Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB


cleotrans75
 Share

Recommended Posts

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

De ce i-ai dat spray? Porneste greu?

Poate din cauza spray-ului a facut o mica implozie in baie, si de aia a scuipat semeringul, am patit asa la un motor pe benzina care nu pornea la automat si am pornit masina remorcata, dupa ce dadusem mult la automat si ajunsesera vapori de benzina in baie, la pornire a scuipat joja afara si am cules-o de pe asfalt... Poate nu e cazul sa-ti faci griji prea mari... Fa verificarile pe care le-au zis colegii si iti dorim sa ai bafta.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Colegii aveti idee cam cat costa un disc de ambreiaj,pt ca al meu nu mai are viata multa si n-as mai vrea sa dau iar cutia jos saptamana viitoare?

 

Daca tot esti pe low cost cauta doar placile de ferodo..e undeva la 40 lei..:wink:

pregatim masina ta pentru off road

www.modificarioffroad.ro

modificarioffroad@yahoo.com

dezmembrari pajero mk2.

0730678039

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

In jur de 3-4 mil gasesti sigur.Cea mai indicata este varianta lui jighi si nu numai din considerente de low cost si si din faptul ca cele noi sunt foarte proaste,placile sunt facute din fibra de sticla sau alte materiale ecologice cu ceva insertii.Eu personal la patrol am pus placii de la discurile de aro care merg perfect si sunt f.multumit.

Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..

Off-road Alyon Team

Link to comment
Share on other sites

Re: demontare cutie viteze manuala 2.8 d LWB

 

Daca discutam doar de batutul niturilor , ar fi simplu dar implica automat si ferodourile gata gaurite corespunzator ( cea ce-i cam greu de imaginat , data fiind varietatea producatorilor - ar trebui sa ai posibilitatea de a cumpara ferodoul de la cel care a fabricat discul sau unul 100% compatibil ...cam greu ) .

 

Daca e prima data cand te-ai lovit de aceasta situatie , ai putine posibilitati - te duci la un 'meserias' , cauti ajutor in comunitatea celor pasionati , sau in ultima instanta te bagi ( dupa studierea temeinica a inculpatului ) si vezi ce-o iesi . Cu o doza de bun-simt si atentie , poate ajungi la un disc bun .

 

 

Daca as fi in locul tau , as incerca sa folosesc un disc nou . Daca nu e posibil , prima data pune mana pe manual si studiaza cu atentie , poate se specifica grosimea minima acceptata . In unele cazuri se da grosimea unei jumatati , in altele grosimea pachetului ( totalizata , nu aparenta - grosimea aparenta e grosimea discului masurata liber ; grosimea totala e grosimea fiecarei jumatati + grosimea elementului metalic pe care se cupleaza jumatatile . Grosimea aparenta e mai mare decat grosimea totala , pentru ca elementul central e arcuit si departeaza in stare libera jumatatile - prin strangere intre placa de presiune si volanta arcuirea dispare ) .

In alte cazuri se da ca limita de uzura grosimea ramasa de la fata ferodoului pana la capul nitului . In cazul in care capurile niturilor sunt deja atinse , discul respectiv nu mai trebuie utilizat .

Daca discul care urmeaza a fi reechipat cu ferodouri prezinta urme de oboseala - uzuri la arcuri , la zonele de reazem ale acestora , jocuri exagerate la arcuri in locas , arcuri rupte sau lipsa , cu frecari pronuntate pe spire etc , uzuri la bucsa canelata , orice tip de fisura - in special la elementul central , indiferent ca fisura este de oboseala in exploatare sau produsa in timpul operatiei de reechipare , in cazul in care niturile au fost scoase cu dornul , etc ... desi asta nu se face in nici un caz , pentru ca se deformeaza elementul central = discul de rebuteaza . Pentru fisuri , de orice tip , nu exista exceptie .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use