Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins


laurr
 Share

Recommended Posts

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Impresionant cata rabdare ai, sper sa se rezolve problema.

Totusi am o intrebare si anume, dupa schimbarea microfiltrelor imediat a inceput sa dea iara in nas?

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Impresionant cata rabdare ai, sper sa se rezolve problema.

Totusi am o intrebare si anume, dupa schimbarea microfiltrelor imediat a inceput sa dea iara in nas?

 

Nu. Vreo sapt-doua a mers bine. Numai tampenii mi s-au intamplat, destul de confuzionante. De ex: se strica pompa de inalte (microfiltre,prostii) in timp ce-mi cade si cea din rezervor ( nu mai facea vacuum) . Iti dai seama, te baga in ceata total. Doua chestii care nu au nicio legatura una cu cealalata, chiar daca fac parte din acelasi "ansamblu". Mai am o banuiala, avand in vedere ca am desfacut pompa de inalte. Evident am scos si microfiltrele cu holzsurubul, fara sa le stric ( am devenit maestru ). N-am verificat care anume, dar unul sufli f f greu prin el. Celalalt sufli usor, dar unul f f greu. L-am spalat, l-am suflat am dat cu carbusol pe el, degeaba. Merge greu. Banuiesc ca , varul meu cine stie ce substante o fi folosit cand mi-a curatat filtrul-plic...poate or fi facut o reactie cu benzina, de mi-a naclait si pompa elecrica (cat sa o faca sa piarda 0,14 bari) cat si microfiltrul nou din pompa de inalta presiune, primul intalnit in cale,anume ala de pe tur. Ca altfel nu-mi explic..Am comandat iarasi unul nou, astept sa-l pun. Barem acu am pompa noua, cu filtru-plic nou...aia veche e scoasa.

Bine, avand in vedere ca fieratania este scoasa, as putea face o proba, sa pun pompa asa, fara un microfiltru. Dar chiar nu vreau, am rabdare..pana imi vine microfiltrul o slefuiesc la mana, bucatica cu bucatica..daca tot am desfacut-o

Apropos, un rusnac numea pompa de inalte "pompa flaut". Zic "ce flaut? o fi tradus Google gresit" :) Aseara, ca sa inteleg traseele am inceput sa pompez aer prin fiecare gaurica, cu o pompa de picior. Tineam cu mainile placile presate si bagam presiune in gaurele. La un momend dat bag si in aia care duce la urechiusele alea, cand pompa mea incepe sa scoata sunete, ca un fluierat :)) Exact cum sunt valvele la trompeta, instrumente de suflat, asa sunt si alea. Acu am inteles de ce o numea rusnacul "pompa flaut". .

 

Am inceput s-o invat ca pe cal breaz. Teava aia la EGR arata ca naiba, plina de funingine...am desfacut si acolo, sub clapeta de acc. Dita' degetul de funingine, imi inchipui ce-i in EGR...Mai intai s-o vad ca merge si dupa ma ocup sa il curat.

Edited by laurr
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Clar, cand se strica ceva, bagam lada de bere in portbagaj (cei cu 5 usi) sau pe bancheta (cei cu 3) si venim la Iasi. :be

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Clar, cand se strica ceva, bagam lada de bere in portbagaj (cei cu 5 usi) sau pe bancheta (cei cu 3) si venim la Iasi. :be

 

se rezolva de la distanta, acolo unde stiu :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Da prieteni! Am "rozolvat-o".Dupa schimbarea acelui microfiltru naclait, am remontat totul (totul este o "plimbarica"fara fieratania aia de protectie).Dau cheie..mergea.Ies la proba, pedala in fund, alerga.Mai tremura ea un pic, probabil pana isi reface Ecu setarile.Cand deodata, la relanti, se aprinde engine check.Mai sa fie? Am forta in tractiune, dar mi se aprinde becul la relanti? E clar ca ceva nu-i convine in modul Mpi.Ce se intampla? Gdi are 2 moduri de functionare.Mpi la pornire si relanti si cu cat urca in sarcina trece in Gdi, cand injectoarele lucreaza in 2trepte, pe presiune mare.Am scos senzorul de presiune si l-am inlocuit cu unul nou, din China.Ala vechi era nitel ciupita garnitura si nici nu era asezat in pozitia corecta de montare.Sa fi fost asta? Nu stiu..stiu ca acum masina merge.Nu se mai aprinde nimic.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Doamne ajuta! Cata bataie de cap, munca si transpiratie pt 2 mizerii de filtre.

Bravo!!!

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

N-au fost numai filtrele...a fost si pompa din rezervor si pompa de presiune inalta...ca si aia era murdara.Murdarie peste tot..

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Bine ca mai avem so oameni cutezatori si cu cap in tara asta, la olalta facem toti cat 1000 de mecanici cu experienta de 30 de ani:)) asa ca inca o data BRAVO, sper sa nu fie cazul dar in caz de ceva la tine venim cu intrebari.

 

Numai bine si multumim ca ai impartit cu noi "aventura" asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Aia din rezervor e vreo 2-300 RON, in functie de producator (numai pompa, nu tot ansamblul) iar una de inalta presiune e vreo 1200 de euro, cred ca doar pe original. Era la dezmembrarile din Gagu acu' 3-4 luni un Pinin GDI, poate se poate lua pentru incercare pompa de inalte, injectoarele, cine stie....

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Mno va salut!Mutumesc mult pentru informatie.Banuiesc ca daca e sa fie pompa dusa,doar n-o sa trebuiasca sa schimb tot ansamblul ci doar pompa.Maine o bag in service ca sa vad daca e sau nu dusa in lumanari.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Mie cand nu mai pornea mi-au schimbat-o (pe aia din rezervor), au constatat ca si cu aia e la fel dupa care au pus-o la loc pe aia veche. Nu parea sa fie mare lucru ca manopera.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Hai ca vorbim pe doua topicuri pana la urma :grin:Ce observ eu e ca sunt o gramada de posesori de ragalii de care avem si noi cam cu aceeasi problema in ansamblu,dar rezolvari concrete...mai nimic :(

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Da prieteni! Am "rozolvat-o".Dupa schimbarea acelui microfiltru naclait, am remontat totul (totul este o "plimbarica"fara fieratania aia de protectie).Dau cheie..mergea.Ies la proba, pedala in fund, alerga.Mai tremura ea un pic, probabil pana isi reface Ecu setarile.Cand deodata, la relanti, se aprinde engine check.Mai sa fie? Am forta in tractiune, dar mi se aprinde becul la relanti? E clar ca ceva nu-i convine in modul Mpi.Ce se intampla? Gdi are 2 moduri de functionare.Mpi la pornire si relanti si cu cat urca in sarcina trece in Gdi, cand injectoarele lucreaza in 2trepte, pe presiune mare.Am scos senzorul de presiune si l-am inlocuit cu unul nou, din China.Ala vechi era nitel ciupita garnitura si nici nu era asezat in pozitia corecta de montare.Sa fi fost asta? Nu stiu..stiu ca acum masina merge.Nu se mai aprinde nimic.

 

Cat a costat acel senzor de presiune?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Vorba lui Yonutz, "nu am Mitsubishi dar am citit topicul de doua ori"

Asa si eu.

 

Acum s-au schimbat datele problemei.

Am un Mitsubishi Spacestar cu motorul 1.8 GDI.

Masina in stare extraodinar de buna, service-uri la zi in Germania la reprezentanta, tot tacamul.

Am luat-o acum cateva zile, am circulat cu ea deja vreo 600 de km fara nici o problema. Motorul mergea impecabil, silentios, consum de 6.6l/100km in afara.

Chiar in seara asta cand am ajuns acasa, am vazut ca motorul se opreste la relanti.

Daca o accelerez merge dar daca las pedala, se balbaie putin si se opreste.

 

Asa ca ma voi apuca si eu de schimbat microfiltre, curatat clapeta de acceleratie etc... si voi posta aici rezultatele.

 

Multumesc pentru informatiile utile de aici.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Vorba lui Yonutz, "nu am Mitsubishi dar am citit topicul de doua ori"

Asa si eu.

 

Acum s-au schimbat datele problemei.

Am un Mitsubishi Spacestar cu motorul 1.8 GDI.

Masina in stare extraodinar de buna, service-uri la zi in Germania la reprezentanta, tot tacamul.

Am luat-o acum cateva zile, am circulat cu ea deja vreo 600 de km fara nici o problema. Motorul mergea impecabil, silentios, consum de 6.6l/100km in afara.

Chiar in seara asta cand am ajuns acasa, am vazut ca motorul se opreste la relanti.

Daca o accelerez merge dar daca las pedala, se balbaie putin si se opreste.

 

Asa ca ma voi apuca si eu de schimbat microfiltre, curatat clapeta de acceleratie etc... si voi posta aici rezultatele.

 

Multumesc pentru informatiile utile de aici.

 

 

Fa-i si o resetare a memoriei ECU si apoi o "reinitiere" a procedurilor.

318229974_pininmanual.jpg.0ed539ce47a5ef29781273fa9ea6384a.jpg

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Salut.

La un asemenea Pajero Pinin, este posibil ca pornirea problematica la rece sa fie din pompa? Tin sa mentinez ca microfiltrele au fost schimbate. Porneste la a 4-a - 5-a cheie. De tras trage, apoi cand motorul este cald, este cand nu mai porenste de loc doar cu spray!

Edited by Roby200487
200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Salut Robi, din cate am tot citit se poate ca aia sa fie din regulatorul de presiune inalta din capatul rampei opus pompei.

Se poate regl(putin) regulatorul. Are un surub care ingusteaza sau strange returul. Nu stiu in schimb cat e de imdicat sa ii reglezi presiunea de acolo.

Dar daca comportamentul ala poate aparea din cauza pompei nu stiu sa iti zic.

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Buna ziua. Am si eu o intrebare. Pininul meu intrerupe putin in sarcina(in special in zona de 1800-2200 turatii) si imi scoate si fum(atat la pornire cat si in mers). Luni o sa ii schimb bujiile. Mai are cineva dintre voi aceiasi problema?

Va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Salut, e posibil sa fie bujiile, schimba-le si vezi ce se intimpla dupa.

Chestia asta poate sa apara si de la sonda lambda care daca e defecta iti da amestecul peste cap astfel motorul arzand prea multa benzina si de acolo fumul negru. In acest caz amestecul este sarac- multa benzina si prea putin aer.

 

Mult noroc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Bai, am patit si eu partial din ce a explicat Laur in primul post :P

Azi prima oara, la cateva minute dupa ce am plecat, la o acceleratie mai brusca in loc sa treaca de 3000 ture, a venit mai in nas decat daca as fi tinut pedala constanta. Incerc din nou, la fel. Tinut constant sau accelerat super incet, masina tragea, dar brusc nu vroia deloc. Am verificat uleiul inainte sa plec si era la minim, am zis ca poate nu se raceste si intra in limp mode ca o protectie. Am oprit la o benzinarie si am bagat 1l, m-am uitat pe la motor, dar nimic ciudat. Dupa ce am plecat din nou, am accelerat puternic, nici o problema. Imi e teama sa nu se agraveze si la mine, ca maine de dimineata la 6 plec spre Brasov :-S Sper sa fie totul bine, dar daca nu, aruncati un ochi si pe aici :dr1:we

:jp1
Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Am ajuns la Brașov și nu am avut nici o problema pe drum. Nu știu dacă am microfiltrele înfundate sau e o problemă temporară.

:jp1
Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Buna seara colegi. Am schimbat bujiile+ o bobina ce nu functiona+ microfiltre+ curatat clapeta de acceleratie+verificat debitmetru daca fumctioneaza. Nu am reusit sa scap de probleme si am decis sa va scrii aici poate ma puteti ajuta.

Deci problema mea este asa. Dimineata pprneste la sfert insa nu isi tine relanti, trebuie sa o tin eu usor turata, dupa ce motorul se incalzeste imi sta la relanti, insa imi fluctueaza de la 600-700 si scade pana pe la 200-300. Cand motorul este cald nu imi porneste la prima cheie, la a2a sau a3a incercare o ia insa tot asa o tin eu accelerata.

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Ai incercat sa vezi daca nu cumva magnetii din clapeta de acceleratie au joc si trebuie lipiti la loc?

 

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link to comment
Share on other sites

Re: Pinin GDI microfiltru pompa presiune inalta - cadere turatie, rateuri, engine check aprins

 

Am dat clapeta jos si eu am un singur magnet de jur imprejur si e lipit bine. Are cumva regulator de relanti? Sa fie de acolo ceva?

Va multumesc anticipat

Edited by Mihnea89
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use