Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....


Mugur Iacob
 Share

Recommended Posts

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

sunt doar prinse prin presare, fara coliere! spor la treaba!

conducte de Dacia 1310 berlina, sunt la metru, cred, si ia macar 1 m ca sigur trebuie, de obicei sunt mancate de rugina si alti oxizi!

Don't drink and drive!
Link to comment
Share on other sites

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

Salutare ! Daca nu rezolvi cu vacumurile nimic suna-ma sa stabilim o zi cand le rezolvam inpreuna e greu de expicat ordinea de verificare a sistemului de vacum...0760269483

da doamne noroi ca simexuri avem noi :tk
Link to comment
Share on other sites

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

Inca n-am apucat sa le verific din lipsa de timp, dar documentul de pe BigJimny e destul de cuprinzator. Nu e un sistem foarte complex, dar e migalos. Am gasit si-o poza ajutatoare, poate o considera si altii utila.

 

AirHub4.png.73e4020fb420458ba9c05f417941be60.png

Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007 = ProComp +2", body +1", flanşe, amortizor OME, scut, snorkel, BFG A/T 215/75R15, CB, StP, folie, xenon. Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995 = aşteaptă anul 2027.
Link to comment
Share on other sites

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

Verificarea dureaza 2 minute si nu te costa nimic .Eu am patito rau cu vacumurile pana am invatat instalatia pe dinafara, la mine am gasit una din electrovalve blocata pe deschis si supapa de sens infundata din cauza electrovalvei care era blocata, pt. ca a tras mizerie pe instalatie.

da doamne noroi ca simexuri avem noi :tk
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

Asa, enigma se adanceste ...

 

- furtunele sunt toate ok, face vacuum, tine vacuum

- cei doi solenoizi sunt in regula si ei

- supapa de sens e ok si ea

- comutatorul de vacuum e si el ok, testat prin inlocuire

- cuplajele la roti merg si ele

 

Aici apar cele 2 ciudatenii:

 

- daca inversez furtunele de tras/impins, atunci ramane cuplat in 4x4; deci ceva in functionarea normala ii zice sa anuleze dupa ce cupleaza, ar putea fi lipsa de 40 kPa aia in sistem (n-am masurat exact).

- daca cuplez 4x4 si ii tai imediat contactul, cand repornesc motorul ramane in 4x4 (nu mai iese).

 

Urmeaza sa vad controlleru' de 4x4, cu tabela aia lunga de masurat fir cu fir ... :hm

Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007 = ProComp +2", body +1", flanşe, amortizor OME, scut, snorkel, BFG A/T 215/75R15, CB, StP, folie, xenon. Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995 = aşteaptă anul 2027.
Link to comment
Share on other sites

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

Mda, recunosc simptomele, si eu am patit la fel. Am dat jos tot sistemul de teava, l-am curatat, am schimbat toate bucatile de furtun, am verificat valve, solenoizi, tot, tot... Porneam motorul, cuplam si uneori se auzea cum cupla, alteori nu. Daca obturam furtunurile de vacuum chiar inainte sa intre la fuzeta cupla instantaneu si imi indica corespunzator pe bord. Am ajuns sa dau una din roti jos, am scos fuzeta, am ajuns pana la rulment . In spatele rulmentului e un semering care la mine nu mai etansaza corect. Am presupus ca pe acolo exista pierderi. Banuiesc ca si la roata cealalta e la fel. Ca sa schimbi semeringurile cu pricina trebe dat afara rulmentul de la roata (nu rulmentii king pin). Cand voi schimba rulmentii astia am sa schimb si semeringulile. Pana atunci mi-am luat mrl-uri manuale si am rezolvat problema.

LR Discovery 2, an 2000, manual, Td5, HDC, ACE, SLS, TC, etc...
Link to comment
Share on other sites

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

Dupa 4 ani si jumatate de "chinuit" masinuta pe coclauri si nu numai, este prima data cand a dat "rateuri" sistemul de cuplaj al planetarelor fata, dar la fel ca si la celalalt Jimny pe care il am, nu am reusit sa gasesc cauza; asa ca o sa trec si la asta pe MRL-uri AVM. Astazi fac comanda, daca mai vrea cineva sa se aboneze, le-am gasit la un pret mai bun decat la majoritatea v.a., mai sunt doua seturi: un set AVM 457 Premium la pretul de 180 euro si un set de AVM 457 HP (High Performance) la 220 euro. La Jimny de strada folosesc de aproape 2 ani cu succes AVM 457 Premium, insa ptr. asta de offroad vreau sa merg pe AVM 457 HP. Deci, daca este vreun doritor ptr. celalalt set, cu cea mai mare placere il comand.

 

P.S.-Sa nu facem dezordine in topicul omului, eventualii doritori sa-mi scrie pe mesaj privat. Salutare si numai bine!

:club: :j [fulgu]
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

Asa, enigma se adanceste ...

 

- furtunele sunt toate ok, face vacuum, tine vacuum

- cei doi solenoizi sunt in regula si ei

- supapa de sens e ok si ea

- comutatorul de vacuum e si el ok, testat prin inlocuire

- cuplajele la roti merg si ele

 

Aici apar cele 2 ciudatenii:

 

- daca inversez furtunele de tras/impins, atunci ramane cuplat in 4x4; deci ceva in functionarea normala ii zice sa anuleze dupa ce cupleaza, ar putea fi lipsa de 40 kPa aia in sistem (n-am masurat exact).

- daca cuplez 4x4 si ii tai imediat contactul, cand repornesc motorul ramane in 4x4 (nu mai iese).

 

Urmeaza sa vad controlleru' de 4x4, cu tabela aia lunga de masurat fir cu fir ... :hm

 

Si ca sa completez cu happy end saga cuplajului 4x4... dupa toate verificarile de mai sus, carora li s-a adaugat:

 

- incercat alta cutie de transfer

- incercat alt controller 4WD

- incercat pana si alte butoane de bord (doar-doar)

- re-verificat bilutza si lamelele de la motorasu' cutiei de transfer

 

... vinovatul a fost identificat in persoana UNUI NENOROCIT DE FIR BLACK-BLUE, care vine de sub masina spre bord pe la pragul portierei soferului. Acolo mai fusese umblat inainte de-a cumpara masina, la montarea alarmei (de catre niste incompetenti care ar trebui sa lase electrica si sa puna mana pe cazma, ca poate la asta s-ar pricepe mai bine)... iar cum cel mai destept cedeaza primul, firul era intrerupt.

 

Toata treaba rezolvata cu multa munca migaloasa la service-ul Suzuki din Cluj, G&C. Baieti de nota 11, foarte multumit.

 

Acum am 4x4 si de fericire m-am urcat p-o movila de bitum (voluntar). Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea mea, sa stie si altii de ea la nevoie.

Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007 = ProComp +2", body +1", flanşe, amortizor OME, scut, snorkel, BFG A/T 215/75R15, CB, StP, folie, xenon. Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995 = aşteaptă anul 2027.
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

nu mai aruncati bani pe AVM-uri merg si cele de samurai aisin si sunt la 350lei si sunt mult mai bune decat avm.

 

am inteles ca mai trebuie o flansa facuta?

Suzuki Jimny , Ironman suspension
Link to comment
Share on other sites

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

am inteles ca mai trebuie o flansa facuta?

 

Nu trebuie neaparat flanse se poate si fara dar trebuie tăiat umărul piulitei ce strânge fuzeta ca sa intre mrl-ul,sau se schimba piulita cu una de Vitara sau samurai.

Link to comment
Share on other sites

Re: furtune vacuum scoase puse la loc dar nu merge....

 

Mrl de vitara puse la jimny: se potrivesc sau trebuie aceleasi adaptari?

 

la fel trebuie si la cele de vitara modificata piulita sau de la cine iei mrl-urile sa iti dea si piulita de la fuzeta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use