Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB


cleotrans75
 Share

Recommended Posts

Prieteni am dat de o mare belea.Trebuie sa schimb simeringul de la palier de la cutie pt ca(virgula)curge ulei ca la robinet.Vreau sa intreb un cunoscator daca se da greu jos cutia de viteze si cam ce probleme ar fi?Cum scot manetele,cea de viteza si aceea de la 4x4?Cum fac cu pistonul de la ambreiaj?Volanta are ceva suruburi speciale?Trebuie sa tin cont de ceva anume?Sper ca nu v-am plictisit,multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Manetele se scot prin cabina. Dupa ce dai plasticaraia la o parte, te prinzi repede.

 

Esti sigur ca uleiul il pierzi pe la palier? Semiluna de la capacul chiulasei ai verificat-o?

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Da Marse,initial si eu am zis la fel,sau ma gandeam la baie,dar am dat tablita aia mica jos si se vede cum curge,cred ca l-a scuipat afara ca am bagat degetul mic si am dat de ceva plastic care se invarte,altceva nu are ce sa fie.E complicat cu plasticaraia din interior,nu e alta dar nu vreau s-o rup?

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Nu e complicat daca lucrezi atent. E de preferat sa bagi masina intr-un garaj caldut :grin:

 

Zi o adresa de mail sa-ti trimit un manual pentru cutia de viteze.

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Am bagat-o intr-un garaj la un prieten,n-are caldura,dar are rampa si sunt multumit ca m-a ajutat si nu stau afara.Mail:cleotrans75@yahoo.com.Da-mi si un nr de tel daca se poate sa te sun maine daca intampin ceva probleme.Avand in vedere ca e si cea de transfer cred ca e cam grea,nu o pot da jos singur nu?Sau merge doar trasa putin si lasat-a pe ultima traversa?cleotrans75@yahoo.com

Edited by cleotrans75
Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Marse multumesc mult pt.manual,m-a ajutat f mult si am scutit si timp.Am desfacut azi in putinul timp liber toate suruburile, fire,traversa,cardane,tot,ramane maine sa o trag de pe priza.Cum sa fac sa fie m usor ca am vazut ca e grea si sunt singur?

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Bea niste miere traznet... :grin:

 

Acum la modul serios, nu stiu cate kg are, dar un singur om nu poate sa faca treaba asta.

 

Cred ca daca lasi traversa montata, poti sa lasi ansamblul sprijinit pe ea. Dar tot nu stiu daca ai muschii necesari...

 

Oricum la montaj o sa ai nevoie de ajutor pana se pupa priza.

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Credeam ca sunt singurul care n-am somn.Mai spune-mi te rog la pompa de injectie celebra sita din pompa pt curatire trebuie data pompa jos?Sau este pe holenderul unde intra furtunul ce vine din filtru motorina?

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Sau este pe holenderul unde intra furtunul ce vine din filtru motorina?

 

Da, acolo e. E destul de dificil de lucrat cu pompa montanta pe motor, dar nu imposibil. Atentie mare sa nu scapi garniturile de cupru si inainte sa montezi la loc, decaleste-le ca sa etanseze bine.

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Multumesc.Referitor la cutie ma gandesc sa ma ajut cu o chinga cumva,oare daca las traversa oi putea sa demontrz discul,placa ca sa ajung la simering?Si mai spune-mi te rog la volanta daca trebuie sa fiu atent la ceva anume?

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Da, ai loc sa desfaci placa si volanta.

 

Nu-mi vine in minte acum nimic special, dar daca tot demontezi, vezi si placa-disc-rulment in stare sunt. Daca s-au uns poate au si patinat...

 

Bucsa (rulment?) in care se ghideaza priza vezi in ce stare e.

 

In rest grija la montaj sa ai filete curate, Loctit sa nu se desfaca volanta...

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Eu nu am manualul sa vad dar teoretic nu are ce sa o tina, trebuie sa vina jos, insista. Incearca sa faci parghie cu un levier intre cutie si motor.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Da asa am facut am bagat o teava mai teapana si s-a rezolvat.Oricum cred ca agatase in rulmentul de presiune,nu stiu de ce.Cum ma asteptam simeringul era de vina,cand am luat volanta,efectiv a cazut singur jos.Ce nu-mi place este faptul ca la slabirea suruburilor placa si volanta motorul se invartea cam usor la mana.....

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Ce nu-mi place este faptul ca la slabirea suruburilor placa si volanta motorul se invartea cam usor la mana.....

 

Asta nu "suna" prea bine :no1 Fa-i un test de compresie sa compari niste numere.

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Mi-e frica sa nu ma ia inima.Aceasta este si logica ,,scuiparii'' simeringului.La alte multe masini pe care le-am avut niciodata nu am patit asa.Incepea sa curga progresiv cate o picatura,doua,zece si dupa o luna,doua si chiar 6 -8 luni,dupa ce ma saruram de completat il schimbam.Acum i-am dat odata cu spray,ea daca a scapat compresia a facut buba,pt ca exact din ziua aceea m-am trezit cu balta mare sub masina,inainte masina nu pierdea gram

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Verifica gazele de carter ( daca sunt muuulte ca la locomotiva ...e nasol ) .

O mai duci asa daca porneste bine ( sau cel putin binisor ) . Mai poti pune un oil cach can , eventual un breather suplimentar dintr-un filtru de aer , mic , de scuter .

Testul de compresie poate spune multe .Pana atunci , spor la lucru ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Iti trebuie o "scula" d-asta: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-COMPRESSION-TESTER-KIT-SET-DIESEL-ENGINES-20-PCS-/280924147360?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item4168624ea0

 

Si compari valorile obtinute cu alea din manualul motorului.

 

Pana la scula, fa cum a zis @cos. Scoate joja cu motorul pornit si vezi cate gaze ies. Sau busonul pe unde pui ulei in motor...

Edited by Marse

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use