Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ulei LSD


vitalies

Postări Recomandate

Re: Ulei LSD

 

Bineinteles ca daca tragi de tot frana se va opri motorul - se blocheaza ambele roti , diferentialul nu mai are ce sa transmita de la o parte spre cealalta ( pentru ca sunt blocate ambele indiferent ca e una suspendata sau nu ) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 98
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Ulei LSD

 

Pai da, dar li s-a oprit fara sa dea cel mai mic semn ca ar vrea sa plece. Mie mi-a zburat efectiv de pe cricul improvizat, destul de brutal, la o foarte mica actiune a manetei (pe la un sfert).

 

Cred ca cel mai bine o sa trec cu talonul pe la service la Mitsubishi sa-i rog frumos sa imi spuna daca pot dupa seria de sasiu daca are sa nu are LSD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ulei LSD

 

Se zicea ca frana de mana e blocantul saracului ...

Daca nici in gol nu se invart in aceeasi directie, @cos are dreptate, nu ai LSD, indiferent ce scrie pe talon. Nu poate fi atat de stricat LSD-ul incat sa mearga una inainte si una inapoi ... sau cine stie ... am invatat sa nu ma mai mire nimic, deci orice e posibil.

Oricum, testul cu frana de mana nu e relevant pentru functionarea LSD-ului.

4x4MANIA is where we are !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ulei LSD

 

Am mai sapat si cica e un diferential tip Torsen, diferit ca functionare de un LSD clasic, unii spun ca nici macar nu are nevoie de ulei special - aici as vrea sa aflu sigur. Wikipedia spune:

 

"So, even if a wheel is airborne, torque is applied to the other side. If one wheel were raised in the air, the regular Torsen units would act like an open differential, and no torque would be transferred to the other wheel. This is where the parking brake "trick" can help out. If the parking brake is applied, assuming that the parking brake applies even resistance to each side, then the drag to the airborne side is 'multiplied' through the differential, and TBR times the drag torque is applied to the other side. "

 

Adica diferentialul multiplica rezistenta intampinata de roata din aer si o transmite inmultit cu factorul TBR - care tine de constructie - catre roata care are aderenta. Daca aderenta rotii care derapeaza e 0, se transmite 0xTBR, adica tot 0.

 

Si cica nu e foarte folositor in off-road daca te blochezi, da' ajuta uneori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ulei LSD

 

Uleiul cu aditiv pt. LSD este doar pentru diferentialele care au discuri de frictiune. In cazul Torsen-ului nu exista frictiune, deci nu trebuie ulei pt. LSD.

4x4MANIA is where we are !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ulei LSD

 

Nu vreau sa-ti dobor sperantele dar cred ca ai diferential simplu .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ulei LSD

 

Da, se poate sa fie simplu, oricum nu-l mai stresez. Toata tevatura asta cu LSD-ul a fost deoarece specificatiile spun ca toate Pinin scurte cu SuperSelect au LSD iar eu doream sa vad daca mai merge pentru ca nu stiu ce ulei a avut inainte iar eu am mers vreo 2 luni cu ulei simplu pus de mine din nestiinta. Deci daca e Torsen, cum scrie in toate fisele tehnice, n-avea ce sa se strice de la ulei si o sa-mi dau seama daca e functional sau nu la prima ploaie mai serioasa cand o sa ma trezesc din nou pe o insula intr-o balta imensa (asa se face la mine la casa). Daca nu e, sa fie sanatos, eu doream sa stiu ce am sub fund, nu ma supar daca aflu ca e diferential deschis.

 

Concluziile utile topicului ar fi ca Pinin-urile vin cu Torsen iar la Torsen nu trebuie ulei special, de aceea nu e trecut nici in cartea tehnica. In rest, sa vina ploaia ca tare frumos e acum ca am 4x4 pe noroi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ulei LSD

 

Da, se poate sa fie simplu, oricum nu-l mai stresez.

 

Exact,lasa-l in pace si mai streseaza-l peste 1 luna,vezi ce zice.Asa am patit si eu,ma resemnasem ca e defect sau a fost schimbata puntea,si a mers pana la urma...Face serviciu si acum,dupa aproape 3 ani de la "revenire"

0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ulei LSD

 

In sfarsit a dat furtuna si pe la mine si s-a facut noroi, asa ca am bagat puntea spate in cea mai mare groapa cu noroi care am gasit-o si am incercat sa ies - rotile fata le-am blocat intr-un damb de pamant. Masina a derapat cu ambele roti din spate deodata incercand sa iasa, deci ma gandesc ca asta inseamna ca LSD-ul merge, altfel derapa doar una. Ba chiar am reusit sa ma misc prin noroi mare doar cu tractiunea spate si cauciucuri de asfalt de vara uzate, deci eu zic ca merge chiar bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Ulei LSD

 

Daca patineaza amandoua odata inseamna ca merge.Daca o ridici pe elevator,acum ar trebui sa se invarta in aceiasi directie.Daca da,incearca sa-i mai schimbi uleiul odata,sa se duca toata mizeria.

PS-Ai iesit sau esti tot acolo...?

Editat de SUPERDRAGOS
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 luni mai târziu...

Re: LSD, Limited Slip Differential - cum functioneaza, cum e construit ?

 

Daca cineva poate sa-mi dea coduri pentru ulei lsd.Am inteles ca Motul si Castrol are,dar nu stiu care.Vreau sa schimb in puntea mea de Bertone Freeclimber.

(intradevar rotile se invart in acelasi directie)

IMG_20131221_142541.jpg.ddae09709d7da2b71acec578b9c7bf3b.jpg

http://modificari4x4.blogspot.ro/

 

relatii la tel 0723013231

peter.erno@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: LSD, Limited Slip Differential - cum functioneaza, cum e construit ?

 

Daca cineva poate sa-mi dea coduri pentru ulei lsd.Am inteles ca Motul si Castrol are,dar nu stiu care.Vreau sa schimb in puntea mea de Bertone Freeclimber.

(intradevar rotile se invart in acelasi directie)

 

Ti-am mutat aici, pe acest topic, intrebarea ta despre uleiurile pentru LSD pentru ca in acest topic se gaseste si raspunsul, dar undeva pe la inceputul acestui topic......:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 luni mai târziu...

Aditiv Ulei LSD

 

Cu cate ca postul este un pic mai vechi scriu si aici .

Exista aditiv pentru LSD . Aditivul este bun in special acolo unde exista deja uzuri usoare .

ReparatiiCardane.ro

ReparatiiPerneAer.ro AirRide.ro

Vodafone: 0729898278 0721479812

Orange: 0754823618

Upc 0213468927 , Bucuresti , Sector 3 ,B-dul Theodor Pallady 57 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 ani mai târziu...

Re: Ulei LSD

 

Am pus Ravenol TSG 75W-90 (API GL-4) in cutie si grupuri (am LSD pe spate). Sa inteleg ca nu e ok pt LSD si ar trebui sa il schimb ?

 

85W140 este tipul de ulei special pt LSD.

Nu e ok faptul ca ai pus ulei normal. Trebuie schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 luni mai târziu...

Re: Ulei LSD

 

Un sfat va rog !

Ridicand o roata pe spate am observat ca merge foarte greu sa o invart cu mana dar se poate. Am ridicat toata puntea si rotile se invart normal dar in aceeasi directie. Am tras concluzia ca am LSD. Acum cateva luni am schimbat toate uleiurile conform cartii tehnice pe care o detin in original. In grup spate am pus 80W 90.

Ar trebui sa-l schimb cu un ulei LS 85W 140 sau sa respect ce spune cartea ?

Masina e Kia Retona benzina din 2000 , aceeasi platforma si motorizare Kia Sportage.

Multumesc !

Viata se compune din clipele pe care le tii minte nu din cele care au trecut.

generationx90.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...
  • 2 luni mai târziu...

Destul de neclara concluzia totusi...si pentru ca m-am confruntat si eu cu aceasta dilema, imi ingadui sa citez un text clar si limpede:

 

”Here is a direct quote from an engineer at Eaton; it is several years old now but still just as valid:

Automatic Locking Differential Lubricants. [Note from Michael Asmussen, Torque Control Products Division of Eaton Corp.] We recommend the following lubrications for our locking differentials:

1)Texaco 2276; Synthetic 75W90; Gm Part # 9986115

2)Texaco 9622; Mineral based 80W90; GM Part # 9985290

3)Texaco 2080; Synthetic 75W140 (heavy duty applications); GM part # 9985991

Note - All of the above lubes are preblended with friction modifier. No additional modifiers are necessary or recommended. As far as other lubes are concerned, any standard GL 5 lube will work, but the units perform optimally with the three listed above.”

 

Daca inca sunt neclaritati, sa spunem pe nume: chiar daca manualul sugereaza 80W90, in acele vremuri NU EXISTAU si uleiuri semi- sau full sintetice. Iar daca alegeti varianta Heavy Duty 75W140, este cel mai performant ulei LSD al momentului (aceasta reiese din tabelele cu valori de masurare a densitatii, vascozitatii, etc)

 

Sursa: https://www.bobistheoilguy.com/forum...pics/3142874/2

Editat de Endevour
“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare