wolfman Posted December 28, 2014 Share Posted December 28, 2014 Re: Webasto C versus Z Nu cred ca este vorba de nici o imperechere. Pur si simplu se leaga pinul de comanda de la Webasto la iesirea modulului de comanda, simplu si fara batai de cap. Cat despre alimentarea cu combustibil, eu l-am legat la tur dupa filtru si inaintea supapei de sens si nu am avut nici o problema. Returul nu stiu daca ajunge pana la fundul rezervorului (nici nu am verificat) si m-am gandit ca nu cumva sa traga aer daca rezervorul este mai gol. Daca ai pompa electrica in rezervor, probabil trebuie legat pe retur sau o alimentare separate, asa cum recomanda producatorul. "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda." Link to comment Share on other sites More sharing options...
ancuta_laurentiu Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 (edited) Re: Webasto C versus Z Eu am pompa de benzina in rezervor. Dupa cum bine spuneai, producatorul recomanda alimentarea webasto-ului fie prin introducerea in rezervor a unei conducte separate(ceea ce eu nu vreau), fie alimentarea pe pe retur in punctul cel mai de jos al masinii (asta nu ar fi o problema)... Problema mea este pompa de dozaj. Daca o montez pe sasiu in partea de jos aproape de rezervor, va fii tot timpul supusa socurilor (pietre, bolovani) si ruginirii premature ( noroi, apa). Din toata documentarea mea pe net am vazut ca dimensiunea furtunului de la teu la pompa de dozaj e mai scurta fata de dimensiunea de la pompa de dozaj la webasto. Ma gandesc sa pun un teu pe retur aproape de rezervor, iar pompa de dozaj sa o pun aproape de webasto. Oare pompa de dozaj nu face fata daca fac asa? am gasit ceva asemanator la un Mercedes https://www.youtube.com/watch?v=soV98qTy3hw si un VW Bora Edited December 29, 2014 by ancuta_laurentiu ancuta_laurentiu@yahoo.com tel. 0767585379 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emanoeladrian Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Re: Webasto C vs Z Varianta Thermo top Z este OE, adica echipeaza numai masini in fabrica. Nu stie sa functioneze decat comandat de computerul masinii, avand program si senzori dedicati masinii ( VW, LR, BMW) si nu stie decat sa porneasca odata cui motorul masinii cand temp ext atinge o val presetata ( intre -4 si -8 grd Celsius). costa in jur de 640E. Noi, ca dealeri Webasto, nu avem voie sa va vindem aceste modele, ele fiind distribuite exclusiv prin intermediul reprezentantei marcii unde veti repara masina. Thermo top C e varianta AM, adica functioneaza independent de masina, costa in jur de 830E si vine echipat numai cu reostat de pornire. Separat se poate upgrada cu temporizator pornire ( 66E) , radiocomanda simpla ( 90E) sau una ff bengoasa cu reglajul temp de la distanta, comunicarea temp din masina si alte fitze, de 325E (acum la oferta la 260E). Pt fiecare model de masina exista kituri de instalare dedicate, pt racordarea la circuitul de racire al masinii , la alim cu combustibil, pt fixarea in locul specific dedicat. Acestea se platesc separat, costul variind in functie de tipul masinii. Preturile sunt ex TVA si montaj Buna seara Maestre Luigi, Vin si eu cu o intrebare la dumneata, pe o masina cu alimentare de 24V ca HZJ-73 ul meu se poate monta un Webasto, adica este nevoie de transformator sa o coboram la 12V ? Ma gandesc ca dupa reconditionare sa-i montez asa ceva. Multumesc anticipat. Adrian E. RAV 4 Model Luxury 2018. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alin Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Re: Webasto C vs Z Buna seara Maestre Luigi, Vin si eu cu o intrebare la dumneata, pe o masina cu alimentare de 24V ca HZJ-73 ul meu se poate monta un Webasto, adica este nevoie de transformator sa o coboram la 12V ? Ma gandesc ca dupa reconditionare sa-i montez asa ceva. Multumesc anticipat. Adrian E. Adrian , pana iti raspunde Dl Luigi imi dau si eu cu parerea.Mai toate camioanele au Webasto si mai toate camioanele au instalatia electrica la 24V , ma gandesc ca poti gasi webasto la 24V , e mai simplu decat sa mai pui un transformator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shark Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Re: Webasto C versus Z Webasto la 24v sunt mult mai usor de gasit si mai ieftine decat cele la 12v. Mult! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibitz Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Re: Webasto C versus Z dupa ce-l imperechez cu ,,Telecomanda+receptor 4 canale automatizari tip1" ( 34,27 lei.....!!!) pt actionarea la distanta !!!! si caut o aeroterma cu un ventilator cu consum mic :pr1 revin ! Teo, sa ai grija cu modulul ala de telecomanda pentru ca este foate posibil ca toate telecomenzile pentru el sa transmita acelasi cod. Asta inseamna ca daca masina ta este langa a unuia care si-a automatizat-o cu acelasi tip de telecomanda iti porneste/opreste si tie sistemul. aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddyax Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Re: Webasto C versus Z Buna seara ! Am un webasto Thermotop BW 50 ca cel din poza; aveti idee cum l-as putea porni fara programator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts