Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

cutie automata


cristef75
 Share

Recommended Posts

Re: cutie automata

 

Am cautat prin toate posturile legate de probleme automata la pajero si nu am gasit ce caut.

Am un pajero mk1 3.0 v6 cu automata. Cand am cumparat masina, curgea ulei la imbinarea dintre motor si cutie. Dat jos cutia, schimbat semeringul dinspre convertizor (semering CORTECO cumparat de la Al Padrino, cel de pe masina era KOYO) pus cutia la loc, inlocuit tot uleiul. Dupa 300 de km, iar a inceput sa curga ulei tot pe acolo.

Cutia merge perfect, schimba cum trebuie, nu incinge uleiul. Acum, dupa ce pornesc motorul si turez de cateva ori, cutia in pozitia N, pierde aproximativ 100ml ulei pe minut.

Poate fi si altceva in afara de semeringul proaspat schimbat?

 

simeringul acela este un simering de protectie la praf, pe axul convertizorului sumt mai multe inele de teflon ce etanseaza de fapt inalta presiune.

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Pai si acele inele de teflon sunt interschimbabile sau sunt parte a convertizorului?

Intreb pentru ca daca tot mai dau jos inca o dat cutia, sa schimb tot ce e de schimbat sa nu fie nevoie si de a3a interventie..

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Pai si acele inele de teflon sunt interschimbabile sau sunt parte a convertizorului?

Intreb pentru ca daca tot mai dau jos inca o dat cutia, sa schimb tot ce e de schimbat sa nu fie nevoie si de a3a interventie..

 

hmm, INTRSCHIMBABILE= a putea fi schimbate intre ele. Asta ma intrebi?

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Semeringul pe care l-am schimbat este primul semering al cutiei dinspre motor spre cutia de transfer. Este semeringul ce sta in jurul "axului" convertizorului.

De bucsile de teflon, intreb in cazul in care se uzeaza, daca se pot schimba cu unele noi.

018.thumb.jpg.79874739887face97d658e848fcce4e8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Da, oringurile de teflon sunt SCHIMBABILE.

 

PS daca te uiti atent, o sa vezi ca simeringul plasat in interiorul convertorului (marcat cu cercul rosu) lucreaza pe zona de ax indicata de mine. E un simplu simering de praf.

Edited by nissan4x4

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Bun, referitor la semering, acolo vine, dar intre ax si semering mai intra si "camasa axului" de la convertizor.

Oringurile de teflon le gasesc noi sau trebuie facute la strung? Imi poti spune si unde este pozitionata bucsa de cupru de care vorbea colegu Flash 4x4?

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

1. nu iti recomand sa umbli cu oringuri facute la strung, e posibil sa nu le nimeresti din prima si ma gandesc ca nu iti place sa te tot joci de-a demontatul cutiei

 

2. nu am citit de la inceput topicul, nu stiu despre ce bucse vorbea colegul, ar fi indicat sa te "lumineze" chiar dumnealui.

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Stai putin, ce semering din interiorul convertizorului? Eu am schimbat semeringul din cutie.

Ca sa ajung la acele oringuri, tre sa duc cutia la cineva specializat in automate?

Intreb ca in interiorul cutiei, am vazut ca capacul de la pompa de ulei, este prins parca in 8 suruburi lungi de 14. Pot demonta acel capac?

Ok, imi poti recomanda pe cineva care imi poate aduce asa ceva? (oringurile de teflon) . Ma indoiesc ca le pot gasi la Al Padrino, Autokarma etc..

Edited by yitzack
Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Am inteles. Mersi mult pentru info.

Daca nu cer prea mult, se poate o recomandare pentru un service ce poate face operatiunea asta?

 

hmmm, o sa iti trimit o recomandare pe PM.

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Re: cutie automata

 

Intreb tot aici sa nu deschid alt topic.

Cutia de transfer aferenta cutiei automate este aceeasi cu cea de pe cutia manuala?

Ideea este ca am renuntat la cutia mea automata (pompa de ulei este gripata) si am gasit o manuala dar cu cutia de transfer defecta (lant rupt) si ma gandeam sa combin cutia manuala cu cutia de transfer de la automata.

Daca a facut cineva conversia de la auto la manuala - cardanale sunt la fel ca lungime? exista vreo diferenta la cuplajul tijelor de schimbat viteze si 4x4?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

N-au cum sa fie la fel cardanele, si sunt destul de multe modificari de facut, nu e mai simplu sa gasesti o pompa buna la dezmembrari, sau o cutie cu totul (automata)?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: cutie automata

 

Nu am incredere sa iau o automata de la dezmembrari. O pompa de ulei de automata ma costa aprox 400 euro.

Ca modificari, nu e mare lucru sa pui o volanta si un ambreiaj si apoi cutia manuala. Pe mine ma doare de cutia de transfer. Mai astept si alte pareri, poate e careva care a facut asa ceva si stie exact.

Am uitat sa mentionez initial, vorbesc de Pajero mk1 3.0V6.

Edited by yitzack
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use