Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Doua aro M461


sorin_u
 Share

Recommended Posts

Re: Doua aro M461

 

Scaunele sunt in curs de tapitare cu material de prelata militara. De fapt peste tapiteria originala care este in stare buna, a fost cusuta prelata, respectand cusaturile originale. Deocamdata sunt gata scaunele spate luate de pe o vitara.

 

http://img34.imageshack.us/img34/3204/img3386rf.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Doua aro M461

 

Ca o sugestie daca imi permiti. Nu mai acoperii piesele proaspat vopsite cu folie din plastic , chiar daca aparent vopseaua s-a uscat. Spun asta findca desi vopseaua la atingere e uscata , ea se usca complet in circa 2 saptamani si are nevoie de respirabilitate, situatie in care tu ai cam obturat-o.

Felicitari pentru munca!:h5

Never stop exploring
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Doua aro M461

 

Revin cu fotografii noi.

 

Scaunele sunt gata, dar vor fi ultimele montate pe masina:

 

http://img3.imageshack.us/img3/6163/img3570w.jpg

 

http://img38.imageshack.us/img38/7970/img3571c.jpg

 

Am vopsit plasticele la culoarea masinii.

 

http://img51.imageshack.us/img51/4016/img3565ps.jpg

 

Scaune fata BMW, spate Vitara.

Link to comment
Share on other sites

Re: Doua aro M461

 

@ Tudop: vopseaua are codul RAL 6014 nato-oliv, este mata, si este luata din Germania in cutie de 5 litri. Nu am intentionat asta, pentru ca nu vreau o masina de show ci una de umblat pe dealuri, dar am iesit mai ieftin cu transport cu tot decat daca imi cumparam vopseaua de la noi, preparata pe calculator. Oricum, o sa mai dau o comanda pentru ca vopsitorul a dat-o aproape toata pe masina si nu imi mai ramane de rezerva.

Link to comment
Share on other sites

Re: Doua aro M461

 

Vopseaua nu este data numai pe ce se vede in ultima poza, au fost vopsite aripi, capota, rama parbriz, accesorii, interior caroserie, canistre, multe piese mici, motorul, totul in cel putin patru straturi (nu am vrut ca la prima zgarietura sa se vada imediat grundfillerul).

Link to comment
Share on other sites

Re: Doua aro M461

 

Asa da , mi-era frica sa nu te fi pacalit vopsitorul. Am vopsit cateva masini la viata mea si imi suna cam mult 5 litri de vopsea....

Never stop exploring
Link to comment
Share on other sites

Re: Doua aro M461

 

felicitari pt proiect. o sa iasa intr-un mare fel. sunt un fost posesor de m461 si in locul lui am achizitionat un suzuki samurai. din lipsa banilor am fost nevoit sa-l vand, dar sincer si acum regret. dar vazand proiectul tau cred ca am sa ma interesez si am sa-mi cumpar unul. multa bafta

Link to comment
Share on other sites

Re: Doua aro M461

 

domule sorin, prin proiectul asta arunci in derizoriu multe proiecte de pe forum, inclusiv al meu

sunt invidios pentru ce faci acolo si doar banii ma tin in spate in cursa asta in care se pare ca sunt tot mai putini participanti

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link to comment
Share on other sites

Re: Doua aro M461

 

Va multumesc, ma bucur foarte mult de aprecierile voastre.

 

@soimu': "sorin" este suficient, am 37 de ani.

 

Revenind la acest proiect, deformatia profesionala (sunt arhitect) ma face sa fiu atent la detalii dar si la aspectul unitar al masinii. Ca parte financiara am depasit de mult bugetul alocat, dar documentarea si achizitia componentelor fiind facuta intr-o perioada de doi ani de zile, nu am simtit brusc usurarea portofelului. In plus, montajul il fac singur in putinul timp liber pe care il am - de aceea proiectul avanseaza destul de incet.

 

Destul cu vorbele, fotografii noi:

 

http://img38.imageshack.us/img38/3166/img3759b.jpg

 

Din cauza pompei de vacuum a trebuit sa modific traseul furtunului de la radiator la termostat.

 

http://img862.imageshack.us/img862/1012/img3760.jpg

 

http://img218.imageshack.us/img218/6319/img3762t.jpg

 

Servofrana de volvo (luata de pe un aro), pompa de ambreiaj de aro, vas de expansiune neidentificat (audi sau vw).

 

http://img31.imageshack.us/img31/7588/img3763o.jpg

 

Carcasa filtru aer de dacia 1300.

 

http://img8.imageshack.us/img8/6462/img3764lh.jpg

 

http://img690.imageshack.us/img690/2666/img3765ey.jpg

 

http://img546.imageshack.us/img546/6159/img3766.jpg

 

Alternator de 70 amperi de ford.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Doua aro M461

 

Lucrarea a mai avansat putin.

 

Am regandit circuitul de franare pentru pompa cu dublu circuit, cu o conducta de Dacia 1310 (pompa-repartitor) pentru circuitul spate si am mutat teul pentru contactul de frana pe circuitul fata.

 

http://img687.imageshack.us/img687/157/img3883w.jpg

 

http://img24.imageshack.us/img24/8494/img3884t.jpg

 

http://img836.imageshack.us/img836/420/img3885x.jpg

 

http://img195.imageshack.us/img195/5770/img3888y.jpg

 

http://img843.imageshack.us/img843/9633/img3889go.jpg

 

http://img821.imageshack.us/img821/8130/img3890t.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Doua aro M461

 

Am gasit si curelele potrivite pentru pompe.

 

http://img18.imageshack.us/img18/2363/img3892u.jpg

 

Radiatorul montat si racordat la pompa de apa cu un cot de tractor u445 si coturi si furtune din cauciuc cautate vreo doua ore pe la dezmembrari.

 

http://img191.imageshack.us/img191/6821/img3894e.jpg

 

http://img196.imageshack.us/img196/1624/img3896w.jpg

 

http://img34.imageshack.us/img34/3347/img3898ck.jpg

 

http://img703.imageshack.us/img703/3517/img3899fi.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: Doua aro M461

 

Noutati:

 

Am adaptat electroventilatorul de Laguna.

 

http://img842.imageshack.us/img842/9862/img3934c.jpg

 

http://img714.imageshack.us/img714/6382/img3935fw.jpg

 

http://img69.imageshack.us/img69/4845/img3938p.jpg

 

Va fi legat la un intrerupator pe bord cu trei pozitii: off, on si automat (pentru o termocupla). Pozitia off va fi semnalata si printr-un martor luminos din bord.

Link to comment
Share on other sites

Re: Doua aro M461

 

Am definitivat si circuitul de racire a uleiului:

 

Radiatorul de ulei (fiat punto)

http://img804.imageshack.us/img804/7469/img3936.jpg

 

Traseu conducte ulei

http://img546.imageshack.us/img546/9497/img4023r.jpg

 

Filtru de ulei de logan montat pe flansa (modina). Voi cauta un filtru mai lung, pentru o capacitate mai mare.

http://img688.imageshack.us/img688/2815/img4022y.jpg

 

http://img710.imageshack.us/img710/407/img4020h.jpg

 

Un detaliu cu flansa de sub filtrul de ulei, care are 4 iesiri, pentru doua circuite de ulei: unul de racire prin filtru si unul de racire a unei eventuale turbine. (Ramane de vazut daca se merita si daca am timp de adaptat o turbina)

http://img7.imageshack.us/img7/8293/img4025tu.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use