Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Troliul meu chinezesc


Patrolator
 Share

Recommended Posts

În primul rînd doresc sa mentionez ca nu ma ocup cu comerzul sau reclama de trolii, iar acest topic se doreste unul de informare vis-á-vis de experienta mea personala cu ele.

 

Dupa patru ani în care a trecut prin multe, i-am facut cam tot ce nu trebuie sa-i faci unui troliu si singurele lucruri pe care le-am înlocuit (si asta tot din vina mea :ang2) au fost releul si frîna, m-am hotarît sa-l schimb.

Nu de rau, ci pt. ca mi-am dorit unul mai rapid.

Dupa multe zile pierdute cu studiul imensei oferte existente pe piata, m-am decis tot pt. unul "low cost" Made in RPC.

Si dintre toate "chinezismele", m-am oprit la modelul Propullator 9500S, de la MSW Motor Technics.

 

Motivele MELE au fost:

- Design, motor si cutie "Made in Germany".

- Greutate redusa

- Viteza de troliere buna

- Aspect si prelucrare f. buna

- "Accesorii" inklusive

 

Primele impresii:

 

-Ambalat impecabil, scrisoare de însotire cu specificatia de a nu fi preluat în caz de deteriorare a ambalajului, prima impresie foarte buna.

 

CIMG3131.thumb.jpg.eee98c3bedd5a9f3b68cf3474dbfee96.jpg CIMG3133.thumb.jpg.32bf0097ad0bb947ec73039d58aaf98d.jpg CIMG3137.thumb.jpg.7b7bc0996c82f7b6dc5c224be9cfea89.jpg CIMG3139.thumb.jpg.ecf51e0b5d9c00151ade41702d4e7798.jpg CIMG3145.thumb.jpg.70c98cab1667a51479feb966a112fa07.jpg CIMG3146.thumb.jpg.e38bc729ff22411e45a36d3cbfdc974a.jpg CIMG3147.thumb.jpg.63bc297ab66768643ae9fc3fabab223b.jpg CIMG3149.thumb.jpg.fa3365f562756002a79487884eb1a42c.jpg

Edited by Patrolator
  • Like 1

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

O scrisoare continînd un tabel cu un sistem de punctaj al "gradului de multumire al clientului cu produsul" de trimis înapoi vînzatorului (e bine cînd pe vînzatori îi intereseaza parerea clientilor), o scrisoare de retur gratuit (ca si livrarea de altfel) pt. cazul în care clientul nu e multumit cu produsul, precum si o lista (de pus cruciulite) cu toate piesele de schimb necesare (daca e cazul) au fost deasemenea în pachet.

 

"Accesoriile" dau o buna impresie si sînt foarte "curat" prelucrate (inkl. manusile)

 

CIMG3151.thumb.jpg.154cf56b4f39509007e787cd01af26ca.jpg CIMG3152.thumb.jpg.a906d22f92870c158490e93778a2b9e8.jpg CIMG3167.thumb.jpg.8be9ddf8fd3692141f8103f87dafe481.jpg CIMG3170.thumb.jpg.5ba9897d2d0f6fed18251b447300ae6f.jpg CIMG3176.thumb.jpg.3315da7b586a3421adc53fe0675d48eb.jpg CIMG3179.thumb.jpg.4985b9c24931931b15193e04d7a5c3d8.jpg

Edited by Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Mufa nu-i ea cea mai stralucita , dar sunt sigur ca te descurci ( ca intodeauna ) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Cum ziceam si mai sus, am fost foarte încîntat de greutatea (comparativ) relativ mica a troliului:

 

- 25,8 Kg Troliu cu cablu de otel, fara cîrlig, fara fereastra cu rolle si fara cutie + releu

- 17 Kg Troliul "gol"

- 22 Kg Troliul + "plasma" cu cîrlig + cutie cu releu + fereastra plastic

 

CIMG3182.thumb.jpg.9ec8cbfc0bfd1ae4adb128da3bb7b897.jpg CIMG3186.thumb.jpg.552b9c981f32e2da2feaecf40bae107c.jpg CIMG3201.thumb.jpg.fc42ecf31dff1bad71e0388fa23ef3d4.jpg

 

"Ambreiajul" (cluch) si modul sau de actionare, îmi place deasemenea mai mult decît cel vechi (rotativ), chiar daca momentan nu pot sa spun daca si este mai bun.

 

CIMG3190.thumb.jpg.02e473039e791ec7a45788ae8718d728.jpg CIMG3191.thumb.jpg.2c7639807c4e73863a8d49d8e79feec9.jpg

 

...iar optic, cu vopseaua lui neagra "încretita", se potriveste "de minune" (parerea mea) pe Animalu` meu.

 

Acum despre datele tehnice:

 

Motor de 6 HP fabricat (ca si mecanica de altfel) de firma germana MSW Motion Control (fondata 1765)

Raport 165 : 1

Viteza (fara sarcina) 13,26 m/min

Consum maxim 370A

Protectie de suprasarcina, apa si praf

 

Testul practic:

 

Distanta 10m pe suprafata asfaltata orizontala, Animalu`"gol" (2000Kg) cu frîna de mîna blocata, diferentialul blocat, în 4x4, (adica toate 4 rotile blocate), doua "straturi" de plasma înfasurate deja pe tambur, de la prima spira din "stratul" 3 = 10`13"

 

La adunarea celor 30m de "plasma" sub usoara "tensiune" produsa cu frîna de mîna (inkl. cei 10m în conditii de "test" cu rotile blocate), rulat si derulat cca. 6 min. (functionare în total) motorul s-a încalzit de la -2°C la + 21°C.

 

În locuinta (+21°C) dupa 5 min. de "joaca" în gol (fara sarcina) motorul a atins +40°C.

Edited by Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Mufa nu-i ea cea mai stralucita , dar sunt sigur ca te descurci ( ca intodeauna ) .

 

Probabil ca ai dreptate; eu personal am folosit (la troliul vechi) telecomanda cu fir doar de doua ori, în rest doar cea RC asa ca nu ma pot exprima. În orice caz, îmi pregatisem (si mai am înca) de pe atunci "rezerva", anume cuplaj profesional (Alcatel). Pun mîine poza.

La asta nou îmi place ca "dopul" e din silicon si nu din cauciuc ca la cel vechi care începuse sa se "crapaceasca" materialul, iar sistemul de "stecker" (cu bagat, "jumate" rotit + "Klick") care de altfel e folosit si la unele case mari, macar nu se smulge "din greseala".

 

Oricum va trebui sa aduc cîteva "îmbunatatiri" partii electrice de comanda.:wink:

Edited by Astral

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Nu sunt cele mai grozave dar nici nu te lasa si iti faci treaba cu el si costa cam 1/3 fata de unul cu pretentii de firma care de fapt tot in china este facut.

 

Cunosti modelul? Poti sa ne împartasesti din experienta ta cu el? As fi foarte interesat.

 

:tk

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Este lent.adik trage incet dar sigur colegul de mai sus COS desi era la ananghie si il trolian si-a permis aroganta sa citeasca ofertele de la metro in timp ce eu ii trageam covata la deal.Singura problema pe care am avut-o eu cu el este ca are o protectie termica pe + de la alimentarea bobinelor (un fir dinala mic)si declansa cand iti ardea buza mai tare si trebuia sa stai pana avea el chef(protectia)sa cupleze.Am zis initiam ca cine stie ce defect are si mi-am luat alt troliu KIngone model nou dinala rapid:ha: de la Calin care trage de imbaranesti si costa si vreo 600 E.Chinazaria nu o vindeam daca nu ma fu..ea protectia aia care am gasit-0 dupa ce l-am dat jos sa il pun pe cel rapid:ha1.

Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..

Off-road Alyon Team

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Am dat o cautare si nu prea am gasit cu pretul la care l ai luat....ci mai scump :grin:

 

De unde l ai cumparat, un site ceva? Pare interesant la pretul asta tinand cont ca il voi folosi "o data-n viata"

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Este lent....Chinazaria nu o vindeam daca nu ma fu..ea protectia aia care am gasit-0 dupa ce l-am dat jos sa il pun pe cel rapid:ha1.

 

Atunci probabil ca ai avut ori modelul 9500-PRO, ori 13500-PRO (alea sînt mai lente).

Asta "S"-ul, în comparatie cu troliul anterior e adevarata "Racheta" :ha:

 

Unde anume e amplasata acea protectie cu apetit sexual? În motor sau în cutia cu relee?

 

De troliile Kingone ale firmei chinezesti NINGBO KINGONE INDUSTRIAL Co. Ltd am auzit si eu ca ar fi foarte rapide si bune. În germania însa nu au dealer.

Edited by Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Am dat o cautare si nu prea am gasit cu pretul la care l ai luat....ci mai scump :grin:

De unde l ai cumparat, un site ceva? Pare interesant la pretul asta tinand cont ca il voi folosi "o data-n viata"

 

De la un magazin online cu de toate. http://www.expondo.de/de/Seilwinden

 

L.E.:M-am uitat si eu si se pare ca modelul meu nu îl mai au.

Edited by Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Termicul lui Dulceanu este din alt film , si troliul e de asemenea putin diferit , si releul total diferit , deci declaratiile lui de iubire nu prea se aplica ( detalii la cerere ).

Mufa e sensibila , mai discutam dupa ce tragi accidental prima data de cablu . Blocarea mufei mai mult te va chinui ...( te las sa te bucuri singur de aventura , nu vreau s-ti stric povestesc tot filmul si sa-ti stric surpriza ) .

 

Daca pinul de la cluch e tija tubulara , inlocuieste-o cu un ax plin ( am reparat doua la care tija tubulara a ruginit si manerul a decolat . Troliile erau diferite , dar aspectu' asta e asemanator ).

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Termicul lui Dulceanu este din alt film , si troliul e de asemenea putin diferit , si releul total diferit , deci declaratiile lui de iubire nu prea se aplica ( detalii la cerere )

 

:f2 M-ai linistit; :tk

 

...totusi m-ar interesa detaliile povestii :grin:.

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Acum o sa însir partile negative pe care le-am remarcat pîna acum:

 

-Nu îmi place constructia cutiei releului, de fapt nu-mi place ca s-a încercat etansarea ei.

-Nu îmi place ca prin telecomanda radio nu pot sa tastez mai scurt de 2 sec. Adica oricît de scurt apas butonul, troliul merge cel putin 2 sec.

-Nu îmi place ca nu are buton de comanda pe cutia releului.

 

Pt. remedierea lor va trebui sa fac unele modificari:

- cîteva gauri suplimentare laterale în cutia releului vor ajuta apa intrata sa si iasa si vor ajuta la racirea mai buna a releului

- Pt. tastari scurte voi monta un buton de comanda atît pe cutia releului cît si în habitaclu.

- Voi monta un întrerupator pt. unit-ul de comanda radio pt. ca acesta consuma curent si în standby.

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Cutia de relee trebuie relocata si montata in compartimentul motor ,pt asta o sa ai nevoie de cabluri mai lungi.A mea este montata pe langa baterie.Eu mi-am tras comanda dubla cu butoane separate montate in bordul masinii.

\ai nevoie de un buton care intrerupe alimentarea releelor si unul dinala de geamuri electrice pt in si aut.Merg perfect alea de dacie si intra perfect in bordul masinii.Foarte necesar si util este montarea unui intrerupator de putere pe preferinta montat pe + pt ca se mai intampla cate odata sa ramana cuplat si trebuie sa te misti repede sa desfaci borna masini.Eu l-am montat in partea dreapta sub aeroterma in asa fel incat sa intind mana repede la el si sa-l deconectez.Foarte utile butoanele din bord pt ca nu mai trebuie sa instalezi telecomanda cu fir.

Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..

Off-road Alyon Team

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Uite AICI mufe profi , nu se rup , nu oxideaza.

Se gasesc mufe din acestea in multe locuri , trebuie avut grija sa fie de calitate iar mai bune decat NEUTRIK nu exista.Ce te intereseaza pe tine are numele de Neutrik NL4.Sunt mai multe modele NL4FC sau NL4FX.Eu ti-as recomanda neutrik powercon.Uite si un link.http://www.neutrik.com/en/audio/powercon/powercon-20-a/

 

Poti cumpara de aici

Edited by Alin
Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Pai ... unele sunt din alta clasa , indiscutabil . Lui @sclipici i-am gasit o mufa solida , cu contacte aurite ( poate pune el o poza ) , destul de scumpa la pret dar alternativa lui e sa faca contact ci un fir ...la multe din mufele astea de boxa nu ai cum , contactele sunt diferit pozitionate ( nu prea la vad aplicabile in offroad , altul decat de vitrina ) .

 

Cat despre relocarea releului , eu am preferat sa-l las afara , in carcasa metalica ( cablurile lungi nu le vad avantajoase , iar sub capota e din start un mediu mult prea cald ) . Contact general am si am avut la toate masinile mele , iar pentru troliu am contact separat pe plus .

Telecomanda are un delay care nu permite manevre rapide si scurte , dar totusi ramane extrem de utila.

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

"Acum o sa însir partile negative pe care le-am remarcat pîna acum:

 

-Nu îmi place constructia cutiei releului, de fapt nu-mi place ca s-a încercat etansarea ei.

-Nu îmi place ca prin telecomanda radio nu pot sa tastez mai scurt de 2 sec. Adica oricît de scurt apas butonul, troliul merge cel putin 2 sec.

-Nu îmi place ca nu are buton de comanda pe cutia releului"

 

 

Telecomanda wireless are de obicei un fir de maximum 5-7 cm in cutie pe post de antena.

Daca esti in masina sau afara si nu ai vedere directa la cutie apare delay-ul ala de 2 sec.

Daca lungesti firul din cutie cu inca 5-10 cm o sa ai semnal mai bun, mai scade delay-ul la 1 sec.

Ai grija sa ai o baterie de rezerva(de obicei este de 9V) tot timpul in masina pentru ca se consuma foarte repede, mai ales daca uiti RC deschisa.

VW Typ 3, 1966

LR Go Beyond Tough Phone IP68

http://www.lroc.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Troliul meu chinezesc

 

Regret , dar nu este corect decat pe jumatate - telecomanda functioneaza chiar si cu firul ( antena) total inchisa in cutie metalica , dar scade dramatic distanta de actiune ; timpul de reactie nu e influentat decat de bateria din telecomanda - cand e 'plina' merge cu delay mai mic .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use