StanPatzitW Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 (edited) Salutare. Dupa cum deja stiti '' daca ati citit partea de introducere'' ma numesc Sorin .chiar daca prieteni imi zic Stan Patyitu de la povestea cu acelasi nume si sunt posesorul unui Suzuki LJ80. Fototgrafiile sunt salvate de pe net de la fostul proprietar. Edited May 14, 2014 by StanPatzitW Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted May 14, 2014 Author Share Posted May 14, 2014 (edited) Re: Lj80 Cam ce as vrea eu sa fac cu masinuta asta ???////Ei bine sper ca la final printre rate la banca si alte cheltuieli jucaria asta frumoasa sa arate cam asa.... Edited May 14, 2014 by StanPatzitW Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted May 14, 2014 Author Share Posted May 14, 2014 (edited) Re: Lj80 Sau asa Primul pas a fost facut....Am cumparat prima pereche de gume 31/10,5/15 chiar daca sunt destul de sterse. la 100 ron nu puteam sa am pretentia la gume noi. Urmatorul pas..INMATRICULAREA Edited May 14, 2014 by StanPatzitW Link to comment Share on other sites More sharing options...
detail Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Re: Lj80 Felicitari pentru achizitie, si sa ai putere sa o aduci acolo unde iti doresti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selejan Raul Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Re: Lj80 Faina masinuta, felicitari si sa iasa precum visezi. Masina ai cumparat-o de undeva de langa Nasaud?, prin iarna am trecut pe acolo si am vazut-o sau era alta dar acelasi model si tot asa cu o prelata rupta. TODAY IS A GIFT Link to comment Share on other sites More sharing options...
quick Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Re: Lj80 Seamana cu aia din jud bistrita-nasaud...o mai vedeam si pe tocmai acu cateva luni... faina masinuta....si sa ai noroc de ia.....un sfat de la mine ar fi sa ai grija de ia si s-o refaci cat mai bine, eventual desfacuta pana la ultimul surub... Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 Re: Lj80 Multumesc de urari indrumari si incurajari. In prima faza vreau sa modific ce este de modificat. La capitolul ruguna masina sa destul de bine ( nu sunt decat urme de incput de rugina ) si atunci am zis ca modific ce vreau sa modific si la anu intra la vopsit. Cand vine vorba de operatia asta ma gandesc clar sa o dezbrac si sa incep cu sasiul dar pana acolo mai am multe de facut. Cand vine vorba de modificari ma gandesc sa schimb tevile din spate cu unele mai groase , sa refac sistemul de rabatare al parbrizului ( este blocat ), sa tai stalpul ( cadrul de la usa ) si sa gasesc o modalitate s il montez numa in perioada de iarna. Vara vreau sa dau jos usa si atunci arata urat cu cadrul. Am gasit ceva idei pentru plasa din kinga ( Ljul albastru are asa ceva in spate ) si ma gandesc ca este destul de usor de facut o sa am nevoie numa de niste capse si prelata pe care o sa incerc sa o fac singur. Vreau sa ii pun praguri din teava ( aceeasi grosime cu cadrul metalic ) si cu acelasi tip de teava vreau sa ii refac si bara fata si spate. Dupa urmeaza sa vedem ce alte idei mai gasesc. O sa adaug ceva mai tarziu si imagini cu ideile pe care vreau sa le pun in practica poate ati incercat din ele si nu sunt chiar cele mai bune si le putem imbunatati impreuna. Masina a fost cumparata de pe langa Bistrita Nasaud si este masina care era pe tocmai si mercador. Am mai gasit una aproape de mine la Teius care era bine ingrijita dar a fost lovita in spate si se pare ca si sasiul a fost afectat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zep Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Re: Lj80 f frumos modelul , mai ales frumoase alea din poze iti trebuie mici modificari alt motor mai mare, alte punti mai mari ,servodirectie, alta suspensie si roti minim 35 ca sa arate ca in poze , orice e realizabil dar trebuie sa umbli la pusculita. i Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Re: Lj80 frumoasa masina ai acolo.pe masura ce avansezi cu ea sa nu ne lasi cu ochii in soare si sa pui niste poze.BAFTA!!!! Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 Re: Lj80 Servodirectie? la asta nu ma gandeam. Primele modificarri or sa fie estetice. Dupa cum am zis mai sus revin cu imagini cu modificarile pe care vreau sa le fac. Pragul. Plasa Portiera ma gandeam sa fac ceva de genul asta sau chiar sa renunt la ea pe toata perioada de vara. Cad despre partea din spate inca nu sunt 100% hotarat. Poate aveti argumente pro si contra diverselor modele. Vreau sa cumpar si eu niste proiectoare dar nu stiu ce model si de unde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted February 1, 2015 Author Share Posted February 1, 2015 (edited) Suzuki Lj80 La aproximativ 6 luni de la cumparare si mai putin de 10km de distractie ( Lipsa numere, frane, probleme la pornire.....) a inceput proiectul de repunere in circulatie. Problema : PORNIRE La cateva zile de la cumparare masina a refuzat sa mai porneasca. Mod de rezolvare : cu un set de chei te apuci si aplici ce ai invatat pe dacia parinteasca. Intr-un final dupa schimbarea bujiilor, conactului platinat si a filtrelor de benzina masina porneste...destul de greu dar porneste Timp de rezolvare : cateva zile pana am primit piesele de care aveam nevoie :wink: Ne miscam cu talent :no DORELEEEE Costuri : pana in 100 RON Problema : TERMINA BATERIA Dupa schimbarea descrisa mai sus am constatat ca bateria aproape noua este consumata la mai putin de 2 ore si 3-4 porniri. Mod de rezolvare : Cum am ramas fara timp si fara garaj LJul a ajuns in service la un prieten unde a fost constatat faptul ca electromotorul este varza si are si ceva scurt... la service pentru reparatie cererea a fost 250 RON asa ca am decis sa il cumpar din dezmembrari unde era mai ieftin. Timp de rezolvare : cateva zile pana am gasit piesa...inca cateva pana aajuns si ...nu mai conteaza pentru ca afara deja ii vreme urata si pana in primavara nu mai facem nimic Costuri : 200 RON plus transportul....Dupa am aflat ca nou era cu aprox 50 ron mai scump si aveam si garantie. SI ACUM IN LUCRU. Imbunatatire : PUNTI LATE CU MRLuri SI BLOCANT + JANTE ( BONUS ) Asa cum am fos sfatuit de mai multe persoane am trecut la punti late si daca oferta a fost cu tot cu MRLuri si BLOCANT nu am putut sa zic NU Mod de rezolvare : Masina este inca in service la prieten ( adica in curte pentru moment ) si urmeaza urcarea pe elevattor si facut transplantul + refacut tot sistemul de franare de pe masina deoarece puntile au venit cu frane aproape noi. Timp de rezolvare : Inca nu stiu dar probabil in cateva saptamani masina este pregatita sa intre in RAR. NUMA SA AM BANI :grin: Costuri : 450 Euro Punte fata Punte spate Roata fata cu MRL Roata spate Edited February 1, 2015 by StanPatzitW Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Re: Lj80 Imi place tare mult masinuta!!! Sa ai noroc de ea si sa iti iasa asa cum doresti!:wink: Abia astept sa vad cum arata cu puntile astea puse sus, sunt de Samurai puntile apropo?:grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
yknot Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Re: Lj80 In fotografii sunt punti INGUSTE de Samurai. 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Re: Lj80 Aha, pai ar trebui sa ii stea bine la Lj cu puntile astea si ar trebui sa ii creasca stabilitatea la ruliu semnificativ, de mai ai si niste flanse si/sau jante cu et negativ chiar chiar ii cresti stabilitatea serios. Parerea mea:grin:. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cotizo Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Re: Lj80 Eu zic ca e pacat sa modifici o clasica. Mai bine o restaurezi originala 100%. Ia-ti pentru extrem ceva mai comtemporan. Niciodata nu esti destul de paranoic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted February 7, 2015 Author Share Posted February 7, 2015 (edited) Re: Lj80 Intradevar reconditionarea lui la starea initiala suna interesant dar din pacate nu am resursele necesare (bani, timp, nervi, pentru a cauta piesele care lipsesc ) pentru o astfel de investitie si mai am doua proiecte in desfasurare ( masina de care sunt inragostit la care a cedat motorul din cauza stilului meu de condus si casa in care locuiesc ). Cand am pus in balanta ( valoarea pieselor si cautarea lor + munca care trebuie depusa pentru reconditionare ) si ( munca care o sa o depun eu pentru aducerea lui pe strazi si dealuri + felul in care ar putea sa arate si satisfactie ) am decis sa merg pe varianta a 2 a. Daca sunt doritori pentru reconditionarea unui LJ este unul lovit dar cu piesele mai bune decat sunt pe monstrul meu ( din pacate nu il vinde pe bucati ) Puntile sunt punti late de samurai din cate stiu eu...dar nu ma conrazic cu nimeni pentru ca nu sunt expert si nu stiu cum se deosebesc. Am si 4 gume 31 10,5 R15 pe care vreau sa le montez si dupa o sa sa vad daca este necesar sa pun si flanse sau nu. Alte lucruri pe care as vrea sa le fac in timp... 1. Sa ii refac roll cage-ul , adica sa il fac custon dupa un proiect pe care il am in cap si urmeaza sa fie pusa pe hartie. 2, Sa adaug anumite optiuni de care trebuie sa tin cont cand fac cusca ( trolu, statie, proiectoare, ) 3. Dupa punctul 1 si 2 cand tot ce inseamna puncte de sudura este finalizat sa il curat complet si sa il vopsesc. 4. Sa ii intaresc arcurile ( si automat sa ii cresc inca putin inaltimea ) daca este necesar. Asta o sa pot sa determin dupa ce o sa folosesc masinuta pe teren accidentat 5. Sa ii schimb motorul cu unul pe injectie ceva mai mare. Acum are motor de 800 si as vrea unu 1300. Pana atunci la punctul 0 trebuie sa il inmatriculez. PS. Am verificat astazi si puntile sunt cu aproximativ 10-12 cm mai late :D decat puntile de pe masina si decat puntile normale de samura pe care le mai am :D Edited February 7, 2015 by StanPatzitW Adaugare informatii Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted February 16, 2015 Share Posted February 16, 2015 Re: Lj80 Daca nu stii pe nimeni care reconditioneaza/springuieste arcuri de foi anunta-ma ca stiu niste baieti la iesire din Cluj si fac treaba foarte buna. Eventual poti trimite arcurile prin curierat sau ceva si apoi ei ti le tri it inapoi. Intradevar ar arata spectaculos facuta ca si cele din poze. Ca si modificare eu as incepe cu inaltarea din suspensie(folosind desigur puntile de samurai), apoi vezi cat mai trebuie sa tai sa incapa rotile sau eventual de cat ar trebui sa ii faci un body lift daca e cazul. Dupa ce ai inaltat-o si vezi ca incap rotile si flexeaza multumitor pentru cerintele tale poti sa te ocupi de bari HD fata-spate si apoi rollcage si tot ce iti doresti. Sper sa te ajute sfaturile. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted February 21, 2015 Author Share Posted February 21, 2015 Re: Lj80 Multumesc de sfaturi. Sper sa se potriveasca 31ri fara sa trebuiasca sa tai din caroserie. Daca nu ma descurc cu arcurile o sa te anunt. Ma gandeam sa le dublez. Inca nu am inceput sa ma informez pe tema asta. Sper ca in 2 saptamani sa se indrepte vremea si sa finalizez transplantul dupa care sa ma bucur putin de masina in starea asta :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted February 22, 2015 Share Posted February 22, 2015 Re: Lj80 Daca nu ai sl sau/si bl nu cred sa incapa fara sa tai dar vezi tu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 (edited) Re: Lj80 Ramane sa vad ce si cum fac cu rotile. Pana una alta am o problema. Masina donatoare are grupul in partea dreapta si masina mea il are pe mijloc. Daca fac modificare nu mai este aliniat cu derentialul fata si spate. Am incercat sa reprezint in imagine ce vreau sa zic. Actual Dupa ( daca fac modificarea ) Este ok o asemenea modificare? Are sens sa merg mai departe cu modificarea sau sa ma opresc aici si sa ma concentrez pe alte modificari? A mai facut cineva o modificare de genul asta? Edited February 28, 2015 by StanPatzitW Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Re: Lj80 Pune cutia de transfer de la Samurai. Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 Re: Lj80 Din cate am vazut nu se potriveste. Este mult mai mare dect ce am eu pe LJ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted September 7, 2015 Author Share Posted September 7, 2015 Re: Lj80 Am facut rost de o cutie de transfer de samurai si se pare ca nu ii chiar asa mare diferenta. Acum o sa fac probele sa vad daca se potriveste si dupa urmeaza sa comand una cu tot cu cardane. Intre timp mai am nevoie si de bride de prindere la punti. Cele vechi nu dunt suficient de lungi incat sa compenseze schimbarea facuta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan_TM Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 Re: Lj80 Superb model LJ-ul asta! Si eu cochetam cu ideea reconditionarii unuia...dar pana la urma am ales un Samurai mai contemporan. Abia astept si eu sa vad cum avanseaza lucrarea! Cum mai faci ceva la el, pune poze te rog. Mult succes in proiectul tau! Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanPatzitW Posted February 14, 2016 Author Share Posted February 14, 2016 Re: Lj80 UPdate :h5 In urma cu 2 saptamani am cumparat cardanele si cutie transfer de samurai de 1000. Puntile sunt deja montate. Urmeaza montajul cutiei dupa care izolarea sasiului si refacerea instalatiei electrice incat sa trecem de RAR.:banana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts