Peter Pal Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 (edited) Re: Probleme uzuale Korando salutre am citit discutia tocmai mi-am luat si eu un Korando din 98 1998cmc benzina si gaz motorul pare de mercedes la forma vad ca nu vorbiti de rau aceasta masina eu cand am luat-o m-am uitat pe youtube si cand am vazut ce fac cu ele am considerat ca-s ok masini la 4x4 am vazut ca nu cupleaza rotile pe fata se invart planetarele dar nu si rotile, iar din discutiile dvs. am citit ca se poate face si manual, probabil sistemul vacumatic nu mai functioneaza bine. asta de la care l-am luat dadea jos rotile dintate din butucul de la roata de pe fata ca zicea sa nu se invarta tot timpul, iar cand le-am pus impreuna nu mai functionau, nu mai se blocau, doar impinse cu mana, apoi scapau o sa incerc sa caut unele manuale (cuplajele ) astea sau ce ma sfatuiti, astea sunt mrl-uri? Sa auzim de bine! Stimate domn! Da! Se cupleaza prin vacum. Urmariti furtunele de la roti care duc la o supapa actionata electric din cabina. verificati daca exista vacum pe conducta,cu motorul pornit. Verificati daca lucreaza supapa,actionind butonul din interior. Am auzit si eu ca se pot actiona manual dar ar trebui sa functioneze normal de la buton ,e mult mai simplu. Aceste cuplaje se mai strica uneori,dar trebuiesc reparate cu atentie. Am citit pe undeva ca daca au prea multa vaselina nu e bine ,ca se poate astupa ceva pa la actionarea vacumatica. Manualul de reparare pentru Korando se gasaste pe net,in format PDF. Eu le-am sters din pacate.am vandut masina,dar este un veritabil 4x4 Cu stima Peter PS Am gasit cartea in pdf si pot sa o trimit prin mail daca obtin adresa. Edited June 2, 2013 by Peter Pal Link to comment Share on other sites More sharing options...
u2_2 Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Re: Probleme uzuale Korando Peter ti-a raspuns corect. Nu ai vacuum, iar nenea care ti-a vandut-o a fost baiat destept si ti-a facut o povestioara ca sa inghiti defectiunea. Daca nu reusesti sa repari vacuum-ul, poti pune un surub sau un alt distantier in capacul MRL in asa fel incat sa ramana in pozitia blocat. Nu iti recomand asta, dar este o solutie temporara in cazul in care ai nevoie de 4x4. Iti atasez un tutorial de asamblare-dezasamblare a unui MRL de Korando/Musso, poate iti ajuta candva. Nu imi apartine, este copiat de pe forumul posesorilor SY din UK. Vacuumhubsassembly.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan 83 Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Re: Probleme uzuale Korando Stimate domn! Da! Se cupleaza prin vacum. Urmariti furtunele de la roti care duc la o supapa actionata electric din cabina. verificati daca exista vacum pe conducta,cu motorul pornit. Verificati daca lucreaza supapa,actionind butonul din interior. Am auzit si eu ca se pot actiona manual dar ar trebui sa functioneze normal de la buton ,e mult mai simplu. Aceste cuplaje se mai strica uneori,dar trebuiesc reparate cu atentie. Am citit pe undeva ca daca au prea multa vaselina nu e bine ,ca se poate astupa ceva pa la actionarea vacumatica. Manualul de reparare pentru Korando se gasaste pe net,in format PDF. Eu le-am sters din pacate.am vandut masina,dar este un veritabil 4x4 Cu stima Peter PS Am gasit cartea in pdf si pot sa o trimit prin mail daca obtin adresa. ooo multumesc mult adresa mea penesel_stefan@yahoo.com am fost la ceva mecanic si mi-a spus sa cut kit de reparatie la rotile de pe fata, garnituri si semeringuri, ca scapa aerul si nu mai poate sa traga coronita aia zimtata care cupleaza planetarele cu rotile dar pana acum nu am reusti, mai bine zis nu am avut timp sa intru pe net. Va multumesc ! Sa auzim de bine Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts