Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

mitsu meu


sese
 Share

Recommended Posts

Re: mitsu meu

 

astazi m-am apucat de "dezbracat" mitsu dar numai "sutienul" unde va fi montat troliul si vin cu poze mai tarziu ca am facut pana prostului... :-P ..fara baterii in aparat si nu pot sa le descarc :-P

 

 

ciudata zona si mult de lucru :hm :hm la coafat placa de troliu'

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: mitsu meu

 

Troliul tau fiind cu solenoizii integrati e mai inalt si o sa ai ceva probleme sa-l faci sa incapa.Eu am montat pe 2 pajero trolii cu cutia de solenoizi separata de troliu,masinile aveau bodilift si asa a incapt misto troliu sub grila.

Ar mai fi o solutie la tine sa decupezi grila in dreptul cutiei de solenoizi.

Sa pui poze cu evolutia lucrarii ca sunt curios cu miese. :h5

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

primele erau de ieri ,iar urmatoarele sunt de azi unde se demonstreaza clar ca scripetele este folositor nu doar in offroad :-P :-P :-P :-P (eram gata gata sa dam jos constructia)

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

in urmatoarea poza sunt prinderile (am desenat mai repede dar voi face una mai detaliata maine)

 

-puncte roz : prinderi verticale prin tot sasiul

-puncte albastre : prinderi pe corniere

 

total prinderi : 6

 

schema nu este definitiva deoarece cred ca am sa mut o prindere pe corniere mai in spate pentru o rezistenta mai mare

 

-partea incercuita in rosu va fi decupata fara sa afecteze in vreun fel rigiditatea acesteia :-P

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

arata putin ciudat dar am sa pun si poza sablonului si poate se va intelege mai bine

 

am sa ma straduiesc sa o desenez mai bine in "paint" dar e cam greutz :ha: :ha:

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

prinderi placa troliu pe sasiu

 

--puncte intrerupte albe: platbanda prinsa in interior in 2 suruburi care vor tine (sa speram :-P ) si cornierul

--puncte intrerupte galbene: surub prins vertical prin sasiu

--zonele roz : zone de prindere a cornierelor

 

intrebare?

cum sa prind cel de-al doilea cornier (in partea dreapta a pozei patratul roz) sudura pe sasiu sau surub??

 

:p :pl

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

acesta este sablonul placii troliului finalizat in proportie de 95% ( oricum imi efrica de restul de 5% :ha: )

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

astept raspuns va rog la intrebarea de mai sus si urmatoarea:

 

Este bine daca pun inca o platbanda de intarire pe interior dupa cum se vede in fotografia de mai sus? (a 2-a de jos in sus)

nu vreau sa gresesc in nici un fel montajul ca poate o sa vad troliul plecand catre pom si eu .....nu.... :shock:

 

:hl

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

astept raspuns va rog la intrebarea de mai sus si urmatoarea:

 

Este bine daca pun inca o platbanda de intarire pe interior dupa cum se vede in fotografia de mai sus? (a 2-a de jos in sus)

nu vreau sa gresesc in nici un fel montajul ca poate o sa vad troliul plecand catre pom si eu .....nu.... :shock:

 

:hl

 

dupa parerea mea as spune sa bagi surub !

 

dar cu atentie ...trebuie sa bagi o antretoza prin sasiu (adica faci o gaura mai mare prin care vine bagata o teava care vine sudata de sasiu )

 

diametrul interior al antretozei trebuie sa fie mai mare cu 1pana la 2 mm decat diametrul surubului pentru a evita blocarea surubului in timp din cauza rugini !!!

 

bafta !!

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

Multumesc mult pentru informatie . initial m-am gandit ca doar in partea din spate a sasiului sa sudez un cornier iar pe el sa fie prins cu surub placa de troliu. Am sa schimb planu si atunci trec la gaurit.

 

o alta intrebare si gata (pe azi sper :grin: )

 

avand in vedere plusul de greutate am sa cumpar si niste telescoape mai solide :HD pe fata si medium pe spate (sfat primit), dar trebuie sa modific si barile de torsiune ?

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Guest nanuk

Re: mitsu meu

 

atentie !

 

vb cu supunere si umilinta :

 

suspensia HD este un mare cacat,in special pt ce faci tu.iti rigidizeaza foarte tare masina (in cazul asta pe fata).daca o mai si inalti un pic din barile de torsiune o sa fie lemn si nu este bine deloc.mai bine iti iei amortizoare normale si incerci sa o ridici putin din bari sau iti iei bari de torsiune un pic mai lungi.

e drept k masina ta e cam joasa....

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

Salutare - deoarece masina mea este facuta pe platforma lui Pajero pot sa zic doua vorbe :grin:

In primul rand - telescoapele nu ridica masina, se ridica din arcuri, torsioane, tot felul de tampoane pe sub arcuri etc. Este adevarat ca dupa ce inalti suspensia ai nevoie de amortizoare cu o cursa mai lunga. Iar ce fel de duty - heavy sau normale tine de comfort, siguranta, rezistenta, raspuns in treren etc. De ex ca sa incapa 33 cel putin la mine a fost nevoie de tras de suspensie (am descris intr-un topic cum am facut-o) cam 5 �m si body lift tot atat, flanse la roti de 3+3 cm si chiar si asa agata putin de contraaripa in viraje extreme. Toate astea nu sunt inventate de mine ci doar repetate de mine din sfaturile si experienta oamenilor care se pricep. In ceea ce ma priveste inca nu am schimbat amortizoarele (astept un set de skyjackere din state) si chiar cu cele stock masina se descurca.

Eu sunt membru pe un forum mare de pajero si din experienta lor iti spun ca schema care am folosit-o eu este cea pe care o agreeaza si ei cel mai mult. Este vorba de oameni care pearticipa la Ladoga - banuiesc ca stii ce-i asta.

In concluzie dupa ce am batut atatam campii - tragi de torsioane si compensezi greutatea troliului :grin: numai atentie sa ramana macar 1 centimetru intre tamponul de cauciuc de la bratul superior si cadru (sa nu fie culcat pe el).

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

frana ca ne prapadim

 

frana ca ne prapadim,,,,io am preparat 4 Mitsube pana acuma,,,si consider cu supunere si umilinta(ca ursu') ca ma pricep,,,nu pot scrie ca ma doare mana dar raspund cu placere la telefon 0723340538.

Sunt cateva reguli de respectat la montarea unei suspensii la pajero(fata).

Trebuie sa ai exact suspensia potrivita pentru diametrul exterior al rotilor.

dak vrei sa pui 33 sau max 35 p fata tre sa ai amortizoare si bari de torsiune adecvate.

Inca un aspect care trebuie punctat este GREUTATEA anvelopei.

Atentie marita,,,o guma resapata are cam 25-30% mai mare greutatea,,da-i mai eftina in schimb in timp rupe tot pe fata mai ales.

Sfatul meu este sa pui p fata buchsi de polyurethan(daca le montezi corect nu au moarte).

Si inca multe altele !!!

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

Ah ,,,sa amintesc,,,is batran si uit repede.

Pajero din avatar este una facuta de mine pentru un amic din Tg Mures

Pilot: io

Fotograf: Andrei Fantana(artist domle')

Locul: Odorheiul Secuiesc langa locul trialului de la concurs

 

Daca ai suspensii bune si bine montate,la o saritura de genul asta aterizarea tre sa fie ca pe puf!!

Asta-i testul suprem!!

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

@kato. Multumesc pentru indicatii si asta am si facut astazi . Trebuia facuta antretoza doar la o singura gaura ca restul aveau deja.

 

 

@nanuk. Vroiam sa montez HD pt ca am considerat ca suspensiile stock nu vor face fata la plusul de greutate si dupa cum bine sti are ceva greutate troliul asta . Am intrebat ca sunt incepator si nu vreau sa gresesc . Ca de obicei imi esti de ajutor. Multumesc ursule.

 

 

@Vitalies. inca nu am de gand sa o inalt pentru ca inaltarea inseamna bani si timp care imi lipsesc . Bugetul imi permite momentan troliul si suspensiile , iar cand va veni timpul "saltarii" (33-urile costa si ele ceva) am sa te caut cu sigurantza de nu mai scapi de mine :mrgreen:

 

 

@pepi3103. am sa te contactez telefonic mersi

 

 

 

 

Multumesc mult domnilor pentru informatii si sfaturi. Fara voi poate ca nici nu se mai deschideau usile la pajero :grin: :grin: :tk :tk :Gr :rsp :al :al

 

Vin cu poze mai tarziu cu progresu' si poate , din greseala , putin probabil mai vin cu niste intrebari :ang

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

astazi am reusit sa tai, gauresc, sudez si sa montez (provizoriu) placa de troliu.

 

 

va arat si poze :grin:

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

urmeaza :

 

-gauri montaj troliu

-curatat placa, aplicat grund si vopsea

-"coafat" zone probleme

-curatat sasiu in zona montarii placii

-baut bere cu prietenii

-montaj final (bara, scut, grilaje)

-felicitarile

-baut mai multa bere cu prietenii

-sambata cautat noroi ->inpotmolit->troliat :mrgreen: :-P

 

 

sa speram ca si reusesc

 

 

 

daca sunt greseli facute si se vad in poze va rog sa imi spuneti :grin: :pl :tk

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

Eu recomand ca, dupa ce ajungi la forma finala cu placa, adica toate sudurile si gaurile facute, sa o dai jos si sa o duci undeva ca sa o vopseasca electrostatic. Merita cateva sute de mii pentru asta. Garantat.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

daca nu ma inseala poza cumva ...placa pare putin curbata in sus !

 

daca este asa fa ceva si indreapto !

 

daca se monteaza pe o placa care nu este perfect plana apar tensiuni in axa troliului care vor duce la uzuri premature si defecte nedorite !!!

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: mitsu meu

 

@unimog asa vroiam si eu initial dar am considerat ca masuratorile exacte pt gaurile troliului sa le fac atunci cand placa se afla in pozitia finala si prinsa pe sasiu. mersi pt sfat dar va trebui sa ii platesc mai bine pe baietii care dau gaurile :grin:

 

 

@Max vopsitu' in ncamp electrostatic e dificil deoarece caut de anu' trecut sa imi vopsesc gentile si nu am gasit. ii dau doua straturi de grund si dupa aceea cu antifon . cred ca va fi suficient. multumesc

 

 

@kato placa au indreptat-o pe role cei de la care am cumparat-o. este o distorsiune creata de aparatul foto (telefon mobil) spre fericirea mea :grin:

 

 

:tk all for :hl :rsp

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use