Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Sugestii pentru materiale si echipamente calitative pentru expeditii diverse/ supravietuire

Postări Recomandate

Doresc sa deschid aceasta discutie pentru a aduna o baza de date cat mai larga despre diverse materiale , echipamente, imbracaminte , incaltaminte , arme ( ma refer la cele ce pot fi detinute legal fara autorizatii ) , si orice poate fi util intr-o expeditie mai indelungata , pe munte, sau in paduri, cu masina sau pe jos.

Rog un administrator sa specifice daca punerea unui link catre un produs este considerata reclama.

Daca sunt amatori sa posteze aici , ii rog sa specifice :

- locul de unde au cumparat

- pretul

- calitatea produsului ( din punctul lor de vedere )

- fiabilitatea produsului ( in functie de experienta fiecaruia cu produsul respectiv pe o perioada mai indelungata)

Am sa incep eu cu achizitia de azi :

Am cumparat o tinuta militara ripstop de camuflaj ( fabricata pentru armata romana ), noua , ce cuprinde veston plus doua perechi de pantaloni . Pretul a fost 250 Ron si am ales aceasta tinuta pentru ca am avut un pantalon din acelasi model si material pe care l-am calarit prin paduri si pe munti 7 ani ( iarna/ vara ) si acum l-am facut cadou tatalui meu pentru ca am alte doua. DEci , inca mai rezista. Este o tinuta impregnata cu substante ce o fac rezistenta la foc ( adica nu se arde cum pica pe ea un taciune ...daca se insista cu focul , arde ) , este destul de rezistenta la ploaie ( nu este total impermeabila , dar se patrunde greu pe o ploaie marunta ). MAterialul are avantajul ca se curata foarte usor de noroi. TRebuie doar asteptat sa se usuce si daca il freci , cade tot noroiul de pe el. Nu ramane nimic. Evental se poate da cu o carpa uda si arata ca nou.