Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

MK2 versus MK3


Optimus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: MK2 versus MK3

 

 

Luați-vă ce mașină cu suspensie independentă doriți dvs. și ne mai auzim peste ceva timp să ne împărtășiți părerile obiectiv, în legătură cu alegerea făcută ... plusuri și minusuri, să vedem la ce concluzie ajungeți, eventual comparații filmate chiar de dvs, la ieșiri cu alte mașini cu punți rigide. Ce părere aveți?

 

 

@colivaman - Nu mi-ați răspuns la partea asta.

 

Pentru partea cu Mk2-ul dvs cu probleme îmi pare rău ... aș putea spune răutăți la adresa modelului, dar mă abțin, probabil s-ar supăra mulți posesori.

 

În rest văd că nimeni nu vă întrece la jigniri. Alegeți-vă un 4x4 potent, cu suspensie independentă şi apoi veniți cu dovezi, în cunoştiință de cauză, din teren nu de pe youtube, să lămuriți şi "masa puerilă" cum stau lucrurile în realitate.

 

Toate cele bune! :h5

All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

@colivaman - Nu mi-ați răspuns la partea asta.

 

Pentru partea cu Mk2-ul dvs cu probleme îmi pare rău ... aș putea spune răutăți la adresa modelului, dar mă abțin, probabil s-ar supăra mulți posesori.

 

În rest văd că nimeni nu vă întrece la jigniri. Alegeți-vă un 4x4 potent, cu suspensie independentă şi apoi veniți cu dovezi, în cunoştiință de cauză, din teren nu de pe youtube, să lămuriți şi "masa puerilă" cum stau lucrurile în realitate.

 

Toate cele bune! :h5[/color]

 

Scuze ca nu am raspuns...

 

O achizitie de genul acesta voi face, dar nu maine sau poimaine. Promit sa revin cu detalii.

 

Pentru moment, m-am convins mai tare, in urma detaliilor primite de la toti cei ce au participat la discutie, ca trebuie sa schimb pe punti independente. Pana acum, foarte putini dintre dumneavoastra, au reusit sa puncteze plus la masinile cu punti articulate. Prin anii '93-94, la scoala cu specific auto la care mi-am facut parte din studii, am fost invatat, si s-a si demonstrat ca, puntile articulate ofera cea mai buna tractiune in plan inegal. Acele constatari tehnice nu erau de nota actuala la momentul respectiv. In contraexemplu, a fost pusa puntea rigida care, in plan inegal avea mari deficiente si de amortizare a socurilor - citez pe tovarasul koais "Tot ce absorbi cu o roata, inpingi cu cealalta si dublezi efectul." - si serioase carente la aderenta. Momentul motor ajungand doar la extremitatile benzilor de rulare.

 

In concluzie, cred ca o sa ma uit mai atent la Disco 3 ... 4, cine stie... :) (obligatoriu cu suspensie reglabila), si va anunt.

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Scurt: Am avut Freelander, am avut Pajero MK2, acum am Patrol.

Suspensia independenta in teren nu iti permite o cursa lafel cum iti permite o punte rigida. O sa fii de multe ori cu o roata in aer pe fata la urcare si cateodata la coborare. La coborare, rigiditatea puntii fata este cateodata un avantaj, insa pierdere aderentei la urcare nu este. O articulatie pe bascule este mai firava, vei schimba tot felul de subansamble, vei schimba un set de bucsi o data/an sau la 2 in functie de cat de mult te dai, va cadea semicaseta, va cadea caseta de directie, vei schimba capede de bara si pivoti, vei rupe planetare si rulmenti, vei defecta transmisia fata. La o punte rigida, chiar daca rupi o planetara poti ajunge pe roti acasa, de asemenea, poti rupe multe altele si tot sa ajungi acasa cu ea pe roti. Asta dc nu ai Wrangler si cand rupi planetara te depaseste roata :ha:. La Punte rigida e usor sa pui blocant, de care vrei tu.

 

Suspensia rigida te penalizeaza la garda la sol, e mai grea, va scadea confortul si viteza de rulare in siguranta pe teren accidentat.

 

Sa trec de la Freelander la altceva mi-a luat un an pentru ca eram nehotarat ca tine si nu intelegeam de ce trebuie punte. Intr-un final, un prieten mi-a zis:

Vrei sa stii care masina e buna de offroad, uite-te in campionatul national, vezi ce modele concureaza si castig si alege-l pe cel care iti place. Mi-a placut Pajero si am fost foarte incantat, pana acum, acum am vrut sa evoluez la punte fata. Pentru ca la transmisia fata am schimbat/reparat tot ce am scris mai sus, iar la puntea spate am facut o data o revizie in diferential, atat. Si atat fata cat si spatele au trecut prin acelas noroi, piatra si nisip :tr

 

Bine, la puntea fata am dat de altele, bari panhard, bucsi caster, semeringuri de planetara, dar sunt mai soft decat la bascule. Plus ca ai amortizor de directie care ajuta ansamblul de directie.

 

Deci cea mai buna piesa la MK2 dupa motorizarile pe benzina e puntea spate, careia dc ii faci un 3-link esti mega boss. Inca nu am vazut la noi in tara desi am auzit ca ar exista.

  • Like 1
Nemo me impune lacessit !
Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

3-link la MK2 se poate dar nu cu cardanul stock ...

 

Revenim ...Sa nu crezi colegu' , ca aparitia unei masini pe piata civila e facuta pentru performanta . Nuuuu , e doar un studiu de piata si el scoate de la sertar concluzia care s-ar vinde . In acest sens a aparut si MK3 , Disco-urile , tot genul de glume si chiar Y62 care e o masina relativ inutila si scumpa dar e doar o evolutie normala . Sunt masini pentru cu totul alta utilizare ... de vreme ce nu mai ai nevoie si nici voie ca om marunt sa faci offroad adevarat ... stau aproape sa vad rezultatul unei urcari pe o albie de munte unde D4 ala care-l cauti ar excela , fiind o urcare tehnica de mica viteza si la care articularea suspensiei independente si reglabile ar trebui sa faca mare spectacol . Si as plati mult sa vad personal daca mai urca si a doua saptamana de offroad fara o nota de plata cu care ai putea cumpara o ( sau chiar o pereche de ) janghina(e) de Toyota /Samurai/Patrol de 20 de ani cu care urci tot anul nu toata saptamana si la care principala investitie e un set de anvelope si restul doar combustibil . Sa nu ma ocolesti cu ceva filmari proprii te rog ... cheltuielile sunt doar problema ta , principalul e ca s-ar putea. Sau nu ... ( te-ai aplecat macar o data sa vezi basculele de Disco ... ca sa iti alegi pe care ti-ai dori sa ramai suspendat cu tot cu TC, ABS, ESP, piele navi bang&olufsen ). Mai e putin si parca vaz ca rasare in ecuatie si un Juke care sa eclipseze o Toyota veche sau un si mai vechi MK1 / K160 ...... Duster deja fuse ... , ... fu tare ...

 

 

Crede-ma , exista un real motiv pentru care romanasii astia care se mai invart p-aici nu se dau cu D4, MK3 si alte amaroace ( multe ) si nu banii sunt motivul ( vorbim de multi bani , adicaau multi bagati in alte pasiuni total diferite , o masina ar fi superieftin ) ... si nu banii sunt motivul ala ca daca ar merge asa bine ( ... aaaa ... D4...) ar fi deja upgradate la masini de concurs (...adica ... cautata-urmarita-gasita una tavalita si s-ar da cu ea de numa-numa ...fara sa investeasca muuuti bani in doar doua punti patru gume ... si un motor de 1.9 ---- va rog nu trageti in pianist , asa e partitura azi anu' asta , mai vedem la anu' la ce se trece dupa febra cu 1.9 ---- .

 

Cred ca ai uitat ce-i mai important - MK2 ala de care zici ca-i incapabil si ce mai zici e aproape stock , ce ti-ai dori sa faci nene cu roti de 31 ? ... sa fie mai buna decat Toyota Megacruiser ... Daca ai vazut in drumul tau ca e posibil sa ramai suspendat de ce n-ai gandit putintel inainte de pedala ... ( prima data se scuza , dar dupa ? ...) . Si ... ai ramas suspendat , inteleg ca te-a ofuscat tare situatia , dar nu te-a ofuscat ca n-ai putut sa te descurci singur ? Si , pe bune , chiar crezi ca ai sa gasesti masina care sa nu ramana suspendata si sa fie perfecta pentru tine ? Multi au cautat , daca gaseau se afla pana acum si alea vechi si nasoale cu punti erau trecutde la offroad la carat baloti la ferma . Cred ca aia 'nesuspendabila' e ... 'nemasina' , nici macar bicicleta ... Hai lasa ofuscarile de gradinita si bucura-te de offroad ...

Edited by cos
  • Like 2

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Bravos

 

Sa stiti ca-mi pare foarte rau ca nu aveti bani pentru tehnologia noua. Cred in continuare ca asta-i seriosul motiv pentru care s-a ajuns chiar la compozitii textuale de acest gen.

 

Colegu cred ca o sa iti pui multa lume in cap.Eu am experimentat mai multe masini gen mk1,mk2,mk3,pajero sport ,patrol y61si m-am oprit la un patrol y60 cu motor de 4.2 ,roti de 35 in care am bagat peste 10000 de euro +multe ore de munca si documentare si am stiut exact ce vreau de la o masina nu sa fac topicuri inutile.Eu consider ca ai primit destule informatii tehnice ca sa iti faci o parere de la oameni cu experienta si faptul ca tu nu vrei sa intelegi mi se pare o jignire la adresa lor.Cunosc persoane impatimite care au bagat mii de euro in masini,asta apropo la ce ai zis tu mai sus,de puteau sa isi cumpere 4 mk3-uri.Ai sa ramai surprins pe unde merge o vitara de 2000 de euro un mk3 de 10000 o sa isi rupa gatul,asta ca sa intelegi ca nu numai valoarea in bani conteaza.

  • Like 1

Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..

Off-road Alyon Team

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Eu cred ca ati depasit de mult subiectul topicului, si anume MK2 vs MK3, cu exemple care nu-si au locul in discutie. Fiecare trebuie sa-si ia masina care i se potriveste cel mai bine pretentiilor si nevoilor personale. Eu am MK3 LWB, si la ce imi trebuie MIE, e perfecta, si nu as da-o decat pe... un MK4! Fiecare stie de cate locuri are nevoie in masina, ce fel de off-road face, unde, cat de des, etc. Ideea topicului era comparatia din anumite puncte de vedere, pentru a-si face o idee omul ce asteptari trebuie sa aiba, cat de cat. MK3 este compromisul perfect dintre comfort, comportament off si on-road, prestatii, consum, pret, etc. La fel MK4! Nu spune nimeni ca suspensia independenta are si avantaje fata de puntile fixe, nu numai dezavantaje. Cum ar fi stabilitatea, in diverse conditii de drum. Sau faptul ca un kit de suspensie de +5cm de exemplu, iti asigura automat si o garda la sol de +5cm, fara a schimba rotile cu altele mai mari, spre deosebire de puntile fixe, unde iti asigura doar mai mult loc pentru roti mai mari... Cine foloseste masina si pe strada si vrea sa fie in regula din p.d.v. legal ar putea aprecia asta, nu credeti?

Eu te sfatuiesc sa-ti iei MK3. Cu atentie la problemele pe care le au ''din nastere'', explicate si detaliate destul de bine pe forum, si cu un kit de suspensie, un set de cauciucuri adecvat nevoilor, o bara, un troliu, poti avea o masina excelenta de familie si de expeditii in off-road nivel standard-mediu in conditii foarte bune de comfort si siguranta.

Daca vrei mai grav, iti iei altceva. Adecvat nevoilor.

Bafta!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

gandindu-ma la ideeile colegului colivaman despre offroad eu sper pana la urma sa isi ia ceva fata spate independent. Dar cu o mentiune , sa ne tina si pe noi la curent cu ce a spart, schimbat platiti pe la masina pt mici aventuri :wink:. Asta in situatia in care nu se intelege prin offroad : iarba uda, drum de tara pietruit cu balta cu apa, asfalt ud, asfalt cu strat fin de zapada, polei, drum bun dar cu mult praf. Ca daca sub denumirea emblematica de offroad se inteleg astea, atunci e buna masina, oho e chiar foarte buna. Numa ca apare o problema pe plaja asta de provocari mai sunt si alti pretendenti gen Fiat Panda 4x4 sau Audi A4 quattro (si cred ca producatorul german mai face si alte modele quattro dar nu stiu care).

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

@colivaman- hai sa fim mai coerenti si sa mentimen exactitatea fara sa rastalmacim vorbele si adevarul - DISCUTAM ACUM DE MASINI STRICT STOCK SAU FOARTE FOARTE FOARTE PUTIN MODIFICATE - adica maxim anvelope /jenti/amortizoare . Atat - DACA MASINE SE UPGRADEAZA NU MAI E ACEASI MASINA CI doar REZULTATUL INVESTITIEI CARE AXIOMATIC DEPASESTE VALOAREA MASINII .

 

 

Acestea fiind considerate de la bun inceput acceptate ( eu asa am crezut pana acum ...si de asemenea am crezut ca e o discutie serioasa ) , hai s-o luam de la capat .

Nu e cazul s-o dam dup-aia pe dupa visinul vopsit albastru , vorbim responsabil , nu e forum de barfa cu Batman vs Superwomen .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Salut. Vis a vis de ce au afirmat colegii nostri, vin si eu cu un argument. In cazul unei masini off road old school vei avea diverse probleme cauzate de vechimea ei si de modul in care a fost intretinuta de-a lungul timpului. Pe de alta parte, o masina generatie noua si foarte noua va aduce alt tip de probleme, cauzate nu de vechime ci de faptul ca este mai complex construita. In ambele cazuri s-ar putea sa ai aceeasi cheltuiala, alegerea facuta in general de persoanele care doresc sa achizitioneze o masina fiind facuta in functie de ocazie, starea per ansamblu a masinii, noroc, distanta pe care trebuie sa o parcurgi pana la aceasta.

De stricat se strica toate. Citesc forumul asta din 2010 si crede-ma ca si masinile de off road considerate super fiabile au avut probleme de toata jena.

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Salut. Vis a vis de ce au afirmat colegii nostri, vin si eu cu un argument. In cazul unei masini off road old school vei avea diverse probleme cauzate de vechimea ei si de modul in care a fost intretinuta de-a lungul timpului. Pe de alta parte, o masina generatie noua si foarte noua va aduce alt tip de probleme, cauzate nu de vechime ci de faptul ca este mai complex construita. In ambele cazuri s-ar putea sa ai aceeasi cheltuiala, alegerea facuta in general de persoanele care doresc sa achizitioneze o masina fiind facuta in functie de ocazie, starea per ansamblu a masinii, noroc, distanta pe care trebuie sa o parcurgi pana la aceasta.

De stricat se strica toate. Citesc forumul asta din 2010 si crede-ma ca si masinile de off road considerate super fiabile au avut probleme de toata jena.

 

Ai mare curaj sa spui lucruri interzise printre veteranii cunoscatori! Ai dreptul sa-ti placa masinile: Patrol (NU y61!), MK2, Jeep (cele avizate, poti intreba care), Toyota ( deasemenea cele avizate). Nu ai dreptul sa-ti placa, sau, daca ai, au o mare problema cu tine, urmatoarele masini: MK3 (te sfatuiesc sa citesti atent detaliile, mai ales ale celor ce n-au avut-o), Disco 3/4, asta cred ca este o rusine ca se numeste off roader... etc

 

Mai la subiect, cred ca cel mai competent argument in alegerea off roader-ului este cel dat de Koais : "Vrei sa stii care masina e buna de offroad, uite-te in campionatul national, vezi ce modele concureaza si castig si alege-l pe cel care iti place." In final, aia cam stiu despre ce-i vorba. Daca ar fi sa pastrez puntile rigide la urmatoarea achizitie, care-i destul de aproape - cred... - voi lua sfatul asta in considerare!

 

Cristi S, cred ca masina ta este foarte competenta in off road. Problema este ca nu-s prea multe in teren - din cauza costurilor - ca sa tragem si concluzii comparative. Pe unde merge y61 merge, sigur, si a ta.

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

nea colivaman...tu ai cerut o parere ceva versus altceva.... ce ai aflat nu a fost pe placul tau...si ptr asta ne-ai facut incuiati....

 

alegerea in definitiv e a ta......pe banii tai faci ce vrei...dar pe viitor nu mai apela la noi astia inapoiati tehnic....ca s-ar putea din nou visele tale sa nu e potriveasca cu ce am plimbat noi prin teren

 

vad ca ai un MK2....incearca un Mk2 V6 dotat cu cutie manuala sa vezi diferenta

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Sunt foarte curios dar in acelasi timp foarte rabdator sa vad cu ce te dai si pe unde te dai in viitor , oricare ar fi el . Sper sa am surprize placute , poate chiar ceva revelatii nebanuite .

 

Eu cred din toata inima ca nu te pot sfatui nimic , acum si aici .Cred ca nu mai merita efortul .

 

Mai ales ca nu ai urechi de auzit ce nu vrei sa auzi , indiferent de unde .

Oricum visinul tau e albastru ....

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Ce sa inteleg mai bine, referitor la toate minusurile legate de viciile de fabricatie, ca exista o data pana la care au fost probleme la MK3? De exemplu, modelele de dupa 2005 sunt bune? Ma refer la problemele respective legate de pompa de injectie, ABS etc..

Ca sa stiu la ce sa ma uit atunci cand m-am hotarat sa cumpar.

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

2003+ sunt ceva mai bune ( cele cu proiectoare rotunde nu cele ovale)

Au rezervorul din plastic care nu mai rugineste spre deosebire de modelul cu proiectoare ovale care are rezervor metalic si implicit probleme cu pierderea combustibilului, ceva mai putine probleme cu pompa abs, insa problemele cu pompa injectie si corodare caroserie se pastreaza.

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

... e ilogic si aproape incredibil la MK3 lipsa unei acoperiri de protectie si anticoroziva a caroseriei pe dedesubt , lipsa unei minime masticari de etansare intre elementele care compun pasajele rotilor care din pacate sunt din piese ambutisate suprapuse la latimi mari ce retin apa si corodeaza intre ele ... parca s-a neglijat cu buna stiinta ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Partea cea mai nastrusnica la topicul asta e ca toti au dreptate , in felul lor . Unii ... mai neintelesi pe deplin - din lipsa de exprimare completa si concreta , altii mai transparenti - precum o caramida aruncata in vitrina . Dar culmea , toti au dreptate . Cumva , depinde ce parte a elefantului pipaie fiecare .

Deci , acum !!! , concluzia , nene !!!

Roman fiind ( cred ) , nu pot decat sa trag o concluzie ( roman fiind - cred - romanii intodeauna trag ei o concluzie ) .

 

Deci .

Cum dreaq , in topicul asta toti avem dreptate . Pacat ca nu suntem toti pe aceasi parte a elefantului , ar fi un consens perfect . Chestia inteligenta (care lipseste aici cu desavarsire si care ar schimba total perceptia subiectului pe care-l discutam , mai relaxati sau mai incrancenati dupa cum ne e firea fiecaruia ) ... e faptul ca pe nici unul din pipaitorii elefantului nu-i doare-n cot de ce pipaie celalat , partea lui e aia definitorie , decisiva si mai presus de adevar , oricare al fi el .

... partea buna - fiecare pleaca la culcare avand dreptate . Adica , e de bine . Daca e de bine , atunci cred ca e bine . Topicul devenind mai inutil decat la inceput , ma'd la culc in iesle ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

... e ilogic si aproape incredibil la MK3 lipsa unei acoperiri de protectie si anticoroziva a caroseriei pe dedesubt , lipsa unei minime masticari de etansare intre elementele care compun pasajele rotilor care din pacate sunt din piese ambutisate suprapuse la latimi mari ce retin apa si corodeaza intre ele ... parca s-a neglijat cu buna stiinta ...

Evident ca este facuta cu buna stiinta, problema este stiuta si totusi la mk 4 s a continuat in acelasi fel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Nu trebuie neaparat sa renunti la mk3, este o masina tare faina, recomand mk3 cu 2.5 , in afara de ceva probleme cu rugina, rezolvabile daca gasesti una buna si o pui la punct nu are niciuna din problemele 3.2 ului.

In aceiasi ordine de idei si un pajero sport este foarte frumos si foarte fiabil.

Disco 3 este o masina buna, probabil cu defectele ei specifice, pe sectiunea Land Rover cu siguranta vei gasi mai multe subiecte referitoare la asta, mai multi oameni care cunosc bine acest model si evident mai in masura sa vorbeasca.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Salut. Lamuriti-ma si pe mine, aceasta masina se incadreaza la mk2 sau mk3?

Scuze daca sunt off-topic.Stiu ca dupa 2000 s-ar incadra la mk3 dar parca arata a mk2 dupa forma si dotari.

http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/mitsubishi/model/pajero/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:mitsubishi,mdl:pajero,frn:1999-01,frx:2004-12,prn:3000,prx:7001,ful:diesel,pwn:66,pwx:88,ccn:2401,ccx:2600,drc:two_or_three,dmg:false/pg:vipcar/202376098.html

Edited by bogdan.c
Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Renunt la MK3, din considerentele pe care le-ai enumerat pana aici. Incep sa ma uit la Disco 3.

Sti ceva negativ despre asta?

Colegule, nu vrei tu mai bine sa-ti deschizi un topic in care sa ceri sfaturi despre ce sa-ti cumperi, la "diverse"? Ca deja ai facut muci topicul asta.

 

Am reusit sa sintetizam aici cateva lucruri despre MK2 si MK3, iar acum a ajuns varza topicul asta, le amestecam pe toate 4x4-le posibile si imposibile.

Poate face curatenie vreun moderator pe aici, ca n-ar strica. Multam.

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Salut. Lamuriti-ma si pe mine, aceasta masina se incadreaza la mk2 sau mk3?

Scuze daca sunt off-topic.Stiu ca dupa 2000 s-ar incadra la mk3 dar parca arata a mk2 dupa forma si dotari.

http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/mitsubishi/model/pajero/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:mitsubishi,mdl:pajero,frn:1999-01,frx:2004-12,prn:3000,prx:7001,ful:diesel,pwn:66,pwx:88,ccn:2401,ccx:2600,drc:two_or_three,dmg:false/pg:vipcar/202376098.html

 

Mai complet spus este un mk2.5 sau mk2 facelift.

Link to comment
Share on other sites

Re: MK2 versus MK3

 

Imi cer iertare colegilor care nu-si vor mai gasi anumite postari in topicul aici de fata, chiar daca erau pertinente, am incercat sa fac putina curatenie si sa las doar mesajele on-topic. Multumesc pentru intelegere!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use