei confera o uimitoare tractiune pe pamant, piatra, noroi sau pietris. - Prevazuta cu crampoane puternice de protectie in partea superioara a marginii, aceasta anvelopa poate aborda cu succes cele mai dificile suprafete. - CONCEPUTA PENTRU A CUCERI IMPOSIBILUL! 1. Amprenta crampoanelor laterale este ampla si agresiva. Forma ce confera protectie de durata impotriva loviturilor, rezistenta la taiere sau la alti factori specifici utilizarii in mediul off-road. 2. Designul crescator al amprentelor de pe margine imbunatateste eliminarea pamantului sau a nisipului pentru o performanta constanta. 3. Designul unic al retelei de sub-canale favorizeaza performanta off-road. 4. Forma anvelopei este prevazuta cu o caracteristica numita raza de inclinatie graduala (SRG- Sloped Radius Gradient) care creste fermitatea crampoanelor rezultand astfel o buna tractiune off-road. 5. Bara de la fundul canalului dintre crampoane elimina noroiul si bucatile de piatra favorizand o putere optima de tractiune off-road. 6. Crampoanele adanci si designul central sofisticat intampina cele mai pretentioase cerinte de aderenta off-road dar si de control al directiei in aplicatiile on–road. 7. Formula avansata de obtinere a componentelor special concepute sa reziste la socuri, fragmentari si abraziuni pentru o folosire mai indelungata. Inteleg ca este un tutorial despre anvelope de teren, dar daca exista interes voi prezenta si anvelopa COURAGIA A/T (tot FEDERAL). Dar niste pareri ,,din teren,, ar putea prezenta si ce-i care folosesc deja aceste anvelope (daca sunt pe acest forum). Sadoveanu sau Calinescu ..... cata literatura .... mai citim si noi specificatii , caracteristici ... mai ne cade in mana cate o revista , un almanah .... aia cu 'imposibilul' mi-a placut teribil .. ... pe scurt .... dai garantie ca nu raman impotmolit .... garantie materiala ...????? cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren :ha::ha::ha: Nu fi carcotas.....e un slogan de marketing !!! REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanley Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren a incercat cineva Michelin XZL ? ?? (255/100 R16 de ex...) Indicativul XZL se refera la Michelin 4x4 O/R XZL, este o gama restransa ca si dimensiuni, cele mai cunoscute fiind 7,50R16 (special pentru Defender) si LT 235/85R16 O/R XZL. In Romania nu s-a prea vandut dar in Germania, Anglia, este foarte apreciat, se vede in testele de specialitate. Se comporta excelent in noroi, nisip, zapada si este si confortabil datorita compozitiei speciale a cauciucului Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanley Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Aici se gasesc multe anvelope de teren(si nu numai) si informatii despre acestea: http://www.offroadreifen.com/programme/reifenmarken.php Cel mai mare distribuitor de anvelope din Germania. La plata inainte 3% rabat Livreaza si in Romania Transport in Romania: Versandkosten pro Offroadreifen 24.54 EUR Versandkosten pro ATV-Reifen 12.27 EUR Versandkosten pro Felge 24.54 EUR Transportul 24,54 euro/cauciuc sau per set ? Nu sti, se poate plati si la pret netto, fara TVA, daca comanzi pe firma platitoare de TVA in Romania? Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren TVA-ul intai il platesti, apoi il deduci......dar cred ca trebuie ca firma ta sa aiba si un cont in euro......intreaba si contabilul tau cum vine treaba..... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanley Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren TVA-ul intai il platesti, apoi il deduci......dar cred ca trebuie ca firma ta sa aiba si un cont in euro......intreaba si contabilul tau cum vine treaba..... Pe forum unii au relatat cum au cumparat cauciucuri Kumho MT din Anglia de la Padock sau Camsckill direct fara TVA si practic au compensat prin asta intr-un fel transportul de cca 20 lire/buc, deci ma gandesc ca s-ar putea la fel si din Germania Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
u2_2 Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Re: Tutorial anvelope de teren Se poate cumpara fara TVA, atata timp cat dai un CIF valabil. Nu stiu insa cum se plateste apoi TVA-ul, pentru ca daca nu vinzi cauciucurile ci le tii pentru consum propriu tu nu mai percepi TVA la ele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts