Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

pajero an 94 - buton 4x4 si indicatoare bord


Flavius
 Share

Recommended Posts

Buna sunt nou in acest domeniu, mi-am luat recent un pajero si as avea niste nelamuriri :wink: Edited by Astral
"as" nu "as-i"

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Teoretic, daca e functional, functioneaza cand e 4H sau 4L. Normal e sa se ti se aprinda un bec in bord.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Teoretic, daca e functional, functioneaza cand e 4H sau 4L. Normal e sa se ti se aprinda un bec in bord.

ok si pot sa blochez dif. de la butonul ala ?

cum ? ca ori apasi in sus ori in jos tot aia ii ca revine la normal ?

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Pai e on/off. Dute intr-o balta sau pe iarba uda intr-o panta, si fa-i nitel derapaj pe spate. Normal o sa-ti alunece o singura roata pe spate, apoi incearca cu butonu sa vezi care-i pozitia. Daca-i tot la fel, inseamna ca-i ceva nashpa pe la contact.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Pai e on/off. Dute intr-o balta sau pe iarba uda intr-o panta, si fa-i nitel derapaj pe spate. Normal o sa-ti alunece o singura roata pe spate, apoi incearca cu butonu sa vezi care-i pozitia. Daca-i tot la fel, inseamna ca-i ceva nashpa pe la contact.

de becul asta vb ?

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

dar asta ii dif spate ?

ar trebuii sa se aprinda ?

celalat di poza de sus mai tot timpul palpaie dar daca stau cu mana pe schimbatorul mic nu mai se aprinde, iar daca pun 4 HLc sta tot timpul aprins ! inseamna ca pe 4 HLc am dif central blocat ?

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

cauta prin topicul de la mits ca am pus si eu aceeasi intrebare si am primit raspunsuri foarte complete !

in timpul mersului nu prea ai de ce sa stai cu mana pe schimbatorul mic (parearea mea !), decat in cazul in care dai brusc peste o suprafata cu aderenta scazuta si cuplezi de pe 2H pe 4H din mers sau invers !

deja daca mergi pe pozitia urmatoare, inseamna ca ai dif central blocat si din mers nu prea e recomandabil sa te joci cu el ! !

daca becul palapaie = problem ! ! fie martorul e cam zbanghiu (partea mai simpla !), fie . . . . . !

oricum dif spate NU se blocheaza never ever pe asfalt, forestiere uscate, ci doar cand se impute treaba si ai nevoie de aderenta maxima (eu am cuplat doar pe pante cu noroi sau zapada ) !

bafta !

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

cauta prin topicul de la mits ca am pus si eu aceeasi intrebare si am primit raspunsuri foarte complete !

in timpul mersului nu prea ai de ce sa stai cu mana pe schimbatorul mic (parearea mea !), decat in cazul in care dai brusc peste o suprafata cu aderenta scazuta si cuplezi de pe 2H pe 4H din mers sau invers !

deja daca mergi pe pozitia urmatoare, inseamna ca ai dif central blocat si din mers nu prea e recomandabil sa te joci cu el ! !

daca becul palapaie = problem ! ! fie martorul e cam zbanghiu (partea mai simpla !), fie . . . . . !

oricum dif spate NU se blocheaza never ever pe asfalt, forestiere uscate, ci doar cand se impute treaba si ai nevoie de aderenta maxima (eu am cuplat doar pe pante cu noroi sau zapada ) !

bafta !

MERSI AM GASIT

Dar am cuplat 4x4 la mic si am apasat butonul si se aude compresorul da nu se aprinde nici un bec la bord cum ca ar fi cuplat !!!

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Trage partea din spate o bordului (in spatele ceasurilor de bord). O sa iasa o bucata de plastic. Apoi te duci din afara masinii, si cu o mana ai sa o bagi prin bord pana la panoul cu martori. E foarte posibil sa se fi ars becurile. Am patit si eu acelasi lucru la becul de presiune ulei si cel de portiere deschise. Erau arse becurile de la martori :wink:

Bafta multa.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Trage partea din spate o bordului (in spatele ceasurilor de bord). O sa iasa o bucata de plastic. Apoi te duci din afara masinii, si cu o mana ai sa o bagi prin bord pana la panoul cu martori. E foarte posibil sa se fi ars becurile. Am patit si eu acelasi lucru la becul de presiune ulei si cel de portiere deschise. Erau arse becurile de la martori :wink:

Bafta multa.

dar cablu de kilometraj se schimba greu ?

dar defapt kilometrajul merge dar pana la 100 imi trepideaza fff tare de nu vezi cu cat mergi ?

sa fie cablu ?

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

E sigur cablul. Nu se schimba chiar asa de greu dar tot trebuie sa te murdaresti umpic pe maini :twisted:

Tot asa, dupa ce desfaci carcasa la bord prin spate, scoti mufa cablului din ceas (cu un patent subtire trebuiesc apasate clemele) si apoi din cutie, dezfiletezi. In cutie nu mai stiu exact unde vine cablul dar daca desfaci de sus ii faci putin joc si pui pe cineva sa se uite sub masina sa vada unde misca.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Trage partea din spate o bordului (in spatele ceasurilor de bord). O sa iasa o bucata de plastic. Apoi te duci din afara masinii, si cu o mana ai sa o bagi prin bord pana la panoul cu martori. E foarte posibil sa se fi ars becurile. Am patit si eu acelasi lucru la becul de presiune ulei si cel de portiere deschise. Erau arse becurile de la martori :wink:

Bafta multa.

pe sus pe langa parbriz ?

sau pe unde ca eu am fost acuma si nu am reusit nici nu vreau sa trag ca un taran sa rup plasticurile !!!

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Stai asa ca tu ai Pajero II. Fa-i o poza maine la partea de sus a bordului si la cea de jos. :wink:

E posibil la tine sa dai prin fata ceasurile jos. Adica sa trebuiasca sa scoti geamul de la ceasuri si apoi restul. Nu stiu exact cum. Dar imi dau repede seama dintr-o poza...

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Stai asa ca tu ai Pajero II. Fa-i o poza maine la partea de sus a bordului si la cea de jos. :wink:

E posibil la tine sa dai prin fata ceasurile jos. Adica sa trebuiasca sa scoti geamul de la ceasuri si apoi restul. Nu stiu exact cum. Dar imi dau repede seama dintr-o poza...

pai cam asa ceva m-am gandit ca va trebui o sa fac poza da maine dupa ce fac o tura prin padure :banana

al tau ce motor are ?

daca ii 2.5 td ce ulei ai bagat ?

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Al meu e 2.4 td. In acte figureaza ca 2.4. In programele de piese, ca 2.3 td. Momentan am un ulei de caca-o in el. Am avut o problema cu un furtun de la radiatorul de ulei si mi la aruncat pe tot. Am pus ceva de la LukOil Turbo Diesel. Ma rog. Il mai tin inca vreo 500 km ca trebuie sa-i schimb distributia si am sa-i schimb si uleiul.

In general am mers pe Mobil 1 la toate masinile pe care le-am avut. La asta cred ca am sa fac o schimbare pe Castrol Rally Full Sintetyk. Sa vad daca toarce altfel :wink:

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Daca mergi la padure ia un prieten cu tine (preferabil mai bine-facut). Eu unu mi-am patit-o de cateva ori ca am iesit singur si de atunci daca am de plimbat prin namoale imi iau cel putin un prieten.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Al meu e 2.4 td. In acte figureaza ca 2.4. In programele de piese, ca 2.3 td. Momentan am un ulei de caca-o in el. Am avut o problema cu un furtun de la radiatorul de ulei si mi la aruncat pe tot. Am pus ceva de la LukOil Turbo Diesel. Ma rog. Il mai tin inca vreo 500 km ca trebuie sa-i schimb distributia si am sa-i schimb si uleiul.

In general am mers pe Mobil 1 la toate masinile pe care le-am avut. La asta cred ca am sa fac o schimbare pe Castrol Rally Full Sintetyk. Sa vad daca toarce altfel :wink:

cat te costa distributia ?

la cat o schimbi ?

ii pe doua curele ?

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Daca mergi la padure ia un prieten cu tine (preferabil mai bine-facut). Eu unu mi-am patit-o de cateva ori ca am iesit singur si de atunci daca am de plimbat prin namoale imi iau cel putin un prieten.

eu ma duc in padure ca am albine acolo si ma duc cu un prieten cu care le am si apoi ma duc in recunoastere, asa de nebun :p Ultima data am intrat in padure printr-un sat si am iesit la 3 sate departare ne-a prins noaptea dar o fost super. de sambata pina luni am vreme sa ajung acasa :ha:

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Ai intrat in padure dinstr-un sat si ai ajuns dupa padure in altul. E cumva langa Barlad in zona Ivesti? :grin:

Si taicamiu e cu albinaritu`. Mai folosesc si eu mashina la de-astea

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Ai intrat in padure dinstr-un sat si ai ajuns dupa padure in altul. E cumva langa Barlad in zona Ivesti? :grin:

Si taicamiu e cu albinaritu`. Mai folosesc si eu mashina la de-astea

eu doar in judetul arad ma invart , apropo cum le transportati ? pe platforma sau are pavilioane?

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

Camion + Pavilion.

bafta la multa miere :h5

ii normal sa miroase discul de ambreaj dupa ce l-am forjat un pic pe niste penti ?

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

La fel cum e normal sa miroase oricine a transpiratie dupa ce a alergat 1 km :wink:

Acum depinde cat de tare l-ai forjat. Daca a fost doar putin (30 sec-1 min) la 2000-3000 rpm, poti sa te astepti la un inceput de sfarsit a discului. Daca l-ai forjat in adevaratul sens al cuvantului, e absolut normal... inevitabil.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

La fel cum e normal sa miroase oricine a transpiratie dupa ce a alergat 1 km :wink:

Acum depinde cat de tare l-ai forjat. Daca a fost doar putin (30 sec-1 min) la 2000-3000 rpm, poti sa te astepti la un inceput de sfarsit a discului. Daca l-ai forjat in adevaratul sens al cuvantului, e absolut normal... inevitabil.

ok Si daca am urcat o panta de 25% vreo 30 min si dupa aia in varf o simtit discu ?

Ii adevarat ca am folosit 4x4 la mare

PAJERO 2,5 TDI 1994

BMW 520 2002

Opel Corsa 1.3 CDTI 2006

Link to comment
Share on other sites

Re: pajero an 94

 

E ok. E normal. La mine a mirosit discul dupa vreo 20 secunde de blana ca sa ies dintr-o balta. Si e nou-nout, are 2 saptamani. I-am facut "rodajul" cu ocazia aia :twisted: .

Deci dupa juma de ora de blana e ok.

Btw... unde ai urcat o panta juma de ora ? :grin:

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use