dmnu Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Salut! Doresc sa achizitionez un Pajero V80 SWB inscris ca autoutilitara cu 5 locuri insa am urmatoarea problema: masina nu are ( si nici nu a avut) acel grilaj despartitor. Este ca posibil ca la autentificare, RAR-ul din Bucuresti sa se lege de lipsa acestui perete despartitor ? Mentionez ca masina fost adusa de afara unde era de asemenea inscrisa ca autoutilitara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alin Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Re: Schimbare proprietar autoutilitara N1 Pai intreaba-l pe propietar cum a inscris-o fara acel grilaj.Poate nu i l-au cerut la rar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unimog Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Re: Schimbare proprietar autoutilitara N1 In Brasov RAR-l cere obligatoriu si conform cu normele 0747967945 kiss.zoltan@offroadmania.ro Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat Link to comment Share on other sites More sharing options...
PYZ Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Re: Schimbare proprietar autoutilitara N1 Legislatia RAR e aceasi si in Bucuresti si-n Brasov si peste tot in Romania.Depinde cit de exigenta e persoana de la RAR.In Bucuresti sint destul de exigenti, dar tu poti sa faci RAR-ul oriunde in tara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mita31 Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Re: Schimbare proprietar autoutilitara N1 Din punct de vedere legal, identificare RAR înseamnă doar identificare ... adică verficare serii șasiu și motor și preluare de imagini - poze exterioare și la serii. Nu e omologare ... nu ar trebui să mârâie nimeni. Eu i-am luat lu` taică-miu un Mercedes V220, 112CDI ... cu 5 locuri + despărțitor de marfă, vehicul autoutilitar mixt, categoria N1. Cumpărat de la București, cu numere roșii și RAR (implicit carte de identitate), făcute la București. Fusese adus din Olanda. Mașina era doar în acte așa, în realitate nu mai avea peretele despărțitor. Avea 6 locuri, nu 5 ca în carte. Am făcut identificarea la RAR la Tg-Jiu, am plătit taxa de înmatriculare la ANAF și n-a fost nicio problemă. Identificarea a fost doar ... identificare. Se poate ”rezolva“ probabil și acolo ... pe Grivița, chiar dacă unii par mai drastici ... în realitate doar fac pe ai dracu` - ca să înțeleagă lumea cum trebuie să se prezinte la ei. Cine înțelege ce vor ei să se înțeleagă, e ca și rezolvat, cine nu ... își poate face RAR-ul în alt județ. Toate cele bune!:h5 All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! ▀ lllllll ▀ Link to comment Share on other sites More sharing options...
PYZ Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Re: Schimbare proprietar autoutilitara N1 Din punct de vedere legal, identificare RAR înseamnă doar identificare ... adică verficare serii șasiu și motor și preluare de imagini - poze exterioare și la serii. Nu e omologare ... nu ar trebui să mârâie nimeni. Eu i-am luat lu` taică-miu un Mercedes V220, 112CDI ... cu 5 locuri + despărțitor de marfă, vehicul autoutilitar mixt, categoria N1. Cumpărat de la București, cu numere roșii și RAR (implicit carte de identitate), făcute la București. Fusese adus din Olanda. Mașina era doar în acte așa, în realitate nu mai avea peretele despărțitor. Avea 6 locuri, nu 5 ca în carte. Am făcut identificarea la RAR la Tg-Jiu, am plătit taxa de înmatriculare la ANAF și n-a fost nicio problemă. Identificarea a fost doar ... identificare. Se poate ”rezolva“ probabil și acolo ... pe Grivița, chiar dacă unii par mai drastici ... în realitate doar fac pe ai dracu` - ca să înțeleagă lumea cum trebuie să se prezinte la ei. Cine înțelege ce vor ei să se înțeleagă, e ca și rezolvat, cine nu ... își poate face RAR-ul în alt județ. Toate cele bune!:h5 Eu zic doar ca ai avut noroc.Am stat doi ani in RAR-ul de la Grivita si cunosc bine mincatoria dintr-e ei.Nu e chiar asa simplu cum pare.Mai simplu e in Voluntari, pt ca in Grivita sint si birourile si atunci, mai multi ochi mai putine manevre. Identificarea nu inseamna doar citit de serii, ci inseamna ca masina sa corespunda tuturor specificatiilor din Cartea de Identitate.Daca nu corespunde ceva, inspectorul RAR are dreptul sa iti respinga autenticitatea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmnu Posted December 25, 2013 Author Share Posted December 25, 2013 Re: Schimbare proprietar autoutilitara N1 Multumesc pentru pareri baieti! Daca identificarea se poate face si in alt judet inseamna ca am scapat de o grija. Se pare totusi ca voi mai amana achizionarea deoarece 90% din vanzatorii acestui tip de masini sunt samsari si nefiind presat de timp pot astepta pana cand va aparea la vanzare o masina cinstita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
atar Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Re: Schimbare proprietar autoutilitara N1 Eu am un Pajero SWB autoutilitara, din Olanda adus. Nici al meu nu avea grilaj, pentru ca acolo nu e obligatoriu. Cei de la firma de intermedieri care mi l-a omologat au montat un grilaj, dupa care l-au dat jos. Il folosesc de fiecare data la masinile pe care le omologheaza sau fac identificari pentru clientii lor. La fel au facut si cu Freelander-ul 2 din 2009 pe care l-am avut. Tot ei s-au ocupat de omologare. Acum noul proprietar va trebui sa faca identificarea. Mergem la ei, pun grilajul de Land Rover, dupa ce termina il dau jos si gata. Cred ca sunt si prin Bucuresti firme de intermedieri care sa aiba panouri despartitoare pt mai multe modele de masini sau sa-ti poata face unul dupa reglementarile RAR-ului. Se plateste o taxa in plus, dar ei se ocupa de tot. Daca vreau neaparat panoul ala permanent pe masina, am inteles ca il pot pastra, dar nu m-a interesat si nu am intrebat cat costa "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts