smeagol Postat Octombrie 24, 2011 Partajează Postat Octombrie 24, 2011 salut tuturor, tocmai mi-am achizitionat micuta Suzy in idea sa imi largesc optiunile de offroad in ultimi 5 ani am tot facut offroad dar doar cu atv-ul asa ca nu as fi la prima abatere si noroiala :wink: desi la atv-uri stiu foarte bine ce imi trebuie ca sa ma bucur la maxim de jucaria din dotare la jeep-uri sunt destul de incepator o sa incerc sa va spun cam ce imi trece prin cap si sper sa primesc un sfat din partea voastra in acest moment masina este atat de stock ca m-as risca doar pe asfalt cu ea dar vreau sa-i aduc urmatoarele modificari: - kit de inaltare - jante si cauciucuri - diff blocabil (minim spate) - rollcage exterior si interior - bullbar fata si spate - troliu (fiabil si pe care sa te poti baza) - schimbat reductile din punti (daca este necesar) - scut protectie - snorkel Am incarcat o poza cu ea stock, una cu varianta in care se vede rollcage-ul interior si varianta pe care mi-o doresc, daca puteti, spuneti-mi parerea voastra si cu cine ar trebui sa vorbesc ca sa-mi duc proiectul la bun sfarsit Mi-ar place sa o inalt cat mai mult posibil (in limita posibilitatilor binenteles) si sa am intr-un final o masina cat mai eficienta in offroad (nu uit ca este doar o Vitara) :wink: si ca nu ma pot astepta la miracole de la micutul motor de 1.6 va multumesc Welcome to Romania the land of jokes..... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PaulSB Postat Octombrie 24, 2011 Partajează Postat Octombrie 24, 2011 Re: pregatire Vitara 1.6 8v pentru offroad Incearca si aici http://www.suzuki-vitara.ro tel: 0740/038.025 barbu.paul@yahoo.com Suzuki Vitara '91 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...