TINU Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 1. un manual al masinii ? are cumva cineva ? 2. stie cineva de ce scrie pe bord sub beculetele care indica ce punte e cuplate (sau reductor, dif. etc.) SUPER SELECT 4X4 ? 3.daca poate explica cineva (chiar si numai din practica) cu ce trebuie mers cuplat si in ce conditii ? (am mai vazut aceeasi intrebare la KOALA dar ma intereseaza de la utilizatorii de pajero !) 4. este mai bine sa o ridici un pic din barile de torsiune sau sa-i pui un body-lift kit ? multumesc ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepi3103 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 nu va suparati domnu' de ce ai cumparat acest automobil(autoturism,mijloc de locomotie) ? io am o singura esplicatiune....sa-l faci de kko! amu trecem la alea serioase: -treapta 1 4x4 high -treapta 2 4x4 high cu dif intermediar "(bec portocaliu pe bord intre punti) -treapta 3 4x4 low cu diff intermediar cuplat(max 80km/h) -treapta 4 4x4 low cu diff spate blocat(max 15 km/h) Pajero Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepi3103 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 4. este mai bine sa o ridici un pic din barile de torsiune sau sa-i pui un body-lift kit ? -depinde de ce vrei sa faci cu acest mijloc de locomotie sau ce aspect exterior vrei sa i dai! Pajero Link to comment Share on other sites More sharing options...
TINU Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 pajero buna poanta ! e ca aia cu ardeleanu care si-a adus calul in targ ca sa-l faca de ras ! aveti dreptate ! erau necesare niste minime precizari : am luat masina pentru a merge cu exclusiv in vacanta si week-end ! merg in special pe la bv si imprejurimi la vanatoare ! deci forestiere rupte, munte, zone cu zapada destul de multa iarna ! pe la ses ma mai dau cu ea la vanatoare ! de toata ziua prin oras am alt ceva ! mentionez ca am intrebat de ceva modificari tocmai in scopul utilizarii ei la vanatoare ! masina are 67.000 km reali, am cumparat-o de la un prieten de familie , care a luat-o de noua din germania ! p.s. la faza aia cu treptele nu prea ies la socoteala cum apar acolo puse de dvs . 1. 4x2 2.4x4 3. dif 4.blocant spate de la buton care mai e ? multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepi3103 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 a merge cu exclusiv in vacanta nene..sa o folosesti sanatos! Pajero Link to comment Share on other sites More sharing options...
TINU Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 multumesc foarte amabili ardelenii ! ! sau poate e prazul ceva bobinat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepi3103 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 scuzele mele..a fost numai si numai un test pt tine. inca o data ma scuz..dar stii cum e..ca si in armata!! bine ai venit si vei fi bine primit...oricand iti dau un sfat de specialist. in concluzie,,,sa ne tina fiarele! Pajero Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepi3103 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 p.s. la faza aia cu treptele nu prea ies la socoteala cum apar acolo puse de dvs . 1. 4x2 2.4x4 3. dif 4.blocant spate de la buton care mai e ? diff blocant spate are un buton de actionare in partea inferioara a bordului si este actionat pneumatic de un compresor montat pe aripa int dreapta Pajero Link to comment Share on other sites More sharing options...
TINU Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 test multumesc ! :F oricum, care e treaba cu super select 4x4 ? butonul ala l-am vazut si folosit deja ca sa ies din ceva nameti ! nu am inteles cu diferentialul cu are 2 posibilitati ! eu stiu asa : 1. 4x2 - maneta e jos 2. 4x4 cupleaza fata - maneta impinsa o pozitie in fata 3. 4x4 cupleaza diferentialul dintre punti maneta la maxim sus 4. butonul de langa priza de 12 v de jos care cupleaza blocantul spate ! e corect ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepi3103 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 unele modele nu au dif blocant 100%...!!! Pajero Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepi3103 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 fa o fotografie interioara sa vad mai precis! oricum daca ai super select 4wd ai si blocant spate Pajero Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuker Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 super select awd inseamna ca tractiunea suporta 3 moduri de lucru si nu doar 2 ca la solutia clasica: 4x2 (tractiune doar pe spate), 4x4 (de drum), 4x4 lock (cu dif central blocat, pt offroad). Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepi3103 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 Re: test multumesc ! :F oricum, care e treaba cu super select 4x4 ? butonul ala l-am vazut si folosit deja ca sa ies din ceva nameti ! nu am inteles cu diferentialul cu are 2 posibilitati ! eu stiu asa : 1. 4x2 - maneta e jos 2. 4x4 cupleaza fata - maneta impinsa o pozitie in fata 3. 4x4 cupleaza diferentialul dintre punti maneta la maxim sus 4. butonul de langa priza de 12 v de jos care cupleaza blocantul spate ! e corect ? 3. deja e pe low(ai cuplat si reductorul) 4. ok asa e! Pajero Link to comment Share on other sites More sharing options...
TINU Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 blocant DA FRATE ! ARE SI BLOCANT SPATE ! O POZA O SA-I FAC MAINE, CA ACUM NU-I CHIAR PE LANGA OGRADA ! se poate monta si blocant fata astfel incat sa traga si pe fata fiecare roata separat ? p.s. ce model e ? p 2 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepi3103 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 Re: blocant DA FRATE ! ARE SI BLOCANT SPATE ! O POZA O SA-I FAC MAINE, CA ACUM NU-I CHIAR PE LANGA OGRADA ! se poate monta si blocant fata astfel incat sa traga si pe fata fiecare roata separat ? p.s. ce model e ? p 2 ? da Pajero Link to comment Share on other sites More sharing options...
TINU Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 blocant fata intrebarea fireasca (pentru mine) : unde si cat costa ? se pune tot cu comanda la buton ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepi3103 Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 -dif fata blocant 100%...cam 1400 eur cu manopera de montaj"(sfatul meu este ca nu merita investitia...la inceput) mult mai important este: -suspensie completa OME (old man emu) inclusiv barile de torsiune si buchsi de poliuretan speciale...aprox 1500 eur -troliu...de la 800 pana la 1800 depinde ce vrei -body lift intre 200 si 400 eur fara montaj -anvelope off road,,,de la 100 pana la 300 eur decizia iti apartine...dar totul depinde de ceea ce vrei sa faci cu acest pajero! succes! Pajero Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flash4x4 Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Posesor de Mitsu He he he Baiete Si eu am avut aceleasi probleme cand am luat masine acu 2 ani Dar usor usor am descoperit toate cele Putem sa ne intalnim sa vedem ce si cum am mai aflat si eu despre aceasta masina. Da si tu un tel ca sa vedem ce putem face cu instructajul. Din ce stiu eu Super select inseamna ca poti schimba modurile de transmisie in mers, fara a fi obligat sa opresti masina pe loc Eu stau pe 13 sept sau lucrez in zona Oltenitzei, cum iti convine Ne auzim Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Re: PAJERO 2,8 TDI AN 99 ! ..... stie cineva de ce scrie pe bord sub beculetele care indica ce punte e cuplate (sau reductor, dif. etc.) SUPER SELECT 4X4 ? 3.daca poate explica cineva (chiar si numai din practica) cu ce trebuie mers cuplat si in ce conditii ? .... http://www.bukkehave.com/Vehicles/Short ... bishi.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
kato Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Re: Posesor de Mitsu He he he Baiete Si eu am avut aceleasi probleme cand am luat masine acu 2 ani Dar usor usor am descoperit toate cele Putem sa ne intalnim sa vedem ce si cum am mai aflat si eu despre aceasta masina. Da si tu un tel ca sa vedem ce putem face cu instructajul. Din ce stiu eu Super select inseamna ca poti schimba modurile de transmisie in mers, fara a fi obligat sa opresti masina pe loc Eu stau pe 13 sept sau lucrez in zona Oltenitzei, cum iti convine Ne auzim la super select doar prima treapta a modului 4x4 se poate cupla din mers pana la 100 km/h adica se cupleaza si fata fara a bloca diferentialul central, restul se cupleaza de pe loc ! Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TINU Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 pajero eu stau aproape de Autostrada Soarelui (bd. 1 Decembrie) si lucrez pe la Universitate ! masina e de obicei acasa, in oras merg cu Skoda Octavia Tour 1,8 T. Si eu as vrea sa ne intalnim, in limita timpului tau disponibil ! cati km are a ta ? cat avea cand ai luat-o si cat ai dat pe ea ? ce ai schimbat ? apropos ! ai un mecanic ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flash4x4 Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 Da am un mecanic care face treaba buna dar e f ocupat, tre sa te tii de capul lui sa iti faca treaba repede. Cand am luat-o avea 130.000 km acum 3 ani iar acum are 190.000 km si am schimbat: - bieletele de directie - amortizoarele fata si spate - filtrul de la cutia A/T, ulei grupuri si cutie - chiuloasa (dupa o baie in Dunare) cu tot ceea ce presupune (simeringuri, saibe, etc.) - turbina - cauciucuri Wrangler AT/R si cam atat Urmeaza: bielete bara stabilizatoare, cruce mica cardan, si mai am o vibratie destul de sesizabila cand cuplez fata, nu stiu de la ce este dar am sa aflu. SI eu am pentru oras si drumuri lungi o Skoda Ocatavia II 2.0 TDI :ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adriantm Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Re: am si eu un pajero de 2,8 td din 1996 si am acel buton langa priza de 12v r\d lock,asa scrie pe el,l-am apasat dar nimic,ce ar trebui sa verific?mersi.p.s. la faza aia cu treptele nu prea ies la socoteala cum apar acolo puse de dvs . 1. 4x2 2.4x4 3. dif 4.blocant spate de la buton care mai e ? diff blocant spate are un buton de actionare in partea inferioara a bordului si este actionat pneumatic de un compresor montat pe aripa int dreapta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Re: Re: am si eu un pajero de 2,8 td din 1996 si am acel buton langa priza de 12v r\d lock,asa scrie pe el,l-am apasat dar nimic,ce ar trebui sa verific?mersi.p.s. la faza aia cu treptele nu prea ies la socoteala cum apar acolo puse de dvs . 1. 4x2 2.4x4 3. dif 4.blocant spate de la buton care mai e ? diff blocant spate are un buton de actionare in partea inferioara a bordului si este actionat pneumatic de un compresor montat pe aripa int dreapta Acela e butonul pentru blocarea diferentialului spate. Sa nu il folosesti cu masina pe asfalt pentru ca risti sa rupi o planetara sau sa spargi diferentialul. Ala il cuplezi doar in teren atunci cand dai de greu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adriantm Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Re: Re: da,ok dar eu apas butonul si nu se intampla nimic,nu ar trebui sa se aprinda ceva pe bord? am si eu un pajero de 2,8 td din 1996 si am acel buton langa priza de 12v r\d lock,asa scrie pe el,l-am apasat dar nimic,ce ar trebui sa verific?mersi.p.s. la faza aia cu treptele nu prea ies la socoteala cum apar acolo puse de dvs . 1. 4x2 2.4x4 3. dif 4.blocant spate de la buton care mai e ? diff blocant spate are un buton de actionare in partea inferioara a bordului si este actionat pneumatic de un compresor montat pe aripa int dreapta Acela e butonul pentru blocarea diferentialului spate. Sa nu il folosesti cu masina pe asfalt pentru ca risti sa rupi o planetara sau sa spargi diferentialul. Ala il cuplezi doar in teren atunci cand dai de greu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts