Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

problema roata spate dreapta!!!


razvan_m2002
 Share

Recommended Posts

Salut,

 

am o problema, mi se incalzeste discul de frana impreuna cu janta pe spate dreapta.Am schimbat rulmentul care era aproape gripat,insa incalzirea discului continua.S-a mai intamplat cuiva acest lucru? Ce ar trebui sa verific?Ma gandesc ca saboti de la frana de mana sunt prea tensionati si ating tamburul.Care sunt ansamblele pe care trebuie sa le verific?Este posibil sa fei cablul de la frana de mana?

Precizez ca rulmentul l-am schimbat la ING BOSCH din Campulung Moldovenesc(fiind in trecere pe aici), lucru pe care il regret nespus acum, ptr. ca lasand la o parte faptul ca nu mi-au rezolvat problema, mi-au fisurat si portfuzeta, vrand la sfarsit sa o platesc tot eu, lucru pe care bineinteles nu l-am facut!

 

Va rog sa ma ajutati sa gasesc o solutie la aceasta problema ptr. ca nu doresc sa merg asa cu ea, existand riscul inevitabil de a mi se gripa si acest rulment nou pe care l-am montat.

Mitsubishi Pajero 2800 Turbo Intercooler, 1993
Link to comment
Share on other sites

Re: problema roata spate dreapta!!!

 

da am vazut, am ediat mesajul.. pai ti-am zis, verifica mai degraba etrieri, daca merg culisele alea..

eu am patit la cielo, erau infect de proaste, trebuia sa schimb placutele de frana foarte des fiindca mereu ramaneau apasate pe disc din cauza astora.

Link to comment
Share on other sites

Re: problema roata spate dreapta!!!

 

Totul este posibil ,ptr. ca nenorocitii, s-au grabit sa-mi puna roata inapoi si sa scape de mine!!!Ma gandesc ca intr-un service care se respecta iti face o constatare si daca exista o astfel de problema o sesizeaza imediat, chiar o si remediaza, bineinteles cu acordul tau,insa eu am nimerit pe acesti incompetenti ING BOSCH din Campulung Moldovenesc. Va recomand sa-i ocoliti, ptr. binele masinii voastre si ptr. nervii vostrii.

Mitsubishi Pajero 2800 Turbo Intercooler, 1993
Link to comment
Share on other sites

Re: problema roata spate dreapta!!!

 

La cate service-uri si mecanici adevarati in 4x4 sunt in Gura Humorului... Tu te-ai dus in Campu la niste incompetenti. De asta e bine ca atunci cand nu stii unde anume e mai ok sa repari masina intr-o zona pe care nu o stii, sa suni un prieten, fie chiar de pe forum. Cu siguranta te indruma unde trebuie.

 

Rulmentul cel mai probabil s-a gripat din cauza temperaturii provocate de etrier, care ramane blocat, drept urmare placutele de frana freaca discul incontinuu. Daca e pe disc pe frana, da jos etrierul, scoate pistonul afara, curata-l bine cu un smirghel fin de 300-500, apoi pune-l inapoi, dar cu atentie sa nu ciupesti garnitura. Daca e pe tambur, cam aceeasi chestie trebuie facuta, numai ca e nitel mai complicat. Daca mai esti in zona, da-mi un tel si te indrum unde trebuie si se rezolva ieftin si bine.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: problema roata spate dreapta!!!

 

frana spate are si tambur si disc de frana.Tamburul este ptr. frana de mana iar discul ptr. frana generala a masinii.

eu inca sunt prin Campulung, da-mi un numar de telefon si te voi suna maine.Ideea este ca nu vreau sa merg pe roti pana la Gura Humorului, ptr. a nu mi se gripa rulmentul.

Mitsubishi Pajero 2800 Turbo Intercooler, 1993
Link to comment
Share on other sites

Re: problema roata spate dreapta!!!

 

Am aceeasi banuiala ca sixone... Am patit si eu asta. Ce a fost? O combinatie "fatala"... placute de frana terminate, culise la etrier terminate si un etrier care era cam pe duca. Iti sugerez sa verifici astea, eu zic ca acolo e problema! Succes!:h5

"Umblati cu bine!"
Link to comment
Share on other sites

Re: problema roata spate dreapta!!!

 

Multumesc ptr. raspunsuri,

 

azi am verificat impreuna cu un mecanic, si am constatat ca garnitura de la pistonul etrierului era ciupita si pistonul era gripat.Am facut comanda ptr. garnituri ptr. ambele etriere spate plus alte placute.

 

Daca "mecanicii" de la ING BOSCH Campulung Moldovenesc, erau profesionisti imi constatau aceasta problema si remediam in cel mai scurt timp, insa.....le doresc numai de bine!!!!

Mitsubishi Pajero 2800 Turbo Intercooler, 1993
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use