Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Carabinierul


sean70

Postări Recomandate

Re: Carabinierul

 

E pe roti de vineri,mai viu ca niciodata.

Sambata i-am facut rodajul in zona Buzaului...cam neortodox dealtfel...am tarat dupa mine ceva greutati (cam o tona) pret de vreo 2 km.

Nu e o problema,la ce reductii are Defenderul nu am fortat deloc - poze decente pentru specificul acestui forum nu am!:grin:

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 109
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Carabinierul

 

Ieri i-am adaptat ventilatorul original de pe Rover - apreciez ca are un debit de vreo 4 ori mai mare - in maxim 30 de secunde raceste tot si decupleaza.

Solutia s-a vrut provizorie (pana va exista buget de 2 ventilatoare) dar cred ca asa moare,e aproape cat radiatorul (un pic mai inalt chiar) si raceste inclusiv intercoolerul.La partea de jos e prins intr-un surub,sus in 2 dar nu am mai avut loc de piulite,asa ca l-am asigurat romaneste cu shoricei ca sarma de balot nu aveam prin zona.

Consuma de rupe (se vede si dupa fire) - cand i-am pus contactul s-a ars siguranta originala de 20 A din compartimentul motor...i-am pus una de 25 si am asteptat vreo 20 de minute sa ajunga la temperatura...disperat ca nu pleaca i-am scos iarasi mufa de la termocupla (si la prima siguranta de 20 A la fel am facut) si iarasi a bubuit siguranta de 25.

I-am pus una de 30 A si merge fara probleme (fara sa-mi mai bag degetelele pe la mufa aia)...de ce se arde siguranta cand scoti mufa de termocupla doar schema electrica pe care nu o am (si care oricum nu stiu ce relevanta mai are dupa modificarile de la schimbul de motor) imi poate spune.

856350535_IMG_20141120_150405(Copy).thumb.jpg.d67c9f601f39de1e8ae011fdfb15d223.jpg

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Vreau sa-i schimb toate furtunele din circuitul de racire cu unele noi si sa inlocuiesc pe cat posibil cu teava de inox.

Sunt ok cele siliconice pentru aplicatia asta?

Pentru partea de admisie aer voi folosi siliconice si teava.

Masina are 18 ani si banuiesc ca au imbatranit si ele,pot crapa cand mi-e lumea mai draga....cand am fiert-o nu a plesnit niciunul (doar vasul de expansiune si caloriferul) dar nici bine cred ca nu le-a fost.

Deci:pun siliconice pe racire sau nu??

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Orice ai pune sau modifica , lasa rezerva de flexibilitate motorului pe tampoane .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Orice ai pune sau modifica , lasa rezerva de flexibilitate motorului pe tampoane .

 

Bineinteles ca da....nu stiu cum sunt silicoanele in aplicatia asta.:al

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Am folosit de multe ori furtune siliconice in loc de cele clasice, atat la masini mici cat si la autocare unde ai zeci de metri de instalatie si n-racorduri. Trebuie sa ai in vedere doua lucruri:

-furtunul sa fie de foarte buna calitate si dedicat pentru auto. E plina piata de chinezarii si la prima vedere par foarte faine, greu le deosebesti de cele care sunt cu adevarat bune, dar daca te uiti in sectiune vezi foarte putine fire de armatura, sau acestea sunt dispuse neregulat;

-asa cum spunea si Cos, lasa suficient furtun la conexiunile dintre motor si elementele fixe ale sistemului de racire/incalzire/intercooler, astfel incat furtunul sa fie capabil sa preia oscilatiile dintre acestea.

Combinatia furtun siliconic-inox schimba semnificativ aspectul agregatului de sub capota si elimini riscurile potentiale ca vreun furtun imbatranit sa cedeze cand ti-e lumea mai draga. Arunca o privire aici: http://www.autosiliconehoses.com/silicone-hose-shop/performance-silicone-hoses.html. Am folosit furtune produse de ei de si n-am fost dezamagit niciodata! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Multumesc Iulian,dar de unde cumpar asa ceva?

Am unele furtune cu ramificatii,vulcanizate...in primul rand acolo vreau sa schimb cu teava de inox,par batrane.

La traseul de aer am carpit cu ce am avut la indemana,de la Navara,Rover,si ce am mai gasit...innadituri,stutzuri si coliere.

Dupa ce am montat noul radiator am constatat ca nu mai pot pune valva blow-off pe iesirea intercoolerului (unde era) si o voi pune pe iesirea turbinei - nu am vrut sa fac iarasi carpeli provizorii (ce raman definitive),cand ma apuc de ea vreau sa rezolv si aerul si apa asa cum trebuie.

Radiatorul si noul ventilator (vechi) fac fata cu succes,am forjat-o in week-end prin munti si nu mai am probleme cu racirea....intr-un final apoteotic o voi pune la punct si cu tevaraia...maine sper sa-mi ajunga si caloriferul ca mi-am tocit racleta cu turturii de muci!!:ha:

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Linkul e de la magazinul lor on-line. Deasemeni gasesti si in tara produse Samco, tot f. bune calitativ, dar mai scumpe fata de UK: http://www.coastadeest.ro/furtunuri-siliconice_93_.html&page=2. Poate au si raclete noi... daca mai intarzie caloriferul! :h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

I-am schimbat caloriferul si am caldura in cotetz - mi se pare o aroganta maxima,ma obisnuisem cu frigul ca Louis de Funes-Hibernatus!:ha:

Aeroterma de Def sigur a fost proiectata de un englez beat si cam tampit...kkt mai mare in domeniu rar vezi!

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Carabinierul

 

De la umanitara (week-end,Bozioru)...2 dejantari - se pare ca 235/85 nu se pupa cu jante de 8" ca si 265/75.

Presiunea o lasasem la 1,2 si toata lumea mi-a sarit in cap spunand ca asta e cauza...cu BFG-urile 265/75 am lasat-o si la 0,8 in conditii mult mai grave si nu am patit rusinea asta...revin la ele,credeam ca XZL-urile sunt mai bune in noroi dar m-am inselat,inclusiv din punctul de vedere al tractiunii.

DSC_3166.thumb.JPG.6dc77d566049bf9c35270a171f9c8f96.JPGDSC_3446.thumb.JPG.4f26819a3677b9d8afb9729924fea46e.JPG

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Carabinierul

 

Cu ocazia incursiunii prin viscol catre "salvarea miraculoasa" am patit o mica belea...cand m-a tras Razvan inapoi din troianul unde m-am incotzopenit scutul meu a functionat ca un plug si mi-a umplut pana la capota spatiul dintre motor si radiator cu zapada tasata...ventilator blocat,cureaua nu inteleg cum de nu a sarit...probabil de la ture si-a facut loc,era intr-un tunel.

Am ajuns la gravida si am observat ca-mi sta apa sus,aproape de maxim si ventilatorul canci...mi-a fost jena sa ridic capota in camerele alora (sa zica lumea ca LR-ul e o masina stricacioasa :ha:),asa ca am oprit motorul si abia cand ei au intrat inauntru am vazut ce e acolo...am curatat cu mainile si cu un bat zapada,am schimbat siguranta ventilatorului si totul a mers ca uns...daca nu aveam racirea asigurata de zapada aia fierbeam iarasi motorul.

Masina a mers de a rupt prin troiene,incaltata cu "biscuitzii" Michelin XPC standard (7.5 J 16C) la 1,7 barr - blocantul central si autoblocantii din punti si-au facut treaba cu brio...ne-a ajutat si consistenta "fainoasa" a zapezii,daca nu era viscol si ger ar fi fost mult mai trist!

IMG_20141229_192738.thumb.jpg.3dbee6d91f17de98189ea047fd0f0d04.jpgIMG_20141229_184340.thumb.jpg.0cdf83903c648828bfe0986615b4442e.jpg

Editat de sean70

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Pai daca ati mers la gravida fara ambulanta din dotare.:))

 

Cu MT-urile tale era cam greu pe gheata,te sufla vantul de pe sosea!:grin:

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Aceasi surpriza am avut-o si eu sa vad compartimentul motor aproape plin cu zapada , dar in cazul meu s-a intamplat ceva mai diferit - m-am infipt ca o sulita intr-ul mare troian de pe marginea drumului sa evit o coliziune directa cu un prost care venea necontrolat la vale pe un drum foarte ingust .

Cand am ridicat capota sa conectez troliul am avut surpriza sa gasesc motorul aproape acoperit de zapada . Bara mea are si fusta la partea de jos , oricum n-am facut pe buldozerul in ziua aia , nu prea inteleg cum a fost posibil - poate ca puntea a ridicat zapada in sus ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Arunca si puntea zapada spre motor dar daca merg doar inainte nu e o problema,nu ajunge sa-mi blocheze ventilatorul.

Cand am ramas blocat a fost vina mea...eram cu a patra (in low,evident) in ture si cum troianul crestea in dimensiuni i-am dat a treia si am pierdut viteza...daca as fi continuat sa tin piciorul in podea treceam.

Benzinarul se incinge tare si repede in ture fata de diesel si are nevoie de racire buna...cu tot radiatorul meu custom,aproape dublu fata de original,ventilatorul a pornit foarte des pe drumul de intoarcere pentru ca tot botul masinii era blindat cu zapada inghetata.

Si in conditii normale scuturile,troliu si proiectoarele obtureaza fluxul de aer,mai ales ca radiatorul este la partea de jos (sus este intercooler-ul)...cand l-am proiectat nu m-am gandit la aspectul asta ci doar la traseele cat mai "naturale" ale furtunelor!

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

Re: Carabinierul

 

Cam asa a frecat menta Carabinierul in timp ce pe mine ma ploua la Bozioru si Disco isi scuipa plumbii de pe jante...

514095481_VDR_1411(Copy).thumb.JPG.fdd707d4edad558a37c679d9e23d4d4b.JPG725611522_VDR_1560(Copy).thumb.JPG.6d748e07b8eef63c8623249218c3646f.JPG4909891_VDR_1609(Copy).thumb.JPG.32b511addb52dd6187826f4cf2642d0c.JPG1629856994_VDR_1789(Copy).thumb.JPG.964623be4d756c8cfad32eb44da1b728.JPG

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 luni mai târziu...

Re: Carabinierul

 

De ceva timp am o problema enervanta...daca opresc motorul cateva minute la repornire intrerupe,da rateuri si nu trage...tot cateva minute...am presupus ca e vina capacului de delco care ar face oarece condens...m-am inselat,acum doua zile l-am schimbat,am verificat si curatat ruptorul dar face mai rau.

Mentionez ca e o masina batrana si abuzata...ce drac ar putea fi??

Eu banuiesc in ordine bobina,fisele,sonda lambda,senzorul de aer,senzorul de volanta si toate mufele electrice...e o problema electrica sigur,pe gaz face la fel...

Pareri????

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Vezi cablajul dintre ECU motor si instalatia de gaz. La mine pana am inteles de unde facea figuri m-am pomenit cu gazul taiat la 120km/h pe autostrada, era mufa de la calculator dusa si facea contact imperfect.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

Si mie mi-a facut la fel, la inceput intrerupea, indiferent ca era pe gaz sau benzina, ca apoi sa-si revina. De-asta am presupus ca acolo ar fi problema.

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Carabinierul

 

De ceva timp caut fise de bujii,curenteaza si scanteiesc intr-un mare fel,prin urmare trocariciul merge ca un kkt...nimeni nu aduce pentru motorul asta.:hl

Daca stiti pe careva ce face in tara pe comanda va rog sa-mi spuneti si mie...daca nu o sa-mi iau Magnecor de la Regina Saveta...

In alta ordine de idei am identificat piesele pe care le voi achizitiona in viitorul apropiat (dupa ce-i revizuiesc transferul,cutia de viteze,electrica si furtunele )...rapoarte de 4.75 in punti (am standard 3.54),planetare si capete de planetara (Ashcroft HD toate,flansele le las pe cele originale ca sa se rupa primele :grin:) si gume de 35"...cam 1350 de lire,fara gume (imi plac Maxxis Trepador M8060)...accept sponsorizari!:ha::ha:

 

Raport transfer - high 1.41 low 3.321

Rapoarte:

Diff 3.54 + gume 32" (standard) :

-high : tr.I 18.43 -1...tr.V 3.84 - 1 120 km/h la 3012 rot/min in tr.5

-low : tr.I 43.4 - 1...tr.V 9.05 - 1

 

Diff. 4.75 + gume 35"

-high : tr.I 24.73 - 1...tr.V 5.16 - 1 120 km/h la 3695 rot/min in tr.5

-low : tr.I 58.24 - 1...tr.V 12.15 - 1

Editat de sean70

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Carabinierul

 

De ceva timp caut fise de bujii,curenteaza si scanteiesc intr-un mare fel,prin urmare trocariciul merge ca un kkt...nimeni nu aduce pentru motorul asta.:hl

Daca stiti pe careva ce face in tara pe comanda va rog sa-mi spuneti si mie...daca nu o sa-mi iau Magnecor de la Regina Saveta...

In alta ordine de idei am identificat piesele pe care le voi achizitiona in viitorul apropiat (dupa ce-i revizuiesc transferul,cutia de viteze,electrica si furtunele )...rapoarte de 4.75 in punti (am standard 3.54),planetare si capete de planetara (Ashcroft HD toate,flansele le las pe cele originale ca sa se rupa primele :grin:) si gume de 35"...cam 1350 de lire,fara gume (imi plac Maxxis Trepador M8060)...accept sponsorizari!:ha::ha:

 

Raport transfer - high 1.41 low 3.321

Rapoarte:

Diff 3.54 + gume 32" (standard) :

-high : tr.I 18.43 -1...tr.V 3.84 - 1 120 km/h la 3012 rot/min in tr.5

-low : tr.I 43.4 - 1...tr.V 9.05 - 1

 

Diff. 4.75 + gume 35"

-high : tr.I 24.73 - 1...tr.V 5.16 - 1 120 km/h la 3695 rot/min in tr.5

-low : tr.I 58.24 - 1...tr.V 12.15 - 1

 

poti incerca pentru fise bujie aici..http://www.tesva.ro/fise-bujii/

.sau iti cauti la metru s fie de aceasi grosime si caracteristici ..electrice...

Land Rover Discovery I

Mercury Sable

LR serie III

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare