Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Imbunatatire pajero


popescu_emil2003

Postări Recomandate

Re: Imbunatatire pajero

 

din cate am auzit si am cercetat, o poti inalta cu arcuri de Patrol spate. sunt mai lungi si poti taia din ele cat vrei tu. eu o sa fac conversia asta saptamana viitoare.

Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere!

Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back!

Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

povestea asta am cum ca devine mai rigida am auzit-o, ideea este ca eu am bara asta metalica si cu troliu care atarna vreo 50 de kg in plus astefl incat treaba cu rigidizarea a picat, nu se simte absolut nimic...aviz amatorilor, cine nu crede sa vina sa mearga cu masina mea....

cat despre treaba cu ruptul barilor vreau si eu sa scrie cineva care a pitit treaba asta, sa stim si noi daca este posibila, eu unul nu am intalnit pe acest forum scris ca s-a intamplat asa ceva, sau nu am citit eu destul si in cazul asta imi fac mea culpa...fara suparare si regrete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

de ce nu e bine? torsionand bara schimbi unghiul la care lucreaza planetara si se strica mai repede. cu amortizoare mai lungi mai reduci din dezavantaje. la mine merge

Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere!

Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back!

Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

Nu e bine pentru ca "piramida"/bumpstopper-ul determina cursa amortizorului. Daca nu o tai/lungesti,nu ai de ce sa-i pui amortizoare mai scurte/lungi.

Daca scoti tampoanele de cauciuc de la bascula (desi e contraindicat) castigi cativa cm dar cursa amortizorului ramane aceeasi.

 

Poti sa torsionezi bara cat doresti,nu ai sa depasesti unghiul critic de lucru al planetarei,atata timp cat exista bumpstopper-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

@Sefulika - nu te supara, am o intrebare. Vorbesti din practica sau din auzite? Sau din manuale?

Eu iti spun din practica ca tensionarea la maxim a barelor produce neplaceri planetarelor.

Dupa 1 an de modificari si teste am ajuns la urmatoarea concluzie: pe fata, la Pajero, ii poti face urmatoarea modificari: torsionare bari mediu, ball joint flip si distantiere sub amortizoare. In felul acesta nu trebuie sa tai nimic. Doar daca vrei 33 in loc de 31 trebuie sa tai din aripi.

Pentru greutatea suplimentara pusa de el, care este in jur de 40 de kg, este suficienta torsionarea barelor.

Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere!

Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back!

Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

@Sefulika - nu te supara, am o intrebare. Vorbesti din practica sau din auzite? Sau din manuale?

 

 

Nu ma supar. Vorbesc din experienta.

Nu vreau sa ma contrazic cu tine,in manualul masinii n-o sa gasesti never ever balljoint flip,distantiere suplimentare,etc....

 

Micile "modificari" care se incadreaza in tolerantele pieselor stock sunt acceptate dar toate strica "echilibrul" din fabrica.

 

Cine vrea sa asculte si sa tina cont de ce am scris eu mai sus,e binevenit. N-am nimic de castigat/pierdut. Cine nu,treaba dansului.

 

ON:

Arata bine! Parca i-ar sta mai bine un roofrack profesional. Poti sa pui un HiLift,roata de rezerva,etc.

Editat de Sefulik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

Multumesc mult pentru aprecieri.

Roofrack nu-mi pun pt ca mi se pare prea incarcata si cu el si as vrea sa-i confectionez o trapa si atunci pe unde as mai iesi?

Pentru verssatu raspunsul pe pm.

 

E buna si trapa (estetic),daca o dai cu roatele in sus sau pe o parte, ai pe unde sa iesi. Nu-i prea Ii vad necesitatea dar e vb si de gusturi.

 

Roofrack-ul e bun ca poti sa pui obiecte voluminoase pe el,proiectoare pe spate,etc. Din partea mea,e un avantaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

@Sefulika - nu te supara, am o intrebare. Vorbesti din practica sau din auzite? Sau din manuale?

Eu iti spun din practica ca tensionarea la maxim a barelor produce neplaceri planetarelor.

Dupa 1 an de modificari si teste am ajuns la urmatoarea concluzie: pe fata, la Pajero, ii poti face urmatoarea modificari: torsionare bari mediu, ball joint flip si distantiere sub amortizoare. In felul acesta nu trebuie sa tai nimic. Doar daca vrei 33 in loc de 31 trebuie sa tai din aripi.

Pentru greutatea suplimentara pusa de el, care este in jur de 40 de kg, este suficienta torsionarea barelor.

 

Salut Cubo ,

Daca sti ,te rog spune-mi si mie cat inseamna torsionare medie ,cat trebuie sa mai ramana din surub ,vreau si eu sa o mai inalt 2-3 Cm de fata sa fie egala cu spatele si nu stiu cat sa strang barile

 

Merci!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

Fiecare masina are greutatea si reglajele ei de fabrica, unde mai pui ca fiecare bara te torsiune este cel putin cu 1% diferita fata de cealalta. La mine, pt 3 cm ridicati de bot, am strans bara stanga (sofer) cu 1.8 cm de filet si bara dreapta cu 2.3 cm. Asta cu troliu montat sus si cu odiosenia de bullbar din teava, care are si ala vreo "2-3 kg".

De altfel, prima oara, pe post de batman, am strans barele de torsiune vreo 3 cm si in 20 km de proba pe asfalt denivelat, erau sa-mi cada pietrele de la rinichi (pe care nu le am). Apoi, am mai "desumflat" din filet.

Deci, strangi pana crezi tu ca ii sade si functioneaza bine.

OMU'e inainte de toate!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

Fiecare masina are greutatea si reglajele ei de fabrica, unde mai pui ca fiecare bara te torsiune este cel putin cu 1% diferita fata de cealalta. La mine, pt 3 cm ridicati de bot, am strans bara stanga (sofer) cu 1.8 cm de filet si bara dreapta cu 2.3 cm. Asta cu troliu montat sus si cu odiosenia de bullbar din teava, care are si ala vreo "2-3 kg".

De altfel, prima oara, pe post de batman, am strans barele de torsiune vreo 3 cm si in 20 km de proba pe asfalt denivelat, erau sa-mi cada pietrele de la rinichi (pe care nu le am). Apoi, am mai "desumflat" din filet.

Deci, strangi pana crezi tu ca ii sade si functioneaza bine.

 

Ok ,inteleg la ce te referi tu ,dar totusi sa evit ruperea barilor e bine sti o limita maxima ,sau cum spunea Cubo ,unde sunt torsionate la un nivel mediu

Masina ,pe drum cu gropi e rigida oricum si nu are mai mult de 3 degete pe fata si un lat de mana pe spate .

Sa inteleg ca nu mai pot sa o ridic deloc ca o fac tractor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

Am modificat si eu putin masinuta mea.....

As vrea sa o mai inalt un pic de spate ca pe fata am ridicat-o din barile de torsiune vreo 4 cm si am pus amortizoare specifice.

As putea sa o inalt cu niste tampoane sub arcurile spate, vreo 3 cm as vrea.

A facut cineva asa ceva si daca da unde gasesc.

 

Cum ai scos pe acoperis cablul electric? ai venit pe santul de scurgere apa din spate sau ai gaurit chiar in dreptul iesirii (ma intereseaza detaliul de izolare la infiltratie)

Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

Klez are dreptate. Si la mine difera stanga de dreapta. Eu le-am strans maxim si apoi am desurubat cate putin tinand cont si de distanta dintre roata si aripa. Cauciucurile aveau uzura si presiune identica.

Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere!

Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back!

Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

Klez are dreptate. Si la mine difera stanga de dreapta. Eu le-am strans maxim si apoi am desurubat cate putin tinand cont si de distanta dintre roata si aripa. Cauciucurile aveau uzura si presiune identica.

Salut

Ai avut vreodata probleme din cauza torsionarii la maxim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

Nu am avut mari probleme dar toata bucsaraia se duce mult, mult mai repede.

Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere!

Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back!

Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

Uitati aici o bara fata. A fost executata la Bucuresti (gasiti detalii acolo). "Fabricantii" sunt membrii ai forumului nostru. Din cate stiu eu ... dupa manufacturare se poate sabla si vopsi electrostatic.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Imbunatatire pajero

 

Bara am facut-o la Caravan 4x4 la dl. Luigi tel. 0724.647.726

Gaura pt proiectoare am dat-o in santul de scurgere cu un burghiu de 10 ca am avut fire multe :wink: si am pus peste mastic la 200 grade care se foloseste la etansarea geamurilor termopan, orice om care face sticla pt tocarie te poate ajuta cu asa ceva intra maxin 50 de grame sau daca nu orice altfel de mastic dar care sa nu intre in contact cu tabla, trebuie studiat prospectul bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare