Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"


Patrolator
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Re: Roofrack Y60 "Designed & Handmade by Vio"

 

Stiu ca sunt off-topic, dar poti detalia putin te rog prinderea in fata pe aripa a cablurilor pentru crengi? Se vede ceva intr-o poza mai sus, dar nu prea bine. Multumesc si felicitari pentru indemanare si talent, totul arata foarte bine.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: Roofrack Y60 "Designed & Handmade by Vio"

 

Da , e o idee super , bine studiata .

Problema e ca totusi se va deforma zona de prindere , si odata cu ea si capota .

Si de asemenea , recomand ca intinzatoarele sa fie plasate sus , pe cit posibil . E mai incomod , insa creste sansele de a nu lovi in parbriz sau in geamul lateral in caz de smulgere . De asemenea , cablul ar fi indicat sa fie altul decit metalic , si de asemenea sa nu aiba clipsuri , sertizari metalice , din acelasi motiv , cel putin in partea de la aripa/capota . Oricit de solide ar fi elementele , se gaseste intodeauana o creanga mai solida , si tocmai aia camuflata strategic de citeva mai mici . Avem si exemple concrete , pentru doritori .

Sau se opteaza pentru varianta rigida -vezi masinile armatei SUA . Greu de aplicat la noi , e prea diferit ...de Romania .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

OK, detalii:grin::

 

Prindere pe aripa cu piulita nituita M8, in locul unde tabla aripii face "colt" in trei planuri X,Y,Z, adica are stabilitatea maxima. "Inelul" este unul de asigurare a bagajelor din portbagajul unui ML.

Cablu de inox cu diam de 4mm, cu rezistenta la rupere de 150Kg.

"Intinzator" M6 de 100mm cu un capat cirlig si unul inel, cu rezistenta de 100Kg (ca sa fie punctul slab in caz de suprasolicitare).

 

Acest calcul a fost bine facut, dovada fiind ca in prima zi de concurs, "luind" cu cablul un ditamai crengoiul, inelul intinzatorului s-a desfacut pina aproape sa se descate de pe ochiul cablului. Asta i-am aratat si lui soimu`, care si el ma intrebase cu ceva mai inainte, daca nu pateste aripa ceva. Eu stiam insa cum reactioneaze sistemul, acelasi lucru avindu-l de citiva ani si pe K160.

 

Prinderea de roofrack cu piulita nituita M6 in teava si surub cu cap "lentila" si distantier.

 

Cind ajung acasa pun si poze.

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

Acelasi sistem ( cu mici variatiuni pe aceasi tema ) are Dulceanu pe Y60 . Le smulge din tabla pe baze regulate ....

Ca este el care este oarecum sigur plecat cu pluta la deal ...nu e in discutie . Problema e ca se smulge din tabla . Dupa un timp se fac gaurile mari , si nituieste cu piulite mai mari . Se smulg si alea ....dupa un timp . Acum are dublura ...astept s-o smulga si pe asta .

 

 

Un sistem de siguranta la suprasarcina ar fi eliberarea cablului dintr-o tevusca unde a fost lipit cu un adeziv - silicon , hot-melt ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

1997_defender_p233kac_1.jpg.2bfdff6daf3234582e4d4f151961317b.jpg....sau nu se prind pe aripa ci pe bullbar....

"Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism"

Disco 2, TD5 HSE, 02

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

[ATTACH=CONFIG]108728[/ATTACH]....sau nu se prind pe aripa ci pe bullbar....

 

Dar, daca se cer solicitari mai mari de 100-150Kg/ cablu, respectiv daca vrem sa ne facem loc printre copaci cu ele, se poate confectiona asa ceva.

 

1267805452_78410231_1-fotografii-de-vanzare-taf.jpg.21e69456cc8782b39c57a68dd71f2d59.jpg

 

In cazul meu, e vorba de a-mi creea un pic de vizibilitate prin lastaris si desisuri, iar in cazul unei intilniri cu o creanga mai groasa, pot opta intre:

-plan A: Maceta Fiscars

-plan B: toporul Fiscars

-plan C: Husqvarna:dr3

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

La Defender problema e mai simpla decat la alte masini, daca nu am avut bulbar pe bara metalica, am prins cablurile de grilajul de protectie al farurilor prin intermediul unui ochi de snur sintetic scurt 54972491_Vf.Tarcul17mai2009019.thumb.jpg.d31a1371ec54cdd9c9ad28efbfa71a31.jpgprins in inelul de la piesa intinzatoare iar sus ancorat de un inel din inox fixat pe lateral pe sistemul de prindere al proiectoarelor

Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi!
Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

La asa ceva nu mai folosesc la nimic cablurile astea.

Min 4:10.

Am incercat si eu o gramada de pozitii. Oricum trebuiesc refacute dupa fiecare iesire. Dar arata intr-un mare fel o masina cu "'sirmele de rufe"' pe ea.

Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor

Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix

www.lroc.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Roofrack Y60 "Designed & Handmade by Vio"

 

Stiu ca sunt off-topic, dar poti detalia putin te rog prinderea in fata pe aripa a cablurilor pentru crengi? Se vede ceva intr-o poza mai sus, dar nu prea bine. Multumesc si felicitari pentru indemanare si talent, totul arata foarte bine.

 

 

Prinderea pe aripa:

aa1.jpg.b00a888e1b1f272ceadac988613ee59f.jpgaa2.jpg.d6f048af6a8a583d4c221eb93de68192.jpg

 

Iar pe roofrack:

aa3.jpg.0e4802fa3123513cd472b9108da6bea5.jpgaa0.jpg.df78f83cd6cf120f962fa1be4a5d0c48.jpg

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

la modul serios, eu o vad deosebit de important sa ai grija la 2 aspecte siar restul e bonus

1. sa poti deschide capota fara sa demontezi sistemele, indiferent cat de repede se demontaza

2. sa fie suficent de slabe pentru a nu se rupe tabla ... schimbarea sau reparatia aripi clar nu mei merita

daca ai posibilitatea sa fie prinse pe bullbar, care e solid si usor de reparat si modificat

sa fie cu sistemele de intindere sus, pentru ca daca cedeaza cablul, de jos pana la parbriz au spatiu unde prind viteza, pe cand de sus...cred ca nu se intampla mare lucru

intradevar, varianta lui vio este superba si bine gandita... dar perfectibila, lucru care sunt sigur ca o va face cand termina bara fata....pana atunci e calr ca e cel mai bun sistem

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

la modul serios, eu o vad deosebit de important sa ai grija la 2 aspecte siar restul e bonus

1. sa poti deschide capota fara sa demontezi sistemele, indiferent cat de repede se demontaza

2. sa fie suficent de slabe pentru a nu se rupe tabla ... schimbarea sau reparatia aripi clar nu mei merita

daca ai posibilitatea sa fie prinse pe bullbar, care e solid si usor de reparat si modificat

sa fie cu sistemele de intindere sus, pentru ca daca cedeaza cablul, de jos pana la parbriz au spatiu unde prind viteza, pe cand de sus...cred ca nu se intampla mare lucru

intradevar, varianta lui vio este superba si bine gandita... dar perfectibila, lucru care sunt sigur ca o va face cand termina bara fata....pana atunci e calr ca e cel mai bun sistem

Bune observatiile!

Dar ce fac eu care la Pajero nu am bulllbar? Cred ca totusi, daca fac prinderea pe aripa, deasupra cu o saiba ornamentala din bronz de cca 50mm diametru pe care vine deasupra infiletat ochiul de prindere din inox, o bucsa intermediara din teflon pentru a proteja conturul gaurii din tabla, iar saiba interioara de sub tabla sa fie masiva pentru a distribui pe o suprafata cat mai mare efortul care apare pe tabla, nu are cum sa se mai rupa tabla in zona de prindere, mai ales ca nu va fi vorba chiar de offroad extrem!

Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi!
Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

Multumesc Vio, arata foarte bine! Felicitari!

Edited by Tavi D.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

Colegii @marse & @cobrra au optat pentru acest sistem de prindere la masina mea. :x

 

Bun! :br

 

:tk

 

poti sa pui te rog niste poze mai detaliate cu sistemul de prindere pe plafon?

0743380016 sau 0731443451

I ♥ APUSENI

:cort

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

O sa fac maine niste poze si le pun aici. :x

:tk

 

ok:wink: !! sunt ft curios pt ca nici eu nu am portbagaj ext. (inca)

0743380016 sau 0731443451

I ♥ APUSENI

:cort

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

Si eu nu as gauri aripile de la masina noua!

 

Poti lipi niste verigi cu lipici de caroserie. Vezi doar ca verigile sa fie pe o tabla cu suprafata cit mai mare (in functie de cit loc ai pe aripa).

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

ok:wink: !! sunt ft curios pt ca nici eu nu am portbagaj ext. (inca)

 

Uite, asta e "sistemul de prindere"!

 

Pozele sunt :al facut cu telefonu'!:grin:

 

@adammoga are un topic deschis pe acest forum. De acolo m-am mai inspirat :br

 

"Accesoriile" le-am cumparat de la OBI! Cost total = aproximativ 60ron.

 

:tk

Ovi22135.thumb.jpg.16a3a668a7ad1f1d6d2392df6e233d30.jpg

Ovi22138.thumb.jpg.02f9257bffab39c5772dde5aa2f8fa6c.jpg

Ovi22136.thumb.jpg.e5ba3a9c55f0a2fee0baa02e3e052868.jpg

Ovi22137.thumb.jpg.144cf7ca20893d7f3f8b4b5a441b64e8.jpg

Edited by nessum

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

Uite, asta e "sistemul de prindere"!

 

Pozele sunt :al facut cu telefonu'!:grin:

 

@adammoga are un topic deschis pe acest forum si m-am mai inspirat de acolo. :br

 

"Accesoriile" le-am cumparat de la OBI! Cost total = aproximativ 60ron.

 

:tk

 

am crezut ca prinderea de sus e pe streasina dar se pare ca e altfel.

nu gasesc topicul lui adammoga despre acest subiect. Am sa mai analizez posibilitati pana cand gasesc un portbagaj

multumesc pt poze!!

stima!!

0743380016 sau 0731443451

I ♥ APUSENI

:cort

Link to comment
Share on other sites

Re: Indepartatoarele de crengi - "Designed & handmade by Vio"

 

Cauta cu rabdare...:grin: sau da-i un PM.:old

 

Tu m-ai indus in eroare......are o POSTARE, nu un topic, in care apare chestia asta :

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?48686-lupta-cu-rugina&p=595841&viewfull=1#post595841

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use