Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

HONDA CR-V 1.6 i-DTEC, 2014


Teodor4x4
 Share

Recommended Posts

Buna seara !

 

Indraznesc sa va prezint noua noastra achizitie: Honda CR-V 1.6 i-DTEC.

Nivelul de echipare este Elegance:

 

  • Senzor de ploaie
  • Senzor de lumina
  • Computer de bord multi-informational
  • Camera video posterioara (pentru mers inapoi)
  • Senzori parcare fata si spate
  • Control automat viteza de croaziera
  • Sistem de monitorizare presiune pneuri
  • Tetiere active
  • Airbag frontal
  • Airbag lateral
  • Airbag tip cortina
  • Sistem anti-blocare roti, la franare (ABS)
  • Distributia electronica a fortei de franare (EBD)
  • Asistare la franarea de urgenta (EBA)
  • Controlul tractiunii si stabilitatii (VSA)
  • Directie servoasistata electric (EPS)
  • Controlul stabilitatii la tractare (TSA)
  • Sistem de alarma
  • Oglinzi reglabile electric
  • Oglinzi pliabile electric
  • Oglinzi exterioare incalzite
  • Faruri Halogen
  • Proiectoare ceata
  • Lumini de zi (DLR)
  • Climatizare automata dubla zona
  • Volan reglabil pe inaltime si adancime
  • Scaun sofer reglabil, pe inaltime
  • Suport lombar reglabil
  • Cotiera fata
  • Cotiera spate
  • Suport ochelari
  • Deschidere/Inchidere automata geamuri din cheie
  • Sistem hands free, telefon
  • Rabatare bancheta spate ''one touch''
  • SIL (Shift Indicator Light)
  • Functie ECON cu buton de activare dedicat
  • Functie auto stop
  • Asistenta la pornirea in rampa
  • Lumini de întâmpinare (funcție Coming Home/Leaving Home)
  • Radio CD Stereo (MP3/WMA)
  • 6 difuzoare
  • Tweeters
  • Port USB
  • Intrare AUX ( standard 3.5 mm)
  • Etc

 

Poze:

0.jpg.401f33e19be58e4a2a1994ff154ac4de.jpg1.thumb.jpg.5323f956265c4694faec8e8a1b3ab681.jpg2.jpg.59ea6c8dd6e8eb021c2ea4e6abe3347f.jpg3.jpg.f2ee3d92792b79da28ed6264ac27e924.jpg

 

Cam atat deocamdata caci masina are doar 280 Km. Vom reveni cu impresii cand va creste numarul de Km.

Edited by Teodor4x4
  • Like 1
4x4, Way of Life !
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Sa o stapaniti sanatosi !

 

1.6 ... nu e cam mic ??

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Multumim !

 

Masina se misca bine, e alta treaba fata de fosta civila. Pe autostrada, la 125 Km/h motorul ''respira'' destul de usurat, acul de la turatii stand cu putin sub 2500 rpm. Din cate a mers tatal meu cu ea, a ramas destul de incantat cu raspunsul ei la acceleratie avand in vedere greutatea ei. Motorul este foarte silentios...

Edited by Teodor4x4
4x4, Way of Life !
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Salut! Sa o stapaniti sanatosi! E foarte frumoasa. Imi place mult Honda, indiferent de model. Ai ales o culoare super misto.

Vad ca masina are numar de Spania. Ati ales varianta fara 4x4 fiindca e o tara cu o clima blanda? Sau avantajele caroseriei(pozitie de condus, spatiu interior) au fost peste cele ale unui sedan cu tractiune fata?

Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Buna ziua si multumim de urari. Motivele alegerii acestei masini au fost mai multe si anume: in primul rind am vrut o masina fiabila, economica, confortabila ( ginditiva ca in luna de concediu pe care o avem parcurgem cam 8000 KM in fiecare an), cu taxe mici si nu in ultimul rind cu un bun nivel de siguranta. Motorizarea aceasta de 1,6 ofera cam toate aceste avantaje si desi la inceput si eu am crezut ca este cam mica, dupa cei 300KM parcursi mi–am schimbat parerea.Masina raspunde bine la acceleratii, chiar si 5 persoane inauntru si cu ceva bagaje.Motorul este destul de elastic tinind cont ca totusi masina cintareste peste 1500 KG. Consumul este foarte multumitor si inca lucram la imbunatatirea lui ( 6.2 la 100KM mixt pina acum).In afara de cele zise spatiul interior este multumitor, portbagajul destul de mare, pozitia postului de conducere care da senzatia de siguranta si distanta libera la sol buna chiar si pentru drumurile patriei noastre. Si de ce sa nu recunoastem diferenta de pret dintre varianta 2,2 si cea de 1,6 este destul de semnificativa in conditiile economice actuale. Acestea fiind zise mai pot adauga ca asteptam cu nerabdare luna august ( luna de concediu) pentru a putea proba cu adevarat masina pe drumul catre tara.Inca o data multumim de urari.

