Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema


Guest GEORGE_PAD
 Share

Recommended Posts

Guest GEORGE_PAD

salut! posed un mitsubishi pajero sport 2,5 TD din 2003. il am SH din noiembrie 2007 de la un amic. poze in continuarie. deocamdata de vreo luna l-am incaltat cu BFG M/T 255/70/16, avnd in vedere ca inaite avea BFG A/T 225/70/16. acum imi place inaltimea capatata si zgomotul pe sosea.... :grin:

am totusi o problema majora, as spune eu, deoarece ma enerveaza la culme, si la noi la focsani nu prea are lumea Mitsubishi, ca sa existe service-uri bune pentru asa ceva...

cu acesta problema am si cumparat-o spusa fiindu-mi de fostul proprietar: la viteze mai mari de 80Km/h, in anumite situatii, cand turatiile ajung poate pe la 3500, "ceva" ii "taie motorina", se aprinde un led pe bord, ce indica probleme la motor, si oricat as apasa pedala de acceleratie, acceleratia nu mai trece de 2500 rot. in aceste conditii treuie sa opresc de tot, sa scot keia din contact, sa astpt calm vreo 4-5 secunde si sa repornesc. la repornire parca nimic nu s-ar fi intamplat... asta-i!

daca stie cineva ceva...daca i s-a mai intamplat cuiva la acest tip de masina asa ceva, va rog sa-mi spuneti si mie...

pana acum am ajuns la concluzia ca are cod de eroare 49, daca stie cineva ce inseamna asta...

sau cu alte cuvinte o traducere a unui service ar fi ca sunt probleme cu presiunea din turbo (ii prea mare) si trebuie vazut un senzor de vacuum, situat sub capota undeva langa furtunul intercooler-ului, sau kiar un bloc cu doua electrovalve, situat sub acelasi furtun...mai sunt doua suruburi care regleaza deplasarea unei tije ce am inteles ca actioneaza un vacuum.

toate acestea nu le-am inteles foarte bine, deoarece nu am avut prilejul sa-mi bag nasul prin nu stiu ce moatoare... deci ma puteti trata ca pe un desavarsit necunoscator.

daca are cineva rabdarea si priceperea sa-mi explice ce se intampla ar fi minunat.

 

p.s. am vb deja cu pepi la telefon, dar f. pe scurt...sfatul sau a fost sa merg la un service mitsubishi, la BV sau CJ sau B...problema e ca parca sunt acum asa de aproape de rezolvarea problemei incat daca as intelege mecanismul asta cu turbo si reglarea lui poate as putea rezolva problema si la mine la focsani, singur.

p.p.s. LA MULTI ANI! pepi. daca stiam ca e aniversarea ta iti uram la telefon... esti in aceeasi zi cu un prieten bun de-al meu din BV si berbec ca si mine!

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

salut! posed un mitsubishi pajero sport 2,5 TD din 2003. il am SH din noiembrie 2007 de la un amic. poze in continuarie. deocamdata de vreo luna l-am incaltat cu BFG M/T 255/70/16, avnd in vedere ca inaite avea BFG A/T 225/70/16. acum imi place inaltimea capatata si zgomotul pe sosea.... :grin:

am totusi o problema majora, as spune eu, deoarece ma enerveaza la culme, si la noi la focsani nu prea are lumea Mitsubishi, ca sa existe service-uri bune pentru asa ceva...

cu acesta problema am si cumparat-o spusa fiindu-mi de fostul proprietar: la viteze mai mari de 80Km/h, in anumite situatii, cand turatiile ajung poate pe la 3500, "ceva" ii "taie motorina", se aprinde un led pe bord, ce indica probleme la motor, si oricat as apasa pedala de acceleratie, acceleratia nu mai trece de 2500 rot. in aceste conditii treuie sa opresc de tot, sa scot keia din contact, sa astpt calm vreo 4-5 secunde si sa repornesc. la repornire parca nimic nu s-ar fi intamplat... asta-i!

daca stie cineva ceva...daca i s-a mai intamplat cuiva la acest tip de masina asa ceva, va rog sa-mi spuneti si mie...

pana acum am ajuns la concluzia ca are cod de eroare 49, daca stie cineva ce inseamna asta...

sau cu alte cuvinte o traducere a unui service ar fi ca sunt probleme cu presiunea din turbo (ii prea mare) si trebuie vazut un senzor de vacuum, situat sub capota undeva langa furtunul intercooler-ului, sau kiar un bloc cu doua electrovalve, situat sub acelasi furtun...mai sunt doua suruburi care regleaza deplasarea unei tije ce am inteles ca actioneaza un vacuum.

toate acestea nu le-am inteles foarte bine, deoarece nu am avut prilejul sa-mi bag nasul prin nu stiu ce moatoare... deci ma puteti trata ca pe un desavarsit necunoscator.

daca are cineva rabdarea si priceperea sa-mi explice ce se intampla ar fi minunat.

 

p.s. am vb deja cu pepi la telefon, dar f. pe scurt...sfatul sau a fost sa merg la un service mitsubishi, la BV sau CJ sau B...problema e ca parca sunt acum asa de aproape de rezolvarea problemei incat daca as intelege mecanismul asta cu turbo si reglarea lui poate as putea rezolva problema si la mine la focsani, singur.

p.p.s. LA MULTI ANI! pepi. daca stiam ca e aniversarea ta iti uram la telefon... esti in aceeasi zi cu un prieten bun de-al meu din BV si berbec ca si mine!

 

Pepi are dreptate. Trebuie sa apelezi la un service care sa faca o diagnoza completa si clara.

Link to comment
Share on other sites

Guest GEORGE_PAD

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

daaaa....asa-i! :p

dar mai astept la acest subiect...nu se stie de unde sare iepurasul!

Link to comment
Share on other sites

Guest vergu cristian

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Problema ta e din turbina,cand o calci se deschide geometria variabila si ramane blocata pe deschis,in momentul cand a ajuns

la turatia ceruta calculatorul cere scaderea presiunii dar ea fiind blocata presiunea ramane mare,calculatorul primeste informatia

respectiva si o opreste de tot ca sa nu o strice sau sa sparga vreun furtun in momentul respectiv iti memoreaza si codul de

defect.

In momentul in care ai oprit motorul se reseteaza si o ia de la inceput,

trebuie demontata curatata si planat geometria

Problema o au toate motoarele care au turbina cu geometrie variabila in special turisme dupa anul 2000

care din cauza alergatului peste limita gazele cu temperaturi foarte ridicate deformeaza geometria

de asemeni si oprirea imediata a motorului dupa o repriza de forja o face sa se raceasca brusc cu deformari.

Dupa un asemenea tratament trebuie lasata la relanti 2-3 minute si apoi oprita

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

oprirea imediata a motorului dupa o repriza de forja o face sa se raceasca brusc cu deformari.

Dupa un asemenea tratament trebuie lasata la relanti 2-3 minute si apoi oprita

 

Asta am spus si eu la toti care au motoare Turbo. Nu opriti brusc motorul dupa o tura de forja. De exemplu pe autostrada, am un amic care tragea cu 180 la ora drum lung si dintr-o data tragea intr-o parcare si oprea instantaneu motorul. A schimbat 3 turbine intr-un an.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Scuze,,,da aia-i elementar,,turbina(turbo) are vreo 120.000 ture/min la forja,,franezi,,opresti si ea saraca nu mai are ungere pe lagare si nici racire(p apa,,daca are),plus contra depresiune cand lasi gazul(pedala pe care o iubim cu totzi),,sunt lagare speciale din aliaj special,,si nu tzin.

In afara de asta ,partea de acumulare de putere(evacuarea) este din fonta aliata,,,partea de presiune,,este din aliaj AL special,de aci senasc foarte multe.Foarte mare diferentza intre turbo de camion si turbo de turism,,!!!

Astea sunt explicatii de ABC,,nu vreau sa polemizez cu nimeni,,daca vreti kestii profi,,,discutam!!

Multzam de intzelegere si numa bine!

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Guest GEORGE_PAD

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

catre pepi: as vrea sa discutam kestii profi:

ce crezi ca ar trebui sa-mi faca la un service autorizat mitsubishi ca sa-mi rezolve problema?

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Prietene mergi la service pt ca nu o poti repara dupa ureche,eu am L200 an 2005 motorul este la fel cu ce ai tu si am avut o problema asemanatoare cu a ta,adica turbo functiona si nu functiona cum avea chef si nu sa rezolvat decat la service la M CAR

 

Apropo daca vrei te pot ajuta cu nr de tel al baiatului de acolo care ma ajutat,dar asta inseamna sa te duci la service

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Salut,am un pajero sport din 2005 si cand am cumparat masina am observat ca nu fuge,respectiv nu intra in ture,dupa n incercari si schinb filtru motorinr,filtru aer,golit rezervor etc am pus testerul si am constatat ca era de vina electrovalva care comanda turbina,care mergea doar cand avea chef.Am comandat aceea electrovalva si acum este alta masina.S-ar putea ca si la tine sa fie aceeasi problema,am aflat ce este un punct slab al lor.Bafta si sa ne ti la curent cu cele constatate.

L 200

BMW F650 GS Dakar

Link to comment
Share on other sites

Guest GEORGE_PAD

allroad, asta fac saptamana viitoare: schimb aceasta elecrovalva, care de fapt e un bloc cu doua elecrovalve, una maro si una neagra. pana acum am schimbat un senzor care se afla undeva deasupra intercooler-ului, sub stergatorul de parbriz partea stanga. vorba ta, sper sa rezolv cu asta, daca nu la service mitsubishi iau tot ce tine de turbina la puricat...

apopos tu cum mergi cu a ta: adica la cat skimbi vitezele, cati km/h maxim?

 

niste poze recente:

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Guest GEORGE_PAD

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

e kiar culmea! conform unui tester mai rudimentar de aici de la mine de la focsani, unde nu e service mitsubishi, de fapt aceeasi electrovalva maro pare a fi defecta. problema e ca astia de la mitsubishi unde am comandat-o, ca n-am unde in alta parte, fiindca la dezmembrari la noi se stie doar de vw, opel mercedes etc., imi aduc blocul cu totul: adica ambele cu 100euro!

 

a! si allroad, vroaim sa te mai intreb, daca esti din campina si orasul este mic, poate il stii pe mircea bogdan (cca.30ani)?

 

to allroad: tu ce putere ai la motor 85kw sau 98kw?

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest GEORGE_PAD

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

pai daca nu-ti spune nimic numele, probabil ca nu-l stii...el e arhitect. a fost colegul meu de facultate si nu mai am nici un nr de tel de la el, nici nu mai stiu nimic. vazand ca esti din campina mi-am adus aminte de el.

aha deci la masina ai varianta cea mai intalnita (85kw). la mine cica ar fi facut un tunning din fabrica, de aia sunt 98kw. dar cu problema care o am nu stiu daca kestia asta e bine...

la tine e limitata viteza?

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

E vrajeala tuningul din fabrica, am avut masina de servici una tunata si alte 8 la firma netunate. Diferenta zero. Si cand le-am solicitat celor de la service sa imi arate powerboxul sau sa imi modifice pe talon puterea au dat din colt in colt.

 

Tuningul pe Pajero Sport in reprezentanta e furt, iti iau 1000e+TVA pe absolut nimic.

:cl

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Alx! Spune-ne mai multe despre Pajero Sport,nu de alta dar zici ca ai mers mai mult cu ea,asta inseamna ca stii ce probleme au aparut pe parioada exploatarii si la 8 masini ar cam trebuii sa mai cada cate ceva. :tk

L 200

BMW F650 GS Dakar

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Vad ca a trecut ceva timp de cind nu a mai scris nimeni aici...

Oricum informatiile sunt binevenite avind in vedere ca exista posibilitatea sa ma impropietaresc si eu cu un PAJERO SPORT.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Salutare!Cred ca pot sa va ajut eu cu ceva experiente in materie de Pajero Sport,nu de alta dar sint la al 2-lea.

Deci:Primul P.S.model american(adica are proiectoarele de ceata foarte mici,ca niste spoturi,si alte diferente marunte la partea din fata)din 1999,avea 101CP in rest la fel ca modelul mai nou.Pina la 150.000km nu am schimbat decit ulei,filtre,placute(astea sint necesare daca vrei sa o tii si sa nu-ti bati joc de masina),pe la 80.000km am schimbat basculele superiore si semicaseta de directie(adica aia mica de pe dreapta,defapt este o balama nu va speriati).

O singura data a facut o figura,la 10-15 minute dupa pornire se aprindea martorul de 4x4 cuplat si ABS,sistemele mergeau foarte bine numai ca aveam becurile aprinse.Fuga la service calculator de diagnosticare si surpriza un contact de pe cutie scurt-circuit si o electrovalva de comanda 4x4 blocata.M-a costat 1.000.000 spaga,au reparat-o baietii.

Al doilea P.S. din 2006 are 115 CP,diferential cu alunecare limitata,am ajus la 50.000km,ca probleme scotea fum si nu se accelera,fuga la service scos sobolan din compartimentul motor,remediat cablaj EGR ,rezultat merge masina,in decembrie am fost respins la ITP pt.joc in bucsele de bara stabilizatoare pe fata,din nou fuga la service(atelaj in garantie)rezolvat problema,la ultima revizie am descoperit un amortizor curs,urmeaza sa-l schimb.

In rest nimic,precizez ca merg la vinatoare,pescuit,si pe unde mai vreau,o singura data am avut nevoie de ajutor sa ies din noroi,am tras camioane de 7.5t,tractoare,si alte masini de teren care s-au aventurat mai mult decit au putut masinile sau soferii,si masinile au mers.

Cu alte cuvinte masina este buna .

Din experienta personala va recomand sa schimbati uleiul de motor cam la7000-8000 km nu la 10.000km cum zice constructorul,filtrul de ulei la fiecare schimb,filtru de aer max.3000km daca mergeti pe cimp,araturi si alte dastea,nu il suflati ca e vrajeala.Nu va uitati la bani cind vine vorba de placute de frina,luati original salveaza discu de frina.Si cel mai important nu uitati sa gresati pivoti si cruci cardanice.

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Multumesc pentru precizari. :h5

:g

 

As indrasni sa mai intreb cam cum se comporta pe asfalt la viteze mai mari adica:120,130,140 km/h si cam ce consum realizeaza masina in diverse regimuri de functionare.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

La intrebarea CIT CONSUMA?raspunsul este:CAT II PUI.

Mai exact la un mers in oras 12-16% in fct. de stilul de conducere,iar la drum lung cu incarcare(4pers.+bagaje+AC)9-9.5%

Dar valorile astea sint obtinute dupa stilul meu de conducere,daca merge tatal meu nu consuma mai mult de 10% in oras.

Referitor la viteza,140km/h pentru masina asta este un fel de bariera sunetului pt. deltaplan.

La 130km/h are 3000rpm,deci la 140 are cam3700,iar limitarea pt.turatie este pe la 4500rpm.Cu alte cuvinte la 140 este in blana.

Poti sa mergi cu 140km/h,dar sa nu te astepti sa treaca de 100.000km fara investitii mari in motor.

Masina se simte forte bine pe la 100-110km/h.

Referitor la stabilitate pe asfalt,la viteza de 90-100km/h te tii doar de volan,nu trebuie sa frinezi ,numai o gidili din acceleatie,in aproape orice curba(fac precizarea ca nu poti aborda viraje foarte strinse sau sa faci Transfagarasanu cu 100).

Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Multumesc inca odata... :g :bravo

 

Am trecut pe reprezentanta MITSUBISHI si am stat de vorba cu cel mai vechi mecanic de acolo care a vazut si MITUBISHI ,NISSAN,SUBARU,HONDA,SUZUKI si i-am explicat de ce am eu nevoie.El mi-a recomandat PAJERO SPORT 2,5 1997-1999 pentru fiabilitate,confort si consum.

 

Eu oscilez intre PAJERO sport si Patrol GR 1 sau GR2 ....Sa vedem ce voi gasi...

 

 

 

Ce mase maxime la tractare are PAJERO SPORT?

Comportamentul off-road este multumitor?In limita timpului puteti sa faceti o scurta rememorare a problemelor tehnice de care v-ati lovit?

Multumesc

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Multumesc... :h5

 

Banuiesc ca masa lui proprie nu depaseste 2200kg si cu o platforma cu masa de 600kg pot tracta sun Jeep de masa apropiata cu PAJERO SPORT...

 

Sunteti multumit de motorizarea 2,5 td,in privinta consumului,demarajului si confortului?

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest nikisan

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

buna seara.

 

am citit pe forum ca :

 

"Referitor la viteza,140km/h pentru masina asta este un fel de bariera sunetului pt. deltaplan.

La 130km/h are 3000rpm,deci la 140 are cam3700,iar limitarea pt.turatie este pe la 4500rpm.Cu alte cuvinte la 140 este in blana.

Poti sa mergi cu 140km/h,dar sa nu te astepti sa treaca de 100.000km fara investitii mari in motor.

Masina se simte forte bine pe la 100-110km/h

este valabil pentru toate tipurile de motorizari?"

mi-ar fi placut un comportament mai sportiv ( adica sa nu imi fie frica intr-o depasire sa o calc la 120-130 km/h)

nu vreau sa fac decat rallyraid in concediu , 90 % urban sau sosele asfaltate insa imi place mult masina.

ce imi recomandati?

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: mitsubishi pajero sport 2,5 TD cu o problema

 

Salut,

 

Eu am luat masina pina la urma si confirm cele scrise pe forum.Sunt adevarate in totalitate.Si sunt multumit de masina.

 

P.S.Te rog citeste te rog regulamentul :rules pentru ca primul lucru care trebuie facut este o prezentare simpla si locatia.

Oricum iti urez :W in :cl

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use