Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Iesiri pe langa Timisoara

ema 73

Postări Recomandate

Re: Iesiri pe langa Timisoara

Multumesc pt. entuziasm si pt. raspunsuri.Acum, sa mai tai din elan, trebuie sa mentionez ca eu sunt incepator , foarte incepator si nu am Samurakul dotat cu tot felul de "nebunii".

Am vazut ca cei care au raspuns au ceva vechime si sunt convins ca au si cu ce (masina), de aceea am mentionat asta.Daca credeti ca nu incurc si ma luati cu voi, ceva propuneri de traseu, loc si ora de intalnire (in eventualitatea ca o sa imi permita timpul sa ies Duminica ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt. entuziasm si pt. raspunsuri.Acum, sa mai tai din elan, trebuie sa mentionez ca eu sunt incepator , foarte incepator si nu am Samurakul dotat cu tot felul de "nebunii".

Am vazut ca cei care au raspuns au ceva vechime si sunt convins ca au si cu ce (masina), de aceea am mentionat asta.Daca credeti ca nu incurc si ma luati cu voi, ceva propuneri de traseu, loc si ora de intalnire (in eventualitatea ca o sa imi permita timpul sa ies Duminica ).

daca nu-ti permite timpul io nu mai pricep anuntul :wink: iar sa iesi cu unii care mai au cate ceva pe masina e un avantaj. ramane pe duminica la 9 dimineata in parcare la Lidl pe Calea Buziasului, tura de-o zi in imprejurimi.

XJL... 4L
Link spre comentariu

In general putinul meu timp liber se rezuma la cateva ore in zilele de Duminica.

Anuntul l-am postat nu doar pt. Duminica asta (02.02.2014), ci si pt cele care vor urma.Pana acum am iesit doar singur , adica doar o masina .Am mai deschis subiectul si pt. ca nimeni nu a facut-o pe 2014.Daca reusesc sa vin, la 9 fix o sa fiu in parcare la Lidl Cal.Buziasului(Samurai rosu , cel din avatar).In cazul ca nu vin, nu ma asteptati mai mult de 1 min. Multumesc pt.raspunsuri, intelegere si accept in tura cu voi.