Patrolator Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 (edited) Indepartatoarele de crengi "Designed & Handmade by Vio" au facut un "job" nemaipomenit la Arad. Edited June 14, 2011 by Patrolator Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tavi D. Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Re: Roofrack Y60 "Designed & Handmade by Vio" Stiu ca sunt off-topic, dar poti detalia putin te rog prinderea in fata pe aripa a cablurilor pentru crengi? Se vede ceva intr-o poza mai sus, dar nu prea bine. Multumesc si felicitari pentru indemanare si talent, totul arata foarte bine. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Re: Roofrack Y60 "Designed & Handmade by Vio" Mi-aduc aminte ca parca totusi a postat la un moment dat si prinderea cablurilor, dar nu mai gasesc..... Mai jos ar mai fi o varianta : http://www.discovery2.co.uk/bushcables.html REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex22_xxx Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Re: Roofrack Y60 "Designed & Handmade by Vio" Mi-aduc aminte ca parca totusi a postat la un moment dat si prinderea cablurilor, dar nu mai gasesc..... Mai jos ar mai fi o varianta : http://www.discovery2.co.uk/bushcables.html Foarte tare ideea de fixare ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Re: Roofrack Y60 "Designed & Handmade by Vio" Da , e o idee super , bine studiata . Problema e ca totusi se va deforma zona de prindere , si odata cu ea si capota . Si de asemenea , recomand ca intinzatoarele sa fie plasate sus , pe cit posibil . E mai incomod , insa creste sansele de a nu lovi in parbriz sau in geamul lateral in caz de smulgere . De asemenea , cablul ar fi indicat sa fie altul decit metalic , si de asemenea sa nu aiba clipsuri , sertizari metalice , din acelasi motiv , cel putin in partea de la aripa/capota . Oricit de solide ar fi elementele , se gaseste intodeauana o creanga mai solida , si tocmai aia camuflata strategic de citeva mai mici . Avem si exemple concrete , pentru doritori . Sau se opteaza pentru varianta rigida -vezi masinile armatei SUA . Greu de aplicat la noi , e prea diferit ...de Romania . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" Am creat aici un topic nou din postarile de pe cel cu roof-rack-ul referitoare la cablurile contra crengilor. Sper ca Vio are cateva detalii si pentru acest topic ! :h5 REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrolator Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" OK, detalii:grin:: Prindere pe aripa cu piulita nituita M8, in locul unde tabla aripii face "colt" in trei planuri X,Y,Z, adica are stabilitatea maxima. "Inelul" este unul de asigurare a bagajelor din portbagajul unui ML. Cablu de inox cu diam de 4mm, cu rezistenta la rupere de 150Kg. "Intinzator" M6 de 100mm cu un capat cirlig si unul inel, cu rezistenta de 100Kg (ca sa fie punctul slab in caz de suprasolicitare). Acest calcul a fost bine facut, dovada fiind ca in prima zi de concurs, "luind" cu cablul un ditamai crengoiul, inelul intinzatorului s-a desfacut pina aproape sa se descate de pe ochiul cablului. Asta i-am aratat si lui soimu`, care si el ma intrebase cu ceva mai inainte, daca nu pateste aripa ceva. Eu stiam insa cum reactioneaze sistemul, acelasi lucru avindu-l de citiva ani si pe K160. Prinderea de roofrack cu piulita nituita M6 in teava si surub cu cap "lentila" si distantier. Cind ajung acasa pun si poze. Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" Acelasi sistem ( cu mici variatiuni pe aceasi tema ) are Dulceanu pe Y60 . Le smulge din tabla pe baze regulate .... Ca este el care este oarecum sigur plecat cu pluta la deal ...nu e in discutie . Problema e ca se smulge din tabla . Dupa un timp se fac gaurile mari , si nituieste cu piulite mai mari . Se smulg si alea ....dupa un timp . Acum are dublura ...astept s-o smulga si pe asta . Un sistem de siguranta la suprasarcina ar fi eliberarea cablului dintr-o tevusca unde a fost lipit cu un adeziv - silicon , hot-melt ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogthebat Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" ....sau nu se prind pe aripa ci pe bullbar.... "Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism" Disco 2, TD5 HSE, 02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrolator Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" [ATTACH=CONFIG]108728[/ATTACH]....sau nu se prind pe aripa ci pe bullbar.... Dar, daca se cer solicitari mai mari de 100-150Kg/ cablu, respectiv daca vrem sa ne facem loc printre copaci cu ele, se poate confectiona asa ceva. In cazul meu, e vorba de a-mi creea un pic de vizibilitate prin lastaris si desisuri, iar in cazul unei intilniri cu o creanga mai groasa, pot opta intre: -plan A: Maceta Fiscars -plan B: toporul Fiscars -plan C: Husqvarna:dr3 Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanley Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" La Defender problema e mai simpla decat la alte masini, daca nu am avut bulbar pe bara metalica, am prins cablurile de grilajul de protectie al farurilor prin intermediul unui ochi de snur sintetic scurt prins in inelul de la piesa intinzatoare iar sus ancorat de un inel din inox fixat pe lateral pe sistemul de prindere al proiectoarelor Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nessum Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" Colegii @marse & @cobrra au optat pentru acest sistem de prindere la masina mea. :x Bun! :br :tk Toyota LJ 70 Transsylvania Off Road Club www.helpdani.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusg Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" La asa ceva nu mai folosesc la nimic cablurile astea. Min 4:10. Am incercat si eu o gramada de pozitii. Oricum trebuiesc refacute dupa fiecare iesire. Dar arata intr-un mare fel o masina cu "'sirmele de rufe"' pe ea. Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrolator Posted June 20, 2011 Author Share Posted June 20, 2011 Re: Roofrack Y60 "Designed & Handmade by Vio" Stiu ca sunt off-topic, dar poti detalia putin te rog prinderea in fata pe aripa a cablurilor pentru crengi? Se vede ceva intr-o poza mai sus, dar nu prea bine. Multumesc si felicitari pentru indemanare si talent, totul arata foarte bine. Prinderea pe aripa: Iar pe roofrack: Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
soimu Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" la modul serios, eu o vad deosebit de important sa ai grija la 2 aspecte siar restul e bonus 1. sa poti deschide capota fara sa demontezi sistemele, indiferent cat de repede se demontaza 2. sa fie suficent de slabe pentru a nu se rupe tabla ... schimbarea sau reparatia aripi clar nu mei merita daca ai posibilitatea sa fie prinse pe bullbar, care e solid si usor de reparat si modificat sa fie cu sistemele de intindere sus, pentru ca daca cedeaza cablul, de jos pana la parbriz au spatiu unde prind viteza, pe cand de sus...cred ca nu se intampla mare lucru intradevar, varianta lui vio este superba si bine gandita... dar perfectibila, lucru care sunt sigur ca o va face cand termina bara fata....pana atunci e calr ca e cel mai bun sistem forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanley Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" la modul serios, eu o vad deosebit de important sa ai grija la 2 aspecte siar restul e bonus 1. sa poti deschide capota fara sa demontezi sistemele, indiferent cat de repede se demontaza 2. sa fie suficent de slabe pentru a nu se rupe tabla ... schimbarea sau reparatia aripi clar nu mei merita daca ai posibilitatea sa fie prinse pe bullbar, care e solid si usor de reparat si modificat sa fie cu sistemele de intindere sus, pentru ca daca cedeaza cablul, de jos pana la parbriz au spatiu unde prind viteza, pe cand de sus...cred ca nu se intampla mare lucru intradevar, varianta lui vio este superba si bine gandita... dar perfectibila, lucru care sunt sigur ca o va face cand termina bara fata....pana atunci e calr ca e cel mai bun sistem Bune observatiile! Dar ce fac eu care la Pajero nu am bulllbar? Cred ca totusi, daca fac prinderea pe aripa, deasupra cu o saiba ornamentala din bronz de cca 50mm diametru pe care vine deasupra infiletat ochiul de prindere din inox, o bucsa intermediara din teflon pentru a proteja conturul gaurii din tabla, iar saiba interioara de sub tabla sa fie masiva pentru a distribui pe o suprafata cat mai mare efortul care apare pe tabla, nu are cum sa se mai rupa tabla in zona de prindere, mai ales ca nu va fi vorba chiar de offroad extrem! Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tavi D. Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 (edited) Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" Multumesc Vio, arata foarte bine! Felicitari! Edited June 24, 2011 by Tavi D. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanT Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" Colegii @marse & @cobrra au optat pentru acest sistem de prindere la masina mea. :x Bun! :br :tk poti sa pui te rog niste poze mai detaliate cu sistemul de prindere pe plafon? 0743380016 sau 0731443451 I ♥ APUSENI :cort Link to comment Share on other sites More sharing options...
nessum Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" O sa fac maine niste poze si le pun aici. :x :tk Toyota LJ 70 Transsylvania Off Road Club www.helpdani.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanT Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" O sa fac maine niste poze si le pun aici. :x :tk ok:wink: !! sunt ft curios pt ca nici eu nu am portbagaj ext. (inca) 0743380016 sau 0731443451 I ♥ APUSENI :cort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrolator Posted June 24, 2011 Author Share Posted June 24, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" Si eu nu as gauri aripile de la masina noua! Poti lipi niste verigi cu lipici de caroserie. Vezi doar ca verigile sa fie pe o tabla cu suprafata cit mai mare (in functie de cit loc ai pe aripa). Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
nessum Posted June 26, 2011 Share Posted June 26, 2011 (edited) Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" ok:wink: !! sunt ft curios pt ca nici eu nu am portbagaj ext. (inca) Uite, asta e "sistemul de prindere"! Pozele sunt :al facut cu telefonu'!:grin: @adammoga are un topic deschis pe acest forum. De acolo m-am mai inspirat :br "Accesoriile" le-am cumparat de la OBI! Cost total = aproximativ 60ron. :tk Edited June 27, 2011 by nessum Toyota LJ 70 Transsylvania Off Road Club www.helpdani.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanT Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" Uite, asta e "sistemul de prindere"! Pozele sunt :al facut cu telefonu'!:grin: @adammoga are un topic deschis pe acest forum si m-am mai inspirat de acolo. :br "Accesoriile" le-am cumparat de la OBI! Cost total = aproximativ 60ron. :tk am crezut ca prinderea de sus e pe streasina dar se pare ca e altfel. nu gasesc topicul lui adammoga despre acest subiect. Am sa mai analizez posibilitati pana cand gasesc un portbagaj multumesc pt poze!! stima!! 0743380016 sau 0731443451 I ♥ APUSENI :cort Link to comment Share on other sites More sharing options...
nessum Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" Cauta cu rabdare...:grin: sau da-i un PM.:old Toyota LJ 70 Transsylvania Off Road Club www.helpdani.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio" Cauta cu rabdare...:grin: sau da-i un PM.:old Tu m-ai indus in eroare......are o POSTARE, nu un topic, in care apare chestia asta : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?48686-lupta-cu-rugina&p=595841&viewfull=1#post595841 REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts