Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

cutie automata


cristef75
 Share

Recommended Posts

1.la viteza mare, raman fara ulei in cutia de viteze.

2. am verificat, cutia nu este sparta

3 am dus masina in service si mi-au spus ca poate fi un semering in val de 100-200 ron

4 dupa cateva zile in care sunt f sigur ca nici nu au facut constatarea am vorbit cu cei de la service si mi-au spus ca pe langa semeringul respectiv mai am nevoie de catalizator (aprox 500 euro) si pompa (200 euro)

 

este posibil ca din cauza acestor pieses sa-mi caurga uleiul?

va multumesc!

 

apropo, chiar nu gasesc manual de intretinere si reparatie.

Edited by Astral

:jp1 montero sport '98

3000 v6 24valve :tk

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Din cauza unui simering e posibil. Dar in acelasi timp, orice scurgere de ulei trebuie sa fie vizibila pe undeva. Si dupa "dâră" identifici problema.

Edited by Marse

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Buna seara !

 

 

E pentru prima data cand aud ca din cauza catalizatorului se pierde uleiul dintr-o automata...

 

Pompa ? Ce pompa ? Cea hidraulica din cutie, de apa, de vacuum, de umflat roti, de marit diverse organe ?

 

Unora ar trebui sa li se taie capetele pentru cum sunt in stare sa judece...

 

Am pierdut si eu lichid dintr-o automata pe un Ford Taunus din 1982, si a fost de vina semeringul din spate al cutiei. A costat noua marci si s-a schimbat in circa 30 de minute, cu tot cu demontat/montat cardan...

 

Stima,

 

 

Dragos

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Salut.

sincer ne prea inteleg, faza cu catalizator este de ras, poate nu asta a fost explicatie ( sau sper)

ulei dispare pt ca curge undeva?? picura cutie??? sau scade livel in cutie si creste in motor?

am intalnit mai multe probleme la cutie automate... si te sfatuiesc sa ta duci la un specialist....nu te apuca sa disfaci o cutia automata fara scule si experienta necesarie!

da ca nu stii pe nimen.... te dau eu niste adrese de firme specializate .

ciao

tel. 0785 366 599 (mauri)

dreamservice2005@yahoo.com

 

Ssangyong Musso 3,2 6 cil 6 trepte sonauto ex dakar

ESTOTE PARATI

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Daca nu gasesti scurgeri in jurul cutiei de viteze (NU CEA DE TRANSFER) iao pe traseul de racire! EU am avut problema cu furtunele care trec prin radiatorul de apa!!! Verifica tot traseul!!! Nici la mine nu curgea tare decat la mers pe drum in ture muuulte!!!!

 

Si tre sa le zici la aia de la service ca pierdeai ulei de cutie pe la teava de esapament, se infiltra uleiul prin catalizator si il dadea pe teava.... Uleiul din radiatorul de cutie se infiltra in apa de la motor, dupa care trecea in camera de ardere de unde ajungea la catalizator dar furtunul de legatura intre catalizator si cutia de viteze era rupt si l-ai schimbat cu 10 RON:ha::ha:

:uameni:x

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

astazi i-am prins cu "matza-n sac"

seful de service mi-a spus acum 4 zlile ca au reusit sa dea cutia jos de pe masina si sa constate ca aveam nevoie de piesele de mai sus.

dimineata am ajuns foarte devreme la acest 'service' si am intrebat in absenta sefilor un mecanic daca pot sa iau cutia de viteze si s-o compar cu alta pe care aveam de gand s-o cumpar din dezmembrari. raspunsul mecanicului: "pai nu s-a atins nimeni de masina aia pana acum, vroiam astazi sau maine s-o aducem pe rampa"

abia am reusit sa dau e unul din sefii de atelier sa-mi ridic cheile si masina.

dupa amiaza am fost in provincie si am cumparat alta cutie de viteze 3043Le(sper sa se potriveasca) . cutia de pe masina este 3040 LE

:jp1 montero sport '98

3000 v6 24valve :tk

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Re: cutie automata

 

1.la viteza mare, raman fara ulei in cutia de viteze.

2. am verificat, cutia nu este sparta

3 am dus masina in service si mi-au spus ca poate fi un semering in val de 100-200 ron

4 dupa cateva zile in care sunt f sigur ca nici nu au facut constatarea am vorbit cu cei de la service si mi-au spus ca pe langa semeringul respectiv mai am nevoie de catalizator (aprox 500 euro) si pompa (200 euro)

 

este posibil ca din cauza acestor pieses sa-mi caurga uleiul?

va multumesc!

 

apropo, chiar nu gasesc manual de intretinere si reparatie.

recomand sa nu duci masina la acesti mecanici,la cutia automata nu se pricepe oricine spun asta din proprie experienta cauta pe cineva care stie cu ce se mananca asa ceva.

Mitsubishi Pajero 3500 v6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: cutie automata

 

Am cumparat de curand un mitubishi pajero 93

sunt multumkit de el per general....

am facut intr-o saptamana aproximativ 2000 km(atat pe drumuri accidentate cat si pe sosea)

e automatik si nerulat in tara(adus din UK)

dar am avut o surpriza.......

cand l-am achizitionat (noaptea si in graba) la pornire era aprins becul de ulei din motor,l-am intrebat pe cel ce mi-l vindea si mi-a zis ca e mai mult ulei in motor.....si el asa a venit cu ea din UK.....

ok am plecat de la arad-botosani si nu am avut nici o problema.

am dat sa plec a doua oara cu masina numai ca la intrare intr-o curte nu foarte in panta acceleram masina se tura dar .......nu urca ,ci mergea inapoi cu manet in punctul drive...

am constatat ca nu am ulei in cutia de viteza.........am pus ulei si a mers........dar pierde ulei din cutie .........am tras masina pe rampa si intradevar curge ulei dar sincer nu stiu de unde curge......la cutie nu se observa dar picura prin fata pe sub motor spre roata din dreapta........la mecanic necalificat nu vreau sa o duc ca .........te fac cu infarct astia(am mai avut masina cu cutie automata).....

manualul sevice l-am descarcat dar ....nu l citeste cal ca e pdf....

care ar fi problema...........

momentan nu sunt acasa ........dar nivelul uleiului din motor e peste limita maxima si ma gandeam sa scot din el(sper sa nu-mi bage uleiul din cutie in motor.....atunci care ar fi problema de reparat?) apoi sa verific toate conductele de la cutie spre radiator,etc .....

vreau sa merg cu ea sa o inmatriculez si nu ma pot duce la RAR asa cu ea .....

un mecanic priceput in Suceava daca mi-ati recomanda v-as multumi.

va multumesc pentru timpul acordat

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Daca ai ulei in motor si sta becul aprins verifica sa fie conectata sau sa fie functionala sonda de ulei. Pierderea de ulei de la cutie e o alta poveste, trebuie controlat exact pe unde curge. NU are cum sa ajunga uleiul din cutie in motor! Bafta!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

multumesc!

va tin la curent cu toate interventiile la masina

:tk

 

am scapt de problema ulei motor

am dat drumul la uleiul ce era plus si ....s-a stins becul....

cu uleiul de la cutie e mai complicat...........

trebuie spalata si stat la panda..............:y

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: cutie automata

 

Am cautat prin toate posturile legate de probleme automata la pajero si nu am gasit ce caut.

Am un pajero mk1 3.0 v6 cu automata. Cand am cumparat masina, curgea ulei la imbinarea dintre motor si cutie. Dat jos cutia, schimbat semeringul dinspre convertizor (semering CORTECO cumparat de la Al Padrino, cel de pe masina era KOYO) pus cutia la loc, inlocuit tot uleiul. Dupa 300 de km, iar a inceput sa curga ulei tot pe acolo.

Cutia merge perfect, schimba cum trebuie, nu incinge uleiul. Acum, dupa ce pornesc motorul si turez de cateva ori, cutia in pozitia N, pierde aproximativ 100ml ulei pe minut.

Poate fi si altceva in afara de semeringul proaspat schimbat?

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Da. E o bucsa de cupru care sa busit si nu centreaca bine convertizorul.

De asta se strica simeringul

Trebuie facuta la un strungar ca nu o gasesti ca piesa...

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Bun, si pentru extragerea bucsei trebuie sa demontez cutia sau exista vreo varianta s-o scot direct dupa ce scot semeringul?

Dupa ce scot bucsa, sa presupunem ca este uzata, sau descentrata, etc, de unde iau cotele corecte pentru a o face la strung?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use