Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Remorca offroad - DIY & omologare RAR


soso
 Share

Recommended Posts

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

omologarea este in jor de 600 ron si trebuie declaratie notariala de unde provine remorca.pe cei de la rar ii intereseaza provenienta ei nu neaparat actele,asa si pe politia romana...eu ma ocup de remorci si va pot spune mai multe in senul acesta...cu bine!!

 

Dar eu pot sa iau o remorca, de aro de exemplu, sa tai obloanele sa ramana o platforma sau in fine poate sa o las doar schelet si sa recontruiesc totul, dar ea la rar va mai fi recunoscuta ca remorca? Ct de mult ma pot duce cu diferente de aspect intr o remorca, care pana la urma e deschisa cu niste obloane, si ceea ce fac eu cu un capac si cu niste sertare si alte compartimente?

Pana unde ma pot duce cu reconstructia, cat de mare poate sa fie diferenta dintre masa goala a remorcii de dinainte si masa goala a cubului acoperit care il constuiesc eu?

Nu am inteles partea cu provenienta. Poti fi mai explicit?

 

S-auzim de bine

Edited by cristeaandm

:cl 4x4 fun for all :h5

RR Classic 1986 - 200Tdi

www.lroc.ro

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

in primul rand cade varianta cu remorca de aro,mai ales daca este deja inmatriculata,deoarce sunt pozele cu ea in baza de date,poze care banuiesc ca nu vor corespunde dupa ce vei face modificariile tale.

in al doilea and masele,exteriorul trebuiesc sa corespunda,deoarece deasemenea sunt in baza de date a rar-ului dimensiunile exacte ale ei.

si in al treilea rand cu provenienta unei remorci,e bine sa ai grija de unde o iei ,adica sa nu fie furata,pentru ca actele pot fi pierdute,sau amanetate ori daca e pretul e atractiv mai mult actele sau seria pot fi cosmetizate...mai ales in regat am intalnit asa ceva..

.:tk

 

 

*** Te rugam frumos sa nu mai scrii cu litere mari ! In limbaj de internet se traduce ca tipi la interlocutori !!!

LE by Astral

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

Un alt exemplu de remorca cu un cort deasupra si mai simpla din punctul de vedere al accesoriilor

 

http://www.youtube.com/watch?v=KXrQ9K9jQqI&feature=autoplay&list=ULsGQBUfkHmCM&lf=mfu_in_order&playnext=1

 

iar pentru partea de sus ma gandesc doar la o platforma unde sa pot instala orce cort care se poate instala si pe pamant. Oare o merge?

 

S-auzim de bine

:cl 4x4 fun for all :h5

RR Classic 1986 - 200Tdi

www.lroc.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

[ATTACH=CONFIG]103714[/ATTACH]cam 90% e gata, sper de pasti sa ii fac prima proba...astea sunt poze mai vechi, acum e mai avansata lucrarea, cand o termin mai pun...

 

[ATTACH=CONFIG]103713[/ATTACH]

Am un vecin pe strada care face astfel de remorcute, o sa incerc sa le fotografiez, nu au roti de offroad dar seamana foarte bine cu cea prezentata aici.

Toyota Hilux Vigo 2.5

Can Am 800 LTD

Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

Asa cum am promis am revenit cu poze, daca e cineva interesat il pot pune in legatura cu respectivu'.

 

 

 

Fotografie0209.thumb.jpg.fd265b9d681f1543db994264372bc409.jpgFotografie0210.thumb.jpg.9b105e9fd900f4161c8d5779886ac79c.jpgFotografie0211.thumb.jpg.181d769e58e924a328fa852326769ee8.jpg

Toyota Hilux Vigo 2.5

Can Am 800 LTD

Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

Deci se poate .

 

Ce sa se poata, arata ca niste proiecte mai mult sau mai putin esuate.

Mai aveau alea serie de omologare pe protap?

Erau inmatriculate?

Nu imi par sa arate ca ceva ce a trecut pe la rar si omologari in starea lor, nu cea de trecere a timpului si a diferitelor elemente neterminate.

Multumim oricum.

 

Eu acum ziceam ca batman, batman pun un cub in remorca ce va indeplini necesitatile mele de campare, ii fac cort deasupra, toate bune si frumoase, doar ca revenind la problema cauciucurilor, si ca de, cica trebuie sa fie de aceeasi forma si masura ca ale vehiculului tragator, logic de altfel, am pus niste BFG 30/9.5/15 cu jante se Samurai langa si arata intr-un mare fel, dar in acelas timp si tipator la ochi, adica ma va opri orice garcea, ca e logic ca alea nu au ce cauta acolo.

Asa ca singura solutie este ca sa merg pe sosea cu cele pe 13 de remorca si sa fac onversia la intrarea pe off-road.

 

S-auzim de bine

:cl 4x4 fun for all :h5

RR Classic 1986 - 200Tdi

www.lroc.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

Ce sa se poata, arata ca niste proiecte mai mult sau mai putin esuate.

Mai aveau alea serie de omologare pe protap?

Erau inmatriculate?

Nu imi par sa arate ca ceva ce a trecut pe la rar si omologari in starea lor, nu cea de trecere a timpului si a diferitelor elemente neterminate.

Multumim oricum.

Alea au fost comandate de cineva care apoi s-a razgandit deci teoretic sunt abandonate cum zici tu, el face la comanda remorci si rulotele de astea.

Toyota Hilux Vigo 2.5

Can Am 800 LTD

Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

Ai perfecta dereptate , ma refeream la partea legala , nicidecum cea practica . Partea asta legala il vad ca pe cel mai mare impediment , birocratic si financiar . Pentru mine e aproare aberant , nu ma pot opri sa nu trag cu privirea peste gard la vecini , nici nu mai mentionez pe alte continente . Este pefect adevarat ca nu se pot omologa si pune in circulatie orice adunatura de suruburi si fiare , dar totusi , cele care indeplinesc baremele tehnice , de ce nu pot fi omologate decit in citeva locuri din tara ? Sa tinem cont ca cele custom pot fi mult mai ingrijit si mult mai costisitor confectionate decit un produs de serie , fie si serie redusa ( de astea m-as feri mai mult , cele citeva zeci de bucati care pot fi produse si atit pot ascunde multe bube ). Care pret in cazul celor custom ar fi o consecinte directa a calitatii superioare , pentru ca discutam de platforme tehnice care vor fi destinate pentru solicitari mai mari , specifice offroad . Ma refer la majoritatea remorcilor rutiere mici , clar nu fac fata in offroad , iar mica parte din cele de calitate deja costa mult , pentru a merita modificate si astfel sa coste si mai mult .

Pentru roti , la remorca lui Sclipici am fost si noi de acord ca ar trebui sa fie aceleasi ca pe Vitara care tragea remorca-cort , dar s-a ajuns la un compromis ,si s-au montat niste jenti modificate de Tico , mult mai mari fata de rutierele minuscule pe care le avea initial .N-am sarit calul , nu arata anormal .

 

Chiar nu e o problema ce roti foloseste remorca ,daca pot fi omologate .Iar ajungem la omologare , iar birocratie ...

 

Agentul de circulatie isi face treaba lui , aplica legea .

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

Pentru roti , la remorca am fost si noi de acord ca ar trebui sa fie aceleasi ca pe Vitara care trgea remorca cort , dar s-a ajuns la un compromis ,si s-au montat niste jenti modificate de Tico , mult mai mari fata de rutierele minuscule pe care le avea initial .

 

Cum ati rezolvat problema prinderi rotii, sau s-a nimerit pe gauri, iar ca si diametru care ar fi diferentele fata de cele ale masinii ce tracteaza?

Eu am deschis un thread pe tema asta si am ajuns la ideea ca sa fac trecerea asta am nevoie de flanse distantiere.

 

S-auzim de bine

:cl 4x4 fun for all :h5

RR Classic 1986 - 200Tdi

www.lroc.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

Am studiat si cautat jentile in functie de prezoane , si la alezat mult din gaura centrala , am liftat sasiul ...nimic special , in afara de cautarile frustrante in gaura asta neagra de oras , si lupta cu timpul .

Si cu Sclipci , care era ocupat cu domolirea potcovarilor care trageau sa-i nenoroceasca bunatate de Andre Jamet .Invidiosi ...

 

Cred ca poti cu flanse , dar banuiesc ca vor trebui de minim 30 , si mai e si problema diametrelor de divizare .Si de cite prezoane sint , dar nu cred ca vreun impediment , un ET bine ales la janta le poate rezolva .

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

, am liftat sasiul ...nimic special ,

 

Poti sa dezvolti un pic aici si mai ales sa-mi spui ceva despre suspensie si sistem de franare.

 

Eu nu m-am gandit la nici o liftare, crezand ca o voi rezolva din cauciucuri, mergand pe ideea ca un samurai normal tragea o remorca normala, unde acum, un samurai cu cauciucuri de 30 va trage o remorca la fel, iar BL si Sl-ul de la masina urma sa le rezolv prin sistemul de cuplare la remorca. Apropo, voi l-ati folosit pe cel cu nuca? Daca da, te rog sa-mi spui cum s-a comportat la diferente de nivel si inclinatii laterale ale remorcii si Vitarei.

La mine atat suspensia cat si franarea sunt pe bara de torsiune. La voi?

 

S-auzim de bine

:cl 4x4 fun for all :h5

RR Classic 1986 - 200Tdi

www.lroc.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

Am pus roti mai mari , puntea e pe bara de torsiune cu elemente de cauciuc , fara amortizoare suplimentare ( daca se hotaraste propietaru' va evolua la coilovere , atasate demontabil la jambe ).Prinderea initiala a puntii pe sasiu s-a inaltat cu un element distantier , demontabil , care a compensat inaltarea masinii , si ea alt elicopter ...

 

S-a pastrat sistemul de cuplare pe sfera , parerea mea este ca din inconstienta unor betivi ordinari de apa dulce care au scapat din vedere aspectul' respectiv . Daca studiam mai bine , cred ca treceam la cupla inel .

 

Daca imi aduc bine aminte parca am legat-o suplimentar ( nu asigurarea ) pentru a preveni decuplarea , dar in principal meritul pentru lipsa incidentelor ( de data asta ) a fost a lui Sclipici , pilot de remocher . Acolo unde trebuia , mergea calm si calculat ( enervant de calm si calculat , dar totusi inclin sa cred ca e din cauza sotiei care nu s-a dezlipit de el , copilotindul ...altfel e si el ca toti manglii , vinator de sirene ) . Oricum , cupla e in buna stare , iar sfera asemenea .Inclinatii si torsionari a avut pe saturate , de asemenea si drumuri de toate categoriile ( exceptind plaja ...) pe sute de km . Din cite stiu personal , nu a fost facuta nici o evaluare a uzurii la cupla pina acum , dupa toate cele de mai sus . Stiu ca protapul este putin torsionat , dar nu cunosc istoria incidentului . Sper sa nu incurc borcanele ( remorcile ) , si incidentele intre ele ... ca sint multe de povestit Studiez maine daca s-a olarit cupla .

 

 

Cupla pe nuca nu echiar de lepadat , Dulceanu a facut prostii aventuroase mari cu un peridoc dar nu s-a decuplat , desi era supraincarcat si a trebuit sa treaca un dig mare , foarte abrupt pe ambele parti cu vaduri , ( a torsionat peridocul , dar nu s-a decuplat - cupla noua Knott , sfera de pe cirligul original Nissan . Peridocul a necesitat reparatii ... ).

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

am vazut pe la munte masini si remorci inregistrate pe primarie.

si eu lucrez la un spate de vitara pt transformare in remorcula de offroad

oare cu o simpla declaratie notariala nu se poate inregistra la primarie?

ancuta_laurentiu@yahoo.com

tel. 0767585379

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

depinde de primarie

dar oricum legal nu ai voie sa circuli cu remorca in afara comunei unde este inregistrata.

Link to comment
Share on other sites

Re: Remorca offroad - DIY & omologare RAR

 

Do It Yourself

 

Multumesc pentru raspuns Astral. :f2...era si greu de dat seama :)...am intrebat pentru ca asa am numarul de inmatriculare la masina .:)

 

Seara buna in continuare!

Decat langa un prost la castig, mai bine langa un destept la paguba
Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Buna eu am construit o remorca din bena de Isuzu d max și l-am omologat și înscris în circulație.Nu este atât de greu pe cât pare

Mai dețin bene de Toyota Hilux ford ranger nissan Navara Isuzu d max și amarok toate modele după 2016 și pot construi din ele remorci

Mai dețin bene de Toyota Hilux ford ranger nissan Navara Isuzu d max și amarok toate modele după 2016 și pot construi din ele remorci

 

Buna eu am construit o remorca din bena de Isuzu d max și l-am omologat și înscris în circulație.Nu este atât de greu pe cât pare

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use