GMihaela Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 (edited) Buna ziua! As dori sa aflu tot ce se poate despre m pajero pinin, din 2000, la mana a doua, as fi al treilea proprietar, daca ar fi sa o cumpar, pe benzina, motor 1,8GDI , transmisie manuala , 4X4 cuplaj mecanic cu diferential blocabil si reductor,4WD, geamuri electrice, oglinzi electrice, aer conditionat, radio/CD, servo directie, computer bord, controlul tractiunii, alarma, airbag-uri, diferential blocabil,carlig de remorcare, jante aliaj, xenon, proiectoare ceata,132,000 km,1800cm2 (Putere 120 CP / 88 kW),euro3. Nu o cumpar pentru a ma catara cu ea sau sa merg la drum lung, ci pentru oras si siguranta. Urmeaza sa fiu mamica si sotul a zis ca ar fi ok, acum, nici el nu se prea pricepe si nici eu. Nu sunt o super soferita si am fugit de masinile mari, am impresia ca nu-mi ajunge o banda :grin:, dar ma descurc. Ca si o comparatie, mai avem un nissan x-trail, care mie mi se pare foarte mare, nu as putea conduce o asa masina prin oras toata ziua. Ce ma intereseaza ar fi daca este o masina care se conduce usor, daca merita sa o cumpar pentru a merge cu ea prin oras si atat, daca piesele sunt scumpe si cat este de sigura? Doresc sa mentionez ca vreau o masina sigura, sa nu fie mare, pentru siguranta copilului. Am vazut ca ea consuma destul de mult, cam cat nissan ul si nu stiu daca ne permitem sa tinem 2 masini cu un consum asa maricel. Nu vreau sa o cumpar si sa nu o pot conduce, asa iau una mai micuta, nu la fel de sigura si gata. Nu ma hotarasc intre asta si un vw beetle din 2001, tot la mana a doua, care din cate am vazut este chiar mai lata decat un pinin si la fel de lunga. Imi cer scuze daca am ”batut campii” prea mult si astept opiniile voastre. Va multumesc! Edited April 10, 2013 by Astral MERITA, NU "se merita" !!...http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=613631&viewfull=1#post613631 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Re: Detalii mitsubishi pajero pinin din 2000 Buna ziua, masinuta este buna, nu este chiar asa de mare, adica cea in 3 usi este chiar micuta si inghesuita in spate, consumul este intradevar maricel dar cu un stil de condus decent este acceptabil zic eu si consumul, daca este cea mica nu merita trecuta pe GPL pt ca portbagajul este oricum mic asa ca nu mai este loc de butelie ( sau ramane loc numai pt butelie). De condus se conduce usor, este chiar placuta la sosea, dotari are cat trebuie gen. oglinzi si geamuri electrice, clima etc. Siguranta este destul de ridicata, masina este contruita sanatos si din tabla bunicica. Piesele nu sunt asa de scumpe si asa de greu accesibile pe cum zicea lumea. Parerea mea este ca masinuta asta este buna pt oras, consumul este un deficit dar parerea mea totusi este ca merita fiind foarte placuta la condus. Multa sanatate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GMihaela Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Re: Detalii mitsubishi pajero pinin din 2000 Ma intereseaza siguranta in primul rand si sa nu fie mare. Eu am vz masina doar in poze si nu mi dau seama exact cat este, de condus nu am apucat deoarece nu ma lasa burta :-)). Dar daca zici ca nu este mare si merge pentru oras atunci o sa o iau. Sincer, mie imi este teama sa nu o iau si sa nu o pot conduce (mai ales ca se duce sotul sa o aduca) eu nu am cum. Dar daca zici ca se conduce usor si e sigura, restu nu mai conteaza. Iti multumesc frumos pentru raspuns! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 (edited) Re: Detalii mitsubishi pajero pinin din 2000 Masina care doriti sa o cumparati este cea in 5 usi sau in 3 usi? Pininul este o masina sigura in sensul ca este robusta deci in trafic ofera o siguranta marita atat soferului cat si pasagerilor, asta cu siguranta. Edited April 10, 2013 by MihaiK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Dar de ce Pinin si nu Hyundai Tucson, de ex ..? Doriti neaparat sa fie un 4x4 cu reductor ? Am un prieten care vrea ceva similar, dar stiu sigur ca el vrea sa aiba si 4x4, altfel masina o va conduce sotia doar in oras in 4x2..... Din informatiile adunate de la cunoscatori, Pinin-ul e o masina destul de rara la noi, piesele cam la fel..... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
