Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Uaz


suzuker
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

Re: UAZ

 

Armata scoate vre-o 12 UAZ 469B la vanzare.. fabricate in 73-74, pret pornire licitatie 1925 ron (plus ceva taxe de participare), majoritatea sunt din Rasnov...

daca intereseaza pe cineva.

 

Plus ceva zil 131 si aro 243D

... undeva, candva, altundeva...
Link to comment
Share on other sites

Re: UAZ

 

Din pacate exista o procedura de participare la licitatie mai greoaie, dar nimic nu e imposibil.

Atasez o copie a tabelului ce se gaseste pe

http://www.romtehnica.com.ro la licitatii, daca esti interesat poti sa-ti dau mai multe amanunte, dar pana atunci poti sa te interesezi de masini prin telefon sau .. vizual..

Teoretic poti face asta dupa achitarea taxei de participare si cumpararea caietului, practic... se poate si fara. http://rapidshare.com/files/119624058/uaz.gif.html

... undeva, candva, altundeva...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: UAZ

 

Ce stiti despre masinile astea? Merita sa tii una pe langa casa? Maine merg sa vad una din cele de la Rasnov. A castigat-o un prieten de-al meu la licitatie si sustine ca ar fi nefolosita. Daca nu ne convine ,pierde garantia de vre-o 200 RON si o lasa pt urmatorul client.

 

Eu nu stiu nimic despre ele, asa ca daca aveti ceva informatii despre caracteristici, fiabilitate, existenta pieselor, va rog sa scrieti.

Tico

BMW 525d

Mercedes 412

Terrano2 2.7 TD

Link to comment
Share on other sites

Re: UAZ

 

Cate ceva stiu despre UAZ ( am condus asa ceva - avea bunicul) - este o masina facuta de rusi pentru armata, politie si alte institutii care aveau nevoie de asa ceva. Pana in 90 era extrem de dificil sa ai una ca particular. Masinuta chiar si stock poate multe in teren. Motorul pe care il stiu eu e de 1700 carburator - destul de puternic pentru UAZ. Are Reductor. Puntile - aici e o mare dilema - exista de doua tipuri: varianta militara - punti portal!!! super reductie de doua ori - odata in reductor plus in punti. Astea militare sunt foarte rezistente si fiabile - dar au un dezavantaj - nu exista blocant pentru ele. Varianta civila punti obisnuite - dar exista blocant de fabrica care poate fi instalat ulterior. Piese in Romania gasesti mai greu - in Basarabia mai exista. Pe mine ma cam bate gandul sa-mi iau una din astea numai ca nu prea am unde sa surubaresc la ea (ca si hobby evident :) )

uite cam cum arata unele pregatite - apropos unul din cele mai grele competitii Ladoga Trophy este dominata de aceste masinute :)

 

http://photo.uazbuka.ru/albums/userpics/10005/normal_bagaj9.jpg

 

http://photo.uazbuka.ru/albums/userpics/10005/normal_bagaj16.jpg

http://photo.uazbuka.ru/albums/userpics/10072/normal_01010004.JPG

http://photo.uazbuka.ru/albums/userpics/10803/normal_%C3%90%CB%9C%C3%90%C2%B7%C3%90%C2%BE%C3%90%C2%B1%C3%91%E2%82%AC%C3%90%C2%B0%C3%90%C2%B6%C3%90%C2%B5%C3%90%C2%BD%C3%90%C2%B8%C3%90%C2%B5%20011.jpg

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: UAZ

 

Asa se numesc punti militare, pentru ca au fost facute numai pentru armata - nu toate masinile militare sunt echipate cu asa ceva, mai ales cele mei vechi - cele din Rasnov sigur nu au asa ceva.

uite cateva poze cu puntea respectiva

http://www.uazbuka.ru/lib/orlovar/img/rear2axle.gif

http://autobuy.ru/rasp/more/foto211b_17big.jpg

http://www.vzlyot.ru/uazmod/31519/uaz-31519-37-2.jpg

http://www.autoreview.ru/archive/2005/21/hod/800/01.jpg

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: UAZ

 

Pai, in afara off-set-ului (cam mic) de la centrul rotii, mai avantajul unui diferential mai mic. Cel putin asa pare, mai mic fata de alte masini, lucru posibil probabil din cauza dublei reductii. Asta inseamna ca nu il mai agati prin bolovani, ii poti pune mai usor o tabla groasa drept scut, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: UAZ

 

Probabil te asteptai ca si mine, la niste punti portal cum are Unimogul :grin:

Ei, e destul si atat. :)

 

 

Asa e, nu e tocmai de lepadat. Nu e chiar axa portal, ca cele folosite la UNIMOG, cu reductor cilindric, cu pinioane. Modelul asta are reductor cilindric, cu pinion si coroana cu dantura interioara.

Daca modelele echipate cu axe normale, au garda la sol, sub diferential - 220 mm, cele echipate cu axele portal, au garda la sol sub diferential - 300 mm. 80 mm pot decide daca treci sau ramai, in anumite situatii!

 

 

 

Aviz amatorilor: axele se pot monta pe ARO/M... in masura in care le puteti procura!

:ce :3 :ce

"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 4 months later...

Re: UAZ

 

sal,

eu sunt posesor de uaz 469 dar din pacate ar cam trebui sa il vand.

e o mashina destul de buna in teren ,iar despre piese se potrivesc cele de tv cu mici rectificari.

de ex. planetare fatza 4 buc 60 ron de tv iar rectificarea depinde de tine sau strungar.

piese se gasesc in basarabia.eu am contactat un tip din BUC. shi un tip din Bv.,iar pretzurile sunt rezonabile(ex:pompa ambreiaj 120 ron ,pompa frana 300 ron).placutzele de frana le-am gasit la 45 ron,se potrivesc de la alfa romeo.e adevarat ca necesita mici reparatii dar asta depinde si de modul de exploatare.eu dupa 10000 km de exploatare,din care cel putin 5000 de offroad am rupt o planetara shi asta din cauza ca nu am cuplat puntea fatza decat pe o parte din avm-uri.

cine e interesat de asa acaret sau doreste inf il rog sa ma contacteze pe mail:dacclimber@yahoo.com

Edited by goerula
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use