Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

pro sau contra modificari CJ 7


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

...daca tot m-au ,,mistocarit" unii(prieteni) din cauza anvelopelor mele cam mici 33x10.5x15 m-am gandit sa trec la alta dimensiune si anume 35x11.5x15 Silverstone Extreme .Prima reactie cand le-am vazut a fost ,,uauuu ,ce mari sunt !!! " .Le-am montat si fuga la probe cu mari emotii pentru ca n-am fost sigur daca o sa-mi ajunga power-ul .Rezultatul se vede pe filmare :

Pe masina parca tot mici sunt si astea

35-3.JPG.5b59c3fef7d365b5450d2024e2fb9e7f.JPG 35-2.JPG.ba11e61caffb898dabfc342fbf08ccde.JPG 35-4.JPG.4e9b5fe58e1077c011a709e1fb13edae.JPG35-1.JPG.a009e9b83e98ce18526e70b802602a7a.JPG

 

ALIN:h5

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Mda,nimic de zis tot frumos e si tot surprizator motorul.

Cat despre anvelope nu cred ca sunt tot mici,ba din contra sunt chiar prea mari,cu siguranta ai vazut ca la flexari vei atinge in caroserie.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Cu atinsul se rezolva usor ,o sa am in masina un flex si unde atinge o sa tot tai:ha:

 

HPIM2298.thumb.jpg.c36c4df089fc2ff3548f9f5ef86d6bb6.jpgHPIM2300.thumb.jpg.270d0acc2ea1f6cc5febbbb37033e542.jpg[

 

Am si roti mai normale :grin:

 

ALIN :h5

Edited by alin-jeep
Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Rotile alea care tu le numesti normale sunt chiar foarte anormale,zici ca e o masina proasta,te bufneste si rasul cand il vezi:ha:

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

 

Masina continua sa mearga super fain.Filmarea a fost facuta la intalnirea Vitaristilor de la Lacul Rosu.

 

In curand incep lucrarile la cea originala

 

ALIN :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

M da a iesit frumos , si arata bine , , motorul l ati cuplat direct la cutia de CJ ,pe astfalt la 80 90 sa zicem cu se comporta ?

 

Motorul este cuplat la cutia CJ-ului printr-o flansa intermediara. Pe asfalt cu roti de strada merge cu cat scrie in bord .Folosesc roti de 35x11.5x15 Silverstone Extreme ,nu prea se poate merge mult timp cu 80-90 din cauza galagiei dar nu vreau sa merg cu ea pe asfalt :grin:

 

 

 

ALIN:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Masina continua sa mearga super fain.Filmarea a fost facuta la intalnirea Vitaristilor de la Lacul Rosu.

 

e interesant de vazut si cum s-au chinuit cei cu vitara cu blocante fata spate pe aceeasi urcare.

moshu alin are blocant doar la piciorul drept la acceleratie:ha::ha::ha:

ancuta_laurentiu@yahoo.com

tel. 0767585379

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Foarte tare a iesit masina.Mi-a povestit Cipri de masina,facea minuni la iesire.

Ai pastrat volanta cu masa dubla de vw sau e inlocuit?Cum ai rezolvat cu imobilizerul,ai montat si bordul de la passat?

Felicitari!

http://modificari4x4.blogspot.ro/

 

relatii la tel 0723013231

peter.erno@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Foarte tare a iesit masina.Mi-a povestit Cipri de masina,facea minuni la iesire.

Ai pastrat volanta cu masa dubla de vw sau e inlocuit?Cum ai rezolvat cu imobilizerul,ai montat si bordul de la passat?

Felicitari!

 

Salutari

Am pastrat volanta cu masa dubla, am inlocuit discul cu unul de ceva mercedes mai vechi care potrivea la priza directa de CJ .Imobilizatorul este OFF din calculator (costa 300 lei la baietii care stiu sa faca) .Este fara bordul de Passat (:grin:stiu la ce te gandesti in privinta bordului).Deocamdata nu am niciun fel de indicator de bord .

 

ALIN :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Buna seara

 

In sfarsit a venit vremea pentru ,,STAGE II " de modificari la CJ-ul meu .

 

PLAN : -ELIMINARE suspensie pe arcuri lamelare

-pentru ca masina a fost prea rigida si corpul meu incepe sa nu mai suporte zdruncinaturile

-flexarile au fost limitate

-nu imi permit investitii in lamelare de firma

-INLOCUIRE PUNTI

-am nevoie de alte rapoarte ,momentan am 3.5 la 1 si trec la 4.66 la 1

- blocant spate

-punti mai TARI (rezistente)

-piese de schimb la punti ieftine si la indemana(sper sa n-am nevoie)

-pret decent la achizitia puntilor (le-am obtinut prin compensare cu munca)

-INLOCUIRE body lift actual de 8 cm cu cel de fabrica

 

Raspunsul la cerintele mele nu poate fi decat PUNTI DE NISSAN PATROL Y 61 28 TD

-INLOCUIRE motor cod ATJ cu cod ARL care pot sa-l duc lejer la 170 CP el avand din fabrica 150 CP

-REVIZIE ambreiaj ,cutie si reductor

-ARANJAT interior

-INLOCUIRE hard top cu ceva gen bikini top sa vad ce variante gasesc ,nu am nevoie de mult spatiu

Sper sa reusesc sa fac cat mai multe din acestea in conditiile in care pe 30.05.2013 tre' sa fiu la o intalnire foarte importanta pentru mine si Jeep-ul meu .

 

ATENTIE Jeep-eri :Nu am inlocuit puntile pentru ca erau defecte sunt in perfecta stare si nu le-am menajat deloc ,sunt multi care pot sa confirme :grin:

 

 

Am inceput cu

 

-demontat puntile impreuna cu suspensia si cardanele

 

1208078634_PUNTICJ7.3.thumb.jpg.313bcd348d2d9a7046f54b1d06041def.jpg

437627614_PUNTICJ7.2.thumb.jpg.4a031268f6082f41413193ef32494111.jpg

304817524_PUNTICJ7.1.thumb.jpg.a22eeab22f244295468174443c438e01.jpg

 

Pregatire puntea spate:

-eliminare suporti brate si amortizoare

-confectionare suporti noi pe punte pentru bratele de punte spate de Mitsubishi pe care le montez iar pe sasiu folosesc suportii de tirant de Mitsu lung :tk @jighi

-confectionare suporti amortizor

-suport bara Panhard ramane deocamdata

Puntea spate o sa fie cu aprox 5 cm mai inspre spate

Masuratorile le-am facut dupa arcuri de DACIA:ha::ha::ha: care mi se par foarte OK pentru ca masina este foarte usoara si repet: NU VREAU SA COSTE MULT

 

1988157186_sup4.JPG.90ecdfd1475332ba84e436cd0d858631.JPG

1397136761_sup3.JPG.f5494c1ecef8db797bcd0a67a63eb490.JPG

233024098_sup2.JPG.7712cb2bbcf855772853c0ed0d5209f0.JPG

1821547883_sup1.JPG.55cbbe1d1de5ab301d8042a29b04d103.JPG

 

Pe curand...

 

ALIN :h5

 

Ajutor ,nu reusesc sa rotesc ultimele poze puse aiurea !

Edited by alin-jeep
Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Am fost cu masina aici prezentata la Horea, pur si simplu rupe hamu:jp1:jp1:jp1

Alin e un mare mester:wink: pacat ca nu se pricepe si la pajero :banana.

 

:ha::ha::ha: Cipri ,la agricultura si pescuit chiar nu ma pricep :ha::ha::ha:

 

Momentan in atelier fac un transplant de motor si cutie automata de pe un Mitsu lung le 2.5 td pe un Mitsu fost 3.5 v6 automat scurt cu ani diferiti de fabricatie :bleah ,la cererea clientului este ceva de genul :NU INCERCATI ASTA ACASA -VETI INNEBUNI :ha1...cei care cunosc cum sta treaba la Mitsu' stiu ca am dreptate

....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si mai am in lucru si o NIVA cu care clientul (primarul din zona mea) a mers pana a topit doua pistoane :ha1

....si un MITSUBISHI LANCER EVO 8 cu vre-o 400 CP la care repar cutia (4x4)

astea asa pe langa cele de zi cu zi ...

 

m-ai facut sa fiu off topic :grin:

 

ALIN :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Aline

hai in Bucovina cu ea sa fim cu totii on-topic!

Spor sa ai si sa ne vedem cu bine!

ionut

 

Vine,vine baiatu :2dr:x:banana:banana:banana

Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

arcurile de dacia o sa vezi ca sunt o alegere buna

de altfel le poti gasi pe masinile nordicilor de eurotrial (de renault 12) si daca ei pun asa ceva pe o masina de multe mii de euro nu cred ca o fac din economie ci pt ca au cursa foarte lunga si sunt moi (soft)

si eu am avut pe samurai si au fost surprinzator de potrivite.

spor la treaba .

Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Aline ,intre motorul tau si motorul ARL sunt diferente minore,blocul chiuloasa e acelasi,difera injectoarele ,in loc de 520 au duza 550,si turbo e mai mare ,in loc de T25 ai nevoie T30.

Poti inlocui si pistoanele ,cursa corespunde cel de la 2 litri BKD ,trebuie alezat blocul cu 1mm,si un vibrochen de la 2 litri.

Cu ultimele doua pot sa te ajut.

ah,am uitat,un ax came SDI face minuni...

ARL uri de 150 gasesti pe golf 4 ,sharan,seat leon ,cele de 4 motion

Edited by peter erno

http://modificari4x4.blogspot.ro/

 

relatii la tel 0723013231

peter.erno@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Aline ,intre motorul tau si motorul ARL sunt diferente minore,blocul chiuloasa e acelasi,difera injectoarele ,in loc de 520 au duza 550,si turbo e mai mare ,in loc de T25 ai nevoie T30.

Poti inlocui si pistoanele ,cursa corespunde cel de la 2 litri BKD ,trebuie alezat blocul cu 1mm,si un vibrochen de la 2 litri.

Cu ultimele doua pot sa te ajut.

ah,am uitat,un ax came SDI face minuni...

 

Merci ,sunt bune orice informatii. O sa studiez si varianta de a-l modifica pe asta .

 

ALIN :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Si din 1Z poti scoate 170-180 cai si cuplu peste 400Nm ,pe langa injectoare mari,pompa si turbo de anumit tip, ai nevoie pentru bloc motor pistoane destepte,racite ,nu doar prin jet pe fundul pistoanelor,ci cu serpentina de racire in capul pisonului.

Originalul se topeste la a doua talpa...

http://modificari4x4.blogspot.ro/

 

relatii la tel 0723013231

peter.erno@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Am reusit sa repun masina pe roti si sa fug rapid la intalnirea anuala a JCR .Dupa doua zile de off road ,in general treaba sta bine -masina si-a facut treaba:sunt multumit dar :

- @Zep -arcurile de Dacia s-au turtit -trebuie inlocuite-sunt prea batrane

-trebuie sa-i gasesc loc mai bun amortizorului de directie ,pentru ca l-am montat ,,pe fuga " si in munte l-am abandonat deoarece era posibil sa se rupa si sa-mi intre in roata

-s-a rupt o conducta de la servo directie si ultima zi am facut-o fara servo

-mici probleme cu comenzile de la turbo ,erau momente cand Power-ul ma lasa

-Obligatoriu trebuie sa-mi fac o roata de rezerva :am mers deja al sasele-a Week-end anul asta fara rezerva si ma gandesc ca ,,ulciorul nu merge de multe ori la apa "

-Obligatoriu in masina trebuie sa fie pelerine adevarate m-a plouat de m-a zapacit tura asta

-Troliul cere o reparatie serioasa

-trebuie sa-i gasesc un loc la rezervor.L-am montat in masina si nu-mi place

-Nu prea am observat diferente la mers intre puntile de Nissan si cele de Jeep dar cel mai important este siguranta care ti-o ofera cele de Nissan sper sa nu fie doar o iluzie .

 

ALIN :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: pro sau contra modificari CJ 7

 

Pai ... faptul ca dupa revizie vor merge oricum si oriunde mai mult de 200k km , nu e deloc o iluzie . De puntea de Nissan nu-ti mai aduci aminte ca-i sub masina , tace si duce , asta e tot ce trebuie sa faca si suporta roti mari etc ...... iar puntea de Jeep nu te lasa sa uiti de ea , mai des dacat ti-ai dori .... Indiscutabil , Jeep are si punti bune , da' incomparabil mai scumpe !

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

2009 JKU, 2.8 CRD, NSG370, Rapoarte 3:73, Blocant Spate, Fox 2.0 & JKS 2.5", ARB Deluxe, Warn M8000, ASFIR 4x4, 9X17 MickeyThomson II, GY Duractrac

http://www.jeepromania.ro

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use