ssrli Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? Blow off-ul la 2.8 este pe galeria de admisie inspre parbriz si nu il vezi decit daca stii sa te uiti:h5 Fa o poza la piesa care o descrii...chiar daca e o supapa care elibereaza presiunea (peste o anumita valoare poate) nu are rolul unui blow-off cum se monteaza pe benzinare turbo. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miron Sorin Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? Aici parca se vorbea de 2.8td...si repet banuiesc ca se vorbeste de o solutie proportionala cu valoarea masinii nu despre altceva zambeste...maine poate va fi mai rau Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? Un Boost controller bun se invarte pe la 100-150 euro. Rezonabil zic eu pentru cineva care vrea sa se amestece in treburile motorului :2dr '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy D. Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? Buna seara ! Nici nu vreau sa ma gandesc la turbine sparte si paleti ajunsi in cilindru, etc. Clar ca orice modificare aduce cu sine riscuri, mai mici sau mai mari. Si exact din acest motiv am preferat sa las al meu 2.1TD stock, pana merge si nu consuma mai mult ulei decat motorina... Dar un 3.0TD si cutia sa asteapta sa fie puse pe masina. Si va fi lasat tot stock, sau poate o sa adaug un radiator de ulei si un ceas de EGT. Si acest 3.0 va ramane pana gasesc ceva si mai mare, dar care sa incapa sub capota. Si tot cu cutia lui... Stima, Dragos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sefulik Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? Fa o poza la piesa care o descrii...chiar daca e o supapa care elibereaza presiunea (peste o anumita valoare poate) nu are rolul unui blow-off cum se monteaza pe benzinare turbo. Pe galeria de admisie,ultimul actuator din cele 3. Nu stiu cum sa-i zic,sa intelegi. Primu e de la EGR,al doilea de la WST si ultimul e cel despre care vb Miron Motorul e in cauza e un 2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
razvan_m2002 Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? Din ce am citit, si cu ocazia asta tin sa multumesc tuturor ptr. detaliile fantastice pe care le-ati adus in discutie, mi-am dat seama ca e mai mult o durere de cap ca sa maresti puterea la acest motor avand in vedere ca in primul rand la masina mea ma intereseaza fiabilitatea si modificarile cu cele mai mici riscuri in acest sens. Vorba unui coleg de forum, daca a vrut mai multa putere a optat ptr. un motor mai mare:g.Deci daca ma gandesc la o marire de putere la 2800 o sa-mi cumpar un benzinar de 3500 si am rezolvat problema.:)) Noroc! Mitsubishi Pajero 2800 Turbo Intercooler, 1993 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 2. Blow-off pe diesel nu exista http://www.youtube.com/watch?v=EijMeuxqDAA sau http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Blow-Off-Dump-Valve-Turbo-Diesel-TDI-TDCI-DCI-D4D-/290479529026?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43a1eddc42 Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? http://www.youtube.com/watch?v=EijMeuxqDAA sau http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Blow-Off-Dump-Valve-Turbo-Diesel-TDI-TDCI-DCI-D4D-/290479529026?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43a1eddc42 E pentru "show", la fel ca si tobele cu luminite :grin: Am spus mai devreme ca utilitatea lui este pe benzinare. Nu ai clapeta de acceleratie deci turbine surge nu apare... Sefulik, mersi pentru clip. Am cercetat putin si am gasit ceva informatii aici : http://www.outerlimits4x4.com/viewtopic.php?f=4&t=210556 Mai putine in manualul de service. Eu prin blow-off valve inteleg supapa care se deschide pentru a descarca presiunea cand lasi pedala de acceleratie, iar ce e pe Mitsu e protectie pentru Overboost. Pare un lucru bun in caz de defectiune a wastegate-ului, am invatat ceva nou azi :tk Nu sunt convins ca turbina o ia razna daca se deschide acea supapa, altfel foloseau alt sistem de protectie. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsdro Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? am un pajero 1998 2.8 turbo diesel se poate mari puterea? merge destul de lent Samurai incepator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? am un pajero 1998 2.8 turbo diesel se poate mari puterea? merge destul de lent Buna dimineata.... Ai citit tot ce s-a scris mai sus ? Ai incercat cate ceva din cele recomandate ? REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsdro Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? da , m-am gandit ca sa rezolvat la anul acesta cu ceva mai usor adica un chiptuning se poate la anul acesta ? de fabricatie 1998 Samurai incepator Link to comment Share on other sites More sharing options...
David 4x4 Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? Salutare,stiu ca subiectul este Pajero 2.8 dar, eu am unul de 2.5 TD din 1993 cu 99 caluti.Am citit tot ce ati scris si incerat sa faceti pt.a da putina putere frumoaselor masinute.Folosesc masina doar pt iesiri off road,unde am prilejul sa pun masina in situatii dificile.Este incaltata cu 33-uri Simexuri ....face fata dar uneori simteam ca este necesar un plus de putere....astfel am hotarit sa montez o turbina de BMW 2.5 TDS 1998,turbina manufacturata de Mitsubishi.Din pacate nu reuses sa pun si poze,dar scriu codul Turbinei TD04-13T-4 sau seria de producator 224673977-06452.Ca idee nu aveti nevoie de flansa se monteaza foarte usor....dupa montare am inlocuit supapa de refulare a presiunii cu un dop facut la strung fiindca noua turbina face o presiune mare iar la 1800 de ture deschidea si ramineam fara putere...dupa ce am pus dopul merge teribil...urca in treapta a 2-a unde inainte nu puteam...completez cu faptul ca am dat debit maxim si sincer nu mai scoate fumul negru ca inainte...Sper sa fie utila completarea mea. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? Ce cod are motorul de 2.5 al tau? Cumva DB4H? Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
David 4x4 Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? Ce cod are motorul de 2.5 al tau? Cumva DB4H? Codul motorului este 4D56. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timo Pop Posted July 31, 2019 Share Posted July 31, 2019 David4x4. Îmi dai te rog frumos numărul tău de telefon? Mulțumesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iulian pajero2.8 Posted February 3, 2020 Share Posted February 3, 2020 Am un pajero 2.8 motor cu cutie automată pe liber se tureza până pe 5000 si in sarcina mai mult de 3000 nu vrea ma puteti ajuta cu raspuns Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkkristi Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 salut pt david 4x4 1. esti total pe langa subiect sau habar nu ai sa explici 2. niciodata td04-13t-4 nu se va potrivi la pajero 2.5 fara multe artificii...flanse facute, teava sudata . 2 x cot 90 intoarse ...munca multa, bataie de cap..... 3. daca ai desfacut ambele turbine si din 2 ai facut 1 este altceva( adica ai pastrat evacuare de pajero si ai pus doar turbo bmw) dar turbina de bmw 525 tds intreaga nu se va potrivi niciodata la pajero 2.5, pt ca are prinderea in sus iar galeria la pajero este jos , total opuse .....si in alta pozitie ,nu se poate pune fara mofificari multe , asa ca povestea ta ca e floare la ureche si in 5 min treaba e gata, e un film romanesc 4. ce ai facut cu actuatorul de la td04-13t-4 care deschide la 1 bar, pe cand cel de pajero deschide la 0.6? cum ai modificat? sau ai lasat actuatorul de pajero si ai facut munca in zadar, un hibrid slab? ai pus masina pe dyno? 5. explica si la altii sa inteleaga lumea cum sta treaba sa nu se apuce careva de muna aiurea 6. povestesc din propria experienta, tocmai am facut flanse taiate la plasma pt a putea prinde td04-13t-4 de galeria de la pajero si mai e de munca , fara adaptari deranjante nu se poate instala turbian asa cum vine de la bmw 7. maine voi pune poze Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkkristi Posted February 27, 2020 Share Posted February 27, 2020 up date se poate realiza, desfacand cele 2 turbine, pe masina sa ramana partea de fonta si in ea se monteaz capul turbinei de bmw.....dar sa pui turbina asa cum este in bmw ( fara a o demonta in 2 ), este imposibil, timp pierdut si bani aruncati incercand acest mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted March 2, 2020 Share Posted March 2, 2020 up date se poate realiza, desfacand cele 2 turbine, pe masina sa ramana partea de fonta si in ea se monteaz capul turbinei de bmw.....dar sa pui turbina asa cum este in bmw ( fara a o demonta in 2 ), este imposibil, timp pierdut si bani aruncati incercand acest mod In opinia mea e aiurea sa faci turbina hibrid. Pui parte rece mai mare, sa fortezi mai mult aer in motor, dar partea calda ramane la fel, gatuiesti evacuarea.... '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkkristi Posted March 2, 2020 Share Posted March 2, 2020 s-a realizat. schimbarea e semnificativa. trebuie mai multe modificari si functioneaza. acum deschide la 1 bar fata de 0.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ValiPajero Posted August 30, 2021 Share Posted August 30, 2021 Re: marire putere pajero 2.8 `93. Se poate? Salutare,stiu ca subiectul este Pajero 2.8 dar, eu am unul de 2.5 TD din 1993 cu 99 caluti.Am citit tot ce ati scris si incerat sa faceti pt.a da putina putere frumoaselor masinute.Folosesc masina doar pt iesiri off road,unde am prilejul sa pun masina in situatii dificile.Este incaltata cu 33-uri Simexuri ....face fata dar uneori simteam ca este necesar un plus de putere....astfel am hotarit sa montez o turbina de BMW 2.5 TDS 1998,turbina manufacturata de Mitsubishi.Din pacate nu reuses sa pun si poze,dar scriu codul Turbinei TD04-13T-4 sau seria de producator 224673977-06452.Ca idee nu aveti nevoie de flansa se monteaza foarte usor....dupa montare am inlocuit supapa de refulare a presiunii cu un dop facut la strung fiindca noua turbina face o presiune mare iar la 1800 de ture deschidea si ramineam fara putere...dupa ce am pus dopul merge teribil...urca in treapta a 2-a unde inainte nu puteam...completez cu faptul ca am dat debit maxim si sincer nu mai scoate fumul negru ca inainte...Sper sa fie utila completarea mea. Salut!Un nr de telefon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts