Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

conversie, arcuri de yj pe sami


tcmihai
 Share

Recommended Posts

Re: conversie, arcuri de yj pe sami

 

Suspensia din poza neclara e quarter elliptical,aveti detalii aici http://www.rocky-road.com/quarterelliptic.html

 

Suspensia cu missing link din filmulet si spoa e o varianta low budget pentru cine vrea sa se distreze in spatele curtii si nu foloseste masina pe asfalt.Sa inalti atat un samurai ca sa obtii un flex mai mare nu e o solutie buna.Masina aia e praf pe laterale si pe asfalt trebuie sa mergi cu grija si viteza mica,nu o sa fie controlabila la viteze mari.Tot ce face el in filmulet poti sa faci cu un samurai standard dotat cu blocante.

Ar fi ok suspenia asta daca ai pune niste punti late sa maresti ecartamentul si in acelasi timpa sa maresti considerabil si ampatamentul,sa il faci peste 250 cm.Mergi pe roti de la 33 in sus si iese o jucarie faina.

 

Asta e parerea mea,va salut cu respect :h5

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: conversie, arcuri de yj pe sami

 

sfertul de elipsa este ... porno

:)

Samurai SJ , Papuc 4x4, YamahaTenere, Golf4TDI, A4B7, DaciaSN, Fiesta2, Renault19D, yaris1,33

Cine minte si fura

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: conversie, arcuri de yj pe sami

 

Salut,

conversia se poate face pe ambele tipuri de samurai? Ma refer la punti,merge si pe cele cu punti inguste(varianta japoneza)? Am 4 arcuri de yj si suna forte tentant sa le pun pe samu, eu il am cu puntile inguste, ma gandesc ca m-ar ajuta sa-l mai inalt din arcuri si sa-i intorc jantele, am modelul spitat care se poate pune invers pe butuc fara prea mari batai de cap, stie cineva cam cati centimetri as castiga daca le pun invers?:tk

daca n-am putut sa ma fac samurai...mi-am luat unul
Link to comment
Share on other sites

Re: conversie, arcuri de yj pe sami

 

Poti face conversia pe oricare tip de punti.

 

:tk...este foarte posibil ca saptamaana viitoare sa am treaba prin braila...te-ar deranja daca as trece 5/10 minute sa-ti vad si eu masina?...eventual poate mai aflu cate ceva de la tine(detalii despre modificarile care trebuiesc facute):2dr

daca n-am putut sa ma fac samurai...mi-am luat unul
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Re: conversie, arcuri de yj pe sami

 

Buna,

Vad ca nu s-a mai discutat demuuulllttt despre aceasta conversie de arcuri YJ pe Samurai...

Sa inteleg ca in Romania (sau chiar Europa) nu e asa populara aceasta conversie ca si in SUA?

Eu sunt in curs de realizare acuma la o astfel de conversie, si pana acuma am "facut" partea de prindere de pe sasiu ale arcurilor...

intrebarea e pentru cercei, se merita sa se faca "Missing Link" sau e destul cercei "bone shackle"? - adica merita efortul de a lucra mai mult pentru a face missing link, sau si stock flexeaza destul?

 

masina o sa fie echipata cu un minim 31x10.5.15 silverstone, daca nu chiar 33''...

 

ce fac, incerc sa "plagiez" kitul de la Dr.Z care mi se pare mie cel mai accesibil la facut...am si luat legatura cu ei pentru a'mi vinde macar schitele, si bineinteles am primit raspunsul multasteptat...NO!!! :)

 

si in consecinta m-am apucat sa le fac eu...

 

daca are cineva mai multe informatii legate de astfel de conversii, as fi recunoscator de a le impartasi aici...si cu altii.

 

Multumesc.

IMG-20181010-WA0009.thumb.jpeg.63b4d62742181d670d3ae565333b4355.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Re: conversie, arcuri de yj pe sami

 

Salut,

 

Am implementat sistemul la un numar mare de Samuraie, unele se dau in campionat la Standard A.

 

Tot ce este mai jos este pentru suspensia spate !

Nu este imposibil de montat arcurile de Wrangler pe puntea fata, dar complicatiile tehnice sunt mult prea marei pentru sporul de performanta.

Pentru puntea fata, un RUF bine facut este arhisuficient.

 

 

Este indicat sa folosesti arcurile de Wrangler cu 5 foi.

 

Nu ai nevoie de cercei Missing link, cei clasisci de 12-13cm sunt suficienti, flexul este suficient de mare.

 

O sa ai nevoie de bucse de poliuretan la prinderea cerceilor pe sasiu, cele de cauciuc crapa dupa primele iesiri.

 

Trebuie sa fabrici alte talpi pentru ca arcurile de Wrangler sunt mai late si nu se potrivesc in gauri.

 

O sa trebuieasca sa limitezi cu 4-5cm cursa puntii, in configuratia standard se dau arcurile peste cap.

 

La prinderea pe sasiu, amortizoarele este bine sa le montezi pe o bara de relocare, dar exista si versiunea pentru prinderile originale.

 

Trebuie modificat traseul evacuarii, pentru ca interfereaza cu amortizorul din stanga.

 

 

 

Exista de cumparat online in .ro kituri complete de montaj, daca te plictisesti de taiat si sudat fiare.

Edited by minitehnicusro

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use