GMihaela Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 (edited) Pinin pentru ca asta am gasit la banii de care dispunem, adica 4500 euro cu taxa platita. Nu ma pricep la masini, dar din cate am inteles este o masina sigura. 4*4 pentru ca asa este masina, eu nici la nissan nu am folosit functia pt ca iarna a condus doar sotul. Daca nu am fi asteptat un bebe nu as fi cumparat o alta masina, pt ca nu prea ne permitem, dar sotul lucreaza f mult si nu are timp sa ne care pe unde avem nevoie, copilul la cresa, eu la munca, un parc, dr etc. Si a zis sa nu mi cumpere una mica din cauza sigurantei, eu personal, in 6 ani de cand conduc, am facut doar un accident minor, dar cum nu sunt singura in trafic, nu se stie, la copil ma gandesc, ca doar pt mine, repet, pot sa merg cu autobuzul. O folosesc doar in oras si uneori cate un drum Ploiesti-Bucuresti, dar f mult in oras, si pt asta am vrut cateva pareri, plus ca am vrut sa fie mica, cum am mai spus, stau cam prost cu incadrarea, plus ca in oras e mai greu cu parcarea etc. Masina este in 3 usi...:-)), cele din fata si portbagaj. Ma gandesc sa intrebe sotul cand se duce sa o ia cum functioneaza acele, 4*2, 4*4, el stie de la nissan, dar eu sunt pe langa rau de tot. Oricum, cred ca se folosesc doar pe zapada sau la drum cu pietris etc. Nu am vrut jeep deloc, dar pt siguranta si pt faptul ca este mica, am zis ca merge. Initial m am gandit la consum, ca e cam mare, si cu 2 masini e cam greu, dar am vz ca nu este diferenta asa mare intre asta si alte masini mai micute. Sper sa ne imprietenim repede, am niste emotii, mai ales ca o pot conduce dupa 3 luni incepand de azi, nu vrea sotul sa ma lase sa i fac o proba, ca am burta prea mare si sa nu se intample ceva. Edited April 11, 2013 by Tavi D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Cea in 3 usi se conduce foarte usor este mai mica bine decat x-trailul, se parcheaza foarte usor si nici nu consuma asa mult ca si cea lunga pt estemai usoara. Cat despre hyundai tucson au hibe la ambreiaj si este si mai mare decat pajero pinin. Numai bine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GMihaela Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Ms frumos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 @Kedu : Ai dreptate, m-am dat pe mobile si intr-adevar n-a fost o sugestie inspirata Tucson.....:h5 ............ Si.....totusi ? Mie tot nu mi-e clara legatura dintre un 4x4 de talie mica si siguranta.... Singurul argument pe care il gasesc ar fi pentru un 4x4 permanent in ideea ca tractiunea fiind 4x4 tot timpul masina ar avea o stabilitate mai buna pe sosea. Altfel, un 4x4 nepermanent, cum este Pinin, are tractiune doar pe spate ceea ce inseamna ca pentru cineva care-si doreste in primul rand siguranta de la o masina, nu stiu daca e un avantaj...... La Toyota Rav4, care este 4x4 permanent, v-ati gandit ? PS - Nu sariti ca sunt off-topic, pentru ca in discutie propusa este vorba si de siguranta..... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
GMihaela Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Nu stiu cum sa ma exprim ca sa nu fiu penibila, asta tinand cont ca nu ma pricep la masini...:-)). Eu a trebuit sa mi aleg o masina care se incadreaza intr o anumita suma de bani, am avut cateva variante ( vw beetle, opel corsa, pinin si inca una tot micuta care am uitat cum ii spune, toate sh). Eu am condus doar masini mici pana acum, deci mi ar fi incomod sa conduc un jeep ”de talie mare”, dar am vrut ceva mai inalt dar mic, pentru siguranta copilului. Acum, eu m am gandit ca una este sa fiu intr un corsa si sa intre cineva in mine, si alta sa fiu intr un pinin. Ca este 4*4, cred ca majoritatea jeep urilor au asa ceva, care binenteles ca am sa folosesc aceasta functie doar iarna si tot prin oras. Asta am vrut sa spun prin siguranta, faptul ca pinin este mai sigura decat restul din care am avut eu de ales, si tot pt asta am inceput o discutie pe acest site, unde sunt pers. care se pricep la masini si care ma pot sfatui in legatura cu aceasta masina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cormosilviu Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 daca pinin e cu super select, se poate merge si 4x4 permanent Link to comment Share on other sites More sharing options...
