Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Poze IMS


Mugur
 Share

Recommended Posts

Re: Poze IMS

 

Ims modificat de tata :)

 

parbrizul e de dacie...bulbaru are componente (grilajul...) de la un frigider...Nelutule tata ...ai gresit topicul...vezi ca exista unul special deschis de Off Road Runner. Da un search...cuvant cheie: "kitch"

Offroad Racing Romania - the ORIGINAL since 2006

Membru Club T44

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Nelus VL

Re: Poze IMS

 

I - semaca

 

a. Parbrizul nu e de dacie (cred ca nu prea ai vazut masini dacia sa-ti dai seama cum arata un parbriz de dacie)

b. "bulbaru are componente (grilajul...) de la un frigider" - se pare ca nici frigider nu ai vazut in speta grilajul ala de il vezi tu in poza :pr

ps. poate ghicesti de la ce model de frigider este..... :P

No offence semaca "tata" .....dar ce trebuie sa fi rautacios ?

 

II - oldcarsmaniac si bullbar-ul de la IMS-ul tau este misto ;)

Link to comment
Share on other sites

Re: Poze IMS

 

Ia uite, un topic cu ghicitori, ca cel al lui Vitalies :ha: Frigider Fram, model 1966. Iar parbrizul provine sigur din acelasi loc din care vin portierele. De fapt imi pare ca sunt 2-3 masini diferite lipite intre ele. La baza e M, mijlocul ar putea fi Moskvici. Spatele... cred ca face parte din aceeasi camioneta de unde provine mijlocul, dar bena a fost scurtata. Nelus, nu sunt un critic de arta, recunosc ca nu as avea aptitudinile practice de a face un asemenea vehicul sa mearga, dar oricat de bestial ar fi corpul lui Britney Spears, tot nu m-ar atrage daca ar avea fata unui var de-al lui Saddam Husein. Tu ce zici?

 

http://www.turk3.org/upload/fotomontaj-apo.jpg

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

Re: Poze IMS

 

Iarta-ma Nelule...parbrizul si portierele sunt de moskvkitch??? :ha: :ha: :ha:

si gata, nu mai zic nimica!

Offroad Racing Romania - the ORIGINAL since 2006

Membru Club T44

Link to comment
Share on other sites

Re: Poze IMS

 

Nu contest latura practica a M-ului de mai sus, si pana la urma e masina omului, face cu ea exact ce are nevoie. Eu am zis doar de design. Oricum, are o calitate indiscutabila si laudabila in acelasi timp: pot sa jur ca provoaca instantaneu hepatita oricarui functionaras de RAR :ha:

Samurai incepator
Link to comment
Share on other sites

Guest Nelus VL

Re: Poze IMS

 

Sal all din nou...

Revin cu o scurta prezentare a ''M"-ului (care nu prea mai este M)

Motor DT 3 cilindri Brasov (45cp)

Cutie de viteze cu reductor - 4 trepte (aro 244)

Diferential fata+spate aro (7/36)

Cauciucuri de tractor universal dt445 (fata+spate)

Caroserie de la un Moskvici, nu mai stiu exact modelul, dar seamana foarte mult cu Moskvici 408

Partea din fata (grila+aripile+capota+faruri) de la vechiul IMS

Sasiul provine tot de la ims, dar a suferit ceva modificari, (ampatamentul a fost redus)

Masina nu a fost facuta pt concursuri sau mai stiu eu ce, are utilitate agricola. :)

Link to comment
Share on other sites

Re: Poze IMS

 

La cum arata...eu zic ca scoate din namol mai multe masini cu pretentii de p-aici.

Daca ar fi sa fiu arbitru si topicul asta ar fi un concurs, zau ca as acorda un premiu de originalitate! Cred ca s-a cam muncit la masina...

Dom' Semaca & Co., nu mai trageti domn'le...

Link to comment
Share on other sites

Guest Nelus VL

Re: Poze IMS

 

Da sa muncit la masina (aprozimativ 2 ani si cateva luni)...

Dupa cum am spus masina nu este facuta penru concursuri, sau alte chesti, are utilitate agricola,

dar merge si de o plimbare pe teren accidentat (eu prefer namolul).

Link to comment
Share on other sites

Guest Nelus VL

Re: Poze IMS

 

Nu era terminata, dar era prea grea (tabla groasa) si trebuia taiata (modificata prea mult) + usile de la M erau cam terminate

Link to comment
Share on other sites

Guest Nelus VL

Re: Poze IMS

 

Se descurca destul de bine pe teren, desi motorul nu exceleaza la capitolul extrem, motiv pentru care va fi inlocuit cu un alt motor (tot un motor de brasov ii va lua locul dar unul in 4 cilindri)

Ce ajuta foarte mult la teren sunt diferentialele (fata+spate) 7/36.

Puntile fata spate sunt de TV, iar jentile sunt cele stock pe 16'

Link to comment
Share on other sites

Re: Poze IMS

 

:ha:

Si unchiul afgan i-a pus si mecanica si motor de G?

De asta l-a colorat? :h5

:hi

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link to comment
Share on other sites

Re: Poze IMS

 

Din partea mea chiar n-a fost rautacioasa replica pentru ca stiu carui scop serveste masina si ce mecanica si motor are. :h5 :grin:

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link to comment
Share on other sites

Re: Poze IMS

 

Te-au satisfacut mai mult in teren puntile de G fata de cele originale?

Si ce firma a fost, pentru ca nu prea se vede...

Ideea cu sponsorizarea nu e rea, intr-adevar, bun "unchiu' afgan"....

Niciodata nu esti destul de paranoic...
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use