Edited by chivu gabriel
NU AI DRUM... INVENTEAZA-L. DRUMUL ESTI TU!
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Motorul i-DTEC este atipic pentru motoarele diesel "cunoscute" si de aici anumite pareri preconcepute. Cu aceste motoare, Honda si-a reafirmat pozitia de lider in productia de motoare de orice fel. Consumul va scadea cu siguranta dupa aproximativ 10000 km parcursi, asa e la toate masinile noi. Asta are 4WD?

Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

... da e 4x4 integral,din cate stiu, un pic cam rigita la suspensii pentru un Suv din punctul meu de vedere(dar Honda in general are suspensii rigide pe toate modelele). In rest fain faceliftul pe CRV, sper ca au facut mai confortabile si locurile din spate, care la modelul anterior erau criminale pentru adulti la drum lung.

...am condus masina, si e foarte sigura la drum, cat despre offroad, eram un pic sceptic, dar la un drum blocat intr-o iarna, am ocolit pe camp, si desi avea gume M+S de strada pt SUV-uri, a mers foarte fain prin zapada de 50cm, deci masina poate

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

... da e 4x4 integral,din cate stiu,

Din ce am citit, la motorul de 1,6 diesel nu se monteaza transmisie integrala. Este 2WD.

Edited by mac01
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

1.6 Diesel este pentru moment oferit strict cu tractiune fata(am citit intr-un articol). Probabil ca motorul este usor subdimensionat pentru a suporta o sarcina in plus.

Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Buna seara. Va pot clarifica indoielile in priviinta tractiunii si anume : motorizarea 1.6 i–DTEC este oferita doar in varianta 2WD cred ca in toate tarile unde se comercializeaza nu doar aici in Spania. Presupun ca asta se datoreaza in primul rind faptului ca Honda a vrut sa “rupa“ gura tirgului cu un SUV cu un nivel de CO2 sub pragul de 120 ( are in certificatul de inmatriculare 119) dar si faptului ca motorul de 1.6 chiar si cu 120 de caluti nu este totusi suficient sa duca o carapace de peste 1500 KG si o tractiune integrala permanenta la performantele dinamice si de consum la care au avut pretentia inginerii de la Honda sa scoata masina pe piata europeana pentru a fi si competitiva. Sper din tot sufletul ca masina sa raspunda in timp dorintei noastre de fiabilitate din toate punctele de vedere. Spun asta deoarece au aparut ceva nori negrii pe cerul bucuriei care am simtit–o cind am realizat ca sint in sfirsit proprietarul masinii. Norii negri se refera la faptul ca in treapta a 6–a la o viteza cuprinsa intre 90 si 125 KM/H se aude un fluierat destul de puternic care in opinia mea provine de la cutia de viteze. Fluieratul tine ritmul cu acceleratia adica daca reduc din acceleratie scade si daca cresc , creste si el si ajunge la apogeu la viteza de 110 KM/H.La viteze peste 125 KM/H devine inperceptibil cit timp se mentine acceleratia constanta, dar apare cind se reduce. Ceea ce este si mai rau este ca “tovarasii“ de munca care se ocupa cu garantia vor sa faca ureche surda si deja am 2 mail–uri trimese la Serviciul Clienti al Honda Spania,care s-au si pus in contact telefonic cu reclamantul ( adica eu ) si mi–au promis ca miine vor suna pe dealer sa urgenteze solutionarea problemei. Un alt lucru care ma face sa fiu mindru dar in acelasi timp ma si preocupa este ca pe turbo–ul masinii troneaza mare inscriptia MADE IN ROMANIA. Sper ca controlul de calitate de la fabrica din Romania sa nu fi scapat la export si vreun fluier odata cu turbo–ul facut acolo. Promit sa va tin la curent cu situatia norilor mei negrii, dar pina atuci va doresc o seara placuta.

Edited by chivu gabriel
NU AI DRUM... INVENTEAZA-L. DRUMUL ESTI TU!
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Nu vreau sa te superi dar am sa-ti spun cateva lucruri!

Un suv fara 4x4 nu are nicio valoare. Trebuia sa-ti cumperi berlina, daca nu vroiai 4x4.

In alta ordine de idei ar fi motorizarea. Documentati-va foarte, foarte, foarte bine inainte de a cumpara masini mari cu motoare mici. Nu va luati dupa ce va minte dealer-ul. Este pus acolo pentru a vinde nu pentru a va spune adevarul. O masina cu motor mic este ieftina, dar nu intotdeauna este si buna. Stiti cum se spune" reclama sufletul comertului". Ce trage dupa aceea clientul este chiar problema lui!

Patit pe propria piele. Acum cativa ani am cumparat o masina noua slab motorizata. Era ieftina si pretul m-a incantat. In zece luni am vandut-o cu 10.000 de km la bord. Multumesc celui de sus ca am scapat de ea si mi-am recuperat aproape integral banii care i-am dat pe ea. In zece luni m-am plimbat pe la N-service-uri si nimeni nu i-a dat de cap. Sa nu mai vorbim de faptul ca am vrut sa o dau buy back iar hotii din reprezentanta au vrut sa ma jumuleasca de bani.

Sincer, mie imi pare rau pentru tine de alegerea facuta. Bineinteles ca vor fi cativa p'aici care vor sari de fund in sus, dar chiar nu ma intereseaza.

Honda CRV fara motorul de 2,2 si transmisie integrala nu are nicio valoare! De fapt ca orice Suv care are doar transmisie fata si motor mic!

Edited by mac01
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Si ar fi bine sa te duci sa le dai masina inapoi. Ai voie sa returnezi produsul intr-un anumit interval de timp daca nu esti multumit de el. Nu mai face kilometrii cu ea si nu incerca sa pui botul la vrajelile lor ca ti-o repara. Sa-ti dea alta la schimb care merge bine. O masina noua nu are voie sa fie reparata. Vei repara toata viata la ea pana te vei satura. Mie mi-a crapat caseta de directie la 250 km (a patra zi de cand am luat-o) si dupa aceea am tinut-o numai intr-o reparatie timp de zece luni. Am ajuns sa-i schimb si motorul in perioada de garantie!

Degeaba! Aia nu mai era masina!

Edited by mac01
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Patit pe propria piele. Acum cativa ani am cumparat o masina noua slab motorizata. Era ieftina si pretul m-a incantat.

De curiozitate... despre ce masina este vorba? :)

Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Buna ziua. Am noutati in ce priveste evolutia norilor negri. Dupa un prealabil mail la serviciul de atentie clienti al Honda Spania, seful de la garantii al dealerului de unde am cumparat masina s-a hotarit sa iasa in proba cu mine cu un alt CR–V care avea la bord 8300 KM aproximativ si stupoare pentru mine. Masina probata face de 3 ori mai mult zgomot si nu doar in treapta a 6–a ci si in cele 2 imediat inferioare. Concluzie ca cel de la garantie a trimis la fabrica un mail in care a prezentat cele auzite si o alta stupoare. Raspunsul fabricii sub forma de solutie temporala a fost ca cele 2 cabluri care fac legatura intre maneta schimbatorului de viteze si cautatorul cutiei de viteze produc turbulente de aer care duc la acel fluierat. Si mai rau decit asta solutia data de fabrica este scoaterea celor 2 cabluri din suportul lor si legarea cu 2 bride de plastic pe linga suport lucru care chipurile face sa dispara fluieratul. Greu de imaginat ca din partea unei marci de renume poti primi un raspuns asa de ....de....(nici nu stiu cum sa–l numesc) lipsit de orice valoare tehnica. Singurul lucru imbucurator este faptul ca la final fabrica spune ca lucreaza pentru aflarea unei solutii definitive la aceasta reclamatie “sporadica“ cum o numesc ei. Deci nu este alta solutie decit aceea de a astepta ca adevaratii ingineri ( cei japonezi ) sa–si puna mintea la contributie si sa scoata o campanie de rechemare a unui lot destul de mare de masini care se pare ca le–a scapat pe poarta fabricii cu acest minunat fluierat. Cit despre parerea lui mac01 despre aceste false SUV–uri care nu au tractiune 4x4 pe mine nu ma supara.Este o parere venita dintr–o experienta neplacuta si este bine de stiut aceste experiente neplacute pentru ca viitori cumparatori de asemenea masini sa nu cada in aceeasi plasa. Asta nu inseamna ca sint intru totul nemultumit de masina. Pentru mine este o alternativa foarte buna la o berlina datorita spatiului ei interior mare, postului de conducere mai inalt care da o senzatie de siguranta si confort mai mare decit o berlina, garzii la sol mai mare decit a unei berline si nu in ultimul rind ca este si destul de economica la consum. Si daca tin cont de faptul ca aceasta masina nu am cumparat–o pentru a o folosii in afara asfaltului si nici pentru a bate recorduri de viteza pe autostrada atunci eu cred ca este o alegere foarte buna. Mai vreau sa scot in evidenta si faptul ca am incredere in cei de la Honda ca vor remedia curind problema cutiei de viteze si atunci sper ca satisfactia mea pentru cumpararea acestei masini sa ajunga chiar la 100%.

Edited by chivu gabriel
NU AI DRUM... INVENTEAZA-L. DRUMUL ESTI TU!
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Buna ziua. Am noutati in ce priveste evolutia norilor negri. Dupa un prealabil mail la serviciul de atentie clienti al Honda Spania, seful de la garantii al dealerului de unde am cumparat masina s-a hotarit sa iasa in proba cu mine cu un alt CR–V care avea la bord 8300 KM aproximativ si stupoare pentru mine. Masina probata face de 3 ori mai mult zgomot si nu doar in treapta a 6–a ci si in cele 2 imediat inferioare. Concluzie ca cel de la garantie a trimis la fabrica un mail in care a prezentat cele auzite si o alta stupoare. Raspunsul fabricii sub forma de solutie temporala a fost ca cele 2 cabluri care fac legatura intre maneta schimbatorului de viteze si cautatorul cutiei de viteze produc turbulente de aer care duc la acel fluierat. Si mai rau decit asta solutia data de fabrica este scoaterea celor 2 cabluri din suportul lor si legarea cu 2 bride de plastic pe linga suport lucru care chipurile face sa dispara fluieratul. Greu de imaginat ca din partea unei marci de renume poti primi un raspuns asa de ....de....(nici nu stiu cum sa–l numesc) lipsit de orice valoare tehnica. Singurul lucru imbucurator este faptul ca la final fabrica spune ca lucreaza pentru aflarea unei solutii definitive la aceasta reclamatie “sporadica“ cum o numesc ei. Deci nu este alta solutie decit aceea de a astepta ca adevaratii ingineri ( cei japonezi ) sa–si puna mintea la contributie si sa scoata o campanie de rechemare a unui lot destul de mare de masini care se pare ca le–a scapat pe poarta fabricii cu acest minunat fluierat. Cit despre parerea lui mac01 despre aceste false SUV–uri care nu au tractiune 4x4 pe mine nu ma supara.Este o parere venita dintr–o experienta neplacuta si este bine de stiut aceste experiente neplacute pentru ca viitori cumparatori de asemenea masini sa nu cada in aceeasi plasa. Asta nu inseamna ca sint intru totul nemultumit de masina. Pentru mine este o alternativa foarte buna la o berlina datorita spatiului ei interior mare, postului de conducere mai inalt care da o senzatie de siguranta si confort mai mare decit o berlina, garzii la sol mai mare decit a unei berline si nu in ultimul rind ca este si destul de economica la consum. Si daca tin cont de faptul ca aceasta masina nu am cumparat–o pentru a o folosii in afara asfaltului si nici pentru a bate recorduri de viteza pe autostrada atunci eu cred ca este o alegere foarte buna. Mai vreau sa scot in evidenta si faptul ca am incredere in cei de la Honda ca vor remedia curind problema cutiei de viteze si atunci sper ca satisfactia mea pentru cumpararea acestei masini sa ajunga chiar la 100%.

Din cele descrise mai sus inteleg ca nu ati facut un drive test inainte de achizitionarea masinii. Intotdeauna un drive test este bine venit. Eu m-am ars fara drive test si d'atunci suflu si-n iaurt, mai ales cand dau o caruta de bani pe un fier!

Edited by mac01
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Am recitit postarea si revin cu o intrebare. De ca masina care avea 83.000 km facea zgomotul de trei ori mai mare. Erau uzate cablurile mai mult sau cum?

Ceva nu se leaga aici. Nu v-ati dat seama ca treaba cu cablurile este o abureala ieftina din partea dealer-ului?

Edited by mac01
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Am recitit postarea si revin cu o intrebare. De ca masina care avea 83.000 km facea zgomotul de trei ori mai mare. Erau uzate cablurile mai mult sau cum?

Ceva nu se leaga aici. Nu v-ati dat seama ca treaba cu cablurile este o abureala ieftina din partea dealer-ului?

cu un alt CR–V care avea la bord 8300 KM aproximativ

 

Masina probata avea 8300 km, asa cum a si scris tatal meu, nu 83000 cum spuneti.

Treaba asta cu cablurile este o abureala din parte celor de la Honda Spania. Mecanicul de la dealer a si spus ca este o prostie (ca tatal meu).

Exista un forum dedicat Honda in care este un topic de zeci de pagini despre acest suierat. Unii spun ca (,) cu rodajul ar inceta suieratul (lucru care nu ii prea vine sa creada tatalui meu datorita profesiei de mecanic auto, din aceasta cauza a insistat sa rezolve problema cei de la Honda prin schimbarea cutiei cu alta noua), altul ca a facut 9000 km si suieratul inca se aude...

Edited by Teodor4x4
4x4, Way of Life !
Link to comment
Share on other sites

Re: CR-V 1.6 i-DTEC 2014

 

Intreb de curiozitate. Masina in ce tara a fost produsa?

 

Masina a fost asamblata in Swindon, UK si motorul in Japonia.

Edited by Teodor4x4
4x4, Way of Life !
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use