GMihaela Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 (edited) Nu prea inteleg eu cum este cu 4*4, 4*2 etc. Stiu ca sotul foloseste 4*4 iarna cand e zapada mare, in rest, nu. Banuiesc ca si eu am sa fac la fel cu al meu pinin, in rest am sa merg ”normal”, fara aceasta functie. Super select? La ce ma ajuta sa merg cu 4*4 in oras, vara? Stiu ca are doua schimbatoare, unu pt viteze si inca unu mai in spate cu aceste functii, 2*4, 4*4 si ce mai are ea, inca nu am apucat sa o vad sau sa merg cu ea. Edited April 11, 2013 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 @GMihaela : Nu te supara ca te intreb....ai mai condus vreodata masina cu tractiune pe spate si pe carosabil ud, alunecos ? REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 (edited) Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Pinin are Super Select, astfel ca daca-l treci in 4H, e mai tare decat ESP-ul. Eu personal il alergam asa pe curbe fara emotii, chiar cu gume de iarna pe timp de vara. Asta pana m-am prins cum e cu driftul si a mai si inceput sa-mi placa. :wink: Din acest punct de vedere, Pinin este o masina sigura. Din punct de vedere al impactului cu alte vehicule / obiecte, nu mai e mare diferenta fata de o Corsa. E totusi o masina robusta, in ciuda dimensiunilor reduse, e peste Vitara, de exemplu. Dar in caz de accident, Doamne fereste, nici X5-ul nu te ajuta intotdeauna, s-au vazut cazuri... Daca mergi cu el cu bagare de seama, nu ai nici o problema. Super Select este diferit fata de sistemul de pe X-trail, dar este pe un principiu simplu, se invata in 2 minute. LE: @GMihaela : Nu te supara ca te intreb....ai mai condus vreodata masina cu tractiune pe spate si pe carosabil ud, alunecos ? Pentru asta este 4H-ul. Edited April 11, 2013 by Optimus Link to comment Share on other sites More sharing options...
GMihaela Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 (edited) Nu ma supar! Am condus pe un carosabil ud, cu maxim 80/h, o masina micuta si cu multa bagare de seama, nu cred ca un fiat punto are tractiune pe spate..:-))), sau are? Iarna nu am condus nici macar sania, m am temut :grin: Edited April 11, 2013 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Da asa este... Pajero pinin si rav 4 aia mica sunt aprox. de aceeasi talie. Si sustin ideea ca pininul in 3 usi este chiar usor de condus din punct de vedere a gabaritului, cat despre siguranta chiar nu ma pot pronunta...normal ar fi sa fie putin mai sigura decat o masina proiectata numai si numai pt strada Link to comment Share on other sites More sharing options...
just curios Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 (edited) Sfaturi achizitie pinin din 2002 2.0 gdi 4 usi Buna seara, Imi cer scuze ca postez postul altuia. In acest weekend inainte de Paste voi cumpara un Mitu Pinin din 2002,motor 2.0 GDI Va rog mult sa ma ajutati cu anumite sfaturi referitoare la acest model,ce trebuie verificat neaparat,la ce sa fiu atent,orice care ma poate ajuta sa nu ma pricopsesc cu o masina plina de probleme.Nu o cumpar de la proprietar,am gasit-o la un bisnitar de masini si asta ma sperie putin. Astept sfaturile Dumneavostra,multumesc anticipat. Edited April 25, 2013 by just curios Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Pentru ca zici e vorba de un bisnitar, verifica foarte bine ACTELE MASINII........ REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
just curios Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 (edited) Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Sigur,o sa fiu atent cu actele.In privinta mecanicii la ce ar trebui sa ma uit?pe langa tester si verificare service,anumite secrete. V a multumesc Edited April 26, 2013 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Iti repet cu actele : - seriile de pe sasiu si motor sa fie clare, literele vizibile, aliniate si sa corespunda cu cele din hartii; - certificatul fiscal la zi si curat - nu-i dai nici un leu pana nu-ti da certificatul fiscal ! - hartia ca taxa de mediu nu a fost recuperata trebuie sa o scoti tu,cumparatorul, si ar fi bine sa-i ceri copii dupa talon si CIV si sa faci cerere la admin financiara de care apartii pentru ca dureaza mai mult decat alea 5 zile cat prevede legea...... - la cea mai mica suceala/abureala/amanare cu actele, zici "pas" fara sa mai stai la povesti..... Vezi cum miroase uleiul de pe joja de ulei...... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
just curios Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 (edited) Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Buna dimineata, Imi cer scuze ca nu v-am oferit toate informatiile,masina este cu volan dreapta/import Anglia,neinmatriculata Referitor la mirosul uleiului?sa nu miroasa a benzina? daca este dusa garnitura de chiulasa...se vede ulei in vasul de expansiune,secretul cu mirosu nu il stiam Edited April 26, 2013 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
just curios Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Sfaturi,pareri,indrumari va rog..........in weekendul acesta ma duc sa iau masina:hl Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcampian Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Uite, eu chiar de 3 zile mi-am adus din Germania un Pinin, ce doream sa zic e ca vad ca asta ce-l iei tu e Euro 3. Ai vazut cat e taxa de inmatriculare la Euro3? Eu mi-am luat Euro 2, taxa a iesit vreo 800 euro, la Euro 3 iese peste 3000 de euro. Ma rog, poate vrei sa-l inmatriculezi in Bulgaria. In rest, succes cu achizitia, mie-mi place mult de tot, abia astept sa-i schimb toate consumabilele si sa ma duc sa vad ce stie la munte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
just curios Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Neta, Imi poti spune te rog,cat te-a costat din Germania? cu drum cu tot? este modelul cu 3 sau 5 usi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcampian Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Re: Sfat achizitie mitsubishi pajero pinin din 2000 Da, sigur. Am dat pe el 2500 euro, am ales unul cu km putini: 86.000, altfel pe la 160.000-180.000 gaseai mai ieftin. Am gasit unul pe la 180.000 cu un pic de rugina pe la aripi, nu grav, il lasa la 1600, gasisem si una cu 110.000 km un pic lovita de grindina la 1900 euro. Eu n-am putut sa merg dupa el, asa ca a mers altcineva. M-a costat drumul acestuia cu totul (combustibil, vignete, cazare, masa), inmatricularea pentru export in Germania, al doilea set de roti (a fost 50 euro dar inca nu le-am primit ca n-avea unde sa le duca, au zis ca mi le trimit ulterior), deci totul a mai fost inca spre 600 de euro. Am tras linia si dupa un calcul masina mi-a venit la pretul de 3070 de euro. In Romania am mai platit 3930 RON timbrul de mediu plus obisnuitele cheltuieli de inmatriculare: 120 RON impozit, 63 RON taxa inmatriculare, 50 RON facut dosarul, 37 RON taxa talon la CEC, 230 RON RCA pe 6 luni, 2x80 RON traduceri legalizate la urgenta, 87 RON numerele tip B personalizate. Cam astea ar fi cheltuielile, sper ca n-am uitat nimic. Masina e cu 2 usi, din 2000, euro 2, 86.000 km, foarte ingrijita - reparata pe unde a mai ruginit, toate tobele noi, singura buba e ca ii picura un pic de ulei la cutia de transfer (vreo 10 picaturi pe zi, la imbinare), care se vede ca a fost desfacuta - insa merge perfect, fara probleme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts