ema 73 Postat Ianuarie 29, 2014 Partajează Postat Ianuarie 29, 2014 Salutare ! Ceva iesiri Duminica pe langa Timisoara ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
eul Postat Ianuarie 29, 2014 Partajează Postat Ianuarie 29, 2014 Re: Iesiri pe langa Timisoara este:ypu! @samurai jura aseara ca vine si el. XJL... 4L Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
tzucul Postat Ianuarie 29, 2014 Partajează Postat Ianuarie 29, 2014 Re: Iesiri pe langa Timisoara ma inscriu si eu. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ema 73 Postat Ianuarie 30, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Re: Iesiri pe langa Timisoara Multumesc pt. entuziasm si pt. raspunsuri.Acum, sa mai tai din elan, trebuie sa mentionez ca eu sunt incepator , foarte incepator si nu am Samurakul dotat cu tot felul de "nebunii". Am vazut ca cei care au raspuns au ceva vechime si sunt convins ca au si cu ce (masina), de aceea am mentionat asta.Daca credeti ca nu incurc si ma luati cu voi, ceva propuneri de traseu, loc si ora de intalnire (in eventualitatea ca o sa imi permita timpul sa ies Duminica ). Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
tzucul Postat Ianuarie 30, 2014 Partajează Postat Ianuarie 30, 2014 Re: Iesiri pe langa Timisoara asteptam... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...