Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pareri despre Isuzu D-Max 3.0TD 2007


Endevour
 Share

Recommended Posts

Rog cateva pareri despre aceasta masina...:

Capture.JPG.e41c41048b3a91e13bbaaa646213074e.JPG

 

Cum este cuplajul elecric la 4x4 pentru o masina ca asta ? Cat de fiabil ?

Cat despre model mi-ar prinde bine cateva pareri autorizate despre fiabilitate, puncte slabe, consum, comportare in teren, etc.

 

Multumesc.

Edited by Astral
“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

Re: Isuzu D-Max 3.0TD 2007

 

Multumesc pt pont, insa...

 

ALF-DMAX has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her.

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

Re: Isuzu D-Max 3.0TD 2007

 

hmmm, o fi luat si el un "ban"

 

il poti gasi si pe alte forumuri. Dar ca sa iti raspund macar partial la intrebare:

Alf s-a dat cu noi in grupa vreo 2 ani cu ISUZU, cu anvelope MT, in tot acest interval singura problema avuta a fost .....releul de faruri.

eu am fabricat bara de fata cu tot cu suportul pt troliu, o operatiune destul de complexa datorita lipsei prinderilor solide in partea de fata a masinii

Motorul de 3000 cc face fata cu brio la urcari, nu am vazut sa se incinga vreodata ( din nefericire in RO se vinde numai modelul cu motorizarea 2,5TD), e construit clasic, cu culbutori reglabili

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: Isuzu D-Max 3.0TD 2007

 

PS Masina omului are cutie de viteze automata

 

Parca as evita cutia automata la un pick-up: restrictioneaza cuplul motor in multe cazuri fata de o cutie manuala, are pierdere in transmisie mai mari, intretinere mai scumpa si creste si consumul, bine zic ?

 

Exista de vanzare in RO inca un D-Max 3.0TD in Braila, acelasi an 2007, inteleg ca acesti proprietari le-au adus de afara ?

 

Deduc ca la cuplarea electrica pt 4x4 H / L nu ar fi probleme ?

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

Re: Isuzu D-Max 3.0TD 2007

 

Vrei tu neaparat Isuzu?Cu bani aia cred ca gasesti un Nissan Y61 sau ceva ''utilitar'' Toyota Hilux, Mitsu' L200.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Isuzu D-Max 3.0TD 2007

 

Doresc o "utilitara" sa nu imbogatesc statul prea tare, altfel mi-as lua Patrol sau Pajero, clar.

 

L200 imi place, modelul 2004-2006 in special, dar are mai multe probleme de fiabilitate din ce-am citit pe forumurile si review-urile straine. In plus eu as dori modelul de 133 cai si sunt f putine in RO de vanzare.

Hillux stiu ca-i fiabil de numa, insa e si scump si din ce-am citit, f rigid la gol.

 

Inca astept invitatiile la drive-test (despre care am vorbit in versus-ul din aria "Altele"), dar reprezentantele nu m-au sunat inca :uameni

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

Re: Isuzu D-Max 3.0TD 2007

 

1. Hai sa facem un calcul, privind costurile unui "autoturism" 4x4 si o autoutilitara 4x4

incep eu cu Patrol:

- impozit 2000 lei

- RCA anual 880 lei (aici depinde de varsta si accidente avute)

- rovignieta 120 lei

total = 3000 lei /an

 

continuam cu autoutilitara ....va rog completati dvs sumele

 

2. cutia automata , pt utilizari medii offorad (un pick-up nici nu poate face mai mult|) te avantajeaza

- nu ai belele de 6000 lei/ 1buc volanta cu dubla masa, cam 1 buc la fiecare 100k km

- nu pleaca inapoi masina in panta

- pana pe la 250.000 km nu ai grija vreunei reparatii gen kituri de ambreiaj

- schimba treptele de viteza pe cuplul maxim motor

- transmiterea puterii la pamant se face muuullttt mai eficient ( fara patinaje si ruperi de aderenta inutile)

- nu rupe planetarele , pt ca cuplul la roata e transmis mai bland

 

dupa 250.000 km ( dar poa sa fie si mai sus) se pune problema schimbarii kitului de reparatie a cutiei ( discuri, garnituri etc) care costa cam 700e si manopera cam 400 E + uleiul aferent

Edited by nissan4x4

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: Isuzu D-Max 3.0TD 2007

 

Alf, daca nu ma insel, parca mai avea D-Maxul (parca vroia sa-l duca in Spania).

Pana pe 25-26 august, nu poate fi contactat nici pe telefon nici pe internet.

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Isuzu D-Max 3.0TD 2007

 

1. Hai sa facem un calcul, privind costurile unui "autoturism" 4x4 si o autoutilitara 4x4

incep eu cu Patrol:

- impozit 2000 lei

- RCA anual 880 lei (aici depinde de varsta si accidente avute)

- rovignieta 120 lei

total = 3000 lei /an

 

continuam cu autoutilitara ....va rog completati dvs sumele

 

2. cutia automata , pt utilizari medii offorad (un pick-up nici nu poate face mai mult|) te avantajeaza

- nu ai belele de 6000 lei/ 1buc volanta cu dubla masa, cam 1 buc la fiecare 100k km

- nu pleaca inapoi masina in panta

- pana pe la 250.000 km nu ai grija vreunei reparatii gen kituri de ambreiaj

- schimba treptele de viteza pe cuplul maxim motor

- transmiterea puterii la pamant se face muuullttt mai eficient ( fara patinaje si ruperi de aderenta inutile)

- nu rupe planetarele , pt ca cuplul la roata e transmis mai bland

 

dupa 250.000 km ( dar poa sa fie si mai sus) se pune problema schimbarii kitului de reparatie a cutiei ( discuri, garnituri etc) care costa cam 700e si manopera cam 400 E + uleiul aferent

 

 

Pt o utilitara 2500cmc stiu ca impozitul este pe la 360 lei anual, rovigneta aprox 440 lei (sper sa nu gresesc) iar RCA-ul...aici nu stiu. O idee buna ai avut, poate cineva completeaza aici aceste cifre pt o utilitara !

 

Ref la cutia automata, eu spuneam doar ca ea limiteaza cuplul motor din fabrica, fata de cutia clasica, la unele modele de autoturisme 4x4, nu in functionarea lui curenta.

In rest, este logic cum ai argumentat, cu mentiunea ca la fiecare 60.000km sau 2 ani necesita o mentenanta periodica - schimbare ulei + filtru(e). Acum depinde si de producatorul cutiei, dar in mare cam asa e.

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

Re: Isuzu D-Max 3.0TD 2007

 

Exista de vanzare in RO inca un D-Max 3.0TD in Braila, acelasi an 2007, inteleg ca acesti proprietari le-au adus de afara ?

 

Aceasta este:

 

http://mercador.ro/oferta/isuzu-rodeod-max-ID6nEJ.html

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Vă salut domnilor și vreau să vă deranjez cu câteva întrebări referitoare la achiziția unui pick-up. Încă sunt nedumerit ce pick-up să achizitionez, Navara, L200, Ranger sau D-max ( Hilux este prea scump), bugetul fiind undeva pe la 7500 euro. Din ceea ce am citit până acum, D-max este cea mai bună calitate/ preț. Problema este că nu am nici cea mai mică idee care sunt avantajele/ dezavantajele unei cutii manuale/ automate sau un motor de 2500 cmc sau unul de 3000 cmc. Menționez că mașina o iau pentru drum de asfalt în 90 % din cazuri și pentru vânătoare sau mers la țară pe drum de macadam în 10 % din deplasări.

Sincer am nevoie de oleacă de ajutor pentru că în cercul meu de prieteni nimeni nu are mașină de teren, iar pick-up-ul este considerat de toți o mașină dezagreabilă.

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce vrei pick-up daca mergi 90%pe asfalt?Ai ceva de carat constant,sau doar in 10% din cazuri?Inafara ca e urat,nu e nici practic daca nu ai bena inchisa.
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

îl puteți găsi pe alte forumuri. Dar pentru a răspunde la întrebarea dvs. cel puțin parțial:

Alf ni s-a alăturat în grup vreo 2 ani cu ISUZU, cu anvelope MT, în tot acest interval singura problemă pe care am avut-o a fost ..... releul farurilor.

Am realizat bara de protecție față cu suportul troliului, o operațiune destul de complexă din cauza lipsei mânerelor solide pe partea din față a mașinii

Motorul de 3000 cmc face față bine ascensiunilor, nu l-am văzut niciodată încălzindu-se (din păcate în RO se vinde doar modelul cu motor 2.5TD), este construit clasic, cu bascule reglabile

dar dacă încercați să îmbunătățiți motorul mașinii, trebuie să cumpărați cel mai bun ulei de motor

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use