mm Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Salut, Are cineva idee ce norma de poluare ar putea fi un HDJ 80 din 93? E sigur non-euro sau am vreo sansa sa fie macar Euro1? Multumesc, Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodoo Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Re: Norma de poluare HDJ 80 Al meu din 94 este non-euro.... pretul este prohibitiv pentru a il inmatricula pe Romania chiar si autoutilitara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mm Posted September 7, 2013 Author Share Posted September 7, 2013 Re: Norma de poluare HDJ 80 mersi, asa ma asteptam si eu, da am zis sa intreb. un catalizator ceva pe care sa-l pui temporar cand o inmatriculezi nu e o solutie viabila? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JURJUT OVIDIU Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Re: Norma de poluare HDJ 80 HDJ 100, MOTOR 4.2 COD 1HD-FTE, masina din 2000, luna 10, are cineva idee ce euro poate fi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Re: Norma de poluare HDJ 80 @m&m A ta e 100% non euro @jurjut ovidiu A ta poate fi maxim euro 2. Varianta convenabila sa le inmatriculati pe RO este sa faceti masinile autoutilitare. Sunt firme specializate care se ocupa de chestia asta, cautati pe forum, sunt baieti care si-au facut chestia asta ... consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
JURJUT OVIDIU Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Re: Norma de poluare HDJ 80 Mersi Yonut, Cum poti afla ce euro are, inainte de a o cumpara? De care m-am interesat eu are carte de Romania, da nu am gasit nimic scris legat de euro, sau poate nu stiu eu? Si ca si autoutilitare e diferente mari E3 230 E2 980 E1 1800 NE 4000, plus ca modificatul e mai costisitor mai nou, 7000 lei, si nu se mai face decat cu 2 locuri. dar tot iesi mai bine decat cu autoturism. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mm Posted September 7, 2013 Author Share Posted September 7, 2013 (edited) Re: Norma de poluare HDJ 80 Yonutz: am citit forumul si inteleg ca varianta de la Focsani cu dl Cirimpei a picat. Oare cei de la Cautis pot sa faca asta pentru un 80? Am inteles ca trebuie sa fie deschiderea portbagajului de 1,3 metri patrati si, de exemplu, un 120 nu se incadreaza. Mentionez ca nu ma deranjeaza sa raman cu doar 2 locuri, pentru ca oricum in sensul asta vreau sa modific masina mai tarziu. Multumesc, Alex Edited September 7, 2013 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgenis Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Re: Norma de poluare HDJ 80 Daca cumparati masina autoutilitara din Germania, RAR -ul accepta omologarea de acolo. Din 1993 poate fi Euro1 sau non-Euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Septaru Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Re: Norma de poluare HDJ 80 A mea din 1997 este direct non euro. Land Rover Discovery 2.5 TDi 1994 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 1994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dumitru Cristian Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Re: Norma de poluare HDJ 80 HDJ-urile diesel de 24 de valve (1HD-FT) de dupa 95' aveti idee ce norma de poluare au? Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodoo Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Cu toate ca am sustinut ca masina mea din 1994 este non euro acum tind sa cred ca exista speranta sa nu fie. Am mers la Rar acum doi ani si am intrebat ca orice om normal la ghiseu cam ce norma de poluare are motorul meu.......raspunsul foarte prompt a fost de non euro...... Cu toate astea acum o saptamana a fost o Toyota Hdj80 pe Autovit din 1992 1HD-T Euro2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Cu toate ca am sustinut ca masina mea din 1994 este non euro acum tind sa cred ca exista speranta sa nu fie. Am mers la Rar acum doi ani si am intrebat ca orice om normal la ghiseu cam ce norma de poluare are motorul meu.......raspunsul foarte prompt a fost de non euro...... Cu toate astea acum o saptamana a fost o Toyota Hdj80 pe Autovit din 1992 1HD-T Euro2[ATTACH=CONFIG]235400[/ATTACH] Si unde scrie ca este Euro 2....? REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanesatar Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 La punctul 5 din carte, la sfarsitul numarului de omologare scrie E2/1992. Deci este euro 2. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big.Ursu Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 La punctul 5 din carte, la sfarsitul numarului de omologare scrie E2/1992. Deci este euro 2. Norma de poluare Euro 2 a fost impusa ca si obligativitate prin 1998-2000...parca asa stiam... NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodoo Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Am depus o cerere de consultanta privind stabilirea normei de poluare la RAR si acum am de asteptat sa vedem raspunsul lor. Oricum masina mea fata de cea de la Bistrita are seria de sasiu si de motor foarte apropiate si din cunostintele mele in acei ani a fost doar un sigur tip de motor pus pe ele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Cred ca o sa te mai lamuresti un pic dupa ce vei citi aceste cateva posturi. http://forum.club4x4.ro/showthread.php?81978-Toyota-LJ70-sau-LJ73-1992-1996-motor-2L-T-sau-2L-T-2-EURO-2&p=947030#post947030 Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodoo Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Nu cred ca tine de atitudinea unui singur inginer dupa discutiile pe care le-am avut cu cei de la reprezentanta RAR. Am completat o cerere la ei, de care se ocupa o singura persoana de acolo, prelucrata si trimisa la Bucuresti de unde vine apoi raspunsul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Ba da, exact de asta tine, cand am cumparat masina avea carte de romania norma euro 0, am aruncat o si am facut alta intr un alt judet decat cel de unde am achizitionat masina, gici ce euro a iesit? :br In concluzie de cine depinde? Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emanoeladrian Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 (edited) Re: Norma de poluare HDJ 80 Am depus o cerere de consultanta privind stabilirea normei de poluare la RAR si acum am de asteptat sa vedem raspunsul lor. Oricum masina mea fata de cea de la Bistrita are seria de sasiu si de motor foarte apropiate si din cunostintele mele in acei ani a fost doar un sigur tip de motor pus pe ele. Ceeace iti scapa din vedere este ca masina aceea de la Bistrita a fost preparata in Germania(unde a fost si inmatriculata prima data) si upgradata cu un kit Hubert. Fara sa afirm ca stiu exact, exista posibilitatea sa-i fi fost umblat si la catalizator. Numai RAR-ul stie exact particularitatile unei masini functie de actele masinii si ceeace exista fizic pe masina.Eu personal cu multi ani in urma am facut un upgrade de la Eur1 la Eur2 pentru un Mercedes E-klasse in Germania iar RAR-ul l-a recunoscut fara probleme. Edited January 28, 2015 by emanoeladrian RAV 4 Model Luxury 2018. Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddybear Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Ceeace iti scapa din vedere este ca masina aceea de la Bistrita a fost preparata in Germania(unde a fost si inmatriculata prima data) si upgradata cu un kit Hubert. Fara sa afirm ca stiu exact, exista posibilitatea sa-i fi fost umblat si la catalizator. Numai RAR-ul stie exact particularitatile unei masini functie de actele masinii si ceeace exista fizic pe masina.Eu personal cu multi ani in urma am facut un upgrade de la Eur1 la Eur2 pentru un Mercedes E-klasse in Germania iar RAR-ul l-a recunoscut fara probleme. Cuvintele cheie in fraza asta sunt: "cu multi ani in urma":wink: Intre timp s-au schimbat extrem de multe la RAR si in "obiceiurile" lor... si nu in bine :uameni It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Poate candva era asa, acum nu se tine cont de aproape nimic din actele din tara de provenienta. Norma euro o stabileste RAR ul in functie de serie sasiu si alte elemente din documente si nicidecum de noxele care le emite masina sau modificarile pe care le are. Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodoo Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Exact, pentru ca pentru a stabili norma de poluare nu trebuie sa fii prezent cu masina la RAR, doar actele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emanoeladrian Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Exact, pentru ca pentru a stabili norma de poluare nu trebuie sa fii prezent cu masina la RAR, doar actele. Actele de care vorbiti sunt brieful masinii si acte doveditoare in cazul in care catalizatorul a suferit modificari(upgrade), cand ceri consultanta pentru a afla norma de poluare.RAR-ul are obligatia sa tina cont de ele dar si verifica daca intradevar sunt existente pe masina. Prezenta masinii este obligatorie la RAR pentru omologare/cartea masinii care de fapt este actul doveditor al normei de poluare. Deci trebuie sa fii cu masina la RAR ca sa obtii actul oficial cu norma de poluare !!:old RAV 4 Model Luxury 2018. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AT 5.9 Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Actele de care vorbiti sunt brieful masinii si acte doveditoare in cazul in care catalizatorul a suferit modificari(upgrade), cand ceri consultanta pentru a afla norma de poluare.RAR-ul are obligatia sa tina cont de ele dar si verifica daca intradevar sunt existente pe masina. Prezenta masinii este obligatorie la RAR pentru omologare/cartea masinii care de fapt este actul doveditor al normei de poluare. Deci trebuie sa fii cu masina la RAR ca sa obtii actul oficial cu norma de poluare !!:old Corect, la mine in carte scrie: "Dispozitiv depoluant certificat de catre TUV Austria, NR .2006-KTV/PZW-EX-0675/TOP. La data 03.04.2006. B1/0A1722363/17-12-2012" Si a fost inmatriculată ca autoutilitara cu euro 2. Daca nu ai acte doveditoare(TUV ) Nu cred că va iesi cu euro1 sau 2. Johnson. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodoo Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Re: Norma de poluare HDJ 80 Catalizatorul nu ar trebui trecut in carte in partea din stanga jos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts