Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

PAJERO 2,8 TDI AN 99 !


TINU
 Share

Recommended Posts

1. un manual al masinii ? are cumva cineva ?

2. stie cineva de ce scrie pe bord sub beculetele care indica ce punte e cuplate (sau reductor, dif. etc.) SUPER SELECT 4X4 ?

3.daca poate explica cineva (chiar si numai din practica) cu ce trebuie mers cuplat si in ce conditii ? (am mai vazut aceeasi intrebare la KOALA dar ma intereseaza de la utilizatorii de pajero !)

4. este mai bine sa o ridici un pic din barile de torsiune sau sa-i pui un body-lift kit ?

 

multumesc !

Link to comment
Share on other sites

nu va suparati domnu' de ce ai cumparat acest automobil(autoturism,mijloc de locomotie) ?

io am o singura esplicatiune....sa-l faci de kko!

 

amu trecem la alea serioase:

-treapta 1 4x4 high

-treapta 2 4x4 high cu dif intermediar "(bec portocaliu pe bord intre punti)

-treapta 3 4x4 low cu diff intermediar cuplat(max 80km/h)

-treapta 4 4x4 low cu diff spate blocat(max 15 km/h)

Pajero
Link to comment
Share on other sites

pajero

 

buna poanta ! e ca aia cu ardeleanu care si-a adus calul in targ ca sa-l faca de ras !

 

aveti dreptate !

erau necesare niste minime precizari :

 

am luat masina pentru a merge cu exclusiv in vacanta si week-end !

merg in special pe la bv si imprejurimi la vanatoare ! deci forestiere rupte, munte, zone cu zapada destul de multa iarna !

pe la ses ma mai dau cu ea la vanatoare !

de toata ziua prin oras am alt ceva !

mentionez ca am intrebat de ceva modificari tocmai in scopul utilizarii ei la vanatoare ! masina are 67.000 km reali, am cumparat-o de la un prieten de familie , care a luat-o de noua din germania !

 

p.s. la faza aia cu treptele nu prea ies la socoteala cum apar acolo puse de dvs .

1. 4x2

2.4x4

3. dif

4.blocant spate de la buton

care mai e ?

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

p.s. la faza aia cu treptele nu prea ies la socoteala cum apar acolo puse de dvs .

1. 4x2

2.4x4

3. dif

4.blocant spate de la buton

care mai e ?

 

 

diff blocant spate are un buton de actionare in partea inferioara a bordului si este actionat pneumatic de un compresor montat pe aripa int dreapta

Pajero
Link to comment
Share on other sites

test

 

multumesc ! :F

oricum, care e treaba cu super select 4x4 ?

butonul ala l-am vazut si folosit deja ca sa ies din ceva nameti !

nu am inteles cu diferentialul cu are 2 posibilitati !

eu stiu asa :

1. 4x2 - maneta e jos

2. 4x4 cupleaza fata - maneta impinsa o pozitie in fata

3. 4x4 cupleaza diferentialul dintre punti maneta la maxim sus

4. butonul de langa priza de 12 v de jos care cupleaza blocantul spate !

e corect ?

Link to comment
Share on other sites

Re: test

 

multumesc ! :F

oricum, care e treaba cu super select 4x4 ?

butonul ala l-am vazut si folosit deja ca sa ies din ceva nameti !

nu am inteles cu diferentialul cu are 2 posibilitati !

eu stiu asa :

1. 4x2 - maneta e jos

2. 4x4 cupleaza fata - maneta impinsa o pozitie in fata

3. 4x4 cupleaza diferentialul dintre punti maneta la maxim sus

4. butonul de langa priza de 12 v de jos care cupleaza blocantul spate !

e corect ?

 

3. deja e pe low(ai cuplat si reductorul)

4. ok asa e!

Pajero
Link to comment
Share on other sites

blocant

 

DA FRATE ! ARE SI BLOCANT SPATE ! O POZA O SA-I FAC MAINE, CA ACUM NU-I CHIAR PE LANGA OGRADA !

 

se poate monta si blocant fata astfel incat sa traga si pe fata fiecare roata separat ?

p.s. ce model e ? p 2 ?

Link to comment
Share on other sites

-dif fata blocant 100%...cam 1400 eur cu manopera de montaj"(sfatul meu este ca nu merita investitia...la inceput)

mult mai important este:

-suspensie completa OME (old man emu) inclusiv barile de torsiune si buchsi de poliuretan speciale...aprox 1500 eur

-troliu...de la 800 pana la 1800 depinde ce vrei

-body lift intre 200 si 400 eur fara montaj

-anvelope off road,,,de la 100 pana la 300 eur

 

decizia iti apartine...dar totul depinde de ceea ce vrei sa faci cu acest pajero!

 

succes!

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Posesor de Mitsu

 

He he he Baiete

Si eu am avut aceleasi probleme cand am luat masine acu 2 ani

Dar usor usor am descoperit toate cele

Putem sa ne intalnim sa vedem ce si cum am mai aflat si eu despre aceasta masina.

 

Da si tu un tel ca sa vedem ce putem face cu instructajul.

Din ce stiu eu Super select inseamna ca poti schimba modurile de transmisie in mers, fara a fi obligat sa opresti masina pe loc

 

Eu stau pe 13 sept sau lucrez in zona Oltenitzei, cum iti convine

Ne auzim

Link to comment
Share on other sites

Re: Posesor de Mitsu

 

He he he Baiete

Si eu am avut aceleasi probleme cand am luat masine acu 2 ani

Dar usor usor am descoperit toate cele

Putem sa ne intalnim sa vedem ce si cum am mai aflat si eu despre aceasta masina.

 

Da si tu un tel ca sa vedem ce putem face cu instructajul.

Din ce stiu eu Super select inseamna ca poti schimba modurile de transmisie in mers, fara a fi obligat sa opresti masina pe loc

 

Eu stau pe 13 sept sau lucrez in zona Oltenitzei, cum iti convine

Ne auzim

 

la super select doar prima treapta a modului 4x4 se poate cupla din mers pana la 100 km/h adica se cupleaza si fata fara a bloca diferentialul central, restul se cupleaza de pe loc !

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

pajero

 

eu stau aproape de Autostrada Soarelui (bd. 1 Decembrie) si lucrez pe la Universitate !

masina e de obicei acasa, in oras merg cu Skoda Octavia Tour 1,8 T.

Si eu as vrea sa ne intalnim, in limita timpului tau disponibil !

 

cati km are a ta ? cat avea cand ai luat-o si cat ai dat pe ea ?

ce ai schimbat ?

apropos ! ai un mecanic ?

Link to comment
Share on other sites

Da am un mecanic care face treaba buna dar e f ocupat, tre sa te tii de capul lui sa iti faca treaba repede.

Cand am luat-o avea 130.000 km acum 3 ani iar acum are 190.000 km si am schimbat:

- bieletele de directie

- amortizoarele fata si spate

- filtrul de la cutia A/T, ulei grupuri si cutie

- chiuloasa (dupa o baie in Dunare) cu tot ceea ce presupune (simeringuri, saibe, etc.)

- turbina

- cauciucuri Wrangler AT/R

si cam atat

Urmeaza: bielete bara stabilizatoare, cruce mica cardan, si mai am o vibratie destul de sesizabila cand cuplez fata, nu stiu de la ce este dar am sa aflu.

SI eu am pentru oras si drumuri lungi o Skoda Ocatavia II 2.0 TDI :ha:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re:

 

am si eu un pajero de 2,8 td din 1996 si am acel buton langa priza de 12v r\d lock,asa scrie pe el,l-am apasat dar nimic,ce ar trebui sa verific?mersi.

p.s. la faza aia cu treptele nu prea ies la socoteala cum apar acolo puse de dvs .

1. 4x2

2.4x4

3. dif

4.blocant spate de la buton

care mai e ?

 

 

diff blocant spate are un buton de actionare in partea inferioara a bordului si este actionat pneumatic de un compresor montat pe aripa int dreapta

Link to comment
Share on other sites

Re: Re:

 

am si eu un pajero de 2,8 td din 1996 si am acel buton langa priza de 12v r\d lock,asa scrie pe el,l-am apasat dar nimic,ce ar trebui sa verific?mersi.
p.s. la faza aia cu treptele nu prea ies la socoteala cum apar acolo puse de dvs .

1. 4x2

2.4x4

3. dif

4.blocant spate de la buton

care mai e ?

 

 

diff blocant spate are un buton de actionare in partea inferioara a bordului si este actionat pneumatic de un compresor montat pe aripa int dreapta

 

Acela e butonul pentru blocarea diferentialului spate.

 

Sa nu il folosesti cu masina pe asfalt pentru ca risti sa rupi o planetara sau sa spargi diferentialul.

 

Ala il cuplezi doar in teren atunci cand dai de greu.

Link to comment
Share on other sites

Re: Re:

 

da,ok dar eu apas butonul si nu se intampla nimic,nu ar trebui sa se aprinda ceva pe bord?

 

 

am si eu un pajero de 2,8 td din 1996 si am acel buton langa priza de 12v r\d lock,asa scrie pe el,l-am apasat dar nimic,ce ar trebui sa verific?mersi.
p.s. la faza aia cu treptele nu prea ies la socoteala cum apar acolo puse de dvs .

1. 4x2

2.4x4

3. dif

4.blocant spate de la buton

care mai e ?

 

 

diff blocant spate are un buton de actionare in partea inferioara a bordului si este actionat pneumatic de un compresor montat pe aripa int dreapta

 

Acela e butonul pentru blocarea diferentialului spate.

 

Sa nu il folosesti cu masina pe asfalt pentru ca risti sa rupi o planetara sau sa spargi diferentialul.

 

Ala il cuplezi doar in teren atunci cand dai de greu.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use