Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pornire dubioasa


MihaiK
 Share

Recommended Posts

Re: Pornire dubioasa

 

Pai la mine nu se opreste odata pornita Doamne fereste.

 

 

Porneste din a doua cheie si apoi totul e ok, daca o las apoi oprita mai mult de doua ore porneste tot din a doua cheie.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Re: Pornire dubioasa

 

Salutare fratilor, problema pornirii nu sa rezolvat, porneste tot asa la a doua cheie doar ca am mai observat niste simptome: cateodata(si subliniez cateodata) dupa ce dau a doua cheie(tineti minte ca la prima cheie porneste si moare instantaneu) se aude o detonatie in admisie.

 

 

Deja mam saturat de problema asta cu pornirea desi am ajuns sa o accept din necesitate.

 

 

Au fost verificate cum am spus mai sus:

Clapeta- e ok

Senzorul de pozitie- reglat si e ok

Pompa de benzina din rezervor- verificat presiune si e ok

Ei bine aici e o mica neintelegere deoarece nu au verificat si daca pierde presiune pe la supapa aceea de sens(daca are supapa de sens)

 

 

Am observat o chestie interesanta: in compartimentul motor, cum te uiti la masina in partea stanga miroase usor a benzina, e normal? Oare sa piarda pe acolo pe undeva presiune?

 

Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi daca puteti deoarece la service au verificat tot si nu au gasit hiba, au zis ca e de la senzorul clapeta care lau reglat si totusi masina porneste tot asa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Pornire dubioasa

 

Salutare, zilele astea am schimbat bateria cu una noua binenteles, in speranta ca problema se rezolva.

Am citit un post aici pe forum (despre pornirea la Disco 2) care ma inspirat.

Mam gandit ca bateria care o aveam era prea slaba sa duca toti consumatorii necesari pornirii motorului GDI(e pretenios credetima).

Buun, ma gandeam ca la pornire se produce o cadere de tensiune considerabila pe baterie si astfel ea invarte electromotorul dar nu mai poate alimenta suficient si ecu astfel incat acesta sa citeasca pozitia axelor cu came sau nu mai poate alimenta si compul de injectie sau nu mai poate alimenta si aprinderea, in fine.

Am schimbat bateria si ce sa vezi?! A pornit la prima cheie pret de 3 porniri la rece(tineti minte ca fita cu pornirea o face doar la rece - pornea la a doua cheie) dupa care a revenit totul ca si inainte de schimbarea bateriei.

Explicatia: daca iei bornele de pe baterie respectiv privezi de curent ecu chiar si pt scurt timp(asta am si facut- am deconectat bateria veche si reconectat bateria noua) ecu uita turatia optima pt relanti asadar trebuie sa faci(dar nu musai) secventa de reinvatare a relantiului(e ft usor voi explica intrun post dedicat). Eu nu am facut secventa respectiva asa ca ecu a trebuit sa invete pe parcurs(10-20 km). In tot acest timp turatia la relanti a stat la 1100 rpm pana sa reglat.

Asadar masina a plecat la prima cheie la rece deoarece pleca din start mai turata din cauza relantiului mai mare. Cand relantiul sa reglat nu mai pleca la rece asa de turata deci a reinceput problema pornirii la adoua cheie.

 

Dupa sfaturile vostre si ale celor de pe frumul dedicat mitsu din UK am ajuns la concluzia ca e foarte posibil ca problema sa fie de la senzorul de temperatura a apei.

 

Am hotarat sa schimb acel sezor si sa vad ce se intimpla mai departe(sper ca se rezolva).

Am consultat manual de service si am aflat unde se afla si cum se schimba.

Pe langa am descoperit ca trebuie strans la un anumit cuplu si nu cred ca o sa pot sa il strang la valoarea respectiva deoarece nu am sculele.

Oare este neaparat sa il strang la 29 Nm cum spune manualul?

 

 

LE: aparent sunt doi senzori de temp, unul pt indicstorul din bord si cel prezentat in pozele de mai jos care spune computerului temp. apei.

 

Nu reusesc sa il gasesc pe,acesta de cumparat la unix sau la vreun alt magazin. Stie cineva de unde il pot cumpara?

image.thumb.jpg.83c7d5a41278b3fdac4a3640ce758594.jpg

image.thumb.jpg.6a8ec0af11123d3e159235bb05036753.jpg

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: Pornire dubioasa

 

Am gasit pana la urma senzorul respectiv la Unix.

In curand schimb senzorul de pe masina sa vedem ce se intimpla.

 

Pana una alta uite aici un filmulet cu pornirea rece sa vedeti si voi cum face.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Pornire dubioasa

 

Salutare, am hotarat sa schimb senzorul acela la un service dar peste tot mi-au spus ca "nu are cum sa fie de la senzorul te temperatura"... In fine, am hotarat cum am mai spus sa il schimb singur.

 

Am achizitionat senzorul si zilele ce urmeaza il voi monta.

Aveti ceva sfaturi inainte sa ma apuc de desfacut?

 

 

Multumesc

image.jpg.cc6993043b3fb9fbd0abf30585387d16.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use