Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

garnitura de chiulasa e o boala de pajero?


44DOG
 Share

Recommended Posts

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Ai grija de unde o cumperi!

Vezi ca sunt pe ebay.co.uk chiuloase neechipate in jur de 150-200 GBP dar esti sigur pe ce cumperi!

Sunt multi care s-au tepuit cu chiuloase cumparate de pe la dezmembrari primind asigurari ca totul este ok!

Acum depinde si de buget/ sunt chiuloase echipate/ decat s-o montezi pe masina dar pretul este undeva intre 300-500 GBP

Bafta multa!

 

Am gasit cate ceva:

http://www.ebay.co.uk/itm/Mitsubishi-Cylinder-Head-2-8-4M40T-Shogun-Pajero-/250857542945?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a68465521

si/sau

http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI-DELICA-CHALLENGER-2-8-CYLINDER-HEAD-GASKET-/260823464568?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cba4a3a78

poate o da la 300, merita?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Cea de-a doua cuprinde si setul de garnituri !

Pretul este fff.bun!

Alegerea este a ta!

Mai cauta si pe Milneroffroad sau KS International

Bafta multa!

Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita. -Einstein-

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Eu iti recomand sa cauti pe la noi,prin dezmembrari. Sunt foarte multe Pajero-uri prin tara. Bine ar fi sa fi de fata cand o desface,la fata locului. Depinde si ce noroc a,o fi crapata sau nu. Eu am cautat anul trecut o chiulasa pentru 2.5 si am cautat de nebun peste tot.

 

Am aflat ca cele noi ating 400 si mai sus dar sunt facute ori in Cehia ori cine stie pe unde. Calitatea fierului de Mitsubishi este unica, de asta iti recomand sa gasesti una originala. Am gasit SH la 150euro echipata complet.

 

Sa ai grija cand pui lantul la loc!

Bafta in cautari!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

cum aflu daca masina mea are probleme la garnitura+chiuloasa?

nu am probleme cu ea dar vazand atatea situatii in care se prajeste chiulosa, mai bine sa previn...sau repar dk e deja dusa

intreb pt k acum ceva timp am incins-o pana a urcat apa la max...

in prezent functioneaza bine, nu arata k ar avea problem, dar....

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Pai daca nu vrei sa afli pe pielea ta incearca sa nu o mai "incingi"... Simptomele sunt multe, citeste pe aici pe forum folosind functia de cautare si o sa le gasesti pe toate. Dar mai bine sa previi, zic eu...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Pai daca nu vrei sa afli pe pielea ta incearca sa nu o mai "incingi"... Simptomele sunt multe, citeste pe aici pe forum folosind functia de cautare si o sa le gasesti pe toate. Dar mai bine sa previi, zic eu...

iti dai seama ca nu am vrut dar asta vara cand am cumparat masina,avea radiatorul plin de mizerie, afara f cald, iar eu nu am urmarit temp la apa....in momentul cand am ajuns aksa am vazut k iese abur de la motor...

imi este frik sa nu fie prajita

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiulasa e o boala de pajero?

 

Daca are probleme le vei observa imediat, nu te prea iarta o chiulasa defecta, incalzeste imediat, fierbe etc.

Daca nu are si a fost doar o scapare si vrei sa previ, da jos radiatorul de racire, curata l bine interior - exterior, curata bine instalatia de racire, pune un termostat si o pompa de apa noua.

Link to comment
Share on other sites

Re: garnitura de chiulasa e o boala de pajero?

 

Daca are probleme le vei observa imediat, nu te prea iarta o chiulasa defecta, incalzeste imediat, fierbe etc.

Daca nu are si a fost doar o scapare si vrei sa previ, da jos radiatorul de racire, curata l bine interior - exterior, curata bine instalatia de racire, pune un termostat si o pompa de apa noua.

 

Da, asta am facut dupa ce am Avut incidentul...acum am luat un termostat nou si cred k imi iau si o pompa noua...de curatat am curatat instalatia, nu stiu cat de bine dar am facut ceva...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Re: garnitura de chiulasa e o boala de pajero?

 

Setul de garnituri de la motorul de Pajero 3.0, 24V (6G72) sau Pajero 3.0, 12V (6G72) se potriveste cu cel de la Pajero Sport 3.0, 24V (6G72) (exceptie O-ringurile supapelor care clar intr-un caz vin 12 in celalalt vin 24)?

Sau daca stiti de ce ar trebui sa tin cont la comandarea unui set de garnituri, pentru ca vreau sa le comand fie ebay USA fie UK. Stiti cumva si alte site-uri unde as putea gasi?

La noi in tara am gasit dar garniturile (doua) dintre bloc si chiuloasa sunt 400 de lei (ambele garnituri). Ceea ce imi pare cam multicel. La 70-80$ + &0$ transport le iau din USA. Supapele le-am gasit la vreo 30 buc (28lei evacuare, 34lei admisie) semeringurile 10 lei buc.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
Re: garnitura de chiuloasa e o boala de pajero?

 

Sefulik...te rog sa ma crezi ca la anumite masini....cu intretinere facuta la sange....chiulasele sunt o problema....vezi Toyota....Mitsubishi....Nissan

 

cum le-ai incins un pic sunt gata....crapate

 

Mie, la Pajero Sport, fără să o forțez, mi s-au ars garnitura de chiuloasă. Când am demontat și am verificat chiuloasa, era fisurată. La 256.000 de km.

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu, pe care il dau tututror.Cind va cumparati o astfel de masina(pt.offroad) primul lucru, schimbati radiatorul de racire cu unul nou.Aia cu spalatul e ca si cum ai pune comprese cu apa rece la fractura deschisa.Dece spun asta? Pentru ca lucrurile stau in felul urmator.Masina a fost achizitionata pt a fi fortata in teren accidentat, adica turatii foarte mar la viteza de deplasare foarte mica.Adica fluxul de aer care trece prin radiator este minim.Majoritatea cumparam o masina care deja are minim 20 de ani.Ginditi-va ca s-au facut depuneri in radiatoare care nu le mai scoti cu nimic.Asadar, suprafata de racire a radiatorului se micsoreaza. Conditiile de utilizare se inaspresc iar asta nu duce decit la fortarea motorului si supraincalzirea sa.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
La motorul 4D56, de 2500cc, (poate si la altele), un aport mare de caldura in motor este dat de racirea cu antigel a turbinei. Acest circuit nu trece prin radiatorc ci este un by-pass, care ajuta la incalzirea mai rapida a motorului la rece. La temperaturi de lucru ridicate sau in teren, la turatii mari si viteze mici, acest aport de caldura duce la o supraincalzire semnificativa a motorului. Unii au renuntat la racirea cu antigel a turbinei si au anulat circuitul de racire a acesteia (o fi bine? o fi rau? pentru turbina). Sunt multe motoare care, din proiectare, nu au turbina racita cu antigel si functioneaza fara probleme, turbina fiind racita cu uleiul de ungere.
Link to comment
Share on other sites

Atentie cand inlocuiti radiatorul! Unele radiatoare sunt mai groase (la partea de aluminiu), altele mai subtiri, adica au mai putine randuri de celule de racire. Alegeti un radiator cu partea din aluminiu cat mai groasa (min 36mm), care are trei randuri de celule de racire si sigura o racire mai eficienta!
Link to comment
Share on other sites

O cauza frecventa a supraincalzirii motoarelor este nivelul scazut al lichidului de racire in motor, datorat fie pierderilor de lichid fie aerisirii necorespunzatoare. La motorul tip 4D56, ca la mai toate masinile japoneze, radiatorul este presurizat, iar vasul de expansiune lucreaza la presiunea atmosferica. Trecerea lichidului de racire din radiator si vasul de expansiune si invers, se realizeaza prin cele doua supape aflate in capacul (busonul) radiatorului. Datorita acestui sistem de compensare a lichidului de racire din motor, pierderile de lichid in timpul functionarii motorului nu sunt semnalizate conducatorului auto, ceea ce este un mare neajuns al acestui sistem (nu exista un senzor semnalizare a nivelului minim de lichid de racire). Pierderea de lichid de racire este semnalizata indirect prin cresterea temperaturii motorului, dar este mult prea tarziu......garintura de chiulasa este deja distrusa! O atentie deosebita trebuie acordata si aerisirii motorului 4D56 (si a altor motoare japoneze cu acest sistm de racire). Nivelul corect (intre MAX si MIN) de pe vasul de expansiune nu este intotdeauna o indicatie reala. Cea mai sigura cale de a constata ca in sistemul de racira al motorului nu exista aer este deschiderea busonului radiatorului (la rece!) si completarea cu lichid de racire, daca este cazul. Pentru rezolvarea acestor probleme, exista modificari ale acestui sistem prin trecerea la sistemul cu vas de expansiune presurizat, cu senzor de nivel si compensare permanenta a nivelului de licid de racire din motor, in timpul functionarii acestuia.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use