Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

garnitura de chiulasa e o boala de pajero?


44DOG
 Share

Recommended Posts

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

daca faci o descriere completa, eventual si tehnica, a simptomelor "ducerii" garniturii de chiulasa, s-ar putea sa te poata ajuta cineva.

 

sau e ghicitoare?:ha::ha:

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

E boala generala, in special la 2.8 dar destul de intalnita si la 2.5

Nu neaparat calitatea proasta a garniturii cat restul elementelor adunate care duc la arderea ei si anume: termostat blocat sau care nu functioneaza corespunzator, apa in loc de antigel, pompa de apa care nu face fata, instalatie imbacsita, radiator imbacsit, etc etc

Una peste alta oricum este o boala des intalnita la pajero mk2 diesel fie ea in urma unei exploatari necorespunzatoare sau nu.

Mai sunt si alte masini care ruleaza cu probleme la instalatia de racire dar nu crapa chiulasele si garniturile asa de des.

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

intradevar m-am dat putin pe dealuri,dar eu tot timpul in conditile astea sunt cu ochii pe apa si pe ulei.

nu a urcat acul de apa mai mult de 3 sfert.

are antigel.

a inceput deodata sa scoata fum mare la relanti. In turA de loc.

In prima faza am crezut ca a luat-o turbo pe ulei,dar am mirosit fumul si avea miros de antigel. si face presiune in radiator.

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Sa nu ai surpriza neplacuta sa iti fie crapata chiuloasa. Daca desfaci motorul sa nu montezi la loc pana nu faci testul de presiune la chiuloasa. Sa nu demontezi din nou. Precum a facut maistorul la care am dus eu masina care a crezut ca e doar garnitura "puscata"....

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Nu stiu la mk 2 daca incape, insa la MK 1, intra la milimetru electroventilatoru de dacie papuc 1.9 D, in fata radiatorului. Si... se stie ca respectivul, chiar face treaba. La mine e legat pe contact electric, nu pe electrocupla. De fiecare data cand ma dau, il pornesc...

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

au probleme cica la 2.5 ...daca iti fierbe un pic motoru se duce... leaga ventilatorul pe direct mai ales cand te dai....

 

Daca il fierbi si nu are apa sau pierde apa pe undeva se strica garnitura sau chiulasa in sine.

 

 

@44DOG

Viscocuplajul e bun? L-ai schimbat vreodata?

Termostatul e bun?

Apa are pana la buson in radiator?

Apa are rugina in ea?

 

Garnitura de chiulasa nu boala genetica,e lipsa de intretinere.

Senzorul de la temperatura apei nu mai este la fel de sensibil dupa ce a fost incalzit bine mai mult de 10ani!

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Sefulik...te rog sa ma crezi ca la anumite masini....cu intretinere facuta la sange....chiulasele sunt o problema....vezi Toyota....Mitsubishi....Nissan

 

cum le-ai incins un pic sunt gata....crapate

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Sunt sensibile,intr-adevar dar am vazut persoane care-si bat joc de ele si pe urma apare exclamatia "a crapat chiulasa,foarte proasta masina".

La cati ani si cata uzura au strans mi se pare oarecum normal sa crape ceva la ele ca doar nu-s noi dar intretinerea este esentiala.

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

la capitol de chiulase nesimtite sunt motoarele de 2.8 de la MB-G classe....motorul de 3.3 si cel de 4.2 de la Nissan....motorul de 4.0 de la jeep.....care duc multe fierberi...fara probleme.....si marea lor majoritate au o gramada de kilometrii in spate.....intretinere din an in pasti......

 

dar aici vorbim de motoare de generatii mai vechi...care acum sunt doar amintiri....dar pe care noi le apreciem ....in ciuda motoarelor moderne pline de senzori si alte inutilitati

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Scoti termostatul de tot, pui inapoi furtunul pe pompa, apoi dai drumul la radiator in partea de jos. Scoti furtunul de la chiulasa si bagi apa sub presiune. Ar trebui sa iasa tot din el, inclusiv din calorifer. Dupa toate astea, poti baga apa si pe la capac la radiator sa-l cureti pe el, iar apoi remontezi termostatul.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Salutare! Sunt eu orb oare!? nu de alta dar la mine pe Shogun 2,5 ventilatorul merge tot timpul- legat pe direct, am venit din Anglia cu ea pe roti si am tractat o Ferooza fara sa imi treaca acul de jumate si era deosebit de cald.

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Scoti termostatul de tot, pui inapoi furtunul pe pompa, apoi dai drumul la radiator in partea de jos. Scoti furtunul de la chiulasa si bagi apa sub presiune. Ar trebui sa iasa tot din el, inclusiv din calorifer. Dupa toate astea, poti baga apa si pe la capac la radiator sa-l cureti pe el, iar apoi remontezi termostatul.

 

As mai adauga ceva.In tot timpul executarii acestui procedeu sa tii caldura pornita la maxim in masina.Asta pentru a curata si caloriferul de caldura.Cind o sa rezolvi problema chiuloasei si o sa aerisesti instalatia de apa, la fel.Fa-o cu caloriferul pornit, pentru ca apoi o sa iti scada apa si o sa te intrebi de ce.

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Salut, in plus fata de ce ti-au recomandat colegii de mai sus, ti-as recomanda sa verifici si dupa caz sa cureti-speli radiatorul pe exterior, la mine de exemplu am scos o galeata de frunze, seminte si alte ganganii dintre radiatoare iar treaba asta o fac de doua ori pe an.

Atentie: sa nu incerci sa speli radiatorul cu aparat de inalta presiune, risti sa indoi lamelele radiatorului, incearca cu furtunul de apa si cu perie moale.

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Salut, in plus fata de ce ti-au recomandat colegii de mai sus, ti-as recomanda sa verifici si dupa caz sa cureti-speli radiatorul pe exterior, la mine de exemplu am scos o galeata de frunze, seminte si alte ganganii dintre radiatoare iar treaba asta o fac de doua ori pe an.

Atentie: sa nu incerci sa speli radiatorul cu aparat de inalta presiune, risti sa indoi lamelele radiatorului, incearca cu furtunul de apa si cu perie moale.

 

Korect! Evetual daca poti sa faci rost de la o spalatorie auto de solutie pentru curatat insecte, pune radiatorul intr-o tava sau vas si lasa-l la inmuiat pina a doua zi.

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Salut,

Mi-a fisurat chiulasa si am nevoie urgent de alta!

Am motor de 2,8. Pajero din 99.

Ma poate ajuta cineva?

Multumesc.:cl

Ai grija de unde o cumperi!

Vezi ca sunt pe ebay.co.uk chiuloase neechipate in jur de 150-200 GBP dar esti sigur pe ce cumperi!

Sunt multi care s-au tepuit cu chiuloase cumparate de pe la dezmembrari primind asigurari ca totul este ok!

Acum depinde si de buget/ sunt chiuloase echipate/ decat s-o montezi pe masina dar pretul este undeva intre 300-500 GBP

Bafta multa!

Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita. -Einstein-

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use