Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

care este varianta de a lega un heblu general ?


liviuoff
 Share

Recommended Posts

Re: care este varianta de a lega un heblu general ?

 

contactul general cel cu omolagereFIA mai are un rand de contacte mai mici pt a putea taia excitatia alternatorului.... toate le am gasit montate pe + ....toate au actionare atat din masina cat si din exterior.....rolul lor e de a opri functinarea masinii(inclusiv de a deconecta bateria) in cazuri exceptionale

 

daca legati pe borna de (-) si in caz de urgenta trebuie sa deconectati , motorul o sa si vada linistit de ale lui si va mai si alegeti si cu un alternator belit si sau calculatoare daca e cazul

 

in cazul troliului nu stiu sa existe un ''heblu'' suficient de zdravan care sa duca fara sa iasa fum din el mai devreme sau mai tarziu( am incercat chiar si cu ceva contacte general navale si nu au facut fata) :grin:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Re: care este varianta de a lega un heblu general ?

 

Deci masina fara troliu punen contactul general pe minus?Rog raspuns scurt si la obiect.

Multumesc.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: care este varianta de a lega un heblu general ?

 

Discutam strict de instalatia masinii - fara troliu = indiferent , minus sau plus .

Cu troliu - doar pentru instalatia masinii , neincluzand troliul - pe plus ( prin cablul propriu de minus troliul da minus permanent la sasiu ) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use