Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Versus Ford Ranger - Mazda BT50 - Mitsubishi L200 - Nissan Navara - Toyota Hilux


Endevour
 Share

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nici gand. Va fi de zi cu zi, chiar daca nu va fi singurul automobil. Cand e nevoie, e disponibil. Si e nevoie, cand avem drum cu pruncul, el nu suporta defel caldura...
“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am luat L200,dupa o sesiune de cautari ca a ta de 3-5 luni. Lista a fost aceeasi Isuzu 3.0 , Toyota ,sau L200.

Toyota a sarit din buget pt ca am vrut 2010 minim. a sarit muuult, bugetul fiind 8-12.000, toyota cu optiuni sarea de 15.000....

Isuzu 3.0 am gasut doar 2 exemplare din care doar unul de probat, celalalt fiind la Arad....doar aduse din It, km 180mii declarat si 340 la verificari...dar motor f ok, masina ok....ceva disconfortla tehnologia interioara -AC,ergonimie- fiind gandire 2005 pt ca dupa 2010-2011 modelul s-a schimbat . Si Motorul cu ocazia asta... am renuntat pt ca vroiam ceva mai mult confort la ani mai putini..... dar cred ca pt tavait si punct Isuzu este ce trebuie.3.0 ala este minunat.

 

L200-Australia este plina de 2,5 -2006-2014, gasesti orice vrei. Pt ca eu cautam vagon pt plimbare, Automata cu 5 trepte plus Superselect II m-a cucerit si m-am ales cu o rabla cu km reali , verificati contra cost,cu clima, comoda si lunga cat china....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Apoi dupa posibilitati si necesitati.

Tocmai pentru ca e "old school" aleg Isuzu 3.0 TD dinainte de 2011. Doar ca, intr-adevar, cautarile continua pentru ca ceea ce gasesc si verific amanuntit, ascumde fiecare cate o inselaciune. Cate una mare, ca sa fiu precis. Iar eu caut o masina cinstita !

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

Am cautat si incercat cateva luni .Sa gasesti una cinstita trebuie noroc major, mai ales cand sunt aduse de diversi samsari-intermediari.

Spor la treaba.

La mine este la copt un proiect de plimbareala sau overlanding cum zice englezul unde, pt mine, clima,automata si ergonomia interiorului au fost chestii obligatorii.

Old School de la Isuzu nu a prins asa bine pt asta. Nu le poti avea pe toate.:ha:

 

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Ce-i drept, asa este :D

 

Sa fie cu noroc, m-am orientat putin si spre auto aflate prin vest...sa le aduc eu, nu pripasite pe la noi aduse de...ma opresc aici :))

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

No, iata-ne aproape la jumatatea lui 2021 !

Si is pe ultima suta de metri inainte de a face pasul cel mare !

Am vandut din octombrie pana la Revelion ultimele doua auto de teren (un Suzuki Samurai original SJ700 si un Nissan Patrol K160 SD33T original si f potent) si din 4 ianuarie caut asiduu un pick-up. Si iata de 5 luni incheiate ma folosesc de un autoturism 4x2 vechi si bun, da-i Doamne zile :))

Dupa muuulta vreme de studiat, citit, intrebat si informat, am purces sa verific doar urmatoarele 3 modele: HiLux Tiger (2001-2005), HiLux Vigo (2006-2011) si Isuzu D-Max (2002-2011).

Am mers cu 2KD-FTV, apoi urmatorul model de la Toyota, in final cu 3.0 TD 4JH1 si 4JJ1 de la Isuzu.

HiLux in stare f buna nu gasesti defel sub minim 10.000 euro. Apoi, dpdv al confortului si tinutei de drum, mai bine uita... Isuzu insa m-a cucerit !!!!! Si is pe cale sa intru in posesia unuia din Belgia curand.

E o masina pe cinste, muuult peste HiLux ca feeling iar pe dealuri mi s-o parut net mai elastica. Motorizarile de 2.5 de la Toyota is mai vagi...nu m-or impresionat. Pretul la Isuzu este mult mai corect fata de ceea ce ofera masina, indubitabil.

 

Dupa ce fac pasul cel mare, revin cu impresii clare.

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum este diferenta-costuri-utilizare dar asta cu motorul si ergonomia interiorului pot confirma - motorul de 3.0 Isuzu este fantastic,iar ca pozitie la volan este mai comod decat clasicul-rustic Toyota. Exceptia Toyota este Vigo care-i mai ok putin si ca motor si ca interior :)

Intre timp, pe planeta mitsubishi unde altii vor confort, clima auto, piele,cutii automate si power comod, am ajuns cam aici in fix un an de posesie 1524639949_GQAB01261.thumb.JPEG.4ab5190d2309e9f99c7641c1af6dbfa2.JPEG :)

 

 

  • Like 1

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Drumuri bune impreuna !

Vigo nu m-o impresionat desi asa m-as fi asteptat initial. Se simte ca are masa mare...in Isuzu D-Max zau ca nu realizezi ce auto ai sub fund. O surpriza mai mult decat placuta pentru mine, mai ales ca veneam dupa mai multe Toyota verificate si cu care am mers la test de drum pe drum...si pe langa el :))

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No, din 9 iunie auto este in curtea noastra !

Voi reveni cu imagini, cu bune si cu mai putin bune de indata ce vremea imi va permite...

  • Like 1
“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sunt inca putini oameni care aleg automobile exotice si aceasta nu pentru ca nu le-ar placea, ci mai degraba pentru ca nu vor sa-si bata capul cu ele.

Este vorba despre piese de schimb, documentatie tehnica si cunostiintele celor care lucreaza in service-uri...

Daca insa ar trece peste acest disconfort mental, ar avea parte de automobile cu totul aparte fata de ceea ce piata deja cunoaste si ofera. Exista anumiti producatori

asiatici care ofera calitate, fiabilitate si nu doar pentru produsele lor finite si doar opacitatea europenilor a facut ca prezenta lor pe acest continent sa nu fie apreciata

la adevarata valoare...fapt ce a condus la retragerea lor pe acele piete unde numele deja si-a facut singur un renume.

Amintesc aici Daihatsu si Isuzu, doua marci mai vechi decat restul de surate despre care mai toti stiu macar din auzite. Si care, din anumite puncte de vedere, ofera

mai mult, mai bine si mai bun. Dar...prea putini au auzit de ei, cine sa le duca numele spre renume atunci...?

 

Eu am fost atras dintotdeauna de lucrurile rare. Insa rare doar acolo unde am trait, nu neaparat rare ca atare. Asa ca...am incercat inclusiv cele doua marci amintite mai sus.

Si nu o regret, cu toata bataia de cap ce a venit odata cu ea. A meritat si merita.

 

Daca ne referim strict la automobilele de teren cu motorizari Diesel, Isuzu e un rege incoronat in multe alte continente. Acolo benefciaza de o retea de service

si de piese bine pusa la punct, iar soferii cunosc detalii multe despre modele. Tocmai am conturat cadrul in care un pasionat, sau macar un doritor din Europa in

general si Romania in particular este menit sa lucreze.

 

Isuzu Rodeo sau D-Max, de altfel identic tehnic cu Chevrolet Colorado, ofera aspecte pe care ceilalti competitori nu le ating - am sa-mi ingadui sa le amintesc

in treacat acum, cateva din ele:

- sasiul este mai bine proiectat, executat si realizat - mai gros si mai durabil decat la HiLux

- motorizarile sunt folosite in special la autocamioanele usoare si medii, si transplantate pe camionete cu bena (nu si pentru motorizarile din ultimii ani...)

- confortul interior este superior celorlalti competitori directi

 

Si acum, sa trecem in revista cele bune si mai putin bune la modelul ales de mine.

Aspectul financiar a contat si nu pentru ca nu as mai fi putut astepta 1 an sa adun o suma mai mare, ci pentru ca nu mi-am dorit neaparat modelul DMax 2,

unde s-a optat pentru o motorizare moderna, dar cu presiuni si frecvente de lucru mari ceea ce a redus LA JUMATATE garantia de km data de fabrica ! Oare cati stiu aceasta ?...

Da, generatia 1 (2002-2006) beneficiaza de un motor garantat de fabrica 1.000.000 km, in vreme ce generatia a 2a (2007-2011) doar 500.000 km ! De unde vine

aceasta diferenta? Simplu: distributia, sistemul de injectie si celelalte sisteme principale ale motorului, inclusiv materialele din care este realizat motorul difera.

In ce sens? In sensul in care prima generatie e proiectata sa lucreze in liniste, iar a doua sa lucreze in ritm alert.

Asadar am ales model D-Max din prima generatie... GANDIT, PROIECTAT si REALIZAT pentru Asia si Australia, in THAILANDA. Este model produs

acolo si importat in EU, nu protectat SPECIAL pentru EU precum cele din a 2a generatie...

 

Sunt multe de povestit. Cei care doresc sa afle si mai multe detalii, ii invit sa studieze bine internetul sau sa-mi scrie si le voi raspunde, in masura in care voi cunoaste raspunsul.

 

Auto ce-am luat face parte din prima generatie si a fost livrat in Belgia. Dupa doi proprietari plus cel care a adus in tara, a ajuns la mine. Utilizata pe drumurile

publice (sosita cu anvelope HT din 2017...) nu a fost omorata pe drumuri grele.

 

Cele mai putin bune...

- a suferit un accident minor, inscris de altfel in documentele BE (doar avarii usoare la caroserie, repere banale de inlocuit, am luat cu ele deja reparate)

- starea tehnica era in urma bine (am inlocuit garnitura chiulasa, baga aer pistonul dinspre parbriz printr-un colt in sistemul de racire, in faza incipienta asadar,

kit ambreiaj, telescoape fata-spate, discuri si placute frana, curele, lichide si uleiuri, bujii, bucsi si tampoane)

- ECU nu comunica cu modulul ABS si AIRBAG, acestea is NEfunctionale insa la locul lor, diagnoza arata ca is probleme cu cablajele si fire/contacte

- o bieleta directie usor indoita, un fir la senzor filtru separator rupt

- lipseste manivela de actionare mecanism roata de rezerva...

- interior usor neingrijit (banuiesc ca cei care or reparat auto si-or cam batut joc cu depozitarea reperelor/pieselor fara protejarea fireasca a tapiteriei si plasticelor)

- alte lucrusoare minore

 

Cele bune...

- sasiul este intr-o stare IREPROSABILA - fara rugina, fara lovituri sau indoituri (inginerul de la RAR a dorit sa cumpere auto cand am dus la facut C.I.V.)

- caroseria in stare extrem de buna, urme putine de uzura si folosinta (interiorul OE din bena de ex era nou, dupa lucrarile de reparatie...)

- motorul se auzea absolut fain si nu prezenta NICIO urma de scurgeri pe nicaieri, nici grupurile sau diferentialele nu aveau scurgeri

- lichidele la vedere erau destul de curate

 

Toate neajunsurile sunt pe cale de a fi remediate, mult o fost, putin o mai ramas. Da, am vut batai de cap si inca mai am cateva, dar auto acesta este ca o manusa

pentru mine si ma incanta la fiecare drum. Da, multi nici macar nu or auzit de aceasta marca iar altii nu gasesc sa ma ajute cu piese uneori, dar am scos-o la capat

pan acum si nadajduiesc ca voi reusi si cu cele ramase de solutionat.

 

Daca recomand sa luati asa un auto ? NU STIU, de voi depinde. Daca vreti sa mergeti pe calea batuta de mii de ori, atunci nu e pentru voi, dar daca va place sa

descoperiti o carare noua si nebatuta de nimeni sau de prea putini, atunci DA, va invit sa cunoasteti lucruri faine si implinitoare cu acest model rarut dar bun.

 

Sanatate buna tuturor !

  • Like 1
“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Stiu de unde, dar nu la un pret accesibil din pacate. iata de ce am renuntat eu insumi sa mai caut unul. Or ajuns la sume absurde, zau asa !
“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use